Stránka 1 z 1

Nitro ? - Kde , za kolik , atd..

Napsal: 01 zář 2005 16:02
od Idaho
Tak má tu někdo skutečně reálnou zkušenost s využitím, montáží atd?
jak je to s plněním ( za kolik, kde a za jak dlouho? ), na co je lepší "suchá" a na co "vlhká" směs?? Jak velká nápln na kolik "shootů" ?? prostě vše kolem tohohle..

uvítám jakoukoliv informaci..

Napsal: 01 zář 2005 16:10
od Mad Chick
Teda Idaho ty se nějak rozjíždíš :)

Napsal: 01 zář 2005 17:58
od BlackHole
K tomu by se měl vyjádřit Marauder... Nebo Taboo, samozřejmě :wink:
Jinak http://www.cartechgroup.cz/?detail&did=20&kid=84

Napsal: 01 zář 2005 21:16
od dynomax
dobre je to popsano treba zde: http://www.lexani.cz/nitro.htm
podrobna montaz treba na hondu je zde: http://www.lexani.cz/nitro/nitronavod.htm

Napsal: 01 zář 2005 21:22
od Nitro
volal ma niekto :smich:


mno nitro na supru ? som zvedavi ako to dopadne, pokial to dopadne 8)

Napsal: 02 zář 2005 00:28
od Beaver
No Tabooa tady snad ani nechtějte, první co udělá bude, že vás zprdne za to, že říkáte NOSu NITRO :o)

Napsal: 02 zář 2005 01:35
od MarauderZ28
jo je to prima, mám sucháče - instalace na půl dne, flašku 10lbs sem plnil za 1000,- pocitově je to asi jako když podřadíš o jeden stupeň dolů, rozhodně nečekej, že se Ti rozmaže pohled na okolní svět ... pouštím to tam od trojky vejš ... stačilo to na cca 20 sprintů ...

Napsal: 02 zář 2005 07:17
od Idaho
Marauder - thanx -- kde plníš? ( v práglu nebo nevíš někde poblíž koneprus??? )..

All: thanx, ale zajímají mne spíš zušenosi, na co si dát pozor, jaký způsob vybrat, atd..

Napsal: 02 zář 2005 07:25
od Idaho
nitro .. jak jsi přišel na to že to bude zrovinka Supra? :)

Napsal: 02 zář 2005 07:27
od Idaho
jen taková malá, nevýznamná informace..

pokud jistá osoba nekalí vodu a vyjde to co se rýsuje, mohl bych příští týden parkovat ve stodole ještě jednu MKIII, al eturbínku , bez papírů .... :) a ta přece nitro nepotřebuje :)

Napsal: 02 zář 2005 07:36
od Idaho
BlackHole píše:K tomu by se měl vyjádřit Marauder... Nebo Taboo, samozřejmě :wink:
Jinak http://www.cartechgroup.cz/?detail&did=20&kid=84
marek má jen okopírovaný text od lexanů...

Napsal: 02 zář 2005 11:48
od Nitro
Idaho píše:nitro .. jak jsi přišel na to že to bude zrovinka Supra? :)
myslim ze na accorda by si to nedaval, skor na supru :lol:

Napsal: 02 zář 2005 12:16
od YANEK
:D jednu nitro sadu má i kolegáček v carterchu :wink:

Napsal: 02 zář 2005 12:18
od Idaho
Nitro.. máš dobrej usudek na Projecta to nebude ( i když původně jsme uvažoval o nitru pro něj, kor ted když bude mít nový motor ) - protože si pro něj v neděli přijede zájemce..

Na Supru? no hoodně jsem to zvažoval ( co myslíš tím skor na Supru?? - nechápu hlavně to kor ) a prozatím nejsem plně rozhodnut. Přeci jen té atmosférce by to pomohlo a pokud budu mít tu turbínku jako další autí mohu s přeplnováním experimentovat tam.

BTW.. byl jsme v HUmpolci atam nějakej maník dělá přestavbu z A20A3 na B20A2 acco-- rozdíál mezi seriií B20A a A20A3 je velkej, ale pokud poladíš tak je skoro nerozeznatelnej, jenže co mne posadilo na kolena : on to dělá v sedanu !!!
když jsme mu řekl že spíš by to rpospělo Aerodecku tak ani nevěděl co to je... no uvidíme co to bude za zvěrstvo, každopádně jeho A20A3 komplet s kabeláží, převodovkou a ŘJ se ted válí u mne doma.. pokud by měl někdo zájem..

Napsal: 02 zář 2005 12:25
od Idaho
Beaver píše:No Tabooa tady snad ani nechtějte, první co udělá bude, že vás zprdne za to, že říkáte NOSu NITRO :o)

Jo to čekám, zase se do mne obuje jak do malýho kluka :) napsal jsem to blbě i celkem blbě stylizoval tenhle dotaz.. šlo mi hlavně o teorii abych věděl co použít bude lepší zda suchou nebo mokrou sadu.. a hlavně jak je to s turbo motory ( jestli třeba je vhodné použít stejnou sadu pro turbo i nonturbo - kdybych se nakonec přecejen rozhodl dát ho do Supřičky.. )
:(

Napsal: 02 zář 2005 14:17
od PJ
No řek bych že mokrá by měla bejt lepší, protože si přidá i palivo a nepojedeš na chudou směs a to by u suchý asi nešlo leda by si stále jezdil na bohatou směs nebo to měl jinak vykoumaný

Napsal: 02 zář 2005 21:05
od Nitro
Idaho píše:Nitro.. máš dobrej usudek na Projecta to nebude ( i když původně jsme uvažoval o nitru pro něj, kor ted když bude mít nový motor ) - protože si pro něj v neděli přijede zájemce..

Na Supru? no hoodně jsem to zvažoval ( co myslíš tím skor na Supru?? - nechápu hlavně to kor ) a prozatím nejsem plně rozhodnut. Přeci jen té atmosférce by to pomohlo a pokud budu mít tu turbínku jako další autí mohu s přeplnováním experimentovat tam.
..
skor akoze radsej na supru ako na accorda...ale uz dost OT :mrgreen:

Napsal: 03 zář 2005 20:51
od Krosmen
taky sem uvažoval o zástavbě N2O ale pravdou je,že ten nejlevnější kit od lexani stojí víc než sem dal za celý auto... :lol: :lol: :lol:
Uvidíme,50 koní by navrch nebylo marný.... :?:

Napsal: 03 zář 2005 22:09
od dynomax
[quote="Krosmen"]taky sem uvažoval o zástavbě N2O ale pravdou je,že ten nejlevnější kit od lexani stojí víc než sem dal za celý auto... :lol: :lol: :lol:
Uvidíme,50 koní by navrch nebylo marný.... :?:[/quo


nekde je to i levnejsí :wink:

Napsal: 03 zář 2005 23:05
od MarauderZ28
já kit koupil za 14 000,- u sucháče funguje zvýšení množství benzínu aby to nebylo chudý tak, že se zvedne tlak na liště díky takový vyfikundaci, je to až stupidně jednoduchý :o)

Napsal: 04 zář 2005 12:37
od Beaver
Hlavně bych nezapomínal na to, že N2O je jen krátkodobej "doping", ten výkon navíc má člověk jen chvíli a u některých aut je rozhodně lepší ty prašule zainvestovat do nějaké "trvalé úpravy" :o)

Napsal: 04 zář 2005 15:02
od Krosmen
Beaver píše:Hlavně bych nezapomínal na to, že N2O je jen krátkodobej "doping", ten výkon navíc má člověk jen chvíli a u některých aut je rozhodně lepší ty prašule zainvestovat do nějaké "trvalé úpravy" :o)
tak mi nějakou za ty peníze a s tim sice krátkodobym,ale ne nejmenšim efektem....když budu brát tu 50 koňíkovou verzi..... :?

Napsal: 04 zář 2005 16:22
od BlackHole
Tohle je zajímavé, pokud seženu víc info, tak do toho asi půjdu:
/viewtopic.php?p=475739#475739