Stránka 1 z 1

Zvysenie vykonu o 8-10 kW na honde civic 5g

Napsal: 24 říj 2005 17:36
od braino.swk
Takze nazdarek, chcel by som od vas poradit, ako zvysit vykon na Honde civic 5g hatchback s motorom D16Z6 VTEC (66kW). Kedze som najprv rozmyslal o 92kW verzii ale potom ma odradila stale zvysujuca sa cena PH. Taktiez zakonne poistenie nie je ziadna sranda. Cize chcel by som sa spytat ako by sa dal zvysit vykon o tych 8-10 kW. (Filter + vyfuk su samozrejme) CO by ste mi poradili ?? vopred THANX ..

Napsal: 24 říj 2005 17:48
od Maya_Man
No a myslis ze kdyz koupis slabsi motor kvuli spotrebe a pak na nem udelas upravy ze ti to bude zrat min nez kdyby sis koupil rovnou ten motor silnejsi ? s tim povinnym rucenim je to jasny.
S tema upravama zalezi kolik ses do toho schopnej udat penez jinak jestli ti de opravdu jen o tech par kilowat tak ten filtr a vyfuk by mohli tomuhle ucelu poslouzit myslim dobre. Pak muzes koupit i jinej chladic, vymenit vacky dat vetsi vstriky spojene s vymenou palivovou pumpou ale to uz sou upravy drazsi a pridaji vic kilowat coz ty asi nechces nehlede na to ze to zvysi spotrebu.

Napsal: 24 říj 2005 17:54
od hIGGI
s tou spotrebou je to jednoduchy, vetsi stado toho vice sezere :D

Napsal: 24 říj 2005 17:56
od Maya_Man
Jo vetsi stado vic sezere ale je mnohem zabavnejsi (-: a o to nam de !

Re: Zvysenie vykonu o 8-10 kW na honde civic 5g

Napsal: 24 říj 2005 18:10
od xenon04
braino.swk píše:Takze nazdarek, chcel by som od vas poradit, ako zvysit vykon na Honde civic 5g hatchback s motorom D16Z6 VTEC (66kW). Kedze som najprv rozmyslal o 92kW verzii ale potom ma odradila stale zvysujuca sa cena PH. Taktiez zakonne poistenie nie je ziadna sranda. Cize chcel by som sa spytat ako by sa dal zvysit vykon o tych 8-10 kW. (Filter + vyfuk su samozrejme) CO by ste mi poradili ?? vopred THANX ..
jseš si jistej?
D16Z6 má 92kW - jak ve 3D, tak v sedanu, tak v kulatym crx
66kW v 5g civicu měla 1.5 D15B2 a koukám ještě vtec-e D15Z1

jinak přiveď víc vzduchu (studenýho) a odveď rychlejc spaliny :wink:
a ještě můžeš odlehčovat :D

Napsal: 24 říj 2005 18:16
od Maya_Man
jojo zadni sedacky pryc sou tam zbytecny a misto prednich nejakou skorepinu (-:

Re: Zvysenie vykonu o 8-10 kW na honde civic 5g

Napsal: 24 říj 2005 21:01
od Bordel
braino.swk píše:Takze nazdarek, chcel by som od vas poradit, ako zvysit vykon na Honde civic 5g hatchback s motorom D16Z6 VTEC (66kW). Kedze som najprv rozmyslal o 92kW verzii ale potom ma odradila stale zvysujuca sa cena PH. Taktiez zakonne poistenie nie je ziadna sranda. Cize chcel by som sa spytat ako by sa dal zvysit vykon o tych 8-10 kW. (Filter + vyfuk su samozrejme) CO by ste mi poradili ?? vopred THANX ..
D16Z6 ma 92kw/125ps :wink:

koukni na clena Zemi, Sly a dalsi... http://www.hondaweb.ic.cz samozrejme zalezi kolik jsi ochoten do toho investovat :D

Napsal: 24 říj 2005 21:02
od Beaver
Svody a výfuk + sání je fajn a možná to něco přidá (moc ne), ale v okamžiku kdy se začne "chipovat" nebo hrát se vstřikama a spol. (a pokud chceš skutečně zvednout výkon, tak ti nic jinýho nezbyde), tak spotřeba půjde nahoru a co je nejhorší, tak ve výsledku ten motor bude žrát buď stejně nebo i víc jako jeho silnější verze a pojede stejně nebo hůř. Ten motor bude nakonec žrát jako tank a výsledky pravděpodobně nebudou nic moc. To odlehčení by alespoň zlepšilo poměr váha/výkon.

Napsal: 24 říj 2005 21:58
od Lolek
Taky si myslim že filtr + výfuk (celej) udělá požadované

Napsal: 25 říj 2005 16:13
od braino.swk
cize myslite ze 92kW verzia by bola lepsim riesenim? no este uvidime ako sa vyvinu poistky :)

Napsal: 25 říj 2005 16:20
od Maya_Man
to by kazdopadne byla.

Napsal: 25 říj 2005 16:24
od braino.swk
ja som zpociatku uvazoval aj nad VTi 118kW ale co ked som student :(

Napsal: 25 říj 2005 17:07
od Maya_Man
No tady si musis uvedomit ze kdyz uz se poustis do koupe auta, ktery navic budes upravovat tak holt do toho vylejes penezenku a to jak za benzin tak za provozni naplne a popripade jiny dily.

Napsal: 25 říj 2005 19:14
od Bordel
braino.swk píše:ja som zpociatku uvazoval aj nad VTi 118kW ale co ked som student :(
tak VTi v 5g moc neni :( , tech ESicek (92kw) je vic, jen to chce hledat 8)

Napsal: 26 říj 2005 15:04
od Čejda
Nic ve zlém,a le filtr nic neprida maximalne nekam soupne kroutak,a le psie spatne.Na co hnat do motoru kvanta vzduchu kdyz si stejne vezme jen kolik chce tzn ze vselijaky twistery a power boostery jsou na nic.

Poradim ti nech si za 5000 udelat hlavu a ja eto.Pak si sezen vetsi klapku vsechni slicuj, nech k tomu doladit ecu a je to.A zarucuju ze to pojede vic nez vsechny ty kraviny jako jsou power kabey a svechny ty kraviny co se nabizeji.Dobrej by asi byl i regulator tlaku paliva

Napsal: 03 lis 2005 13:44
od jurais
Nebo pokud chceš 5 gen. tak je tui ještě jedna možnost a to civic Coupé. Sem si pořídil 1.5 což má 74 kw a kamoš má 1.6 ta má asi něco kolem 125 koní a ve srovnání to neni až takovj rozdíl.... Budu dělat jen potrubí + tlumič a a sání..... ostatní později....(jsem student)

Napsal: 03 lis 2005 17:59
od Eddie
Lolek píše:Taky si myslim že filtr + výfuk (celej) udělá požadované
.. neudela ani nahodou..

Napsal: 03 lis 2005 18:53
od JonnY
ak bolo vyfukom myslene ladene zvody pre konkretny motor, tak aj hej. len to vyjde tak cca 30000

Napsal: 03 lis 2005 19:22
od Eddie
JonnY píše:ak bolo vyfukom myslene ladene zvody pre konkretny motor, tak aj hej. len to vyjde tak cca 30000
.. no treba ladene svody na moji Hondu se daji sehnat na eBay za cca 6k ( i s postovnym ),ale bez dalsich uprav motoru nepridaji opravdu nic a nebo dost malo... rozhodne ne 10kW :D .. spise se zmeni prubeh vykonove krivky... celej vyfuk vcetne svodu od tusim supersprintu by prisel cca. na 40k a nejakej ten vykon prida,ale to uz se spise vyplati koupit silnejsi auto kde ten vykon bude uz v zakladu :D

Napsal: 03 lis 2005 19:27
od eric
Dal bych na rady Čejdy ;)