Stránka 1 z 1
Názor odborníků.... Lancia
Napsal: 21 srp 2005 21:21
od Krosmen
Chtěl bych slyšet názor od lidí kteří mají praktické zkušenosti...
Už sem konečně vyřešil lancii a pustil sem se do ní a tady mám pár dotazů:
1)Jak by ste řešily výfuk
2)Jak na filtr
3)co s váhou vzduchu-je něco čim ji nahradit
4)větší vodní chladič-má efekt se stejnym vodnim čerpadlem
5)větší ic nebo přidat ještě jeden
6)větší olejový chladič nebo přidat ještě jeden
Jinak co se týče motoru je to 2.0 turbo lancia thema.Motor je pokmpletní GO za použití NOVÝCH dílů z integraly.
Čeká mně ještě spojka,jakej materiál by ste doporučily,aby se s tim dalo rozjet i v kolonách......
Díky za rady tipy a připomínky.....

Napsal: 21 srp 2005 21:57
od Lobo
1) prumer aspon 2,5" nebo lepe 3" , ciste pruchozi
2) komplet sani, filtr nejaky slusny znacky green,k&n atd...
3) jde nahradit lepsima piggy-backs
4) nevim
5) pokud je misto tak bych zvolil pouze vetsi IC
6) asi jako 5
posledni 2 odpovedi nemam nicim podlozene ze jsou lepsi takze se mohu mylit...
Napsal: 21 srp 2005 23:33
od Beaver
Ad 4 - určitě má smysl, větší plocha víc uchladí.
Ad 6 - podle toho jak chladí ten origo. Jestliže nedokáže uspokojivě udržet dobrou teplotu oleje při zátěži motoru, pak větší.
Napsal: 21 srp 2005 23:49
od Krosmen
Beaver píše:Ad 4 - určitě má smysl, větší plocha víc uchladí.
Ad 6 - podle toho jak chladí ten origo. Jestliže nedokáže uspokojivě udržet dobrou teplotu oleje při zátěži motoru, pak větší.
Mě šlo spíš vo to,jestli seriový vodní čerpadlo bude stačit....Když to ženu pod plnym tlakem tak se dostanu s vodou ke stovce a s olejem taky,ale ještě sem toho s ní moc nenajezdil.....Řek bych že zvolim větší chladič vody(hlavně ho musim někde splašit) a ten olejovej umístim jinam a větší taky.....IC pude do nárazníku a bude z avie a boky bude mít hliníkový....a ještě musim zvážit jestli ho připojim k stávajícímu nebo ho nechám samotnýho......
Jinak ještě mě čekaj svíčky,taky musim vymyslet jaký....
Napsal: 21 srp 2005 23:53
od Beaver
Dva různý IC bych tam necpal, jeden pořádnej je akorát. Svíčky pochopitelně doporučím NGK, anébrž s nima jezdím. A nebo Denso

Napsal: 21 srp 2005 23:55
od Krosmen
Beaver píše:Dva různý IC bych tam necpal, jeden pořádnej je akorát. Svíčky pochopitelně doporučím NGK, anébrž s nima jezdím. A nebo Denso

Sou pro turbomotory speciální svíčky kvůli teplotě a tlaku????
Napsal: 22 srp 2005 23:04
od Krosmen
Napsal: 22 srp 2005 23:28
od Maya_Man
Ono je to mozna lepsi nez kdyby si se tu prohraboval stovkama prispevku ktery by treba ani nebyly presny.
Napsal: 22 srp 2005 23:34
od OndrejGTi
Krosmen píše:
Sou pro turbomotory speciální svíčky kvůli teplotě a tlaku????
sviecky su chladnejsie aj teplejsie. aby ti dobre odpalovala, musi mat nejaku teplotu. podla motora a zatazenia si vyberes alebo chladnejsiu (lepsie odvadza teplo) alebo teplejsiu.
Napsal: 22 srp 2005 23:44
od Lobo
OndrejGTi píše:Krosmen píše:
Sou pro turbomotory speciální svíčky kvůli teplotě a tlaku????
sviecky su chladnejsie aj teplejsie. aby ti dobre odpalovala, musi mat nejaku teplotu. podla motora a zatazenia si vyberes alebo chladnejsiu (lepsie odvadza teplo) alebo teplejsiu.
opravdu?
Nevim to presne ale mam pocit ze co +-30koni navyseni vykonu, tim chladnejsi svicka o stupen

Jak rikam treba se mylim, tohle by mohl znat Taboo

Napsal: 22 srp 2005 23:48
od Beaver
Krosmen píše:Beaver píše:Dva různý IC bych tam necpal, jeden pořádnej je akorát. Svíčky pochopitelně doporučím NGK, anébrž s nima jezdím. A nebo Denso

Sou pro turbomotory speciální svíčky kvůli teplotě a tlaku????
Turbosupra má předepsaný platinový, víc snesou. Další alternativa jsou pak ty iridiový. Osobně jsem vyházel trojelektrodový BRISKy a dal tam NGK platinový, myslím že dokud motor nemá fakt nějaký brutální úpravy, tak ty iridia nejsou významným přínosem.
Napsal: 23 srp 2005 00:12
od OndrejGTi

tak co sa rehoces? sak som to napisal, len tak jednoduchsie, polopate

Napsal: 23 srp 2005 00:31
od MarauderZ28
nejel jsi s ní dneska od policejní akademie do Meka projel jsi ho kolem Aralu a frčel někam do pr...
Napsal: 23 srp 2005 06:34
od JEHLIK
Krosmen píše:Beaver píše:Ad 4 - určitě má smysl, větší plocha víc uchladí.
Ad 6 - podle toho jak chladí ten origo. Jestliže nedokáže uspokojivě udržet dobrou teplotu oleje při zátěži motoru, pak větší.
Mě šlo spíš vo to,jestli seriový vodní čerpadlo bude stačit....Když to ženu pod plnym tlakem tak se dostanu s vodou ke stovce a s olejem taky,ale ještě sem toho s ní moc nenajezdil.....Řek bych že zvolim větší chladič vody(hlavně ho musim někde splašit) a ten olejovej umístim jinam a větší taky.....IC pude do nárazníku a bude z avie a boky bude mít hliníkový....a ještě musim zvážit jestli ho připojim k stávajícímu nebo ho nechám samotnýho......
Jinak ještě mě čekaj svíčky,taky musim vymyslet jaký....
100 stupnu na oleji je v pohodě - vizkozita oleje se měři až při 150 stupnich celsia
Napsal: 23 srp 2005 08:55
od Krosmen
MarauderZ28 píše:nejel jsi s ní dneska od policejní akademie do Meka projel jsi ho kolem Aralu a frčel někam do pr...
jezdim tady pořád,protože tady bydlim a řek bych že ji poznáš,je to dost specifický auto....

Napsal: 23 srp 2005 11:55
od MarauderZ28
aha ne tohle byla červená Delta
Napsal: 23 srp 2005 20:52
od dynomax
co se tyce motoru, to bych nechal na odbornicich, co se tyce vyfuku, tak 2,5 " je akorat, zpruchodnit co se da a na konec kvalitni pruchozi tlumic, jak uz mam v nazvu , pro mne idealni volba DYNOMAX ULTRA FLOO, ktery je uz staveny do 500 koni, dost casto vyhrava v ruznych testech pruchodnosti a rozhodne je levnejsi nez konkurence v teto kvalite a pokud by to hodne rvalo, tak zase DYNOMAX GLASSPACK, ktery je naprosto pruchozi konstrukce a neni to takova ta 30 cm hracka, ale velikostne se pohybuje v rozmezi 45-75 cm , pouzitelny je do 300-350 koni
Napsal: 24 srp 2005 08:26
od Krosmen
dynomax píše:co se tyce motoru, to bych nechal na odbornicich, co se tyce vyfuku, tak 2,5 " je akorat, zpruchodnit co se da a na konec kvalitni pruchozi tlumic, jak uz mam v nazvu , pro mne idealni volba DYNOMAX ULTRA FLOO, ktery je uz staveny do 500 koni, dost casto vyhrava v ruznych testech pruchodnosti a rozhodne je levnejsi nez konkurence v teto kvalite a pokud by to hodne rvalo, tak zase DYNOMAX GLASSPACK, ktery je naprosto pruchozi konstrukce a neni to takova ta 30 cm hracka, ale velikostne se pohybuje v rozmezi 45-75 cm , pouzitelny je do 300-350 koni
Máš SZ.....

Napsal: 28 srp 2005 13:34
od semysak
sem mi u dynomaxe moc liby vejfuk otto racing koncovka 10.2 cm to asi bude docela rachot i na autu s turbem jakej to ma vsupni otvor? 2.5''
