Stránka 1 z 1
jak velkej filtr
Napsal: 14 zář 2005 16:11
od Krosmen
Napsal: 14 zář 2005 16:31
od Beaver
Pokud nebude přisávat teplej vzduch, je podle mně vždycky lepší větší plocha filtru. Neumím si představit nějakej negativní vliv.
Napsal: 14 zář 2005 18:14
od barbucha
Myslím že velikosti se fakt bát nemusíš. Spíš se soustřeď aby to byl kvalitní filtr kterej vzduch propouští rovnoměrně a nezpůsobuje nějaký turbulence vzduchu v AFM. Já jsem si koupil tyhle Apexi jako dvojitej kit. Nemám je ještě namontovaný, takže ta fotka je z jinýho motoru. Jo a průměr je 2x80mm

Napsal: 14 zář 2005 18:47
od barbucha
Sorry, teď jsem si všimnul že chceš kupovat K&N. To by mělo být určitě OK.
Napsal: 14 zář 2005 20:02
od dynomax
ja treba pouzivam pro montaze jen KN-ka se vstupnim prumerem 77 mm , ktere jsou zhruba do 300 koni, mensi neberu, resim to potom vzdy individualne redukcema , takze se vetsinou snazim pouzivat i vetsi trubky, jinak i v universalech teto znacky je trochu rozdil, kdo dela spise kratsi kit doporucuji se vice 77 mm prumer a dlouhy / cold/ 70 mm prumer , viz treba jeden obchod :
- GENUINE K&N AIR FILTER -70mm FOR COLD AIR INTAKE SYSTEM.
-GENUINE K&N AIR FILTER -77mm FOR SHORT RAM/REGULAR AIR INTAKE SYSTEM.
- nevim cim je to ale podlozeno, ja to nedodrzuji, nejdulezitejsi je urcite kvalita a dostatecny vykonnostni limit pro pouziti na dane auto
Napsal: 14 zář 2005 20:05
od dynomax
jeste jedna drobnost , kterou jsem nenapsal, ze samozrejme jsou filtry i do 1000 koni, ja mam jen do 300
Napsal: 14 zář 2005 23:05
od sub13
si myslim,že čím větší tím lepší, rozhodně tim nic nezkaziš

. Ja mam Pipercross, ktery je do 475k, takze budu mit rezervu cca 100k, ale je to lepsi nez obracene

Napsal: 15 zář 2005 08:42
od Krosmen
díky za rady.Se sáním teplýho vzduchu neni problém,filtr vede zkrz karoserii do prostoru pod nárazník,kde má nasávání,teda myslim ten seriovej a já do toho místa zkrz díru protáhnu i to K&N...Jinak vstup do váhy má 70mm průmněr vstupu do podběhu je 120.Včera sem tam i nějaký zkoušel a nejvíc se mi tam zalíbil válcovej se vstupem 70 vnější průměr 100 a délka 150...Což si myslim že by mnělo stačit,akorát to bude dost slyšet,motor jako takovej je dost odhlučněnej a ten filtr bude defakto venku z auta schovanej za nárazníkem ve kterym je výřez kterym tam ten vzduch proudí....
Napsal: 17 zář 2005 09:13
od CharlitoCZ
ahoj, budu kupovat bmw316i, na feldě jsem filtr sice už měl, ale na tom bmw nechci bejt už takovej packal a udělat to co nejlíp, máte někdo nějakej nákres kam ten původní airbox vede? Nebo dokázal byste někdo nějak poradit? Tady je celkem hezký to s tim nárazníkem, nevíte jestli se tam nevleze i u toho bmw?
Napsal: 17 zář 2005 18:00
od Břéťa
CharlitoCZ píše:ahoj, budu kupovat bmw316i, na feldě jsem filtr sice už měl, ale na tom bmw nechci bejt už takovej packal a udělat to co nejlíp, máte někdo nějakej nákres kam ten původní airbox vede? Nebo dokázal byste někdo nějak poradit? Tady je celkem hezký to s tim nárazníkem, nevíte jestli se tam nevleze i u toho bmw?
Budes si kupovat bmw 316i a premejslis o tuningu motoru? Jsi spadl z jahody na znak ne?

316i ma 100Ps, 318i 115Ps, 318is 140ps, 320i 150Ps, 323i 170Ps, 325i 192Ps, 328i 193Ps, M3 3,0 286P a M3 3,2 321Ps... Takze si vyber kolik chces mit koni a bez zbytecnejch picovin co vymejslis...

Napsal: 17 zář 2005 21:04
od Beaver
Njn, swap za 2.5 to jistí

Napsal: 18 zář 2005 13:49
od CharlitoCZ
318is nemůžu sehnat nějak rozumně, mám prostě super nabídku na 316i, tak se ptám na ni - do teď jsem měl feldu, tam to nemělo moc smysl, ale na tom báwu už by to mohlo bejt o něco lepší, ne?
Napsal: 19 zář 2005 12:16
od vauxhall
Je to asi trosicku OT, ale zajimalo by mne jestli tady nekdo ma zkusenosti s filtrama Pipercross? Je mi jasny ze na vykonu to nepoznam, spis mne zajima jak dobre fitruje, preci jen, neni to bavlna ale molitan

Napsal: 20 zář 2005 06:23
od Zemi
CharlitoCZ píše:318is nemůžu sehnat nějak rozumně, mám prostě super nabídku na 316i, tak se ptám na ni - do teď jsem měl feldu, tam to nemělo moc smysl, ale na tom báwu už by to mohlo bejt o něco lepší, ne?
Radsi si pockej...

Evropsky 1,6ky za to nestoji.

Vidte kluci s Citronama?

Napsal: 20 zář 2005 13:36
od Beaver
Zemi píše:CharlitoCZ píše:318is nemůžu sehnat nějak rozumně, mám prostě super nabídku na 316i, tak se ptám na ni - do teď jsem měl feldu, tam to nemělo moc smysl, ale na tom báwu už by to mohlo bejt o něco lepší, ne?
Radsi si pockej...

Evropsky 1,6ky za to nestoji.

Vidte kluci s Citronama?

Hele, Zemi má pravdu, mám Favoucha, to máš skoro jako tu Feldu. Pak jsem jezdil s 1.6kou, což bylo oproti Favouchovi jako raketa, ale nebylo to, ono, potom s 1.8, což zas byla raketa proti 1.6, potom jsem zkusil 2.5 V6 a vypadalo to, že to je super motor a potom jsem koupil 3.0 turbo a vysral se na všechny tyhle malý atmosférický objemy, protože když chceš nějakej základ na úpravy, tak nemá smysl začínat na malým atmosférickým objemu, páč to nepojede. Jak psal jednou jeden kolega, tak v rychlostech nad 200 do kopce slabší obsahy odpadají a vo tom to je

Napsal: 20 zář 2005 14:53
od Návštěvník
Napsal: 22 zář 2005 12:12
od Thomesh
taky bych si chtel koupit sportovni filtr, muzete mi poradit nejakej dobrej obchod?
mam to na 2l v turbu, chci nejakej zanckovej ne ty noname za 500, hodne lidi mi doporucovalo Kingdragon , co vy na to
hlavne kde, jakej a za kolik
dik
Napsal: 22 zář 2005 12:45
od Idaho
jdi spíše do pipercrosu, sce je dražší ale v testech toho co se tu u nás běžně pordává je asi nejlepší..
Napsal: 22 zář 2005 13:05
od Thomesh
a kde ho koupit?
Napsal: 22 zář 2005 13:34
od Idaho
no tuším že ho maj po dbudějovickou a no a potom u každého slušného dodavatele tuningových dílů

každej větší krámek je má, nebo objedná..
Napsal: 23 zář 2005 18:40
od sub13
Ja sem kupoval Pipercros u Krenek motorsport
Napsal: 24 zář 2005 05:20
od Maco
Napsal: 13 led 2006 19:31
od in0
Re: jak velkej filtr
Napsal: 14 led 2006 16:42
od honza 2.0 16v
krosmene.. poradim ti jedno..nerid se tim do jakyho vykonu je ten filtr urcenej , proste kup to nejvetsi co sezenes (napr takovy maly hovadko jako na autocrossovejch buggi , pres ktery je jeste ten molitan..) u nas v coupe clubu mel jedne clen filtr do 300PS a myslel si ze to je ok..po vymene turba a dalsich prkotinach dosel k tomu ze i kdyz ma odhadem nejakych 260-280PS tak proste ten filtr do 300PS je naho*no... dal tam na doporuceni filtr velikosti jako maj ty buginy i s tim krycim molitanem na hruby necistoty, co je rozmerove 2,5x vetsi nez ten do 300PS..
Napsal: 15 led 2006 14:46
od suskyin
u nas je i primo zastoupeni pipercrosu=>
http://www.pipercross.cz/ 