Stránka 1 z 1

Úprava Turba-Wastegate

Napsal: 26 zář 2005 18:00
od UDO BIERHANZEL von RS
Zdravim. Hoši zajímá mne zda-li se někdo zabýval odstraněním Wastegate klapky v turbu. Řešil sem problém Wastegate klapky načež po zakoupení motoru (1.8T 20V) sem zjistil, že je vysypaná. Po radě odborného turbo servisu Turbocar Velká Bíteš sem tuto přepouštěcí klapku ucpal a zavařil (prý to dělají na zavodních motorech). V autě mám budík tlaku sání. Na něm je krásně vidět můj problém. Ve chvíli kdy stoupne tlak v sání na 0.5Baru, což by měla být optimální hodnota jakoby si auto samo duplo na brzdu. A motor odfoukne. Zajímá mne zda-li řešil podobný problém. Díky

Napsal: 26 zář 2005 20:15
od JonnY
to vyzera ako posledny pokus motoru o to zachranit si zivot, po tvojom vrazednom utoku.
ja osobne ti doporucujem ist kupit nove turbo.

Napsal: 26 zář 2005 20:41
od leon4x4
UDO to si děláš prdel ne? Jseš magor nebo si vážně děláš srandu?

A jak prosím tě má motor regulovat tlak když jsi zavařil Wastegate?

To co nazýváš "duplo na brzdu" je "Backfire" tedy zpětný ráz způsobený samozápalem paliva. Jediné co nehraje je ten tlak který uvádíš.

Proboha proč si každej myslí, že rozumí motoru :roll:

Napsal: 26 zář 2005 20:44
od leon4x4
ještě mne napadla otázka : Víš k čemu vůbec slouží WasteGate? A co se stane když tam není?

Napsal: 26 zář 2005 20:49
od Boris:Noone
:smich2:

Napsal: 26 zář 2005 20:52
od Zemi
uff.............

Napsal: 26 zář 2005 21:10
od Marcos
Tak to je drsne... Nemuzu nereagovat, fakt. To je jeden z nejvetsich nesmyslu, co jsem kdy slysel. Ta wastegate tam ma duvod, bez ni to nikdy nemuze fungovat a muzes se sazet, co odejde driv, zda motor nebo turbo pretocis. A ze se to dela na zavodnich motorech? No to si nemyslim, ale kdyby ano, tak pred turbo soupnou externi wastegate. Takze tak.

Napsal: 26 zář 2005 21:14
od Boris:Noone
a navic zavodni motory moc turbo nepouzivaj :)

Napsal: 26 zář 2005 21:21
od MarauderZ28
Boris:Noone píše:a navic zavodni motory moc turbo nepouzivaj :)
to si zas děláš prdel teď Ty ne ? co takový Rally příkladně ?

Napsal: 26 zář 2005 21:24
od ARV6
no bud mu to dela samozapaly nebo uz to pusti pop-off ventil. Jenom ten tlak je nakej malej... Chudak motor

Napsal: 26 zář 2005 21:26
od Boris:Noone
MarauderZ28 píše:
Boris:Noone píše:a navic zavodni motory moc turbo nepouzivaj :)
to si zas děláš prdel teď Ty ne ? co takový Rally příkladně ?
je kua ajo :mad: ja totis kdyz videm zvody tak jenom okruhy v evrope prevazne formule a tomu dalsi podobny proste atmosfery a zapominam na rally a jeste vlastne na jgtc se omlouvam :roll:

Napsal: 26 zář 2005 21:30
od Lobo
:smich:
ja bych zkusil jeste zavarit prisun vzduchu, to se prej taky v zavodech pouziva, a taky musis ulomit jednu lopatku, tim tam bude proudit vic vzduchu a lip to pojede :smich:

Napsal: 26 zář 2005 21:35
od Boris:Noone
Lobo píše::smich:
ja bych zkusil jeste zavarit prisun vzduchu, to se prej taky v zavodech pouziva, a taky musis ulomit jednu lopatku, tim tam bude proudit vic vzduchu a lip to pojede :smich:
bych rovnou dal pryc rotor aby to bylo lehci a dosahlo vetsich otacek :lol:

Napsal: 26 zář 2005 22:40
od leon4x4
Boris:Noone píše:
Lobo píše::smich:
ja bych zkusil jeste zavarit prisun vzduchu, to se prej taky v zavodech pouziva, a taky musis ulomit jednu lopatku, tim tam bude proudit vic vzduchu a lip to pojede :smich:
bych rovnou dal pryc rotor aby to bylo lehci a dosahlo vetsich otacek :lol:
Proč rotor? Dej pryč celej motor - stejně zdechne :lol:

Napsal: 26 zář 2005 22:45
od No_name
Kde udělali soudruzi v NDR chybu :lol:

Re: Úprava Turba-Wastegate

Napsal: 27 zář 2005 00:43
od Beaver
UDO BIERHANZEL von RS píše:Zdravim. Hoši zajímá mne zda-li se někdo zabýval odstraněním Wastegate klapky v turbu. Řešil sem problém Wastegate klapky načež po zakoupení motoru (1.8T 20V) sem zjistil, že je vysypaná. Po radě odborného turbo servisu Turbocar Velká Bíteš sem tuto přepouštěcí klapku ucpal a zavařil (prý to dělají na zavodních motorech). V autě mám budík tlaku sání. Na něm je krásně vidět můj problém. Ve chvíli kdy stoupne tlak v sání na 0.5Baru, což by měla být optimální hodnota jakoby si auto samo duplo na brzdu. A motor odfoukne. Zajímá mne zda-li řešil podobný problém. Díky
Po přečtení téhle naprosté píčoviny (sorry, ale to opravdu nejde nazvat jinak) pochybuji jednak o tvé inteligenci a potom také o odbornosti toho "odborného" servisu. Doporučuji ti prostudovat problematiku přeplňování motorů a principy funkce turbodmychadel před tím, než zprasíš další turbo.

Napsal: 27 zář 2005 11:08
od Návštěvník
No zajímavé. Jen co je pravda. Trochu se to tu zvrhlo i na urážky. Ale mě to nerozčílí. Nemám se za co stydět lidičky. Ve svých 20 letech. S inteligencí newím Beavere. Na VŠ by měla stačit. Myslím si, že mí ereso vypadá nad rámec líp oproti některým lidem zde dovolující se kritiky. Ale to je jedno vraťme se k problému. Jak sem řekl toto mi bylo řečeno v Turbo car Velká Bíteš. Přesto všechno netvrdím, že vím všechno!

Napsal: 27 zář 2005 11:09
od Návštěvník
UDO BIERHANZEL von RS

Napsal: 27 zář 2005 12:31
od ARV6
Anonymous píše:No zajímavé. Jen co je pravda. Trochu se to tu zvrhlo i na urážky. Ale mě to nerozčílí. Nemám se za co stydět lidičky. Ve svých 20 letech. S inteligencí newím Beavere. Na VŠ by měla stačit. Myslím si, že mí ereso vypadá nad rámec líp oproti některým lidem zde dovolující se kritiky. Ale to je jedno vraťme se k problému. Jak sem řekl toto mi bylo řečeno v Turbo car Velká Bíteš. Přesto všechno netvrdím, že vím všechno!
Doporucuju vzit sutr a zminene firme ho poslat do oken... A sehnat novy (jiny) turbo

Napsal: 27 zář 2005 12:31
od JonnY
v tomto sa neda len suhlasit s Beaverom.
zamedzit funkcii wastgate = smrt motora a/alebo turba.

to je jak ucpat ventil na papinaku....

Napsal: 27 zář 2005 12:38
od Idaho
Udo, nechci te nijak urážet, al enež se začnu v něčem takovémhle vrtat tak si přečtu a nastuduju alespon principiální základy funkce, právě proto aby mne potom nějakej "autorizovanej" servis plnej všemožnejch "specialistů" ( jako třeba Honda Proresta příbram a další "značkové" servisy ) svým "odborným" zásahem nezničil auto.. Případně ho nedokurvil nepřímo svou odbornou "radou".

případ který s estal tobě, ale je podle mého názoru tvoje vina.. když by ti někdo řekl u toho kola zavař náboje, kola s enebudou točit a bude to líp držet stopu tak mu to taky sežereš? Určitě ne, protože máš alespon základní znalosti o funkci auta když ne už motoru...

Re: Úprava Turba-Wastegate

Napsal: 27 zář 2005 15:18
od CCCO 1.8T
UDO BIERHANZEL von RS píše:Zdravim. Hoši zajímá mne zda-li se někdo zabýval odstraněním Wastegate klapky v turbu. Řešil sem problém Wastegate klapky načež po zakoupení motoru (1.8T 20V) sem zjistil, že je vysypaná. Po radě odborného turbo servisu Turbocar Velká Bíteš sem tuto přepouštěcí klapku ucpal a zavařil (prý to dělají na zavodních motorech). V autě mám budík tlaku sání. Na něm je krásně vidět můj problém. Ve chvíli kdy stoupne tlak v sání na 0.5Baru, což by měla být optimální hodnota jakoby si auto samo duplo na brzdu. A motor odfoukne. Zajímá mne zda-li řešil podobný problém. Díky
Možná si přeslechl, že je po zavaření toho origo wastegate je třeba navařit nový externí - pak by to bylo v pořádu.

Napsal: 27 zář 2005 17:32
od Návštěvník
když zavařiš obtokovou klapu na turbu tak si ho akorát odjebeš protože tato klapa přepoušti přebytečný tlak okolo lopatek pryč do vyfuku..každé turbo má sve meze!! navit tím pěkně riskuješ chudou směs pokud ti to do motoru dává více vzduchu. Nevim jak to je s fuel-cut u tohohle auta...ale jestli ti po natlačeni 0,5b motor přestane jet a odfoukne tak je to nejspíš tento jev,který odstraaníš upravou ŘJ. ale moje rada zní až budeš něco někdy dělat raději se zeptej a ted jdi a nech si to turbo opravit,ale vyhni se te firmě co ti tohle poradila

Napsal: 27 zář 2005 17:33
od Návštěvník
když zavařiš obtokovou klapu na turbu tak si ho akorát odjebeš protože tato klapa přepoušti přebytečný tlak okolo lopatek pryč do vyfuku..každé turbo má sve meze!! navit tím pěkně riskuješ chudou směs pokud ti to do motoru dává více vzduchu. Nevim jak to je s fuel-cut u tohohle auta...ale jestli ti po natlačeni 0,5b motor přestane jet a odfoukne tak je to nejspíš tento jev,který odstraaníš upravou ŘJ. ale moje rada zní až budeš něco někdy dělat raději se zeptej a ted jdi a nech si to turbo opravit,ale vyhni se te firmě co ti tohle poradila