Stránka 1 z 1
slaboučkej motůreček....
Napsal: 24 srp 2005 21:30
od Krosmen
Tak tenhle motor bych chtěl mít v lacii deltě S4,je to poslední generace už po zrušení skupiny B byl navrhnut na speciál třídy S1 auto byla defakto nová generace S4 s úpravama na místo přeplňování pomocí kompresoru a turba bylo použito dvou turbodmychadel KKK K26 nebo Garette T-3(jedno mám na lancii i já) systém byl jednodušší a fungoval skvěle.Objem motoru byl 1789 a kompresní pomněr 7,5:1 motor dosahoval podle naladění od 700-1000 koní při 9500 otáčkách a je dílem abarthu společně s lancii......automobil dosahoval sto kilometrové rychlosti za 2,2 vteřiny!!!!!

a 0-200 za 9 vteřin.....
Auto nikdy nevyjelo do závodu kvůli smrti továrních jezdců s S4....

Napsal: 24 srp 2005 22:08
od Lobo
Napsal: 24 srp 2005 22:15
od Mad Chick
Napsal: 24 srp 2005 22:15
od Maya_Man
Krossmane s tim by ses asi zabil radeji ho nechtej (-: ale na tu dobu vlastne i na dnesni je to po technicky strance hodne dobrej motor jen nechapu proc ho nedavali do aut jen s nizsim vykonem.
Napsal: 24 srp 2005 22:20
od Krosmen
Ale dávali Delta S4 se kvůli homologaci dělala v omezený serii vážila 1050 kilo(závodní okolo 900) a z motoru cucali přiměřenejch 300 koní ale to byle předchozí generace,přeplňovaná kompresorem a dmychadlem....Občas se nějaká objeví na Mobile.de nebo autoscout.de
Ale sou za neskutečný peníze....
Napsal: 24 srp 2005 23:20
od Ritchma
Ale je to bestiální autíčko ta S4 když to vidim a hlavně slyšim na videu

Těch 300ps je akorát. Tyhle hyper motory s 900ps už sou k ničemu
Napsal: 25 srp 2005 00:19
od jim.vw
jj Delta

v mym pomyslnym žebříčku je hned druhá za F50. Do roku 96 pro mě nejlepší auto na světě .. to byly časy
je to nehorázná bestie, když čtu zážitky od lidi co s ní jezdily běhá mi mráz po zádech
Jednou si jednu určitě pořídím a bude v garáži hned vedle F50
