Nápravy a brzdy - Trabant - kdo zná trabanty..??

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Serpico

Nápravy a brzdy - Trabant - kdo zná trabanty..??

Příspěvek od Serpico »

Potřebujem s kamarádem poradit - předem upozornuji zatím je to puze ve stadiu uvah :

Jak posílit brzdy na trabantu?
myslím to vážně. podmínkou je zachování původní přední nápravy, zadní může být jiná, alepokud možno o stejné nebo podobné šířce..

Uvažovali jsme o lepších kotoučových brzdách vepředu ( třeba i vzadu ) ale z čeho je spáchat??

Má trabi vubec posilovač brzd ? ( který by případně šel vyměnit za jiný, pokud by s eměnila celá brzdová soustava.. )

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Tý vole, Martine, asi už vím na co chceš F22 :)

kde to budeš stavět?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Serpico

Příspěvek od Serpico »

V současnosti je tam a16a2 ( cca 95PS ) a já jsem eu to navrhnul jako upgrade.. ale je to zatim jen ve hvezdách, ted řešíme brzdy. v normálním provozu už ty bubnové na předku občas nestíhaj a na druhou stranu zástavba se osvědčila ( najeto 2,5tis km po českých silnicích aniž by policie cokoliv poznala ) takže bychom chtěli dát brzdy rovnou silnější a udělat upg. motoru, ale spíše to vidím na CRXko.. i když ten poměr cena/výkon výrazně hraje v tvuj prospěch.. :roll:

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

www.trbant.cz - manuál ale ten asi už máš, co ??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Serpico píše:V současnosti je tam a16a2 ( cca 95PS ) a já jsem eu to navrhnul jako upgrade.. ale je to zatim jen ve hvezdách, ted řešíme brzdy. v normálním provozu už ty bubnové na předku občas nestíhaj a na druhou stranu zástavba se osvědčila ( najeto 2,5tis km po českých silnicích aniž by policie cokoliv poznala ) takže bychom chtěli dát brzdy rovnou silnější a udělat upg. motoru, ale spíše to vidím na CRXko.. i když ten poměr cena/výkon výrazně hraje v tvuj prospěch.. :roll:
na jaký výkon chcete jít jak to máte s místem?? Možná bych věděl o něčem krapánek silnějším než je F22 ale je to V6 s vývodem a převodvkou za motorem pro pohon zadních kol.. ( ne HOnda ) nebo také o 2,7 z Legenda vč. ŘJ kabeláže, čerpadel startéru prostě vše.., ale tu bych si nedoporučoval.. musím s eza vám jít kouknout na to zvěrstvo.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Amanzes
Příspěvky: 46
Registrován: 23 srp 2005 15:17
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Amanzes »

zkus tam nahodit prvně posilovač protože tam není to ti dovolí vyvinout trochu větší tlak, pak nalep měkší směs na pakny brzd, mají lepší tření ale míň vydrží.A pak pancéřové hadice a uvidíš jak ty bubny skvěle brzdí :-) co tam máš za motorizaci? hoď foto

Uživatelský avatar
Boháček
Příspěvky: 406
Registrován: 24 kvě 2005 00:00

Příspěvek od Boháček »

jen taková poznámka, která by mohla napovědět ostatním a ti pak třeba přidají i svůj názor...

hnací hřídel Trabanta a hnací hřídel Škody řady 130 je naprosto identický
neboli Lobro bylo posléze nahrazeno dovozem z NDR

takže kdo nějak řešil zadní kotouče na Š130, mohl by poradit Trabantistům
stejně tak mne napadá, on Trabant nikdy neměl originál kotouče ?
ani poslední záchvěv v podobě Trabi 1.1 ?

jinak vám chlapci neskutečně fandím a držím palce, jen škoda, že se ztratí ten charakteristický zvuk, takový 2dobý 6válec
jo to by bylo žrádlo
good luck !
vzdělání není zárukou inteligence

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

ehmm ono to nebud tak žhavé, pokud mohu něco prásknout.. ( doufám že mne za to kluci nespráskaj ) - ona tam puvodní motoruizace i je ve předu je původní motor, na kterej obča spopojížděj.. i když musím uznat že ty čtyři pedály mne mátli a měl jsme tendenci řadit na špatné šaltpáce :) kluci spíš bych řešil tu spojku, at tam není pedál navíc...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Komár 1981
Příspěvky: 1444
Registrován: 02 bře 2004 15:35
Bydliště: Praha - Čakovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nápravy a brzdy - Trabant - kdo zná trabanty..??

Příspěvek od Komár 1981 »

Serpico píše:Potřebujem s kamarádem poradit - předem upozornuji zatím je to puze ve stadiu uvah :

Jak posílit brzdy na trabantu?
myslím to vážně. podmínkou je zachování původní přední nápravy, zadní může být jiná, alepokud možno o stejné nebo podobné šířce..

Uvažovali jsme o lepších kotoučových brzdách vepředu ( třeba i vzadu ) ale z čeho je spáchat??

Má trabi vubec posilovač brzd ? ( který by případně šel vyměnit za jiný, pokud by s eměnila celá brzdová soustava.. )
www.trabi.me.cz - kluci by mozna neco malo poradili...

:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!
::

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“