Stránka 1 z 2
Odlehčené řemenice a jiné motorové doplňky
Napsal: 10 říj 2005 14:00
od CharlitoCZ
ahoj, předem řikám, že jsem smířenej s tím, že přijde hromada názorů typu nemá smysl upravovat motor 1,6 a podobně, nicméně i tak to zkusim
- nemáte někdo ponětí, kde by se dali sehnat odlehčené řemenice na bmw? Případně jiné tomu podobné díly? díky

Napsal: 10 říj 2005 14:15
od honza 2.0 16v
mas moznost je nechat vyrobit pokud mas iskovnyho znamyho na CNCcku z duralu...ale rovou bych odlehcoval setrvak..jinak bych se kouknul nekde v dojclandu....
Napsal: 10 říj 2005 14:20
od Ritchma
a co BIDRIN??
Napsal: 10 říj 2005 14:34
od JonnY
ci to ma zmysel? uvedom si co od toho chces (max vykon, kazdodennu pouzitelnost...), zisti si kolko by ta to asi stalo penazi.
a potom tie prachy pripocitaj k cene vozidla a zistis ci sa ti oplati kupit neco ine
pisis ze tam mas 102hp. ak ich chces 120-130, tak to by asi nemal byt prilis velky problem. a kludne chod do toho. ak ich chces 150-160 tak zistis, za asi bude jednoduchsie kupit 320i.....
Napsal: 10 říj 2005 14:36
od DC
u bmw se dela zvyseni vykonu vymenou motoru a ne upravama stavajiciho
proc? byva to snadnejsi

Napsal: 10 říj 2005 14:37
od Zemi
Mno jen pridavej koniky na ty 1,6ce at se rozroste konkurence...

Jeste jsem nikde nevidel ve vysledkach BMW v 1600ccm skupine...

Napsal: 10 říj 2005 14:47
od honza 2.0 16v
Ritchma píše:a co BIDRIN??
na Bidrina sem zapomnel (ale opravdu staci kamos co dela na CNCcku..)..rozhodne samotny remenice nevim jestli maj smysl..ale v kombinaci se setrvakem urcite......
jen nevim jak daleko ses s upravama ale predpokladam ze uz tam mas (nebo chystas..) aspon filtr a celej vyfuk...
Napsal: 10 říj 2005 14:55
od dynomax
DC píše:u bmw se dela zvyseni vykonu vymenou motoru a ne upravama stavajiciho
proc? byva to snadnejsi

presne tak, kdyz napises treba Kramskemu, jen ti to potvrdi, zastavba i cena motoru ze starsiho auta te vyjde levneji
Napsal: 10 říj 2005 14:55
od CharlitoCZ
Honza: zatim nemám, (báwo mám tak 3 tejdny), nicméně to je všechno v plánu, jen chci začít z jinýho konce než třeba bylo u feldy, ale pracuje se na tom

Zemi: taktak, chci bejt ve skupine 1,6 a myslim si i ze báwo by nemuselo mit spatny sance, jen je skoda ze je tak tezsky

Napsal: 10 říj 2005 14:57
od CharlitoCZ
nechci kupovat motor, chci ho upravit, to je podle me tuning, dostat z obsahu 1,6 vic nez je v sérii, ne dat tam silnejsi, to bych mohl koupit rovnou 2.5litr, ale spis to chci vymazlit
Napsal: 10 říj 2005 14:57
od CharlitoCZ
u feldy se mi to po motorovy časti taky povedlo, tak proč ne tady
Napsal: 10 říj 2005 14:59
od Klasik
No nejdřív bych dal spíš ten filtr a vejfuk, setrvák atd. bych nechal až pak (ale já jsem ho*no tuner

) a kolik má 316ka kg? Obávam se ale,že tu budou 1,6 u kterých je poměr výkon/váha někde trochu jinde.

Napsal: 10 říj 2005 15:05
od PJ
No odlehčenej setrvačník se tu už řešil že si tim moc nepomuzes, protoze to co nazenes tim ze se dostanes rychlejc do otacek zase stratis pri razeni kdy ti otacky vic klesnou
Napsal: 10 říj 2005 15:09
od Ritchma
No upřímně to tvoje BMW ve skupině 1600ccm je ztracený, nebo do něj narveš hrozný prachy a už to bude skoro speciál. Už jenom co do toho narveš prachů aby si odjel aspoň sériový crxko například
Napsal: 10 říj 2005 15:18
od DC
obávám se že s 8ventilovou 16kou toho opravdu moc neuděláš
leda fouknout a to už seš hnedle o kategorii vedle a zase máš problém
a těch peněz aby sis mezi V-tecářema neudělal ostudu...
(záměrně nepíšu vyhrál)
Napsal: 10 říj 2005 15:19
od CharlitoCZ
no, ale nepotřebuju aby to byla raketa jak nevim co, jen to pooživit a trochu si pohrát

Napsal: 10 říj 2005 15:21
od CharlitoCZ
krom toho spíš než sprintům holduju RZtkám

Napsal: 10 říj 2005 15:28
od DC
máš to auto na normální ježdění, nebo na závody?
pokud víc na závody, tak vyházej všechny nepotřebný věci, odhlučnění, koberce a udělej co nejvíc úprav motoru - vačku, jinej program do řídící jednotky, sniž hlavu, svody a sportovní kat a kvalitní zadní tlumič, karbonový sání, všechno co se hejbá odlehči, pak si to spočítej a zděsíš se
pokud víc na normální ježdění tak se na to vykašli
Napsal: 10 říj 2005 15:30
od Ritchma
CharlitoCZ píše:no, ale nepotřebuju aby to byla raketa jak nevim co, jen to pooživit a trochu si pohrát

Tak tam prdni novej motor prosim tě. Vačky, komplet výfuk, sání, úprava ŘJ atd atd a si na ceně silnějšího motoru, tak neblbni
Napsal: 10 říj 2005 15:33
od CharlitoCZ
to pravě nechci

chci 1,6tku, navic si nemuzu dovolit byt vic dni bez auta (jezdim s tim do prace) takze podle toho musim mit i cas na upravy (vymena celyho motoru by kapanek zabralo cas a stalo by to moc penez najednou)

Napsal: 10 říj 2005 20:09
od Kolbik
Taky sem zastancem nazoru ze setrvacnik je super ale chce to silny motor a hodne namastenou penezenku.Osobne bych to taky resil vymenou motoru.Ty prachy ktery do toho nacpes...myslim ze to nema smysl.Taky jsem chtel do toho meho odlehceny setrvacnik ale radsi to vrazim do necoho jineho.Tech par koni co ti to prida za to nestoji.A jestli s tim budes jezdit denne do tak to si s tim uzijes.Ale je to tvoje volba

Napsal: 10 říj 2005 22:47
od milonovo
Myslím že Bidrin setrváky nedělá,aspoň se v tom smyslu vyjadřoval.
Napsal: 10 říj 2005 22:51
od No_name
Kolbik píše:Taky sem zastancem nazoru ze setrvacnik je super ale chce to silny motor a hodne namastenou penezenku.Osobne bych to taky resil vymenou motoru.Ty prachy ktery do toho nacpes...myslim ze to nema smysl.Taky jsem chtel do toho meho odlehceny setrvacnik ale radsi to vrazim do necoho jineho.Tech par koni co ti to prida za to nestoji.A jestli s tim budes jezdit denne do tak to si s tim uzijes.Ale je to tvoje volba


Napsal: 11 říj 2005 08:48
od PJ
milanovo: no pokud ja vim tak snad nedela jenom na Hondu, ze ty otacky sou o hubu.
Napsal: 11 říj 2005 10:31
od JonnY
hovoril neco ze odlahceny zotrvacnik ktory nieje dobre vyvazeny ma na hondach tendenciu preletet az do interieru. alebo tak neco
Napsal: 11 říj 2005 11:25
od honza 2.0 16v
jendou sem videl na zavodech jak na startu z jendoho BMW vyletely zbytky setrvau...asi ho nekdo moc odlehcil.....pokud se odlehci s rozumem (nebo dle tovarni predlohy jako u skodovek..) necha se to poradne vyvazit i s klikou tak bych byl bez obav..
Napsal: 11 říj 2005 17:24
od Beaver
Já vím, že budu zase za hovado, ale ideální by bylo lupnout tam tu "dvapětku" a teprve na ní dát odlehčenej setrvák, řemenice,...

Napsal: 11 říj 2005 20:37
od milonovo
PJ píše:milanovo: no pokud ja vim tak snad nedela jenom na Hondu, ze ty otacky sou o hubu.
Tak to jsem to špatně pochopil.
Napsal: 22 lis 2005 16:33
od Miki.mikiki
PJ píše:No odlehčenej setrvačník se tu už řešil že si tim moc nepomuzes, protoze to co nazenes tim ze se dostanes rychlejc do otacek zase stratis pri razeni kdy ti otacky vic klesnou
Na závoděni ještě jakž-takž,ale pokud s tím budeš jezdit třeba do práce tak si rovnou nabal pumpařku.V kopci to doháníš podřazováním a vytáčením-prostě nemá sílu.

Napsal: 23 lis 2005 14:49
od OndrejGTi
Ten zotrvacnik.... Podme tak teoreticky:keby mal 1000Kg, tak pred sprintom to roztocis na max otacky a potom ti zotrvacnost+motor bude auto vlastne tahat cely sprint mozno aj smykom..... zaver:
NEODLAHCUJTE ZOTRVACNIKY, DAVAJTE SI CO NAJTAZSIE A VASE SPRINTY BUDU ISTO LEPSIE 