Stránka 1 z 1
Výfuk . jak složit?
Napsal: 12 říj 2005 16:48
od Idaho
Kamarád bude dělat nový výfuk _ odešel mu katík a prorezl středový díl.. středový díl na toto auto stojí 4,5tis..
ted s ebavíme o následujícím, katík je již téměř nefunkční ( r.v. 96, najeto 180tis ) chtěl by ho nahradit posrtovním katem který by alespon částečne plnil funkci katu, jenže co s estředovým dílem ? nahradit rezonátorem, tak že bdue mít kat a za ním rezonátor?
není to člověk co jde na performance, jde mu o funkční katík ( alespon částečne ) a nízká hladina hluku ( bojí s epouz ekatík bude moc řvát.. tak co vy na to ?? dát to za sebou ? v jakém pořadí??
Napsal: 12 říj 2005 16:58
od pokorneo
Napsal: 12 říj 2005 17:34
od PJ
pokorneo: to sou upravy jenom na Logana to nemuzes cpat na vsechno
Napsal: 12 říj 2005 17:38
od pokorneo
PJ píše:pokorneo: to sou upravy jenom na Logana to nemuzes cpat na vsechno
no jo tak sorry já myslel že je to universal ....

Napsal: 12 říj 2005 17:45
od Alfoun
Pokud verze kat+rezonator...tak rezonator za kat...to bude kua letadlo...Kua..ale pochybuju ze se vejdes do 4.5 tis
Napsal: 12 říj 2005 22:02
od dynomax
[quote="Alfoun"]Pokud verze kat+rezonator...tak rezonator za kat...to bude kua letadlo...Kua..ale pochybuju ze se vejdes do 4.5 tis[/
kdyz to koupi u nas tak se vleze i s DPH
Napsal: 12 říj 2005 22:31
od Fáboš
v pátek jdu do servicu a zkurvenej středovej díl stojí 5400, asi budu muset začít ně´koho někde okrádat.... sry za ot

Napsal: 13 říj 2005 06:26
od semysak
jak poznam ze funguje katalizator bez toho, abych zasel na emise?
Napsal: 13 říj 2005 07:11
od lubak
No hlavě si myslím že sprotvní katalyzáro je docela pecka takže to asi těch 4,5 tis. stačit nebude.
Napsal: 13 říj 2005 07:39
od Idaho
dynomax píše:Alfoun píše:Pokud verze kat+rezonator...tak rezonator za kat...to bude kua letadlo...Kua..ale pochybuju ze se vejdes do 4.5 tis[/
kdyz to koupi u nas tak se vleze i s DPH
jávím, už jsme mu to nabízel a vím že se vejdu

jen jsem si chtěl dát do hromady pořadí a zda má smysl oboje..
Dynomax - thanx...
Napsal: 13 říj 2005 07:52
od Idaho
semysak píše:jak poznam ze funguje katalizator bez toho, abych zasel na emise?
myslím že nějak extar to nepoznáš, spíš jde o to kolik máš najeto, u některých vozu odchází cce ve 100 tis ( +- ) u některých vydrží být funkční do 150tis.. ale pochybuji že déle..
Napsal: 13 říj 2005 08:11
od frost
Zvažuju teď to samé na mého Focuse, mám sice nový origo kat a středový díl, ale vyšlo mě to dost levně takže je klidně oželim a vymenim za jiné...lepčí. Má cenu kupovat místo origo katu sportovní + místo střeďáku rezonátor? Když jsem neměl kat a střeďák tak to dost žralo a hlavně řvalo a tak se bojim že by to dělalo to samé se sport katem a rezonátorem. Dělá se někdy složení... KAT---rezonátor----střeďák----průchozí koncák??? Žiju v doměni že rezonátor je ve výfuku jen na usměrnění výfukových plynů aby nevznikaly výry a ne na tlumení hluku. Na rezonátor mám dost místa ve správné vzdálenosti od motoru že by se s ním vešel jak kat tak rezonátor.
Napsal: 13 říj 2005 08:38
od Idaho
osobně bych řekl že rezonátor ( po mé zkušenosti se sestavou - trubka- rezonátor- koncový díl a trubka-koncový díl ) utlumí dost hluku, ale hlavně i lehce vyhladí střílení a prdění ....alespon u mého econoboxu - prdítka

Napsal: 13 říj 2005 08:57
od Alfoun
rezonator neni na to aby utlumoval,ale spis na to aby urychlil odvod spalin v potrubi.A je pravda ze bez potrebneho odporu ve vyfuku nebezi motor spravne a muze mit i vetsi spotrebu. Jeste neco k rezonatoru...neni tak efektivni u potrubi ktere ma 90 stupnove ohyby...frost...kombinace rezonator se stredovym dilem je zbytecna.Bud kat+str.dil nebo kat.+rezonator
Napsal: 13 říj 2005 09:08
od Idaho
alfoun.. zkoušel jsi to? zkus použít jen trubku a koncový díl nebo rezonátor a koncový díl.. nedělá to takovej kravíál, píšu mojí konkrétní zkušenost ..
Napsal: 13 říj 2005 09:16
od Alfoun
Mel jsem to na alfe...motor nebyl tak pruzny v nizsich a strednich otackach(tim padem vetsi spotreba) ale od 4700 ot/min tahnul jako krava . Tu nepruznost si vysvetluji nizkym tlakem v trubkach. podle myho jenom zadni dil nestaci...
Napsal: 13 říj 2005 09:20
od Georgeos
lubak píše:No hlavě si myslím že sprotvní katalyzáro je docela pecka takže to asi těch 4,5 tis. stačit nebude.
Já mám sp. katík od dynomaxe a platil sem i s koncovým tlumičem něco kole 5,5 a sem spokojenej.
Na emisích sem sice nebyl ale u 16 letýho auta jsou dost velký tolerance tak nemám strach že bych je neudělal když sem je zvládnul i s tím starým zapečeným.
Napsal: 13 říj 2005 09:26
od xenon04
Idaho píše:osobně bych řekl že rezonátor ( po mé zkušenosti se sestavou - trubka- rezonátor- koncový díl a trubka-koncový díl ) utlumí dost hluku, ale hlavně i lehce vyhladí střílení a prdění ....alespon u mého econoboxu - prdítka

po tom co sem vydnal proraženej středovej tlumič rovnou i s katem mi to taky začalo vydávat "prdivej" zvuk od určitejch ot.
fakt jsi se toho zbavil rezonátorem? jakym? jak daleko od svodů se dává, když není kat? nebo je to buřt?
že by to pomohlo i mě?

econobox jako econobox

kat ještě mám, přemejšlel sem, že bych na potrubí nechal udělat příruby, aby se tam dal vkládat... mezi ním a rezonátorem má být ještě kus potrubí? jak dlouhý?
Napsal: 13 říj 2005 09:31
od Idaho
xenon04 píše:Idaho píše:osobně bych řekl že rezonátor ( po mé zkušenosti se sestavou - trubka- rezonátor- koncový díl a trubka-koncový díl ) utlumí dost hluku, ale hlavně i lehce vyhladí střílení a prdění ....alespon u mého econoboxu - prdítka

po tom co sem vydnal proraženej středovej tlumič rovnou i s katem mi to taky začalo vydávat "prdivej" zvuk od určitejch ot.
fakt jsi se toho zbavil rezonátorem? jakym? jak daleko od svodů se dává, když není kat? nebo je to buřt?
že by to pomohlo i mě?

econobox jako econobox

kat ještě mám, přemejšlel sem, že bych na potrubí nechal udělat příruby, aby se tam dal vkládat... mezi ním a rezonátorem má být ještě kus potrubí? jak dlouhý?
tolik jako mě ti econobox nežere ( viz podpis

je to na supře

)
rezonátor co nejblíže ke svodům, jak jsme se tu ptal, pokud je katík, tak hned za katík..
to potrubí bych voli co nejkratší, takže asi přímo na rezonátor nechat přivařit příruby ( ten rezonátor má stejně tak 10cm trubky na obou starnách.. )
Napsal: 13 říj 2005 09:45
od Alfoun
Tak rezonator namontuj zhruba do poloviny vyfukovyho potrubi nebo 150 cm od vystupu spalin z motoru.