Stránka 1 z 2
Blow off (pop off) ventil na VW JETTA 1.9 TDI
Napsal: 09 říj 2005 20:11
od KUBIK 306
Čus chci se zeptat zda by šel dát blow off (pop off) ventil na VW JETTA 1.9 TDI ??? Moc tomu nerozumím tak se chci informovat ...
Určitě jsou tu zkušení odbornicí, kteří mi poradí Díky moc
Napsal: 09 říj 2005 22:08
od Fazeey
hledej.. už to tu bylo několikrát
Napsal: 09 říj 2005 22:11
od PJ
Fazeey: neblbni schopnost vyhledavat získávají až členové s dvěma hvězdičkama

Napsal: 10 říj 2005 07:18
od Fazeey
?? cože

Napsal: 10 říj 2005 17:33
od Bordel
Fazeey píše:?? cože

ty si jeden z nich a mas jich pet
ranks.php
Napsal: 10 říj 2005 17:41
od PJ
bordel: jé, já sem ve výpisu druhej za ICkem, ale toho sem tu nejak dlouho nevidel nebo se mi to zda?
Napsal: 10 říj 2005 17:51
od Fazeey
ne jako fakt když nemá někdo 2 hvězdičky tak nemůže hledat? tak proto se tady pořád opakujou dotazy potom, celkem nevychytaný...
Napsal: 10 říj 2005 18:08
od PJ
Fazeey:

ne ale teprv ty lidi zacinaj chapat jak to pouzit
Napsal: 10 říj 2005 18:18
od JonnY
Fazeey píše:ne jako fakt když nemá někdo 2 hvězdičky tak nemůže hledat? tak proto se tady pořád opakujou dotazy potom, celkem nevychytaný...
tak nejak. dovtedy si myslia ze ich napadlo neco uuuuuplne nove, co sa este nikdy nikde nepreberalo

Napsal: 10 říj 2005 18:18
od tojejordel
Fazeey píše:ne jako fakt když nemá někdo 2 hvězdičky tak nemůže hledat? tak proto se tady pořád opakujou dotazy potom, celkem nevychytaný...

R8d POrad9M KdY6 v9m V9C

:smich::smich::smich:
tojebordel
Napsal: 11 říj 2005 00:15
od Jergi
Mě by celkem zajímalo jakou Jettu myslíš, lépe řečeno jakou generaci když je tam TDičko....
Napsal: 11 říj 2005 08:00
od Lukaash
rekl bych swap Jetta II
Napsal: 11 říj 2005 09:26
od Speedfire
Jasně de to na všechny turbo motory

Napsal: 11 říj 2005 10:54
od SConan
Mno možná se mílím ale negde sem čet že do TD motoru je Blow ventil zbytečnej z toho důvodu že vzduchová klapka se umisťuje pred turbo a tudíž tam nedochází k Turbo díře.
pokud vím tak ventil má za ukol odstranit tento nemilý jev u benzína protože při zařezeni je zavřená vzduchová klabka a vzníká pretlak před klapkou kterí následně zčne brzdit turbo,po zařezení a sešlápnutí plyn.pedálu musíme tedy cekat az se turbo dostane do pracovních otáček..tot prípad benín ale u TD toto odpadá protože se nemá jak pred klapkou hromadit tlak když je turbo až za ní.

Napsal: 11 říj 2005 11:44
od Fazeey
hmm ted nevim jakou klapku u TDi myslíš.. BOV na diesel pujde, jde jen o to vychytat zapojení, např. Marcos už tu něco o stavbě psal, jenom má ted bohužel jiny problem..
jinak jestli nemyslí Boru..
Napsal: 11 říj 2005 11:47
od PJ
Fazeey: no bora je jetá4 tak je to jedno ne

Napsal: 11 říj 2005 13:48
od SConan
mno myslím vzduchovou klapku kterou ovládáš plinovým pedálem...
jinak vím že na TD namontovat ventil půjde jenom nevim jakej by to melo víznam když uněj nedochází k turbo díře?
Napsal: 11 říj 2005 14:50
od Nio
Namontovat jde ale je uplne nanic, presne proto jak psal SConan.A u TDi pujde jen o zvukovy efekt nic vic to neudela.Ale pokud jde o ten zvukovej efekt tak to potom jo.
Napsal: 11 říj 2005 15:54
od SConan
pokud se jedná o zvukovej efekt tak ktomu bych dal ješte porádnej filtr treba simotu hlavne né vložku.to co se pak zacne ozívat z motoru to vůbec nemá chybu prostě námrd..
mam to v AUDI a ten zvuk je bomba ale mam benal takze nevim co to udelá na TD motoru..
Napsal: 11 říj 2005 16:44
od Beaver
Doporučoval bych se na to u TDI vysrat

Napsal: 11 říj 2005 16:49
od semysak
zajimavy je ze kazdej TDI touzi po psss psss u turbobenzinu ale zadnej kdo ma turbobenzin netouzi po kadle kadle kadle tak nevim no
Napsal: 11 říj 2005 16:53
od Nio
No mozna zadnej kdo ma turbobenzin netouzi po kadle kadle kadle ale touzi potom jezdit za 5l/100km tak taky nevim

Napsal: 11 říj 2005 17:05
od Taszi
SConan píše:pokud se jedná o zvukovej efekt tak ktomu bych dal ješte porádnej filtr treba simotu hlavne né vložku.to co se pak zacne ozívat z motoru to vůbec nemá chybu prostě námrd..
mam to v AUDI a ten zvuk je bomba ale mam benal takze nevim co to udelá na TD motoru..
Ty mas blow off ventil v benalovom aute?ci ten bomba zvuk ma filtr?na benzin sa da B.O.Ventil?

Napsal: 11 říj 2005 17:10
od Fazeey
Beaver píše:Doporučoval bych se na to u TDI vysrat

tak to souhlasim
Napsal: 11 říj 2005 17:20
od Beaver
Taszi píše:SConan píše:pokud se jedná o zvukovej efekt tak ktomu bych dal ješte porádnej filtr treba simotu hlavne né vložku.to co se pak zacne ozívat z motoru to vůbec nemá chybu prostě námrd..
mam to v AUDI a ten zvuk je bomba ale mam benal takze nevim co to udelá na TD motoru..
Ty mas blow off ventil v benalovom aute?ci ten bomba zvuk ma filtr?na benzin sa da B.O.Ventil?

Ty seš kamaráde úplně mimo... BOV má význam POUZE pro benzínový turbomotory a na nafťáku (nebo v poslední době co koukám na TV tak spíš friťáku...) je spíš na ozdobu.
Tak abych to nějak sumarizoval:
TURBO u naftovýho motoru je proto, aby to míň žralo.
TURBO u benzínovýho motoru je proto, aby to kurevsky jelo.

Napsal: 11 říj 2005 18:26
od Taszi
Beaver píše:Taszi píše:SConan píše:pokud se jedná o zvukovej efekt tak ktomu bych dal ješte porádnej filtr treba simotu hlavne né vložku.to co se pak zacne ozívat z motoru to vůbec nemá chybu prostě námrd..
mam to v AUDI a ten zvuk je bomba ale mam benal takze nevim co to udelá na TD motoru..
Ty mas blow off ventil v benalovom aute?ci ten bomba zvuk ma filtr?na benzin sa da B.O.Ventil?

Ty seš kamaráde úplně mimo... BOV má význam POUZE pro benzínový turbomotory a na nafťáku (nebo v poslední době co koukám na TV tak spíš friťáku...) je spíš na ozdobu.
Tak abych to nějak sumarizoval:
TURBO u naftovýho motoru je proto, aby to míň žralo.
TURBO u benzínovýho motoru je proto, aby to kurevsky jelo.

jj az tak mimo nie som...ale ani aj tak in ako niekto iny

len tam nenapisal ze je to Turbobenal....preto som to nejak nechapal....
Inac diky za vysvetlenie

Napsal: 11 říj 2005 19:09
od JonnY
Beaver píše:
TURBO u naftovýho motoru je proto, aby to míň žralo.
TURBO u benzínovýho motoru je proto, aby to kurevsky jelo.
ja by som to troska pozmenil
TURBO u benzínovýho motoru je proto, aby to kurevsky jelo.
TURBO je u naftaku pre to, aby sa to dalo nazvat motor.....

Napsal: 11 říj 2005 19:14
od Laconi
JonnY píše:ja by som to troska pozmenil
TURBO u benzínovýho motoru je proto, aby to kurevsky jelo.
TURBO je u naftaku pre to, aby sa to dalo nazvat motor.....


Napsal: 11 říj 2005 19:18
od Jergi
Laconi píše:JonnY píše:ja by som to troska pozmenil
TURBO u benzínovýho motoru je proto, aby to kurevsky jelo.
TURBO je u naftaku pre to, aby sa to dalo nazvat motor.....



Napsal: 11 říj 2005 21:37
od Bordel