Napsal: 27 črc 2005 21:32
ještě dotaz... co se teď všechno dělá na Skylinu? jestli se něco dělá
díky 


Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
Na autě jsem teď nic moc nedělal protože jsem měl docela nepříjemný rodinný problémy. Ale chystám se do toho pustit co nejdřívMartin píše:rekni nam co chystas na mimon..a nake foto noveKrosmen píše:taky by mě to zaujímalo co je s Barbuchou,dlouho sem ani od něj nečet nic,neni vidu ani slechu....
Martin
Prozradis nam neco blizsiho k tomu vozu, kdyz uz tu jsi, pane Amerika?MarauderZ28 píše:no to je nádhera ... jůůůů
Jj, rok výroby 68, 4-kvalt. Má tam spoustu dílů od Edelbrock a dalších firem, ale moc se v úpravách amerik nevyznám, tak jen řeknu že to táhne jak lokomotivaMarauderZ28 píše:Takže odhaguju že to Je Pontiac GTO 68- 69, objem motoru byl 400 cui. HP 265 až 370 dle verze
street.racer píše:I kdyz jsem zaprisahly "japonolog", tohle je fakt nadhera a nemam slov, jen slintam
Nestaci 1.6 D16A by ZEMi?barbucha píše:Jj, rok výroby 68, 4-kvalt. Má tam spoustu dílů od Edelbrock a dalších firem, ale moc se v úpravách amerik nevyznám, tak jen řeknu že to táhne jak lokomotivaMarauderZ28 píše:Takže odhaguju že to Je Pontiac GTO 68- 69, objem motoru byl 400 cui. HP 265 až 370 dle verze
Jinak ten Plymouth Cuda je parádní. Kdybych si někdy chtěl pořídit nějakou ameriku tak bych šel právě do něho a nebo do Chargeru r.v.71. Ale to bych musel vykrást banku, zvlášť kdybych chtěl motor HEMi
ftipestreet.racer píše:Nestaci 1.6 D16A by ZEMi?barbucha píše:Jj, rok výroby 68, 4-kvalt. Má tam spoustu dílů od Edelbrock a dalších firem, ale moc se v úpravách amerik nevyznám, tak jen řeknu že to táhne jak lokomotivaMarauderZ28 píše:Takže odhaguju že to Je Pontiac GTO 68- 69, objem motoru byl 400 cui. HP 265 až 370 dle verze
Jinak ten Plymouth Cuda je parádní. Kdybych si někdy chtěl pořídit nějakou ameriku tak bych šel právě do něho a nebo do Chargeru r.v.71. Ale to bych musel vykrást banku, zvlášť kdybych chtěl motor HEMi
![]()
4kvalt, jako manual??
Tomu GTO by stačil i 3-kvalt.street.racer píše: 4kvalt, jako manual??
To ma hyper kroutak uz od 50rpm ne?barbucha píše:Tomu GTO by stačil i 3-kvalt.street.racer píše: 4kvalt, jako manual??
Ale nee, me jde o to ze amerik s manualem moc nevidim...barbucha píše:Tomu GTO by stačil i 3-kvalt.street.racer píše: 4kvalt, jako manual??
No nevim jestli to sem patri, ale vzpominam si jak jsem cetl recenzi na Vipera a kdyz v nem pry jeli na 6ku tak stacilo na to slapnout a zrychlovalo to z jakyhokoliv spektra otacek...MarauderZ28 píše:jo sorry ten krouťák je k dispozici od 1300 ot, to sem zapoměl napsat ...
Jinak nejsilnější verze starejch amerik a nebo speciály maj většinou manuál ...
Jasny ja o tom vim... Vsak Muscle Cars spotrebujou tolik kroutaku co ja mam na motoru utazenim sroubu na kolech...Fazeey píše:Zemi to má krouťák na volnoběh jako ty maximálnínic ve zlym
myslíš tohle ?Zemi píše:Jasny ja o tom vim... Vsak Muscle Cars spotrebujou tolik kroutaku co ja mam na motoru utazenim sroubu na kolech...Fazeey píše:Zemi to má krouťák na volnoběh jako ty maximálnínic ve zlym