Stránka 1 z 1

kde v CR aquamist?

Napsal: 22 srp 2005 11:42
od semysak
kde v CR sehnat komponenty na vstrikovani vody s alkoholem do sani? cerpadla, trysky tlakove spinace?

je sice pekne ze se da koupit z USA a GB ale 1. cena 2. jak je to se zarukou? original "aquamist" stoji cca 400 liber a v USA jsem videl prodavat obdobne systemy kolem 200 USD

Napsal: 22 srp 2005 13:15
od Maya_Man
Jo tak tohle asi primo v cechach nesezenes, maximalne ti to nekdo dotahne ze zahranici. Mozna by to nejakej sikula dokazal udelat v garazi (-:

Napsal: 22 srp 2005 15:17
od semysak
Maya_Man píše:Jo tak tohle asi primo v cechach nesezenes, maximalne ti to nekdo dotahne ze zahranici. Mozna by to nejakej sikula dokazal udelat v garazi (-:
neco si muzu udelat i sam, ale veci jako tlakove spinace (ty se daji docela i sehnat), hlavne cerpadlo a trysky se mi nedari nejak sehnat, ze zahranici si to muzu kdyz bude nejhur i pritahnout sam

sem myslel spis nejaky konkretni rady

Napsal: 22 srp 2005 16:11
od Maya_Man
sorac blbe sem to pochopil, myslel sem ze hledas ceskyho vyrobce toho vstrikovani jako celku (-: sem nejakej prejetej dneska

Napsal: 22 srp 2005 16:36
od GTRunner
Pry se to da udelat i s moturkem/cerpadlem z ostrikovace... :roll:

Napsal: 22 srp 2005 16:49
od milos
jestli to stojí 200usd (nejakej slusnej), tak bych moc neresil nejakej home-made, pokud to budes chtít udelat tady a dobre zpracovat tak se podle me dostanes na stejnou cenu. Doprava není cenove kritická...

Napsal: 22 srp 2005 18:32
od semysak
trochu se bojim ze kdyz mi odejde treba cerpadlo tak to bude spatne reklamovat, a hlavne kdyz budu chtit treba experimentovat s ruznejma tryskama a tak tak budu mit pouze trysky co jsou k tomu a zadny jiny tvary toho vystupniho proudu a mnozstvi nebudu moct zkusit,


sakra pisu jako dement, ale uz to prepisovat nebudu

Napsal: 22 srp 2005 21:25
od Marcos
Zkus si projit starsi prispevky v threadu Vse k upravam..., Taboo to tam trosku popisoval. Pokud vim, cerpadlo se v nasich podminkach da pouzit napr. benzinove z Fiatu Uno, je odzkousene, ze vodu zvlada, a ma i tlacit pres 2 bary, coz by mohlo stacit. Problem je u nas sehnat trysky, takze s tim ted trosku experimentuji.. :lol:

Napsal: 23 srp 2005 19:02
od Taboo
Aquamist je velice dobry, ale soucasne taky velice drahy sytem (protoze Aquamist uctuje uplne nehorazne ceny za uplne kazdy sroubek, hadici a zip-tie v jejich kitu, ktere se daji koupit v kazdem hardware obchode za 1/2-1/3 jejich ceny). Plne srovnatelne vstrikovani vody se da proste postavit za min, nez polovinu. Jak Marcos rekl, ja jsem nekde ty orientacni specifikace toho motoru, trysek, etc, uz nekde pred casem uvedl...
:wink:

Napsal: 23 srp 2005 19:30
od semysak
Taboo: ty specifikace jsem uz nasel v tematu vse k upravam motoru,

aquamist jsem myslel spis ne originalni aquamist, ale proste vstrikovani vody do sani,

hlavni problem vidim v tom, ze tady v cechach nemuzu sehnat trysky, cerpadlo a tlakove spinace, jediny co jsem bez problemu sehnal jsou ruzne hadice a tak, tlakove spinace aspon trochu nekde , trysky vubec ne, cerpadlo vubec, vubec proste vubec...

sem to hledal docela dlouho na internetu a maximalne jsem nasel cerpadla pro rodinne domky do studny

Napsal: 23 srp 2005 20:23
od Taboo
semysak píše:hlavni problem vidim v tom, ze tady v cechach nemuzu sehnat trysky, cerpadlo a tlakove spinace, jediny co jsem bez problemu sehnal jsou ruzne hadice a tak, tlakove spinace aspon trochu nekde , trysky vubec ne, cerpadlo vubec, vubec proste vubec...
Ty trysky si muzes objednat od http://www.mcmaster.com (3178K76 - 6.32gph@40psi a 3178K77 - 9.49gph@40psi, $2.50 za kus), to cerpadlo od http://www.northerntool.com (SHURflo #2687 60psi 1.4GPM, $60) a ten pressure switch od Napa (P/N# 701-1575, $27).
:wink:

Napsal: 23 srp 2005 20:28
od Marcos
Zkus toto: http://www.spray.cz/ Je tam spousta trysek, a nasel jsem tam i s takovou specifikaci, jaka je treba na water injection. Jsou tam ruzne prutoky, ruzne druhy rozstriku atd., jenze kdyz jsem tam volal, tak za jednu trysku chteli +- 500Kc!!! Coz me teda nebere, kdyz vezmu v uvahu, ze je treba vyzkouset nekolik druhu trysek s ruznymi prutoky, ktera bude presne vyhovovat, a to se jen v tryskach utopis minimalne na 2 tis. A nepocitam cerpadlo, tlak. spinac apod.

Napsal: 23 srp 2005 20:32
od Marcos
Jak pise Taboo, nejlepsi by bylo si to objednat z USA, ty trysky stoji v prepoctu +- 50KC, coz je pohodka, jenze tech par veci za "par korun" tahat pres ocean... :roll:

Napsal: 23 srp 2005 20:36
od Lolek
Jen takovej blbej dotaz, co je to aquamist? Slišim to poprvé.

Napsal: 23 srp 2005 20:49
od Taboo
Lolek píše:Jen takovej blbej dotaz, co je to aquamist? Slišim to poprvé.
Aquamist je anglicka firma vyrabejici systemy vstrikovani vody do valcu.

Napsal: 23 srp 2005 23:57
od OndrejGTi
Taboo píše: Aquamist je anglicka firma vyrabejici systemy vstrikovani vody do valcu.
to sa tam obycajna voda? Pocul som ze sa to pouzivalo vo vojne v lietadlach, ze ak na nich niekto zautocil, dali si to. Ked vsak pristali, isli hned vsetky takto pouzite motory na kompletnu GO....

Napsal: 24 srp 2005 11:47
od semysak
vstrikovani vody do sani je ucinny zpusob jak ochladit vnitrek valcu, aby si oddalil detonacni spalovani, ktery vznika pri velkym tlaku ve valci (kdyz je malej predstih a nebo velky tlak turba/kompresoru) takze vlastne motoru odlehcis od velkych teplot a tlaku, to ze dava vetsi vykon a je vyce namahan pri zvyseni plniciho tlaku a mnozstvi benzinu samozrejme vstrikem do valcu se samozrejme neodstrani

taboo: dekuji za internetove stranky, asi mesic pojede znamej z usa, tak zkusim vyzkouset jestli by mi neco neprivezl, precijen postovny bude asi docela velky, hlavne ze 3 mist...

Napsal: 26 srp 2005 11:45
od semysak
tak jsem to pokukoval kde co a jak v cechach:

trysky jedine asi na www.spray.cz, tedy kolem 500 dle predchozich prispevku (ale nevolal jsem tam)

cerpadlo - nikde, podezrivam ze US specifikace cerpadel jsou jinak psane nez specifikace v cechach, treba to shurflo cerpadlo maji na www.karavanshop.cz ale jinej typ je s mnohem mensim vystupnim tlakem tak nevim :-/ no a na internetu shurflo jsou katalogove listy ale ne zrovna od toho cerpadla co maji tady...

tlakovej spinac 0.3..2 BAR treba na www.bhvsenzory.cz za 310 skladem coz me docela potesilo

Napsal: 27 srp 2005 15:01
od Marcos
Dobry pruzkum... 8) V kazdem pripade to taky resim pres kamarada meho kamarada, co je v USA, ktery mi to uz objednal a nekdy v rijnu by mel prijet zpet a dovezt to. Takze tak.

Napsal: 17 zář 2005 09:26
od CharlitoCZ
ehm, blbej dotaz, samotnym vstřikem výkon nezvednu, no a co na to řiká životnost motoru??

Napsal: 17 zář 2005 10:30
od MarauderZ28
si do motoru posadím Zemiho a bude to vstřikovat tím rozprašovadlem na kytky, systém bude jeznoduchej vždycky když budu chtít vstřikovat zmačknu tlačítko Zemi dostane el. ránu což je znamení že chci aby začal s aplikací :o)

Napsal: 17 zář 2005 11:23
od Zemi
CharlitoCZ píše:ehm, blbej dotaz, samotnym vstřikem výkon nezvednu, no a co na to řiká životnost motoru??
http://rally.motorhome.cz/rally/index.p ... &Itemid=60

Napsal: 18 zář 2005 12:04
od I.C.
Taboo: Hele, jak je to pri pouziti vstrikovani vody z korozi? Chapu ze v americkych motorech to asi takovej problem nebude, ale co na to reknou nase evropsky motory z devadesatych let? Pripadne ma to smysl i u atmosferickych motoru?

Napsal: 18 zář 2005 19:52
od Beaver
I.C. píše:Taboo: Hele, jak je to pri pouziti vstrikovani vody z korozi? Chapu ze v americkych motorech to asi takovej problem nebude, ale co na to reknou nase evropsky motory z devadesatych let? Pripadne ma to smysl i u atmosferickych motoru?
Ta voda profrčí motorem během chvilky, navíc víš jaký jsou teploty v motoru ne ? Starej se radši o inhibitory koroze v chladící směsi, páč tu tam máš trvale :)

Napsal: 19 zář 2005 22:57
od Taboo
I.C. píše:Taboo: Hele, jak je to pri pouziti vstrikovani vody z korozi? Chapu ze v americkych motorech to asi takovej problem nebude, ale co na to reknou nase evropsky motory z devadesatych let? Pripadne ma to smysl i u atmosferickych motoru?
U atmosferickych motoru by to melo smysl pripadne jen pri pouziti velice vysoke komprese. Problem je ale v tom, ze po vyprazdneni te lahve s vodou by ten kompresni pomer nebylo mozne zmenit, coz by melo za nasledek snizeni detonacniho limitu a pripadne i katastrofalni nasledky. U turbo motoru se po vyprazdneni te nadrze da vzdycky snizit tlak turba (coz se bezne programuje do standalone pomoci signalu proximity sensoru umistenem na te nadrzi a boost solenoidu umistenem pred wastegate. Proste, dojde voda, snizi se tlak turba - automaticky.) Co se tyce koroze, ta voda se do motoru vztrikuje jen po dosazeni jisteho tlaku v intake manifoldu pomoci tlakoveho spinace. Pote, co ten tlak odpadne - treba pred vypnutim motoru - tam zadna voda nejde a pokud tam nejaka zustala, tak se behem par sekund stejne vypari. Jedinym zpusobem, jak by tam mohla vzniknout nejaka koroze je, ze by se ta voda dostala pres pistni krouzky do oleje, ale vzhledem k tomu vysokemu pomeru olej/voda by to ani tam zadnou korozi nezpusobilo (i presto, ze by to ten olej znehodnotilo). Te vody do toho motoru jde ale ve skutecnosti jen velice malo - a ja jsem se jeste s zadnymi stopami vody v oleji pri pouziti toho vztrikovani nesetkal. Ja ale pouzivam to vztrikovani stejne jako nitrous = jen kdyz opravdu musim, ne trvale - coby nahradu za nedostatecne velke turbo hnane z rozmemzi jeho efficiency. Proste, to vztrikovani vody by melo slouzit k zvyseni detonacniho limitu vzhledem ke kvalite paliva anebo "prirodni" (venkovni) teploty vzduchu, ne jako kompenzace za horky vzduch coby nasledek maleho intercooleru ve spojeni s malym turbem hnanym do jeho maxima. Pokud se to dela takhle, to male turbo je pak neustale pretaceno a jeho loziska pak dlouho nevydrzi.
:wink:

Napsal: 20 zář 2005 13:39
od I.C.
Taboo diky za vycerpavajici odpoved. Me to samozrejme zajimalo jen jako nahrada nitra a ne jako trvaly reseni ;)