Stránka 1 z 1

BOV-jak je to s nim.....

Napsal: 30 srp 2005 23:14
od Krosmen
Tak už to tady dlouho nebylo,mám dotaz.Mám seriový cloose loop a chtěl bych open loop,mám ho tam z nějaký rallye verze delty,ale je uzavřenej a teď vo co mi de.Jak je ovládanej ten seriovej,domnívám se správně,že ho ovládá podtlak kterej je v tenký hadičce,která k němu vede????Viděl sem i otevřený verse,ke kterejm vedla taky hadička...Jak je to?????
Jak je to se zvukem,když nemám na budíku přetlak ale podtlak tak asi ventil těžko ufoukne,protože nemá co....Nebo sem zmatenej jak lesní včela.....

Napsal: 30 srp 2005 23:16
od Krosmen
ještě jedna věc,má to vůbec smysl předělávat,faktem je že ten zvuk by se mi líbil,ale zase na druhou stranu takhle nikdo neví s čim má tu čest....

Napsal: 30 srp 2005 23:25
od Klasik
No každopádně by sis tolik nekurvil turbo ne?

Napsal: 30 srp 2005 23:39
od Krosmen
Klasik píše:No každopádně by sis tolik nekurvil turbo ne?
jinak,já tam mám seriový cloose loop,takže zmněnou docílím pouze to,že budu slyšet a že mi ubyde pár součástek v motoru.
Dotaz spíš měl znít tak,jestli se dělá otevřená verse,kterou taky otevírá ta hadička s podtlakem.....

Napsal: 30 srp 2005 23:52
od GTRunner
otverenej i uzavrenej (closed-loop) ovlada podtlak
z hlediska funkce jsou oba typy stejny, otvrenej bych pouzil snad v pripade ze ten seriovy - obvykle plastovy - uz nestiha upoustet vzduch - v pripade zvyseni tlaku, vymeny turba za vetsi,....
jinak je to jen na efekt...tot muj nazor

Napsal: 30 srp 2005 23:58
od petis
Každej Bov je ovládanej podtlakem, i ten HKS SSQ. Když to nebude ovládaný podtlakem, tak to bude POP-OFF kterej se otevře při max tlaku ,aby se nezničil motor.

Napsal: 31 srp 2005 10:53
od semysak
bov ma 3 pripojky jedna vede od turba pred skrtici klapkou ta jde vetsinou zespodu pistku, proti pistku jde mala hadice s podtlakem, a odfukuje zestrany pred turbo nebo do vzduchu, klasickej funguje tak ze kdyz sila zespodu + sila udelana podtlakem je vetsi nez sila pruzinky tak odfukuje

treba na svojem turbe mam plastovej ale tlak z pred klapky je vedenej z boku, a odfukuje tou stranou kde je pistek zespodu, pistek tam totiz neni, je tam gumova membrana ovladana podtlakem, takze ten muj bov je otevrenej pri volnobehu a pri male zatazi - nema smysl odfukovat do atmosfery

mel jsem bov od bidrina MK1 byl supr, tedka jsem premejkell o uzavrenym s kovovou membranou - vypda jako seriovej na www.saabtuning.cz

Napsal: 31 srp 2005 12:06
od Krosmen
děkuji za vysvětlení a už v tom mám konečně stoprocentní jasno!!!Já mám bov plastovej od boshe.Hoermann nabízí celokovovej.Osobně asi budu chtít kvůli vyššímu tlaku buď celokov toho co tam mám ale kvůli zvuku bych nejradši otevřenej a ubyde mi taky dost vedení s hadicema ve kterejch je tlak....
Ještě jednou díky za vysvětlení!!! 8) 8)

Napsal: 01 zář 2005 12:41
od Taboo
"Closed loop" a "open loop" jsou funkce ECU, ne BOV. BOV je budto "vented" anebo "recirculated". Pokud tvuj vuz nepouziva MAP anebo jiny merici system vzduchu, ktery je umisten az za BOV, pouzitim vented BOV budes ztracet vzduch, ktery uz byl zmeren a za ktery ECU uz kompensovala dodavkou patricneho mnozstvi paliva. V tom pripade tvuj motor pobezi velice bohate pokazde, kdy se ta BOV otevre.
:wink:

Napsal: 01 zář 2005 21:49
od Krosmen
Taboo píše:"Closed loop" a "open loop" jsou funkce ECU, ne BOV. BOV je budto "vented" anebo "recirculated". Pokud tvuj vuz nepouziva MAP anebo jiny merici system vzduchu, ktery je umisten az za BOV, pouzitim vented BOV budes ztracet vzduch, ktery uz byl zmeren a za ktery ECU uz kompensovala dodavkou patricneho mnozstvi paliva. V tom pripade tvuj motor pobezi velice bohate pokazde, kdy se ta BOV otevre.
:wink:
děkuji za opravu,výstup do BOV mám těsně před klapkou a přepouští před turbo mezi váhu a turbo.....Asi nejlepší bude náhrada stávajícího za celokovovej....