Stránka 1 z 1

Mazda 6 MPS tuning

Napsal: 19 srp 2005 13:24
od BlackHole
Někomu to může přijít zvláštní přemýšlet o tuningu auta, které ještě nesjelo z výrobní linky, ale musím si nějak ukrátit čas než mi ho konečně parníkem přivezou (až v listopadu :cry: :cry: ).
Takže by mě zajímaly:

STAGE 1: Open Loop Blow Off Valve (bidrin?)
Turbo Boost Gauge (HKS, Blitz - do Japonskýho auta patří Japonskej budík :alien: nebo Greddy, nejlépe v barech nebo hPa) - street.racer & Mr. fajfka?


STAGE 2: Manual Boost Controller (Blitz, HKS? opět pánové street.racer a fajfka?)

Nějaké orientační ceny (nákup, dovoz z Jap.) prosím buď sem nebo SZ.
Díky všem.

Napsal: 19 srp 2005 13:59
od street.racer
Procpak zrovna manual boost controller? Videl jsem ho jen od GReddy, ale minuly tyden mi dorazil aktualni katalog od nej a jiz tam neni nabizen. V Japonsku jsem se zatim setkal pouze s jednim pripadem pouziti MBC a to bylo z duvodu nedostatku financi...

Elektronicky merak tlaku od GReddy cca 7-8tis.
Mechanicky merak tlaku od GReddy cca 4tis.
Cena je pouze orientacni a muze se zmenit kvuli dle pohybu kurzu CZK/JPY

Napsal: 21 srp 2005 15:28
od BlackHole
street.racer píše:Procpak zrovna manual boost controller? Videl jsem ho jen od GReddy, ale minuly tyden mi dorazil aktualni katalog od nej a jiz tam neni nabizen. V Japonsku jsem se zatim setkal pouze s jednim pripadem pouziti MBC a to bylo z duvodu nedostatku financi...

Elektronicky merak tlaku od GReddy cca 7-8tis.
Mechanicky merak tlaku od GReddy cca 4tis.
Cena je pouze orientacni a muze se zmenit kvuli dle pohybu kurzu CZK/JPY
OK, tak co teď letí?

Napsal: 21 srp 2005 19:22
od Lobo
Koukam ze nejsem sam kdo na tohle auti ceka a uz schani upravy :D

Jinak MBC se da poridit kolem 1500kc
BOV- zalezi na typu ale slusny od 4t nahoru...

Napsal: 21 srp 2005 22:11
od eric
MBC prodam , 600,- :D ale myslim si,ze to neni to pravy co bych rval do MPS, mozna tak jeste do SAABu rv 80 :D

Napsal: 21 srp 2005 22:21
od street.racer
BlackHole píše:
street.racer píše:Procpak zrovna manual boost controller? Videl jsem ho jen od GReddy, ale minuly tyden mi dorazil aktualni katalog od nej a jiz tam neni nabizen. V Japonsku jsem se zatim setkal pouze s jednim pripadem pouziti MBC a to bylo z duvodu nedostatku financi...

Elektronicky merak tlaku od GReddy cca 7-8tis.
Mechanicky merak tlaku od GReddy cca 4tis.
Cena je pouze orientacni a muze se zmenit kvuli dle pohybu kurzu CZK/JPY
OK, tak co teď letí?
Napr. tento boost controler je zatim novinka na trhu.... ;)
http://www.blitz.co.jp/products/electon ... iColor.htm
Obrázek

Napsal: 22 srp 2005 10:37
od Lobo
street.racer píše:Napr. tento boost controler je zatim novinka na trhu.... ;)
http://www.blitz.co.jp/products/electon ... iColor.htm
Obrázek

Tyy vole, to je narez, kolik ze to kostuje?

Napsal: 22 srp 2005 12:17
od street.racer
Lobo: 92.400,- JPY

Napsal: 22 srp 2005 13:34
od Lobo
street.racer píše:Lobo: 92.400,- JPY
Heh, cena asi odpovida kvalite :D

Re: Mazda 6 MPS tuning

Napsal: 22 srp 2005 18:20
od Shr3k
BlackHole píše:Někomu to může přijít zvláštní přemýšlet o tuningu auta, které ještě nesjelo z výrobní linky, ale musím si nějak ukrátit čas než mi ho konečně parníkem přivezou (až v listopadu :cry: :cry: ).
Takže by mě zajímaly:

STAGE 1: Open Loop Blow Off Valve (bidrin?)
Turbo Boost Gauge (HKS, Blitz - do Japonskýho auta patří Japonskej budík :alien: nebo Greddy, nejlépe v barech nebo hPa) - street.racer & Mr. fajfka?


STAGE 2: Manual Boost Controller (Blitz, HKS? opět pánové street.racer a fajfka?)

Nějaké orientační ceny (nákup, dovoz z Jap.) prosím buď sem nebo SZ.
Díky všem.
Stage 1 myslím v pohodě. 8)

Pak uvidíš, co ti na Stage 2 řekne ten DISI commonrail a ten kompresní poměr. ;)

Re: Mazda 6 MPS tuning

Napsal: 22 srp 2005 23:40
od Lobo
Shr3k píše: Stage 1 myslím v pohodě. 8)

Pak uvidíš, co ti na Stage 2 řekne ten DISI commonrail a ten kompresní poměr. ;)

pokud se to neprezene s plnenim,ale zvedne jen o trochu(0,2-0,4), tak bych rekl no problem :wink:

Napsal: 23 srp 2005 09:17
od BlackHole
Lobo píše:
Shr3k píše: Stage 1 myslím v pohodě. 8)

Pak uvidíš, co ti na Stage 2 řekne ten DISI commonrail a ten kompresní poměr. ;)

pokud se to neprezene s plnenim,ale zvedne jen o trochu(0,2-0,4), tak bych rekl no problem :wink:
Jj, já jsem to osobně konzultoval s mazďákama a v +0,2bar neviděli žádný problém. Teda je to trochu odvážný tvrzení na to, že to auto ještě ani neviděli, ale budu jim věřit :wink:

Napsal: 23 srp 2005 11:59
od Maya_Man
Radeji bych to zvysoval postupne neco s tim najel a zase o tu jednu desetinku zvysil (-:

Napsal: 23 srp 2005 14:30
od BlackHole
Maya_Man píše:Radeji bych to zvysoval postupne neco s tim najel a zase o tu jednu desetinku zvysil (-:
Tak se to snad dělá, ne? Já nevím, já ještě nikdy turbomtor neměl, ale snad nemůžu jen tak přijít, tak dneska je hezky, dneska budu tlačit 1,7 baru, ono to vydrží :lol: To bude laborování jako sfiňa a ve finále na brzdu.

Napsal: 23 srp 2005 15:37
od Lobo
BlackHole píše:
Maya_Man píše:Radeji bych to zvysoval postupne neco s tim najel a zase o tu jednu desetinku zvysil (-:
Tak se to snad dělá, ne? Já nevím, já ještě nikdy turbomtor neměl, ale snad nemůžu jen tak přijít, tak dneska je hezky, dneska budu tlačit 1,7 baru, ono to vydrží :lol: To bude laborování jako sfiňa a ve finále na brzdu.
achjo, a ja se tesil ze hned nastavim o 2bary vic :cry: :smich: :smich2:

Napsal: 27 srp 2005 20:23
od hIGGI
a) kdybych chtel kupovat novy auto tak bych si tak 2 roky pockal na to az vychytaj vsechny chyby ktery to novy bude mit

b) nestoural bych se v tom dokud je to v zaruce

c) za ty prachy co bude novy stat bych si stejne radsi koupil neco vyzkousenyho, uz bez zaruky a zbylo by mi dost penez na modifikace (dlouhodobe vyzkousene a overene :))

Napsal: 28 srp 2005 13:05
od BlackHole
hIGGI píše:a) kdybych chtel kupovat novy auto tak bych si tak 2 roky pockal na to az vychytaj vsechny chyby ktery to novy bude mit

b) nestoural bych se v tom dokud je to v zaruce

c) za ty prachy co bude novy stat bych si stejne radsi koupil neco vyzkousenyho, uz bez zaruky a zbylo by mi dost penez na modifikace (dlouhodobe vyzkousene a overene :))
ad a) IMHO ten 2.3i motor se už nějaký pátek používá a o žádných mouchách nevím. Uvidíme, jak kvalitní je to oturbení, ale já Mazdám věřím. Navíc znám kluka, který dost brutálně upravuje RX-8 (ty to oceníš... No Rotor = No Motor rulezz :lol: :lol: , taky jsem měl RX-7u), což ještě rozhodně není vyzkoušené a ověřené.

ad b) Já jsem u Mazdy pracoval, mám tam pořád dost známých, takže na nějakou záruku nezáruku se nehraje.

ad c) Moje prachy or tvoje prachy? Ne, :respect: , dík za názor.

Napsal: 04 zář 2005 16:29
od BlackHole
Tak jsem zase něco sestudoval (kamarádi mě nasměrovali) a proto z vás zase budu tahat rozumy: Jak se stavíte k chlazení intercooleru? Je nutné až u 500PS+ vozů, nebo pomůže i u cca 300PS? Vyplatí se to? Všude píší o chlazení pomocí N2O, ale stejný účel splní i CO2, který se dá lépe sehnat. Navíc jeden známý vyrábí tlakové rozvody, takže celkové náklady (bez bomby) by nebyly tak vysoké (do 4000,- :) )
Díky všem.

Napsal: 04 zář 2005 20:18
od street.racer
BlackHole: Chlazen intercooleru neni nutne ani pri 500PS+. Pouze to bude lepe chladit. A to je stejne u 300PS i u 700PS. Myslim si, ze CO2 je dostacujici, kamarad ma bombu CO2 v Porsche turbo a ten rozdil je tam vicemene znat.