Stránka 1 z 2

Ogura Racing Clutch

Napsal: 19 zář 2005 12:15
od leon4x4
Pro mou Supru mi kluci z kageki dovezli a následně také nainstalovali novou spojku od Ogura Clutch.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Spojka je včetně kitu na konverzi z PULL na PUSH typ a funguje opravdu dobře. Při sešlápnutí se ozívá cosi jako zvonkohra, ale to už každý člověk co má co dočinění s opravdu silnými auty zná. Skutečná sranda je se spojkou se rozjet. Ačkoliv pocit na pedálu je velmi lehounký tak spojka secvakne běhěm asi 2mm a o prokluzu nemůže být řeč. Nicméně je dimenzovaná na 900koní a tak by měla rozhodně sloužit dobře.

Děkuji Kageki :wink:

Napsal: 19 zář 2005 12:21
od Lobo
pekna prace 8)

Napsal: 19 zář 2005 12:21
od Idaho
gratuluju at slouží lépe než ty předchozí - držím palce..

Napsal: 19 zář 2005 12:27
od Bordel
snad vydrzi vic nez predchozi 8)

Napsal: 19 zář 2005 12:29
od Klasik
Takže už to nedopadne jako ta story s tou poslední? Good luck 8)

Napsal: 19 zář 2005 12:33
od sic
tohle uz fakt vypada na high performance 8)

Napsal: 19 zář 2005 13:26
od KFJ
gratulace, kluciii s kagegiii jsou sikovny 8)

Napsal: 19 zář 2005 14:02
od Ritchma
Hm, hm, vypadá to dobře a když to i skvělě funguje 8)

Napsal: 19 zář 2005 15:07
od Krosmen
Řikáš 900 poníků,tak to by ti mohlo na chvilku snad stačit.... :lol:
Tak už teď se těšim na nějaký video ze sprintíků!!!!Až natrhneš prdel všem!!!! :evil: :evil: :evil: [/left]

Napsal: 19 zář 2005 16:02
od barbucha
Pěkný 8) Hlavně si tím pěkně namakáš levou nohu, takže by si měl chodit do posilovny cvičit tu pravou aby se to srovnalo :lol: Nebo není tak tuhá? Mě stačilo hodinu a půl popojíždět v Mimoni s mojí a týden jsem pak nemohl chodit. A to je ta moje spojka ještě taková civilní :?:

Napsal: 19 zář 2005 16:45
od PJ
no tak gratulace pro leona4x4 a pochvala kluků z Kageki

Napsal: 19 zář 2005 16:50
od leon4x4
barbucha píše:Pěkný 8) Hlavně si tím pěkně namakáš levou nohu, takže by si měl chodit do posilovny cvičit tu pravou aby se to srovnalo :lol: Nebo není tak tuhá? Mě stačilo hodinu a půl popojíždět v Mimoni s mojí a týden jsem pak nemohl chodit. A to je ta moje spojka ještě taková civilní :?:
Právě že jde strašně lehce a o to víc tě překvapí jak tě to brutálně nakopne když nedáš pozor. :(

Napsal: 19 zář 2005 17:01
od fajfka
KFJ píše:gratulace, kluciii s kagegiii jsou sikovny 8)

:oops:

Napsal: 19 zář 2005 17:04
od barbucha
leon4x4 píše:
Právě že jde strašně lehce a o to víc tě překvapí jak tě to brutálně nakopne když nedáš pozor. :(
Tak to buď rád. Možná že se s lehkou spojkou hůř odhaduje kdy zabírá, ale určitě se na to dá zvyknout. S takovouhle spojkou se prostě nedá rozjíždět moc hladce, vždycky je něco za něco.

Napsal: 19 zář 2005 19:12
od KFJ
Krosmen píše:Řikáš 900 poníků,tak to by ti mohlo na chvilku snad stačit.... :lol:
Tak už teď se těšim na nějaký video ze sprintíků!!!!Až natrhneš prdel všem!!!! :evil: :evil: :evil: [/left]
:nono: :?: :P :wink: :) 8)

Napsal: 19 zář 2005 19:14
od KFJ
fajfka píše:
KFJ píše:gratulace, kluciii s kagegiii jsou sikovny 8)

:oops:
Tak Fajfka a Pavel = Kageki: jsou šikovný :lol: 8) 8) 8) :valentyn:

Napsal: 19 zář 2005 19:37
od Lolek
No vypadá to dobře, tak at slouží

Napsal: 19 zář 2005 21:32
od Krosmen
KFJ píše:
Krosmen píše:Řikáš 900 poníků,tak to by ti mohlo na chvilku snad stačit.... :lol:
Tak už teď se těšim na nějaký video ze sprintíků!!!!Až natrhneš prdel všem!!!! :evil: :evil: :evil: [/left]
:nono: :?: :P :wink: :) 8)
no sem na ten souboj s CECILem zvědavej,uvidíme..... 8)
Ale v každym případě to bude hodně zajímavý!!!!!

Napsal: 19 zář 2005 21:59
od Taboo
leon4x4 píše:Právě že jde strašně lehce
To je dobre 8) . Posledni vec, kterou potrebujes je crankwalk zapricineny nejakou tezkou spojkou. :D

Napsal: 19 zář 2005 22:01
od street.racer
Taboo: :lol: Crank walk :lol:

Napsal: 19 zář 2005 22:54
od Návštěvník
To znám s tou spojkou, buď sepnuto, nebo vypnuto. Nic mezi tím.....

Lander

Napsal: 19 zář 2005 22:59
od MarauderZ28
taky znám ano ne z keramický spojky, dokonce měl tu čest Michal850 okusit jaký to je, akorát se nám to nějak kouslo a byli jsme na Rudný na Benzíně jak jsou tam ty kurvy, jak to bylo furt sepnutý a kola v rejdu tak jsme se tam točili jak čamrda furt dokola a kurvy se začaly sbíhat neb si myslely, že je lákáme na šukec, naštěstí se to pak rozeplo a my mohli prchnout neb těch se člověk bojí i na 10 metrů daleko, že na něj něco naskáče ...

Napsal: 19 zář 2005 23:14
od Taboo
street.racer píše:Taboo: :lol: Crank walk :lol:
I Supry crankwalk. Dokonce i 5.0L Ford. Vpodstate kazdy motor muze crankwalk s tezkou spojkou. Ty jednolamelove tezke spojky jsou vetsinou velice levne (v porovnani s lehcimi vicelamelovymi spojkami), ale jejich nasledky nemusi stat za to. Pri tech velkych vykonech to je pak vyber mezi cenou motoru a cenou spojky ve stylu: Dam $400 za spojku a pripadne znicim $4000 motor anebo dam $4000 za spojku a snizim riziko zniceni $4000 motoru? Ta pocatecni invetsice za dobrou vicelamelovou spojku je velice vysoka, ale dlouhodobe se to vetsinou vyplati v delsi zivotnosti toho motoru. Ja jsem pouzival s pribyvajicim vykonem ACT spojky - od 2600 pres 2900 az po 3200 - a menil thrust bearing klikove hridele kazdy mesic. Ted mam carbon/carbon multi-disc Tilton spojku a ten tlak na to thrust bearing je nizsi, nez s OEM spojkou.

Napsal: 19 zář 2005 23:25
od MarauderZ28
Crank walk sem viděl na videu ze sprintu u Mustanga docela hustota

Napsal: 20 zář 2005 00:11
od PJ
KFJ: máš rád smajlíky co :lol:

Napsal: 20 zář 2005 05:51
od Zemi
Paráda... Takže 8.10. v Mimoni. 8)

Napsal: 20 zář 2005 08:54
od leon4x4
Taboo píše:
street.racer píše:Taboo: :lol: Crank walk :lol:
I Supry crankwalk. Dokonce i 5.0L Ford. Vpodstate kazdy motor muze crankwalk s tezkou spojkou. Ty jednolamelove tezke spojky jsou vetsinou velice levne (v porovnani s lehcimi vicelamelovymi spojkami), ale jejich nasledky nemusi stat za to. Pri tech velkych vykonech to je pak vyber mezi cenou motoru a cenou spojky ve stylu: Dam $400 za spojku a pripadne znicim $4000 motor anebo dam $4000 za spojku a snizim riziko zniceni $4000 motoru? Ta pocatecni invetsice za dobrou vicelamelovou spojku je velice vysoka, ale dlouhodobe se to vetsinou vyplati v delsi zivotnosti toho motoru. Ja jsem pouzival s pribyvajicim vykonem ACT spojky - od 2600 pres 2900 az po 3200 - a menil thrust bearing klikove hridele kazdy mesic. Ted mam carbon/carbon multi-disc Tilton spojku a ten tlak na to thrust bearing je nizsi, nez s OEM spojkou.
Vidíš jsem tak blbej, že mne ani nenapadlo, že bych tvrdou spojkou ubližoval ložiskům na klice :oops:
Předtím jsem měl EXEDY Carbon/Carbon twin plate kterou mi doporučili u Titan Motorsports a měla vydržet 700koní. Špatně naistalovaná rozhodně nebyla a buď mám už tak velký výkon :?: a nebo to nebyl dobrej kus .... btw : levná taky nebyla :( Dříve než jsem ji spálil nebo zničil stihl se mi spříčit prostřední talíř a tak šla ven. Teď by se klidně dala ještě použít, ale už ne na můj výkon. Nějakému BPU autu by ale určitě slušela.
Tahle ORC má lehčí pedal feeling jak OEM clutch a rozjezd je spíš podle uší než podle nohy. Poslouchám, jak cinkaj talíře o sebe a když to najednou stichne tak to znamená, že bude asi už zabírat, pak už to je jen cca 1mm a je sepnuto. Je trochu těžší než ta Exedy a tím se trochu omezilo cukání při ubrání plynu, asi se nepřenáší tolik rázů od převodů zpět do motoru a naopak.
Celkově jsem zatím spokojený, protože jsem si to tak nějak představoval.

Napsal: 20 zář 2005 10:19
od Taboo
Z nejakeho neznameho duvodu jsem Exedy nikdy nemel rad, ani neumim vysvetlit proc... :mad: Ja jsem jeden z tech lidi, ktereho privadi spatne fungujici spojka k uplne zurivosti :lol: . Pokud ta ORC nebude v budoucnosti stacit (ja s ni nemam zadne zkusenosti, ale zda se, ze to je typicky twin-disc setup), podivej se na tu 7.25" carbon/carbon multi-disc Tilton, ktera pouziva 4 floaters a 3 discs (a je taky nalezite draha). Na Supre udajne vydrzi 1260 lb-ft torque. Ta spojka je velice linearni a "smooth" - a i presto, ze je taky velice kratka (jeji zaber), tak se s tim autem da pohnout na milimetry.
Co se tyce crankwalk, nekolik veci tomu pomuzou trochu predejit. Prvni je odpojeni safety switch spojky (aby jsi mohl nastartovat motor s prevodovkou v neutralu bez nutnosti seslapnuti spojkoveho pedalu), pak zvyseni RPM volnobehu (= vyssi tlak oleje) a posledni vec je pouzivat tu spojku jen kdyz clovek opravdu musi a po co nejkratsi dobu (= nedojizdet ke krizovatce se zarazenou rychlosti a vypnutou spojkou, ale v neutralu... Necekat na zelene svetlo tri minuty se zarazenou rychlosti a vypnutou spojkou, etc. Proste pouzivat tu spojku vzdycky jen co nejkratseji, aby se nesmazal olej z toho thrust bearing klikove hridele).
:wink:

Napsal: 20 zář 2005 10:57
od MarauderZ28
mno tak já se minulej rok ze spojky málem ..... měnil sem jí 6x a to sem zrušil 2x keramiku a nakonec i dvoulamelu od McLeod :o((((

Napsal: 20 zář 2005 11:39
od leon4x4
Taboo píše:Z nejakeho neznameho duvodu jsem Exedy nikdy nemel rad, ani neumim vysvetlit proc... :mad: Ja jsem jeden z tech lidi, ktereho privadi spatne fungujici spojka k uplne zurivosti :lol: . Pokud ta ORC nebude v budoucnosti stacit (ja s ni nemam zadne zkusenosti, ale zda se, ze to je typicky twin-disc setup), podivej se na tu 7.25" carbon/carbon multi-disc Tilton, ktera pouziva 4 floaters a 3 discs (a je taky nalezite draha). Na Supre udajne vydrzi 1260 lb-ft torque. Ta spojka je velice linearni a "smooth" - a i presto, ze je taky velice kratka (jeji zaber), tak se s tim autem da pohnout na milimetry.
Co se tyce crankwalk, nekolik veci tomu pomuzou trochu predejit. Prvni je odpojeni safety switch spojky (aby jsi mohl nastartovat motor s prevodovkou v neutralu bez nutnosti seslapnuti spojkoveho pedalu), pak zvyseni RPM volnobehu (= vyssi tlak oleje) a posledni vec je pouzivat tu spojku jen kdyz clovek opravdu musi a po co nejkratsi dobu (= nedojizdet ke krizovatce se zarazenou rychlosti a vypnutou spojkou, ale v neutralu... Necekat na zelene svetlo tri minuty se zarazenou rychlosti a vypnutou spojkou, etc. Proste pouzivat tu spojku vzdycky jen co nejkratseji, aby se nesmazal olej z toho thrust bearing klikove hridele).
:wink:
Tilton znám - kdybych se pro ni rozhodl hned mohl jsem být na stejných penězích, ale to je to o čem mluvíš. Správné rozhodnutí je někdy zdánlivě drahé, ale pak se ukáže.
Ta ORC je 3plate (900HP a cca 1000lb-ft) a zvoní jako když jede Santa jeho saně. Proto se automaticky vyřeší problém s dlouhým stáním na spojce. Nikdo, ani já nestojí o to aby mu zvonilo auto jako tramvaj moc dlouho. Takže dokud to není nutné na spojce nestojím. :wink:
Volnoběh moc vysoko nemám, ale 1100RPM asi taky může stačit ne?
Prokluz ta spojka má, dá se dokonce i velmi jemně dávkovat, ale u normální spojky na to máš 2,5cm a tady to je 2mm na pedálu. Až když je už na 75% v záběru začne to s autem trhat, ale to se stáhá jen když se potřebuješ pomalu rozjet do hooodně velikého kopce.