Stránka 1 z 1

SPEED-PRO F.A.S.T. znáte ?

Napsal: 01 zář 2005 01:33
od MarauderZ28
Obrázek

Obrázek

speed-pro sequential ecu setup with wideband o2 for lt1 and lt4 engines found in 92-96 corvettes and 93-97 firebirds and camaros. This comes with the ecu, wiring harness, software, o2 sensor, and instructions.

Napsal: 01 zář 2005 01:37
od MarauderZ28
objevil sem to na ebay a mám docela cukání ...

Napsal: 01 zář 2005 06:12
od SkejT
tak,jeste to trochu objasni.At vime o kolik to nakopne ten stroj do kteryho to das

Napsal: 01 zář 2005 06:39
od Jurry
SkejT píše:tak,jeste to trochu objasni.At vime o kolik to nakopne ten stroj do kteryho to das
To by mě taky zajímalo :D

Napsal: 01 zář 2005 09:04
od Mike Mad
hlava marauder asi chce vedet jestli to bude umet nekdo nastavit.... :lol:

Napsal: 01 zář 2005 09:23
od MarauderZ28
1, absolutně nevím jak se to zapojuje
2, nevím zda mi to k něčemu bude
3, nesnáším elektriku v autě protože jí skoro nerozumím :o)

tuším, že by to mohlo bejt toto:

Base Unit will drive up to 8 high or low impedance injectors in bank-to-bank fuel injection mode. This mode fires at most, 2 injectors per side at any one time and will reduce fuel pressure fluctuations over batch fire mode resulting in better fuel distribution to all cylinders. Each injector is controlled by its own peak/hold driver.

Base Unit has 16 x 17 spark and fuel matrices for ultra-control of the engine spark and fuel events.

Waterproof enclosure allows for under-hood mounting.

EMI Hardened Design. This system was designed to be immune to the eloctromagnetic interference common to hi-energy ignition systems.

True Speed-Density algorithm greatly reduces calibration time and improves idle characteristics with big injectors.

Compatible with all crank triggers and ignition systems.

2 stage wet or dry flow nitrous control

Hi-speed communication from the ECU to host PC

Sequential Fuel Injection mode. This mode will allow the sequential firing of each injector once per combustion cycle.

Wide-Band O2. This feature allows closed loop operation of the fuel control to user programmed air/fuel ratios over the entire operating range.

Individual Cylinder Spark/Fuel control. Allows user to trim the fuel flow and spark timing on each cylinder, providing maximum engine efficiency and increased immunity to detonation.

Obrázek

Napsal: 01 zář 2005 09:46
od SkejT
Speed-Density algoritmus velmi redukuje kalibrační čas a zlepší prázdné charakteristiky s velkými vstřikovacími tryskami

-------------------------------------
to je vse co jsem z toho pochopil

Napsal: 01 zář 2005 09:49
od MarauderZ28
bomba třeba se k večeru propracujem tak daleko, že to pochopíme celý :o)

Napsal: 01 zář 2005 10:01
od MarauderZ28

Napsal: 01 zář 2005 12:32
od Taboo
Smazano

Napsal: 01 zář 2005 12:36
od MarauderZ28
oki prima :o)

ještě dotaz co tedy přinese ta stand alone ecu ? dokáže vyždímat z toho motoru víc HP ? zlepšit charakteristiky ?