Stránka 1 z 2

jak nejlépe instalovat vzduchový filtr

Napsal: 13 říj 2005 21:27
od Sailes88
:?

Napsal: 13 říj 2005 21:29
od Návštěvník
mel by byt co nejvic izolovanej od tepla a mel by mit privod studenyho vzduchu

tojebordel

Napsal: 13 říj 2005 21:41
od Návštěvník
a co delat s tim zakladnim filtrem? Mam hondu civic a tam jsou same podtlaky. Poradili mi, ze mam zachovat ten cely kryt zakl. filtr.. A vyndat z toho krytu pouze ten kulaty zakladni filtr. A pripevnit k tomu tu rouru (hlinikovou) se sportovnim filtrem.

Napsal: 13 říj 2005 22:01
od PJ
No to by byla celkem prasarna jestli sem te pochopil spravne, jinak to chce ho napojit za tema pripojkama a udelat jeho odstineni a privod

Napsal: 14 říj 2005 00:23
od Beaver
Obrázek

Napsal: 14 říj 2005 07:48
od xenon04
spousta lidí tvrdí, že nejlepší přívod vzduchu už vymyslela Honda sama :wink:
sám jsem nikdy "tu rouru (hlinikovou) se sportovnim filtrem" v autě neměl, tak nemůžu sloužit z vlastní zkušenosti
ale slyšel jsem o šalamounskym řešení :D a do toho půjdu, místo toho papírovího filtru v boxu dám hřib/kužel a zase ho tam hezky zavřu... bude celkem stíněnej a přívod vzduchu ani řešit nemusim (jedna targa už tak jezdí)
a výhody oproti sportovní vložce? ten filtr je levnější, můžeš to jednoduše vrátit do původního stavu a použít ho jinde...
sice to nebude vypadat tak "cool", ale funkci to bude plnit určitě
snad jsem to napsal srozumitelně...

Napsal: 14 říj 2005 11:12
od PJ
xenon04: tohle je dobrý řešení

Napsal: 14 říj 2005 11:29
od Sly
Ja to mam takhle. Puvodni air box jsem uz davno vyhodil.

Napsal: 14 říj 2005 11:30
od Sly
Je castecne odstinen baterkou. Vzduch je k nemu privedeny zespod pruduchem od vozovky, zvrchu pres otevrene sani v kapote a kolem svetla.

Napsal: 14 říj 2005 12:30
od Pepe
Hlavně dál od tepla!

Napsal: 14 říj 2005 14:53
od Milda
Dalsi moznost je, vytahnout ho ven z motoroveho prostoru a umistit do pred nebo vedle chladice (do predniho spoileru), ale tady bacha na necistoty "cakajici" z vozovky...

Napsal: 14 říj 2005 15:41
od Ivan
Proč to musíme řešit pořád do kola????

Hlavně, aby k tomu šel studenej vzduch...

Napsal: 14 říj 2005 15:46
od Milda
Ivan píše:Proč to musíme řešit pořád do kola????
...pac jsou tu lide jenz nemaji prehled co uz se resilo a co ne, co takhle zridit nejaky "Tech FAQ"? :wink:

Napsal: 14 říj 2005 19:49
od OndrejGTi
Ivan píše:Proč to musíme řešit pořád do kola????
Hlavně, aby k tomu šel studenej vzduch...
Je vzdy zimny vzduch lepsi ak teply? Na Lade mame prepinac sania mimo motora a od motora (teply). Alebo je to urcene len pre Rusov ked maju -40??? :)

Napsal: 14 říj 2005 20:56
od milos
dost aut při startování, hlavně v zimě a hlavně diesely saje odněkud teplej vzduch...

u starejch velkejch dieselu je to vetsinou nutny, někdy se tem motorum dava taky "dejchnout" tim ze se strcej zmuchlany noviny do sani a pri startu se zapalej.... a pomaha to

u benzinu bych v tom ale nehledal problem, pokud nejde o nejakou extremni teplotu...

Napsal: 14 říj 2005 21:52
od Návštěvník
-hej, do bagra sme davali horiacu faklu :lol: par krat vzblkli aj nezaduce casti motora, ale nakolko kopa piesku je nablizku, tak bager stale ide ako hodinky.....
-o vysoku teplotu nepojde urcite, ale vsetci si tlacia filtre do co najchladnejsej casti, tak mi to je dost cudne :?
-a este sa opitam na naporove sanie: nieje problem napriklad v zime so snehom, pri hustom dazdi tam cez tie diery na kapote netecie voda ???

Napsal: 14 říj 2005 22:52
od Ivan
Ve studeném vzduchu je více kyslíku.

Napsal: 16 říj 2005 08:11
od dynomax
jeden takovy postreh, pokud ho vedete hodne nizko nekde ve predu ke kolu, dost casto se prave pouziva stit, ktery je po celem obvodu filtru, protoze se rychleji zaspini a potom se hodne rychle snizuje jeho funkcnost

Napsal: 16 říj 2005 09:00
od semysak
Ivan: ve studenem vzduchu je kysliku stejne jako v teplem - jenom studenej ma mensi objem a proto se ho do valce dostane vic

Napsal: 16 říj 2005 11:07
od Ivan
Ano, máš pravdu, zapomněl jsem dodat, že při stejném objemu... ;-)

Napsal: 16 říj 2005 11:12
od Beaver
dynomax píše:jeden takovy postreh, pokud ho vedete hodne nizko nekde ve predu ke kolu, dost casto se prave pouziva stit, ktery je po celem obvodu filtru, protoze se rychleji zaspini a potom se hodne rychle snizuje jeho funkcnost
Dobrým ukazatelem je čistota auta v tom místě instalace filtru - pokud je tam bahno, tak je to špatný, ale jinak to není tak kritický. Ještě bych možná hleděl na možnost, že v případě průtrže mračen se můžou některý místa auta dostat pod nápor vody a pochopitelně sání zalitý vodou je na houby, takže pozor na to.

Napsal: 16 říj 2005 16:33
od dynomax
Beaver píše:
dynomax píše:jeden takovy postreh, pokud ho vedete hodne nizko nekde ve predu ke kolu, dost casto se prave pouziva stit, ktery je po celem obvodu filtru, protoze se rychleji zaspini a potom se hodne rychle snizuje jeho funkcnost
Dobrým ukazatelem je čistota auta v tom místě instalace filtru - pokud je tam bahno, tak je to špatný, ale jinak to není tak kritický. Ještě bych možná hleděl na možnost, že v případě průtrže mračen se můžou některý místa auta dostat pod nápor vody a pochopitelně sání zalitý vodou je na houby, takže pozor na to.
JO JO PRESNE TAK

Napsal: 16 říj 2005 21:12
od Ritchma
xenon04 píše:spousta lidí tvrdí, že nejlepší přívod vzduchu už vymyslela Honda sama :wink:
sám jsem nikdy "tu rouru (hlinikovou) se sportovnim filtrem" v autě neměl, tak nemůžu sloužit z vlastní zkušenosti
ale slyšel jsem o šalamounskym řešení :D a do toho půjdu, místo toho papírovího filtru v boxu dám hřib/kužel a zase ho tam hezky zavřu... bude celkem stíněnej a přívod vzduchu ani řešit nemusim (jedna targa už tak jezdí)
a výhody oproti sportovní vložce? ten filtr je levnější, můžeš to jednoduše vrátit do původního stavu a použít ho jinde...
sice to nebude vypadat tak "cool", ale funkci to bude plnit určitě
snad jsem to napsal srozumitelně...
Já ti nevim mě to příjde jako naprostá blbost. Víc vzduchu se tam nedostane a nepříjde mi že přes tu obyč vložku se dostane víc vzduchu než přes kužel. Naopak si myslim že přes vložku toho projde víc. takže je jednoduší tam dát rovnou vložku třeba od K&N. Ale stejně si myslim že tohle prostě nepomůže.

Napsal: 17 říj 2005 09:36
od xenon04
@Ritchma:
sem to myslel jinak :D
když ten box zrušim tak tam projde (možná) míň vzduchu a určitě i teplejšího....
co se týče vložky, tak přes ten papírák co tam je taky projde míň vduchu než přes sportovní vložku/kužel
a jestli vložku nebo kužel? za vložku mi řekli ať počítám kolem 2000,- někde na netu jsem jí našel za 1540,- vs. kužel za kterej dám půlku a navíc si ho při prodeji auta vezmu sebou
pochybuju, že by mi dal někdo za auto o dvojku víc jenom kvůli vložce takže pro mě je to 3:0 ve prospěch toho řešení co jsem popsal

Napsal: 18 říj 2005 20:04
od Dan Mag
Zdravim, řešil někdo záměnu vzduchového potrubí u Fordu Cougar 2,5 V6? Jsem z toho dost bezradný, protože box je nad podběhem a blokován ze všech stran. Z žádnou trubkou nelze v tak omezeným prostoru vymanévrovat.
Dalším problémem je teplotní čidlo klapky sání umístěné hned v boxu filtru.

Napsal: 18 říj 2005 20:24
od Bulda
Dan Mag píše:Zdravim, řešil někdo záměnu vzduchového potrubí u Fordu Cougar 2,5 V6? Jsem z toho dost bezradný, protože box je nad podběhem a blokován ze všech stran. Z žádnou trubkou nelze v tak omezeným prostoru vymanévrovat.
Dalším problémem je teplotní čidlo klapky sání umístěné hned v boxu filtru.
tak tam dej jeno filtr od KN

Napsal: 18 říj 2005 22:14
od Dan Mag
Záměný filtr od KN je varianta na jistotu, ale přesto mě láká jít dále. KN dokonce dělá kompletní sadu na můj motor, ale přestože jsem si stáhl instalační manuál některý kroky ohledně přívodu vzduchu k filtru mi stále nejsou jasný.

Napsal: 26 říj 2005 15:10
od Čejda
Ritchma píše:
xenon04 píše:spousta lidí tvrdí, že nejlepší přívod vzduchu už vymyslela Honda sama :wink:
sám jsem nikdy "tu rouru (hlinikovou) se sportovnim filtrem" v autě neměl, tak nemůžu sloužit z vlastní zkušenosti
ale slyšel jsem o šalamounskym řešení :D a do toho půjdu, místo toho papírovího filtru v boxu dám hřib/kužel a zase ho tam hezky zavřu... bude celkem stíněnej a přívod vzduchu ani řešit nemusim (jedna targa už tak jezdí)
a výhody oproti sportovní vložce? ten filtr je levnější, můžeš to jednoduše vrátit do původního stavu a použít ho jinde...
sice to nebude vypadat tak "cool", ale funkci to bude plnit určitě
snad jsem to napsal srozumitelně...
Já ti nevim mě to příjde jako naprostá blbost. Víc vzduchu se tam nedostane a nepříjde mi že přes tu obyč vložku se dostane víc vzduchu než přes kužel. Naopak si myslim že přes vložku toho projde víc. takže je jednoduší tam dát rovnou vložku třeba od K&N. Ale stejně si myslim že tohle prostě nepomůže.
Mas pravdu, neprida to ani "Ň", je to k nicemu, motor si vezme jen tolik vzduchu kolik potrebuje.

Napsal: 26 říj 2005 15:18
od Zemi
Nejlepsi bude dat K&N vlozku do puvodniho airboxu a k nemu zespoda privest pokud mozno pod proudem vzduch...

Napsal: 26 říj 2005 18:53
od xenon04
Čejda píše:
Mas pravdu, neprida to ani "Ň", je to k nicemu, motor si vezme jen tolik vzduchu kolik potrebuje.
to se ale přeci nevylučuje...
co když ten motor potřebuje víc vzduchu než propouští ten papírák a práve toho docílim tou výměnou :twisted: