Stránka 1 z 1
Hybridní turbo...
Napsal: 11 zář 2005 22:31
od Krosmen
Co tenhle termín znamená????Domnívám se dobře,že třeba vejfuková část je z jiného tipu než kompresorová??Třeba T3/T4...To by se mi docela líbilo,no uvidíme...Musim hlavně zjistit,jaký přesně tip T3 mám a zjistit jeho kompresorovou mapu a podle toho a hlavně po poradě s někym kdo se vyzná víc zkusit vymyslet co použít většího....
Re: Hybridní turbo...
Napsal: 11 zář 2005 22:56
od Taboo
Krosmen píše:Co tenhle termín znamená????Domnívám se dobře,že třeba vejfuková část je z jiného tipu než kompresorová??Třeba T3/T4...
Ano

. T3 je ale v 99.9% vyfukova strana, T4 je kompresorova (i presto, ze by to mohlo byt i naopak). "Hybrid" je proste kazde turbo, ktere nebylo puvodne vyvinuto jako celek, ale pozdeji slozeno s ruznych casti samotnych typu, ktere jako celek vyvinuty byly. I kombinace Mitsu/Garrett nejsou nezvykle. Firmy, ktere ty hybridy vyvijeji jim vetsinou davaji i specificke jmena, ale mnohdy, co vypada dobre na papiru nepracuje moc dobre v praxi, takze pri koupi nejakeho takoveho hybridniho turba musi byt clovek velice opatrny a vybrat si neco, co uz je opravdu osvedcene.

Napsal: 11 zář 2005 23:18
od Krosmen
děkuji za potvrzení mé domněnky...
Ještě taková úvaha,pokud zachovám výfukovou část T3 a přidám kompresorovou T4(už vím,že to označení pod sebou skrývá mnoho různých velikostí a modifikací....)
Jinak-pokud zachovám výfukovou turbínu a zvětším kompresorovou jak je to s náběhem turba?

Napsal: 12 zář 2005 07:38
od Zemi
Kulturni vlozka: Hybrid Civic = EG5 s nestandardnim motorem K20A napr... Takze hybrid znamena "krizenec"...
Napsal: 12 zář 2005 12:53
od Martin_534
osobně bych tebou koupil gt30r

to by ti mohlo stačit

Napsal: 12 zář 2005 13:05
od Krosmen
Abych řek pravdu moc se v tipech a rozmněrech dmychadel neorientuju ale pokud to budu brát vážně,tak mi asi nic jinýho nezbyde,ale musim vyřešit řízení a kontrolu chodu motoru a pak teprve až budu vědět co a jak funguje,tak budu pokračovat dál....
