Stránka 1 z 1

Kyslík do sání motoru

Napsal: 20 zář 2005 23:25
od Laky
Chci se zeptat, ted jsem videl GTicko 4ku, je tam Alfa 133, urcite ji spousta lidi zna, ma komplet lamino vsude, palubovka je prepracovana, interier je modry.

Mluvi se tam a ma tam ten borec nainstalovani foukani stlacenyho kysliku primo do sání. Probiral sem to s kamosem a teoreticky to uplatneni ma, ve vzduchu je 21% kysliku, pokud se tam foukne cistej kyslik, smes se obohati nevim kolik dejme tomu budeme uvazovat o 50-60% podilu kysliku, dutiz to bude mnohem lepe palit.

Mate stim nekdo zkusenost, potreboval bych vedet hlavne, kde, jak, a za kolik. Na kolik prijde bomba plněna cistym kyslikem popripade jestli se da sehnat elektronickej ventyl kterej by lahev po zmacknuti knofliku odpustil.

Napsal: 20 zář 2005 23:29
od jim.vw
A není to princip NOSu? akorat bez dusiku, takze to bude lip pálit, víc se hřát a nebude se to mit cim chladit, kdyz tam nebude ten dusik....???

Re: Kyslík do sání motoru

Napsal: 20 zář 2005 23:36
od *tom2racekiller*
Laky píše:...budeme uvazovat o 50-60% podilu kysliku, dutiz to bude mnohem lepe palit..
To teda pálit bude, s 50-60% kyslíku shoří celej motor.

Re: Kyslík do sání motoru

Napsal: 20 zář 2005 23:41
od jim.vw
*tom2racekiller* píše:
Laky píše:...budeme uvazovat o 50-60% podilu kysliku, dutiz to bude mnohem lepe palit..
To teda pálit bude, s 50-60% kyslíku shoří celej motor.
přesně to sem měl namysli 8)

Napsal: 21 zář 2005 00:09
od Taboo
Cisty kyslik tvori s olejem anebo jakoukoliv mastnotou velice vybusnou smes. S obohacenim vstupniho vzduchu jen kyslikem je ta smes taky velice tezko (s pribyvajicimi procenty cisteho kysliku) kontrolovatelna a tak by se ti mohlo snadno stat, ze najdes sve pisty roztavene na dne sve olejove vany.

Napsal: 21 zář 2005 00:47
od MarauderZ28
no aby je nenašel frajer zapíchlý v haubně co pojede za ním až to všecko vystřelí vejfukem :o)

Napsal: 21 zář 2005 10:14
od GeRoX
podle me by se to tezko sbiralo pac by to letelo vsemi smery :lol: ...nemel jsi nahodou na mysli stlacenej vzduch a ne cistej kyslik?

Napsal: 21 zář 2005 11:31
od Mosťa
Souhlasím s Taboo, kyslík s mastnotou dávají dohromady vysoce výbušnou směs, čili cpát ho do motoru je pěkný základ na pořádný průser!

Napsal: 21 zář 2005 14:35
od jim.vw
a neřikali foukání stlačenýho dusíku? (ve smyslu Nos)
třeba ses jen přeslech :?

Napsal: 21 zář 2005 14:43
od street.racer
Heh cisty kyslik :D Co treba narvat do motoru rovnou semtex nebo dynamit :D

Napsal: 21 zář 2005 14:48
od Scully
Já si myslím, že se todalo prakticky použít. Ale samozřejmě jen v nějakém poměru. Třeba z původních 21% udělat 30% to by motor určitě ještě překous, a přírustek výkonu by byl určitě znát.
Však už určitě zkoušel to co já A sice na chcrchlovi, jsem jen trošku foukl kyslík z autogenoýho hořáku. A otáčky motoru okamžitě vylítly nahoru.

Napsal: 21 zář 2005 16:14
od Laky
No opravdu ten borec v GTicku rikal, kyslik. Skusim na nej sehnat nakej kontakt, je dost znamej jezdi po srazek urcite to znate vecer sem hodim jeho fotky ze srazu. Ma vzadu dve bili lahve, myslim ze sou to prave lahve z autogenu. Musim zjistit jak to mel udelany, ale teoreticky fungovat muze asi zalezi na nastaveni mnozstvi.

Jinak stalacenej vzduch to asi nebyl, nevim jakej by to melo efekt jen ze by ho tam bylo lip tak mozna neco jako mali chvilkovy turbo :D. I kdyz nad tim sem taky, premeslel.

PS: neriakam, ze si to dam do auta ale jen me to fakt zaujalo a chtel bych se o tom dozvedet vic.

Napsal: 21 zář 2005 16:46
od Beaver
Toho kyslíku by se tam muselo fouknout jen malý množství, jinak to dopadne jako psal Taboo, eventuelně by to v tom fofru mohlo zlomit ojnici. Láhve od autogenu jsem mimořádně velký a těžký a do auta myslím nejsou nejlepší :o)

Jo Laky, pak prosím poreferuj, jak dlouho ten motor 1.2 vydržel pohromadě po dávce kyslíku :D

Napsal: 21 zář 2005 17:09
od JonnY
myslim ze by neprezil ani tych 30%.
kyslik je totiz stranse svinstvo, vy vysokej koncentracii to nehori ale vybuchuje.....
bacha na to! kyslik je svina ;)

Napsal: 21 zář 2005 17:10
od Návštěvník
Beaver: jasny no :), aspod duvod tam hodit 1.8T nejlepe z audiny :) 180kobyl v zakladu, respektive z kokty 4x4.

Jinak nasel sem fotky ty Alficky co tam ma ten kyslik, zatim takhle zkusim nekde najit fotku motoru.

Napsal: 21 zář 2005 17:14
od leon4x4
Taboo píše:Cisty kyslik tvori s olejem anebo jakoukoliv mastnotou velice vybusnou smes. S obohacenim vstupniho vzduchu jen kyslikem je ta smes taky velice tezko (s pribyvajicimi procenty cisteho kysliku) kontrolovatelna a tak by se ti mohlo snadno stat, ze najdes sve pisty roztavene na dne sve olejove vany.

Správně, chtěl jsem to napsat, jen jsi mne předběhl. Kyslík je v tomto případě nepoužitelný neb je třaskavý a to není to co bychom potřebovali. :twisted:

Napsal: 21 zář 2005 17:24
od Beaver
Anonymous píše:Beaver: jasny no :), aspod duvod tam hodit 1.8T nejlepe z audiny :) 180kobyl v zakladu, respektive z kokty 4x4.

Jinak nasel sem fotky ty Alficky co tam ma ten kyslik, zatim takhle zkusim nekde najit fotku motoru.
Jo, je odsud z Jihlavy, vídám ho občas stát na benzínce spolu s "Renaultem 19 Supra" a dle mého názoru je to mimořádně ošklivý auto i když se na tom majitel asi vyřádil a strávil strašnýho času.

Napsal: 21 zář 2005 17:29
od Mr.Bean
Jojo lidi taky dychaj kyslik, ale kdyby ses nadech cistyho kysliku ,tak to s nejvetsi pravdepodobnosti neprezijes stejne jako ten motor.

Napsal: 21 zář 2005 17:37
od Laky
Dobre tak me vysvetlete proc to on pouziva, jako pochybuju, ze to tam nema jen tak.

Pokud ho nekdo znate dejte mi nakej kontakt na nej prosim.
Beaver: jasny no, kdyby si ho nekdy videl tak znej vytahni naky cislo, ze se ponem nekdo shanel. Bo se zeptej na jakej nejblizsi sraz pojede. Nejlepe v cechach :D. Dik. Fakt by me to zajimalo.

Napsal: 21 zář 2005 17:45
od Beaver
Laky píše:Dobre tak me vysvetlete proc to on pouziva, jako pochybuju, ze to tam nema jen tak.

Pokud ho nekdo znate dejte mi nakej kontakt na nej prosim.
Beaver: jasny no, kdyby si ho nekdy videl tak znej vytahni naky cislo, ze se ponem nekdo shanel. Bo se zeptej na jakej nejblizsi sraz pojede. Nejlepe v cechach :D. Dik. Fakt by me to zajimalo.
Zkus to v sekci Jihlava, pár lidí ho tam zná osobně a já se štítím přiblížit k tomu Renaultu co má na sobě nápis Supra :lol:

Napsal: 21 zář 2005 17:46
od dynomax
toto tema jsme zrovna probirali ted v Koprivnici, ja bych ho radeji na sraz ani nepoustel, mozna mu to funguje, ale je to mala casovana bomba to teda kazdopadne

Napsal: 22 zář 2005 15:43
od BlackHole
Dve moznosti:
1) Ma to tam na efekt
2) Fouka tak stlacenej vzduch = turbo pro chude

Pokud se pletu, tak se dotycnemu rad omluvim. Cisty kyslik hranici s obecnym ohrozenim a pochybuju, ze je techniky mozne vyladit takove mnozstvi a koncentraci, aby to nejak primerene fungovalo bez zniceni motoru.
EOF :alien:

Napsal: 28 zář 2005 15:44
od jog!n
ja myslim ze by to fungovat mohlo kdyby se do sani vzduchu z ovzdusi jen jemne pridaval ten kyslik tak proc ne

Napsal: 28 zář 2005 17:29
od JonnY
nieco podobne existuje, a vola sa to NITRO.
tam mas celkom fajn zaruku ze to bude fungovat.
pri cistom kysliku to asi nefunguje, alebo funguje daleko horsie. a prave preto sa pouziva nitro a nie cisty kyslik...