Stránka 1 z 1

BOV ventil (pop off)

Napsal: 29 zář 2005 10:33
od SConan
cauky lidi se mi dostala do ruky Adina 200 2,2 turbo v 4kole a tak sem si sní zacal hrát a zatim sem mel vždy atmosferu pod kapotou tak tet me to táhne víc. ale at nekecám a du rovnou k veci sehnal sem bov ventil a napáchal ho tam ale nevim jak ho mám nejlíp vyštelovat můzete poradit.

a jak zvednout tlaky na turbu to by me taky celkem zajímalo...
predem dík. :lol:

Napsal: 29 zář 2005 10:44
od Idaho
už jsme přemejšlel co myslíš tím VOB ventil :)

Napsal: 29 zář 2005 10:50
od ARV6
Tlak na turbu se nejjednoduseji zveda myslim stelovanim toho tahla k wastegate ne? Kdyztak me opravte jestli kecam hovadinu

Napsal: 29 zář 2005 11:05
od SConan
sri sem asi lama je to POF OFF ventil nevim presne jak se to píše
učl je odstranit turbo díru. :D

Napsal: 29 zář 2005 13:33
od ARV6
ne pop-off by mel byt jako nouzova pojistka ktera tam je seriove, otevrenej blow-off je urcite ten co sis tam dal...

Napsal: 29 zář 2005 13:56
od Bidrin
Tady je to trochu popsaný, co je co:

http://www.bidrin.cz/faq.php?bidrin_aut ... 1e5a724cde

Napsal: 29 zář 2005 14:17
od SConan
ARV6 píše:ne pop-off by mel byt jako nouzova pojistka ktera tam je seriove, otevrenej blow-off je urcite ten co sis tam dal...

jj. to je ono co sem si tam dal tet je otázka jak to nejlépe seřídit aby to delalo to co má.

Napsal: 29 zář 2005 14:46
od JonnY
ak si spravne pametam, tak sa tam menily pruzinky. ich tuhost urcovala tlak kedy to vypusti. nie?
tlak sa najjednoduchsie steluje boost controlerom.
len bacha s experimentovanim aby si neznicil turbo....

Napsal: 29 zář 2005 18:13
od Krosmen
de taky vo to,jestli audi montuje BOV seriově a ty si si jen nekoupil jeho otevřenou verzi...Kdyby jo,tak je prostě vymněníš a místo přepouštění zaslepíš a BOV je ovládán přes podtlak v sání.Kdyby ho audi neměla seriově,musíš vše udělat sám..... 8)

Napsal: 30 zář 2005 08:33
od ARV6
Krosmen píše:de taky vo to,jestli audi montuje BOV seriově a ty si si jen nekoupil jeho otevřenou verzi...Kdyby jo,tak je prostě vymněníš a místo přepouštění zaslepíš a BOV je ovládán přes podtlak v sání.Kdyby ho audi neměla seriově,musíš vše udělat sám..... 8)
Ja myslim ze tam bude, pac sem koukal na tatovo Cromu Turbo 88', a ma ho tam (uzavrenej), i ostatni Italsky turba to maj co sem videl, takze snad Audi ho bude mit... Ale podle mne nema cenu tam davat ten otevrenej kdyz uz tam je ten uzavrenej, jedinej prinos pak bude to syceni :?

Napsal: 30 zář 2005 08:49
od PJ
ARV6: navíc by se ti to mohlo rozhodit, protože mam pocit že řj počítá s tim vzduchem kterej se u uzavřenýho vrací.

Napsal: 30 zář 2005 10:43
od SConan
nic takovýho ta audi nemá a proto to tam cpu...na řj se můžu vysr...jezdim na LPG :lol:

jen ci vědět jak to seřídit aby to neodfukovalo příliš brzy nebo pozdě???

Napsal: 30 zář 2005 11:01
od PJ
SConan: aby ti tim neuchazelo i to LPG kdyz by to odfouklo

Napsal: 30 zář 2005 13:01
od Beaver
PJ píše:SConan: aby ti tim neuchazelo i to LPG kdyz by to odfouklo
Kromě zvukových efektů by to potom mohlo mít i optický :D

Napsal: 30 zář 2005 20:10
od Krosmen
Beaver píše:
PJ píše:SConan: aby ti tim neuchazelo i to LPG kdyz by to odfouklo
Kromě zvukových efektů by to potom mohlo mít i optický :D
a taky čichový....
Jinak jak sem psal,BOV je ovládán podtlakem v sání...Mě vede ovládání ze svodů trubičkou k solenoid ventilu,kterej je zapojenej na zásobník podtlaku a jakmile pustim plyn,podtlak se v ovládání zvýší a ventil otevře a zásoba podtlaku otevře BOV....snad sem to napsal srozumitelně....Mě ventil přepouští mezi váhu a turbo,takže ho váha podruhý nezváží.Chystám se taky montovat otevřený,jen kvůli zvukovému efektu a ušetření pár decimetrů hadic a sponek a taky hlavně kvůli předělání systému nasávání do turba...

Napsal: 30 zář 2005 20:47
od semysak
krosmen: podle me to vaha prave zvazi, protoze ten pretlak pred turbem ''privre'' tu klapku ve vaze rebo udela protitlak, tj, ridici jednotka vi, ze nesaje z venku, kdyz Ti to psoukne ven, tak si jednotka mysli, ze ze to saje hodne a udela bohatsi smes, turbo tlaci dovzduchu, stim solenoidem to je zajimavy neni to bov na TDI? : - )

SCOnan: no jestli nemas vstrikovani LPG tak pozor na totalni rozstelovani smesovece, myslimze u jednoduchyho LPG je problem i se sportovnim filtrem

Napsal: 30 zář 2005 21:02
od Krosmen
vše jest originál bosch....Jelikož je to motor staršího data,tak místo elektroniky je zde vše řešeno podtlaky a přetlaky a vše je ovládáno pomocí ventilů ze zásobníku podtlaku,i třeba přepínání klapek v topení...

Napsal: 03 říj 2005 14:20
od SConan
tak ventil sem nainstaloval a je to bomba zvuk pri zarazeni fakt gut :lol:

len mam malický a vcelku i nepodstatý problém při behu na benzín mi nedrzí ta svynka volnobech lol AUDI nevíte cim by to mohlo být?

Napsal: 03 říj 2005 14:38
od semysak
protoze je BOV priotevrenej, saje falesny vzduch, trosku ho utahni