Wide lambda
Napsal: 24 říj 2005 22:04
Jak připojit wide lambdu, resp. jak se to pak připojí k řj ? Nebo to nejde ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... _Stores_IT
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... _Stores_IT
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
Nevim kdo prisel s timto bludem. Sirokopasmove Bosch senzory se pouzivaji seriove v nekterych modelech VW docela bezne.Lukaash píše:jen tlumocim co bylo psano jinde ... wide lambda neni vhodna pro dlouhodobe pouziti v provozu, jde spise o servisni nastroj ... presnejsi, se sirsim rozsahem ne bezna lambda sonda, ale s mnohem kratsi zivotnosti...
MarauderZ28 píše:Jak připojit wide lambdu, resp. jak se to pak připojí k řj ? Nebo to nejde ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... _Stores_IT
sbd píše:Nevim kdo prisel s timto bludem. Sirokopasmove Bosch senzory se pouzivaji seriove v nekterych modelech VW docela bezne.Lukaash píše:jen tlumocim co bylo psano jinde ... wide lambda neni vhodna pro dlouhodobe pouziti v provozu, jde spise o servisni nastroj ... presnejsi, se sirsim rozsahem ne bezna lambda sonda, ale s mnohem kratsi zivotnosti...
To MarauderZ28: Kontroler lambda sondy ma dva analogove vystupy. 1. 0-5V a vetsinou se pouziva jako signal k logovani. 2. 0-1V a simuluje signal bezne NB lambda sondy a slouzi jako vstup do RJ.
Pokud ovsem nemas nastroj na ladeni seriove RJ nebo programovatelnou RJ je porizeni WB lamba sondy a kontroleru docela vyhazovani penez.
mno i když nemáš programovatelnou ecu (mám) můžeš z toho vyčíst přesně poměr F/A ne ? A případně palivo přidat na nějakým tlak regulátoru, nebo ubrat ...sbd píše:Nevim kdo prisel s timto bludem. Sirokopasmove Bosch senzory se pouzivaji seriove v nekterych modelech VW docela bezne.Lukaash píše:jen tlumocim co bylo psano jinde ... wide lambda neni vhodna pro dlouhodobe pouziti v provozu, jde spise o servisni nastroj ... presnejsi, se sirsim rozsahem ne bezna lambda sonda, ale s mnohem kratsi zivotnosti...
To MarauderZ28: Kontroler lambda sondy ma dva analogove vystupy. 1. 0-5V a vetsinou se pouziva jako signal k logovani. 2. 0-1V a simuluje signal bezne NB lambda sondy a slouzi jako vstup do RJ.
Pokud ovsem nemas nastroj na ladeni seriove RJ nebo programovatelnou RJ je porizeni WB lamba sondy a kontroleru docela vyhazovani penez.
V pripade ze ti bude chybet palivo v cele sirce powerbandu, tak mozna, ale casteji se bude jednat o to ze budes potrebovat pridat mezi treba 4-5 tisicema a ubrat mezi 7-8 tisicema a to ti tlakovej regulator jaksi nezvladne. Od toho jsou ty programovatelne jednotky.MarauderZ28 píše:mno i když nemáš programovatelnou ecu (mám) můžeš z toho vyčíst přesně poměr F/A ne ? A případně palivo přidat na nějakým tlak regulátoru, nebo ubrat ...sbd píše:Nevim kdo prisel s timto bludem. Sirokopasmove Bosch senzory se pouzivaji seriove v nekterych modelech VW docela bezne.Lukaash píše:jen tlumocim co bylo psano jinde ... wide lambda neni vhodna pro dlouhodobe pouziti v provozu, jde spise o servisni nastroj ... presnejsi, se sirsim rozsahem ne bezna lambda sonda, ale s mnohem kratsi zivotnosti...
To MarauderZ28: Kontroler lambda sondy ma dva analogove vystupy. 1. 0-5V a vetsinou se pouziva jako signal k logovani. 2. 0-1V a simuluje signal bezne NB lambda sondy a slouzi jako vstup do RJ.
Pokud ovsem nemas nastroj na ladeni seriove RJ nebo programovatelnou RJ je porizeni WB lamba sondy a kontroleru docela vyhazovani penez.
for Leon: díkas ...
Přesně tohle :MarauderZ28 píše:for Leon: co ty přesně od nich máš pls ?
Tak jak tomu rozumím já je to první na přeflešovávání sériové ECU - tedy chipstjůning a to druhé je takové očůrávátko - modifikátor signálů které jdou do ECU a z ECU. Například se tím může třeba upravovat palivo, předstih, plnící tlak, doba vstřiku atd...... ale to záleží na konkrétních vlastnostech zařízení. Každopádně bych to očekával tam kde nejde přeflešovat sériová ECU.MarauderZ28 píše:takže pak pokud předpokládám budu potřebovat k tomu ještětohle
http://www.hypertech-inc.com/programmer.html
tím by měla jít programovat ECU
a pokud by tu byl někdo ochotnej a znalej může se mi juknout co je tohle ?
http://www.hypertech-inc.com/ptm.html
Na pouziti techto veci nepotrebujes WB lambda sondu. Vypada, ze obeobsahuji svym zpusobem hlavne vylepsene a mozna rozsirene mapy vstrikovani a zapalovani (tomu se myslim obecne rika chiptuning), ktere uzivatel nemuze nijak ovlivnit.MarauderZ28 píše:takže pak pokud předpokládám budu potřebovat k tomu ještětohle
http://www.hypertech-inc.com/programmer.html
tím by měla jít programovat ECU
a pokud by tu byl někdo ochotnej a znalej může se mi juknout co je tohle ?
http://www.hypertech-inc.com/ptm.html
Tezko rict z obrazku jestli lze primo zasahovat do map - spis ne. Myslim si, ze se programuje ve smyslu vybrani urcite mapy. Tyto mapy, podle vseho, jsou v tom pristoji a uzivatel muze akorat si z ne vybrat ale nevypada ze uz hotove mapy lze modifikovat.MarauderZ28 píše: FEATURES
(depending on year, make and model)
Hypertech Power Tuning
Tunes the engine for maximum power and performance, plus potential gas mileage improvements
Three-Stage Power Tuning
Special Three-Stage Tuning for Select Vehicles
Dual Fuel Tuning
Lets you choose optimized tuning for 87 octane or 93 octane fuel
Nejlevnejsim zpusobem je pouzit nejaky piggyback pristroj jako je treba Apex'i SAFC. Pak pro nektere seriove RJ lze dokoupit programovaci nastroj, treba na nektere Hondy je Hondata a nakonec plne programovatelnou RJ jako Haltech.MarauderZ28 píše:mno čím pak, ale teda štelovat poměr A/F, k tomu by byla treda třeba nějaká mezijednotka asi ne ?