Stránka 1 z 1
Homologovaný laďáky
Napsal: 07 říj 2005 23:04
od SKELETOR
Kdo dělá atestovaný laďáky???
Napsal: 07 říj 2005 23:12
od Ritchma
Třeba remus a supersprint sou homologovaný ty přímo na určitý typ, nebo ne?
Napsal: 07 říj 2005 23:17
od PJ
Ritchma: no ECEčko mit budou ale S8D asi ne, ale furt lepsi jak nic
Napsal: 07 říj 2005 23:19
od SKELETOR
Potřebuju to na MX6ku takže přímo na ní asi neseženu. U remusu sem viděl jan asi do 110 kw a to je málo.
Napsal: 08 říj 2005 00:28
od Ivan
Obávám se, že pokud to neschválí výrobce, tak máš smůlu...
Napsal: 08 říj 2005 19:13
od SKELETOR
No a co je lepší dat tam dynamizér a koncovku nebo nebo lazenej vejvuk. Cenovje je to skoro stejný, lidi říkaj že je lepší první varianta protože prej laďak snižuje výkon.
Napsal: 08 říj 2005 19:22
od PJ
SKELETOR: no tak at ti ty lidi vysvetlej jak snizuje ladak vykon to by me celkem zajimalo, ale pokud sou to lidi co si myslej ze rezonator prida 10% tak se jim to muze zdat lepsi
Napsal: 09 říj 2005 01:30
od JonnY
ked "ladakom" myslite koncovku tak ta modifikuje tak maximalne zvuk. len by ma zaujimalo na co je to ladene

ja osobne by som v pripade vyfukovej sustavy atmosferickeho motora bud
a) isiel komplexne (vacky, ecu, ladene zvody, sportovy cat, priechodne tlmice a vsetko poriadne zladit) alebo
b) skontroloval stav kat. a ak je zapeceny tak ho vymenil.
zasah do vyfuku je casto dost nevhodny a podla mojho sa to nevyplati. seriovy motor bol zladeny tak jak bol (ecu, casovanie vaciek, sanie, vyfuk) aby podaval optymalny vykon, spotrebu....
je mozne nejakym zasahom zvysit vykon napr o 3-5%, lenze to asi ani nespoznas, ale to ze sa ti zvysila spotreba o 10% uz hej..... pripadne rozladis krivku krutaku (ziadny krutak dole, o trosicka viac hore....)
Napsal: 09 říj 2005 08:11
od dynomax
ja se vzdycky pozastavuji nad slovem ladene, kazdy si to vyklada jinak, nekomu staci, ze jsou perforovane koncovky, nekomu ze je oprvadu testovan zvuk do nejlepsi podoby a nebo se testuji na brzde ruzne deky atd . pro maximalni vykon, ja bych se priklonil k te 3 variante a proto tyto samotne vyfuky , ktere se povazuji za ladene nemhou nikdy stat mene jak minimalne 4-5 000 kc, i samotny remus jen vychazi ze svych dlouholetych zkusenosti, a neni mozne , aby mel odladen vyfuk na kazdy typ jednotlive, ta castka by potom byla mnohem vetsi, jednoduse receno se vychazi z nekolika modelu, ktere se potom aplikuji na vsechny auta, navic pokud jsou homologovane, tak urcite nebudou dosahovat vysledku jako u nekterych firem , ktere vyrabi vyfuky ryze pro sportovni ucely, ale to uz tady bylo receno mnohokrat,
nehlede na to ze casto se postavi vyfuk hl u slabsim motoru, ktery sice ma dobrou maximalku, ale tak do 4-4500 otacek ma horsi vykon i kroutici moment a dost casto se na to zapomina, tady mate treba priklad, od renomovane firmy Magnaflow, kde aplikaci s prumerem trubek 55 mm a pruchozi sestavou dokazi honde civic 1,7 pridat okolo 10 koni, ale nevidite ten graf cely , ja je videl a vim, ze od 0-4500 je vykon i kroutak az o 10 % mensi a teprve v 4500 se to lame, proto ten graf az od 4000 , naproti tomu treba nova firma Netami, ktera ma spec odladeny vyfuky pro slabsi motory, vychazeli hl. z Hond, tak jejich samotny koncovy tlumic ma presne vypocten delku trubek pro potrebne zpetne tlaky a dokonce vnitrni prumer perforace je jen 1,875" coz je nejakych jen 48 mm, bohuzel graf jsem jen drzel v ruce, maximalka byla o neco mensi, ale rovnomerny narust uz od spodu, ale vsechno je to hodne individualni a bylo by hodne tvrzeni pro i proti, da se zase jen proto vychazet z urcitych znalosti, ktere se vzdy musi potvrdit na brzde, protoze i tak se udela hodne krat chyba, ale je to nakladne