Stránka 1 z 1

Chladič vs HP ....

Napsal: 05 zář 2005 10:34
od MarauderZ28
Netušíte někdo o jaký navýšení HP může být dimenzován standartní chladič ? Koukal jsem do nabídky BeCool a ten základní celohliník je jen do 400 HP tak v tom případě musím standartní chladič těžce přetěžovat.

Obrázek

Napsal: 05 zář 2005 10:45
od Ivan
A jakou teplotu Ti hlásí "americké" kontrolky, kolego?

Napsal: 05 zář 2005 10:54
od MarauderZ28
kontrolky jsou zatím relativně OK, jen při jízdě městem častěji běžej větráky ovšem teď to bude ještě víc HP než předtím ...

Napsal: 05 zář 2005 11:28
od Marcos
Presne ti neporadim, ale nemelo by se to podcenit. Ja to ted nedavno udelal, a diky tomu jsem ani nedorazil do Mimone.. :( Puvodni chladic na mem turbodieselu jsem mel k.o., tak jsem tam dal chladic ze stejneho typu auta, ale 3.0 benzinu. Puvodni ma tloustku cca pres 40mm, a ten benzinovej 25mm, pri zhruba stejne velikosti. Normalne jsem nepoznal rozdil pri jizde po meste atd., jezdil jsem s tim tak mesic a zadny problem, ale vydal jsem se do te Mimone, vyjel na dlanici, 10-15 min jizdy tak 130-150km/h, a varil jsem. Nepomohl termostat, ani vymena vodni pumpy atd atd. Nakonec to padlo na chladic. Takze obecne vzato, cim hrubsi, tim lepsi.. :)

Napsal: 05 zář 2005 12:32
od Návštěvník
Kup si merak teploty a zmer si ji... stejne je idealni ho mit, tak alespon zjisis, zda-li Ti stiha standartni chladic.

street.racer

Napsal: 05 zář 2005 12:38
od Taboo
S vyssim vykonem dosazenym spalovani vetsiho mnozstvi paliva samozrejme prijde vice tepla. Ten OEM chladic je vetsinou dimenzovany jen pro tovarni maximalni vykon, ktery neni bezne neustale pouzivan v beznem provozu i s upravenym vozem, ktery disponuje vykonem nekolikrat vyssim. Pro obcasne kratsi zavody je proto ten tovarni chladic plne dostacujici. To samozrejme neplati v pripade zvyseni vykonu motoru a zaboreni akceleratoru do podlahy po cele dlouhe mile. Vetsina lidi si zvoli hlinikovy radiator a elektricke feny s vyssi vykonosti (ktere pak manualne zapnou kdykoliv je potreba "on" pres rele a spinac). Pokud nehrozi nebezpeci zmrazeni chlazeni kapaliny (= v lete), pouzivani niceho jineho, nez jen destilovane vody (bez jakehokoliv antifreeze) ma nejlepsi prevod tepla a chladici ucinky. Pokud chces zvysit chlazeni jeste vice, Red Line Water Wetter pracuje opravdu dobre.
:wink:

Napsal: 05 zář 2005 12:52
od MarauderZ28

Napsal: 05 zář 2005 16:01
od Martin_534
první krok je jak napsal street.racer, kup budík a uvidíš jestli stačí nebo ne :-)

Napsal: 05 zář 2005 16:28
od dynomax
red line jsem mel objednan - jen 2 flasky, vsechno se mi vylilo d pr.... v baliku, ani se nedivim, kdyz mi postavili 10 baliku do stropu a na to dali kola ze ctyrkolky, da se pouzit i treba i Royal Purple Radiator Coolant Additive , ale ten uz neni tak dobry, jinak je krasa se divat na ty ruzne tvary tech pridavnych el. vetraku

Napsal: 12 říj 2005 08:21
od Violator
ty woe jiří..ty děláš jako bys měl někdy vyjet z garáže. já si myslim že na to popotlačování modrýho stínu po garáži bys koneckonců mohl ten chladič vyndat úplně. spek

Napsal: 12 říj 2005 08:50
od Ladislav
Violator píše:ty woe jiří..ty děláš jako bys měl někdy vyjet z garáže. já si myslim že na to popotlačování modrýho stínu po garáži bys koneckonců mohl ten chladič vyndat úplně. spek
Všichni o něm slyšeli, ale nikdo ho neviděl :lol: :lol: :lol:

Napsal: 12 říj 2005 11:38
od Mike Mad
vio & lada> :| to nerikejte nahlas...Mara na tom dela, on na tom maka a uz pristi rok urcite bude pojizdny :|

:lol:

Napsal: 12 říj 2005 13:15
od MarauderZ28
sem rád, že konečně někdo to ví :o)

Napsal: 12 říj 2005 23:41
od street.racer
Marauder: Ze mas vyndat chladic? :lol:

Napsal: 12 říj 2005 23:56
od MarauderZ28
jasně momentálně tam nemám žádnej :o)