Stránka 1 z 1
Nitro ? - Kde , za kolik , atd..
Napsal: 01 zář 2005 16:02
od Idaho
Tak má tu někdo skutečně reálnou zkušenost s využitím, montáží atd?
jak je to s plněním ( za kolik, kde a za jak dlouho? ), na co je lepší "suchá" a na co "vlhká" směs?? Jak velká nápln na kolik "shootů" ?? prostě vše kolem tohohle..
uvítám jakoukoliv informaci..
Napsal: 01 zář 2005 16:10
od Mad Chick
Teda Idaho ty se nějak rozjíždíš

Napsal: 01 zář 2005 17:58
od BlackHole
K tomu by se měl vyjádřit Marauder... Nebo Taboo, samozřejmě

Jinak
http://www.cartechgroup.cz/?detail&did=20&kid=84
Napsal: 01 zář 2005 21:16
od dynomax
dobre je to popsano treba zde:
http://www.lexani.cz/nitro.htm
podrobna montaz treba na hondu je zde:
http://www.lexani.cz/nitro/nitronavod.htm
Napsal: 01 zář 2005 21:22
od Nitro
volal ma niekto
mno nitro na supru ? som zvedavi ako to dopadne, pokial to dopadne

Napsal: 02 zář 2005 00:28
od Beaver
No Tabooa tady snad ani nechtějte, první co udělá bude, že vás zprdne za to, že říkáte NOSu NITRO

Napsal: 02 zář 2005 01:35
od MarauderZ28
jo je to prima, mám sucháče - instalace na půl dne, flašku 10lbs sem plnil za 1000,- pocitově je to asi jako když podřadíš o jeden stupeň dolů, rozhodně nečekej, že se Ti rozmaže pohled na okolní svět ... pouštím to tam od trojky vejš ... stačilo to na cca 20 sprintů ...
Napsal: 02 zář 2005 07:17
od Idaho
Marauder - thanx -- kde plníš? ( v práglu nebo nevíš někde poblíž koneprus??? )..
All: thanx, ale zajímají mne spíš zušenosi, na co si dát pozor, jaký způsob vybrat, atd..
Napsal: 02 zář 2005 07:25
od Idaho
nitro .. jak jsi přišel na to že to bude zrovinka Supra?

Napsal: 02 zář 2005 07:27
od Idaho
jen taková malá, nevýznamná informace..
pokud jistá osoba nekalí vodu a vyjde to co se rýsuje, mohl bych příští týden parkovat ve stodole ještě jednu MKIII, al eturbínku , bez papírů ....

a ta přece nitro nepotřebuje

Napsal: 02 zář 2005 07:36
od Idaho
marek má jen okopírovaný text od lexanů...
Napsal: 02 zář 2005 11:48
od Nitro
Idaho píše:nitro .. jak jsi přišel na to že to bude zrovinka Supra?

myslim ze na accorda by si to nedaval, skor na supru

Napsal: 02 zář 2005 12:16
od YANEK

jednu nitro sadu má i kolegáček v carterchu

Napsal: 02 zář 2005 12:18
od Idaho
Nitro.. máš dobrej usudek na Projecta to nebude ( i když původně jsme uvažoval o nitru pro něj, kor ted když bude mít nový motor ) - protože si pro něj v neděli přijede zájemce..
Na Supru? no hoodně jsem to zvažoval ( co myslíš tím skor na Supru?? - nechápu hlavně to kor ) a prozatím nejsem plně rozhodnut. Přeci jen té atmosférce by to pomohlo a pokud budu mít tu turbínku jako další autí mohu s přeplnováním experimentovat tam.
BTW.. byl jsme v HUmpolci atam nějakej maník dělá přestavbu z A20A3 na B20A2 acco-- rozdíál mezi seriií B20A a A20A3 je velkej, ale pokud poladíš tak je skoro nerozeznatelnej, jenže co mne posadilo na kolena : on to dělá v sedanu !!!
když jsme mu řekl že spíš by to rpospělo Aerodecku tak ani nevěděl co to je... no uvidíme co to bude za zvěrstvo, každopádně jeho A20A3 komplet s kabeláží, převodovkou a ŘJ se ted válí u mne doma.. pokud by měl někdo zájem..
Napsal: 02 zář 2005 12:25
od Idaho
Beaver píše:No Tabooa tady snad ani nechtějte, první co udělá bude, že vás zprdne za to, že říkáte NOSu NITRO

Jo to čekám, zase se do mne obuje jak do malýho kluka

napsal jsem to blbě i celkem blbě stylizoval tenhle dotaz.. šlo mi hlavně o teorii abych věděl co použít bude lepší zda suchou nebo mokrou sadu.. a hlavně jak je to s turbo motory ( jestli třeba je vhodné použít stejnou sadu pro turbo i nonturbo - kdybych se nakonec přecejen rozhodl dát ho do Supřičky.. )

Napsal: 02 zář 2005 14:17
od PJ
No řek bych že mokrá by měla bejt lepší, protože si přidá i palivo a nepojedeš na chudou směs a to by u suchý asi nešlo leda by si stále jezdil na bohatou směs nebo to měl jinak vykoumaný
Napsal: 02 zář 2005 21:05
od Nitro
Idaho píše:Nitro.. máš dobrej usudek na Projecta to nebude ( i když původně jsme uvažoval o nitru pro něj, kor ted když bude mít nový motor ) - protože si pro něj v neděli přijede zájemce..
Na Supru? no hoodně jsem to zvažoval ( co myslíš tím skor na Supru?? - nechápu hlavně to kor ) a prozatím nejsem plně rozhodnut. Přeci jen té atmosférce by to pomohlo a pokud budu mít tu turbínku jako další autí mohu s přeplnováním experimentovat tam.
..
skor akoze radsej na supru ako na accorda...ale uz dost OT

Napsal: 03 zář 2005 20:51
od Krosmen
Napsal: 03 zář 2005 22:09
od dynomax
[quote="Krosmen"]taky sem uvažoval o zástavbě N2O ale pravdou je,že ten nejlevnější kit od lexani stojí víc než sem dal za celý auto...
Uvidíme,50 koní by navrch nebylo marný....

[/quo
nekde je to i levnejsí

Napsal: 03 zář 2005 23:05
od MarauderZ28
já kit koupil za 14 000,- u sucháče funguje zvýšení množství benzínu aby to nebylo chudý tak, že se zvedne tlak na liště díky takový vyfikundaci, je to až stupidně jednoduchý

Napsal: 04 zář 2005 12:37
od Beaver
Hlavně bych nezapomínal na to, že N2O je jen krátkodobej "doping", ten výkon navíc má člověk jen chvíli a u některých aut je rozhodně lepší ty prašule zainvestovat do nějaké "trvalé úpravy"

Napsal: 04 zář 2005 15:02
od Krosmen
Beaver píše:Hlavně bych nezapomínal na to, že N2O je jen krátkodobej "doping", ten výkon navíc má člověk jen chvíli a u některých aut je rozhodně lepší ty prašule zainvestovat do nějaké "trvalé úpravy"

tak mi nějakou za ty peníze a s tim sice krátkodobym,ale ne nejmenšim efektem....když budu brát tu 50 koňíkovou verzi.....

Napsal: 04 zář 2005 16:22
od BlackHole
Tohle je zajímavé, pokud seženu víc info, tak do toho asi půjdu:
/viewtopic.php?p=475739#475739