Stránka 1 z 1
piggy-back
Napsal: 24 srp 2005 22:17
od Krosmen
Halo halo mám dotaz....
Chtěl bych nahradit váhu vzduchu nějakou vhodnou jednotkou....montáž a připojení asi nebude problém,ale jak s naladěnim,co všechno je potřeba k nastavení???
Chtěl bych vědět víc o tom co se děje v motoru,jaké měřáky doporučujete k vestavbě do auta?Lepší je mít vědět co nejvíc dřív než něco zkurvit....

Napsal: 24 srp 2005 23:08
od Taboo
Jaky system mereni vzduchu pouziva tvuj vuz ted - a proc ho chces odstranit? Ve vetsine pripadu, MAF anebo MAS nepredstavuji zadnou vaznejsi restrikci az do urcite HP hranice. Pokud ale chces pouzit treba MAP system s existujici ECU, ktera je stavena pro MAS anebo MAF, tak musis pouzit piggy-back, ktery ten signal z MAP sensoru bude patricne prekladat to signalu toho mericiho systemu, pro ktery je ta ECU urcena. Jednim z takovych piggy-backs je treba HKS VPC, ktery se ale uz nekolik let z neznameho duvodu nevyrabi.
Napsal: 25 srp 2005 04:26
od street.racer
Napr. MAP-ECU (ze zkusenosti me prekvapila, ze nema ani korekci dle teploty vody a podobne funkce), nebo novy E-manage ultimate od GReddy, jiz funguje pres USB port, dokaze menit predstih, ma korekci dle rychlosti vozidla, korekce mnozstvi vstrikovaneho benzinu na jednotlivych vstrikach, korekce dle teploty nasavaneho vzduchu teoloty vody, nastaveni odstraneni vahy vzduchu je celkem jednoduche - samoucici rezim, kdy si vlastne namapuje udaje ze seriove vahy vzduchu(to ma i MAP-ECU) atd atd...
Kazdopadne urcite EGT merak a slusna wideband lamba je nutnost. Nejlepe neco jako LM-1 od INNOVATE MOTORSPORT... s pouzitim analog adapteru lze logovat podle napeti ze senzoru napr. EGT, teplotu nasavaneho vzduchu, otacky, plnici tlak atd. a na PC si vse krasne nalogovat a zjistit kde je nutno zmenit napr. mnozstvi paliva.
Napsal: 25 srp 2005 11:08
od Krosmen
Mám váhu vzduchu s klapkou,pokud se nemílím tak je to VAF....
Jde mi spíš o to,že je v motorovém prostoru dost málo místa a váha vzduchu znamená dost ušetřeného místa.Zase pravdou je že nechci jít s výkonem přes tři sta koní a pokud si vystačím se stávající technikou tim líp....Seriový výkon je 210 koní s katalyzátorem,ten samí motor bez katíku má při stejném tlaku atd....výkon 225 koní....Chtěl bych jít cestou co nejmenších investic....Ale zase na druhou stranu nechci nic pokurvit,ten motor bych už nesehnal,je jich jak šafránu....

Napsal: 25 srp 2005 12:16
od leon4x4
Krosmen píše:Mám váhu vzduchu s klapkou,pokud se nemílím tak je to VAF....
Jde mi spíš o to,že je v motorovém prostoru dost málo místa a váha vzduchu znamená dost ušetřeného místa.Zase pravdou je že nechci jít s výkonem přes tři sta koní a pokud si vystačím se stávající technikou tim líp....Seriový výkon je 210 koní s katalyzátorem,ten samí motor bez katíku má při stejném tlaku atd....výkon 225 koní....Chtěl bych jít cestou co nejmenších investic....Ale zase na druhou stranu nechci nic pokurvit,ten motor bych už nesehnal,je jich jak šafránu....

Tak vyhoď kat, dej pořádný výfuk, pořádný mezichladič s kvalitníma trubkama, zvedni tlak na ověřenou hodnotu a to by v tom byl čert aby to nejelo.

Napsal: 25 srp 2005 21:10
od Krosmen
děkuju za rady,dneska sem byl nucen vyndat zadní díl výfuku a zbyly už jenom dva katíky za sebou,vymněnil sem svíčky a odn¨montoval recirkulaci výfukových plynů....hrabu ještě na trojku při tlaku 1.4 fuel cut defender zasahuje až při 1.7....Nejdřív teď dám dohromady karoserii a potom se pustim do výfuku(dynomax) a přímej filtřík vyvedenej do nárazníku místo stávajícího přívodu vzduchu a pořádnej FMIC a pak se bude finálně ladit.....
Napsal: 26 srp 2005 11:38
od semysak
krosmen: chci se zeptat, jak je auto moc slyset, kdyz je to bez niceho, mam podobnej problem ai podobny auto, sem chtel namontovat MBC a jeste event pdoplnit to vstrikovani vody do sani...
Napsal: 26 srp 2005 12:27
od Krosmen
semysak píše:krosmen: chci se zeptat, jak je auto moc slyset, kdyz je to bez niceho, mam podobnej problem ai podobny auto, sem chtel namontovat MBC a jeste event pdoplnit to vstrikovani vody do sani...
sou tam ještě voba katíky a dál jen trubka a zvuk v ižších otáčkách je celkem příjemně dunivej a díky bohu neřve to jak prokoplý,ale jakmile začne foukat turbo,zvuk zmizí a z vejfuku de jenom syčení....
Teď je bohužel auto ve stadiu:kdy co mám udělat dřív....Ale zřejmně namontuju jako první FMIC a pak pude auto ke klempířovi na vyvaření a dopasování všech dílů,příprava na lak a kompletní nalakování a pak se bude dělat dál na motoru a podvozku...a tak komplet všechno dát do ukázkovýho stavu a to tak že co nejdřív,myslim si že přes zimu času dost.....Jinak barva bude černá......

Ještě MBC mám taky a nárust výkonu nad seriovým tlakem je dost brutální.pokud nainstaluju FMIC tak by to mohlo bejt celkem slušný,seriovej je po chvilce horkej,že na něm nejde udržet ruka...
