Stránka 1 z 2
Turbo-HONDA
Napsal: 30 zář 2005 19:32
od Bulda
nevite nekdo nebo nemate manual jak dat turbo nebo kompresor do hondy
Re: Turbo-HONDA
Napsal: 30 zář 2005 19:56
od Vlado T
Bulda píše:nevite nekdo nebo nemate manual jak dat turbo nebo kompresor do hondy
někde sem četl že majitele hond tvrdi že honda turbo nepotřebuje,ale asi to tak nebude že?

Napsal: 30 zář 2005 20:00
od Bulda
Anonymous píše:Bulda píše:nevite nekdo nebo nemate manual jak dat turbo nebo kompresor do hondy
někde sem četl že majitele hond tvrdi že honda turbo nepotřebuje,ale asi to tak nebude že?

koni neni nikdy dost
Re: Turbo-HONDA
Napsal: 30 zář 2005 20:05
od Bordel
Vlado T píše:Bulda píše:nevite nekdo nebo nemate manual jak dat turbo nebo kompresor do hondy
někde sem četl že majitele hond tvrdi že honda turbo nepotřebuje,ale asi to tak nebude že?

tvrdi to jen majitele co ten vykon maji s porovnanim s jinym autem stejneho objemu, nebo jineho objemu s turbem

, ale pokud chces mit poradnej vykon tak potreba bude

Re: Turbo-HONDA
Napsal: 30 zář 2005 20:10
od Vlado T
je to jako do normálního jineho auta
prvni věc je instalace samotneho turba,tzn. koupit svody nebo přizpusobit a přizpusobit vyfukove potrubi. turbo je třeba chladit a mazat, odněkud přivest vodu a zase ji nazpět někam odvest,olej taktež asi z čidla oleje nějaky Tkusem a odvest ho do vany.dalši věci bude přívod a vývod vzduchu, to by nebylo tak složite,par hadic...IC..,taky palivová soustava bude chtít posílit, větší vstřiky a silnější palivove čerpadlo bude podmínkou,největší problem bude přeprogramovani ECU,to je třeba upravit tak aby do motoru moc ochuzená směs taky by byli problemy s AFM, zase otazka kolik toho honda vydrži asi by to chtělo pořádné těsněni pod hlavou a silnější šrouby.. na spousty toho sem zapoměl,...vyplati se tolik peněz cpát do auta? neni lepší koupit přírodní turbo?
Napsal: 30 zář 2005 20:12
od Návštěvník
no kroutící moment bez něj asi nepude nahoru
Napsal: 30 zář 2005 23:40
od Beaver
Na Hondu by byl optimální nějakej kompletní kit, GReddy nebo Spoon to jistí

Napsal: 30 zář 2005 23:57
od Bulda
ale origo kit stoji 80.000kc
Napsal: 30 zář 2005 23:58
od Zemi
Napsal: 01 říj 2005 00:01
od Bulda
nemel by nekdo neco cesky
Napsal: 01 říj 2005 00:02
od Zemi
No to asi ne... Holt nesmis bejt trupka.

Napsal: 01 říj 2005 00:04
od Bulda
to ne ale ty technicky veci mi davaj zabrat nebo tech. slovnik
Napsal: 01 říj 2005 00:06
od Zemi
Se zeptej klidne na konkretni terminy.

Ja ted zmizim az do nedele tak snad ti nekdo poradi...

Napsal: 01 říj 2005 00:50
od MarauderZ28
Bulda píše:ale origo kit stoji 80.000kc
a to si myslíš, že to doma na koleni postavíš levnejc jo ? hehe ...
a nezlob se na mě, ale myslíš, že někde na www najdeš manuál jak přidat turbo k Hondě v čj ? To si děláš prdel ne ?
Napsal: 01 říj 2005 10:45
od Beaver
MarauderZ28 píše:Bulda píše:ale origo kit stoji 80.000kc
a to si myslíš, že to doma na koleni postavíš levnejc jo ? hehe ...
a nezlob se na mě, ale myslíš, že někde na www najdeš manuál jak přidat turbo k Hondě v čj ? To si děláš prdel ne ?
Tak což o to, ono to jde splácat na koleni, ale potom mu hrozí, že k ceně turba, trubek a mezichladiče bude muset přičíst ještě jeden nebo více motorů, třeba mu jich pár v garáži leží
Bulda: Hele, za 80 tisíc je to náhodou ještě dobrá cena, vem si, že budeš mít nový turbodmychadlo, novej mezichladič, trubky a materiál na konkrétní auto, takže odpadá složitý bastlení. Dobrá sada obsahuje taky třeba novou ECU, která už je na turbo optimalizovaná, což se o jednotce pro sériovej atmosférickej motor říct nedá. Tyhle sady jsou navíc prověřený a je určitá záruka, že ti první nastartování nevyhodí polovinu auta do vzduchu. Tolikrát se to tu už probíralo.... Mimochodem, kdybych objednával třeba já turbo, tak mi bude nabídnutý za 70 nový nebo za 50 repas, porovnej s cenou 80 za kompletní sadu.
Napsal: 01 říj 2005 10:57
od JonnY
zabudlo sa na jednu drobnost, a to piesty z nizsou kompresiou.
a pravdopodobne aj ojnice a kluku.....
a spojku, prevodovku......
Napsal: 01 říj 2005 11:02
od Beaver
JonnY píše:zabudlo sa na jednu drobnost, a to piesty z nizsou kompresiou.
a pravdopodobne aj ojnice a kluku.....
a spojku, prevodovku......
Ne nezbytně - u toho kitu se obvykle předpokládá instalace na jinak sériovej motor a tomu odpovídá nastavení plnícího tlaku. Proto taky nebude výkonovej skok nějak dramatickej. Turbokit jeskutečně jen dodatečný oturbení atmosférickýho motoru a ne vytvoření závodní bestie. Je možný zvyšovat plnící tlak, potom ale už s nejvyšší pravděpodobností nebudou stačit sériový díly a potom přichází teprve řada na vačky, ojnice, písty, kliku, spojku...

Napsal: 01 říj 2005 14:20
od JonnY
cize za 80000+ dostanem tak max 0.5bar pretlak?
aj tak to asi bude chcet aspon 100oktanov
na to by som sa asi vys*al....
to uz si kupit nejaky turbomotor kde zdvihnes tlak a jedes.....
nez rvat do atmo motora prachy a potom zistit ze sa clovek cez napr 250hp nedostane bez komplet vymeny skoro setkeho.....
Napsal: 01 říj 2005 15:46
od Tommy-cupra
turbo kity na hondu jsou vcelku levny,neni lepsi si to koupit rovnou komplet
Napsal: 01 říj 2005 17:25
od STEVE_AMG
koukni na
http://www.hgp-turbo.de/ tam by si mohl taky něco najít...Jinak souhlasím s názorem že je lepší koupit komplet kit než to bastlit doma...Navís i ´cena dolaru je docela příznivá...
Napsal: 01 říj 2005 18:15
od Návštěvník
když chce turbo za realne penize tak bych se vysral na hondu a šel k jine značce, za ty prachy co oturbiš hondu těch par koni a trochu kroutáku nestoji,, pokud necpeš turbo aspon do S2000, jestli ti seriove dily vydrži do plniciho tlaku max0,6B tak to stejně moc vykonu nepřidá, lepši je zvedat tlak na autě ktere už ma turbo od vyroby
Napsal: 01 říj 2005 19:46
od dynomax
mrkni tady , aspon tam uvidis , co to vsechno obsahuje pokud je to od profiku, kterym trva montaz okolo 8-10 hodin, nikdy bych se do toho nepoustel sam , treba u vti 160 koni se prida dalsich 90 ,
http://sportovniautodoplnky.vltava2000. ... oodsID=774
Napsal: 02 říj 2005 16:54
od Bulda
tak koukam ze je lepsi tam dat motor z neceho jinyho treba z eklipse 2.0T + prevodovka a kabelaz to sem na nejakej 30.000kc komplet
Napsal: 02 říj 2005 17:56
od antik
no, neni to sice psany na hondu, ale postupy by mohly byt podobne..
http://www.e30.cz/ - odkaz TECHNIKA/instalace turba na motor M20
Re: Turbo-HONDA
Napsal: 03 říj 2005 10:19
od Taboo
Bulda píše:nevite nekdo nebo nemate manual jak dat turbo nebo kompresor do hondy
My stavime nekolik turbo Honda vozu rocne. Pokud to chces udelat "spravne" a poctive (= aby to opravdu stalo za to), tak budes nejdrive muset pripravit ten blok. Motory Hondy jsou notoricky strukturou velice slabe. Nejenze jejich vnitrni komponenty nejsou dostatecne predimenzovane k dosazeni nejakych vetsich vykonu, ten "open deck" design jejich bloku zpusobuje krouceni a pohyb samotnych valcu, coz pri preplnovani vede k netesnosti tesneni hlavy. I presto, ze "posting" ten blok je velice ekonomicke reseni, instalace vlozek s "closed deck" designed a dvojite "posting" je potrebne nad 400 HP. Samozrejme, pote taky silnejsi ojnice a pisty s nizsi kompresy a taky zesilena (vetsinou tovarni) klikova hridel. Az pote pak muze clovek zacit uvazovat o turbu. Samozrejme, krome palivove soustavy, intercooleru a potrebnych ladicich komponentu se pote musi vzit taky do uvahy spojka, prevodovka a napravy, etc. I pote, ty Honda motory s turbem nemaji vetsinou moc velkou zivotnost, ten FWD system trpi s normalnimi pneumatikami na ulici neustalym nedostatkem trakce a clovek se zacne divit, proc si za ty penize, ktere nainvestoval do te Hondy radeji nekoupil treba Corvette C5 anebo Mustang.
Napsal: 03 říj 2005 14:08
od MarauderZ28
Napsal: 04 říj 2005 00:11
od Ivan
Pro zájemce: jedna turbo Honda se staví v našem brněnském Svazu Automobilového Sprintu - více na adrese
http://www.sasbrno.com a o turbo Hondě konkrétně na Novinky -> Technika
http://sasbrno.com/modules/news/article.php?storyid=33
Napsal: 04 říj 2005 00:42
od MattiK
tak to uz se stavi v brne dve turbo hondy

)
Napsal: 04 říj 2005 10:58
od JonnY
velmi zaujimave a drzim palce, ale neviem si predstavit ako chce prenasat vykon cez predne kola a zvladnut tie 3 / 10 / 12sec...
teda viem. samosvor s velkou svornostou, brutalne siroke slicky, co najviac zatazit prednu napravu..... a nic z toho jazdnym vlastnostiam (on to chce ako auto na kazdy den) moc neprospeje.
a druha vec. krasne sa tu ukazuje co zastavba turba do povodne N/A motoru obnasa (myslim sialene prachy a x znicenych motorov).
za to by na 400hp dostal Supru aj Eclipsa

)
Napsal: 04 říj 2005 11:45
od Idaho
buldo : smiř se s tím že zástavba mottoru z eclipsu do CD7 vyjde na dvojnásobek ceny zakoupení celého hotového eclipsu, nehledě o jízdních vlastnostech....
CD7 si nech jako hobby a pořid si na závodění něco jiného, nebo pojd se mnou cestou, kterou jsem ti již naznačoval -- ale nepočítej nárust výkon 100PS+