Stránka 1 z 1

Wide lambda

Napsal: 24 říj 2005 22:04
od MarauderZ28
Jak připojit wide lambdu, resp. jak se to pak připojí k řj ? Nebo to nejde ?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... _Stores_IT

Napsal: 25 říj 2005 07:55
od semysak
si myslim, ze tohle do RJ nenacpes, pisou sice ze to ma dva analogove vystupy ale nepisou nic ze tam je plug pro obyc lambdu, podle me by ta firma mela mit i uplne stejnej budik ale s vystupem normalni lambda, jestli dokazes naprogramovat ty vystupy tak aby simulovali normalni lambdu tak by samozrejme slo, otazka je jestli k tomu treba nejakej default program uz neni

Napsal: 25 říj 2005 08:06
od Lukaash
jen tlumocim co bylo psano jinde ... wide lambda neni vhodna pro dlouhodobe pouziti v provozu, jde spise o servisni nastroj ... presnejsi, se sirsim rozsahem ne bezna lambda sonda, ale s mnohem kratsi zivotnosti...

pokud je to pravda, tak se asi nikam na RJ nepripojuje, ale jen sekontroluje smes pri nastavovani RJ, ne?

Napsal: 25 říj 2005 10:28
od barbucha
Widebandka ti bez nějakýho konvertoru nebude se sériovou řídící jednotkou fungovat. Ale jsou k dostání některý kity s dataloggerem který emulují výstup sériový lambdy

Napsal: 25 říj 2005 11:31
od sbd
Lukaash píše:jen tlumocim co bylo psano jinde ... wide lambda neni vhodna pro dlouhodobe pouziti v provozu, jde spise o servisni nastroj ... presnejsi, se sirsim rozsahem ne bezna lambda sonda, ale s mnohem kratsi zivotnosti...
Nevim kdo prisel s timto bludem. Sirokopasmove Bosch senzory se pouzivaji seriove v nekterych modelech VW docela bezne.
To MarauderZ28: Kontroler lambda sondy ma dva analogove vystupy. 1. 0-5V a vetsinou se pouziva jako signal k logovani. 2. 0-1V a simuluje signal bezne NB lambda sondy a slouzi jako vstup do RJ.
Pokud ovsem nemas nastroj na ladeni seriove RJ nebo programovatelnou RJ je porizeni WB lamba sondy a kontroleru docela vyhazovani penez.

Re: Wide lambda

Napsal: 25 říj 2005 11:57
od leon4x4
MarauderZ28 píše:Jak připojit wide lambdu, resp. jak se to pak připojí k řj ? Nebo to nejde ?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... _Stores_IT

Kdyžtak přestaň čumět na e-bay a koukni na jejich domovské stránky.

www.innovatemotorsports.com

Jejich wide lambda převodníky mají analogový programovatelný výstup který je předprogramovám aby simuloval průběh závislosti hodnoty lambda a napětí tak aby to odpovídalo "narrow-band" lambdě kterou má běžné auto. Proto lze tento výstup použít jako hodnotu do vstupu lambda sériové ECU :wink:


-----------------------------------------------------------------------------

The Innovate “Standalone Gauge Kit” comes complete with the NEW! LC-1 Wideband Controller, NEW! XD-1 Programmable Digital Gauge, Bosch 5-wire Wideband 02 Sensor, Bung/Plug Kit, Software CD, and owners manual.

The LC-1 is a complete wideband controller built in to a sealed cable. It features the same award-winning patented digital measurement principal found in the LM-1, and includes digital input, output, and 2 programmable analog outputs.

The Innovate XD-1 dash-mountable Digital Gauge features programmable LED colors and remote control button to start and stop LM-1 log sessions or initiate calibration. The entire gauge is a mere .750" thick, so it's possible to mount even in surface mount configurations. The display features a 3 character central LED display, remote control button, and a programmable digital needle. The body is a billet aluminum bezel.


----------------------------------------------------------------------------

Napsal: 25 říj 2005 12:45
od Lukaash
sbd píše:
Lukaash píše:jen tlumocim co bylo psano jinde ... wide lambda neni vhodna pro dlouhodobe pouziti v provozu, jde spise o servisni nastroj ... presnejsi, se sirsim rozsahem ne bezna lambda sonda, ale s mnohem kratsi zivotnosti...
Nevim kdo prisel s timto bludem. Sirokopasmove Bosch senzory se pouzivaji seriove v nekterych modelech VW docela bezne.
To MarauderZ28: Kontroler lambda sondy ma dva analogove vystupy. 1. 0-5V a vetsinou se pouziva jako signal k logovani. 2. 0-1V a simuluje signal bezne NB lambda sondy a slouzi jako vstup do RJ.
Pokud ovsem nemas nastroj na ladeni seriove RJ nebo programovatelnou RJ je porizeni WB lamba sondy a kontroleru docela vyhazovani penez.


:respect:

Napsal: 25 říj 2005 16:23
od MarauderZ28
sbd píše:
Lukaash píše:jen tlumocim co bylo psano jinde ... wide lambda neni vhodna pro dlouhodobe pouziti v provozu, jde spise o servisni nastroj ... presnejsi, se sirsim rozsahem ne bezna lambda sonda, ale s mnohem kratsi zivotnosti...
Nevim kdo prisel s timto bludem. Sirokopasmove Bosch senzory se pouzivaji seriove v nekterych modelech VW docela bezne.
To MarauderZ28: Kontroler lambda sondy ma dva analogove vystupy. 1. 0-5V a vetsinou se pouziva jako signal k logovani. 2. 0-1V a simuluje signal bezne NB lambda sondy a slouzi jako vstup do RJ.
Pokud ovsem nemas nastroj na ladeni seriove RJ nebo programovatelnou RJ je porizeni WB lamba sondy a kontroleru docela vyhazovani penez.
mno i když nemáš programovatelnou ecu (mám) můžeš z toho vyčíst přesně poměr F/A ne ? A případně palivo přidat na nějakým tlak regulátoru, nebo ubrat ...

for Leon: díkas ...

Napsal: 25 říj 2005 18:55
od hIGGI
MarauderZ28 píše:
sbd píše:
Lukaash píše:jen tlumocim co bylo psano jinde ... wide lambda neni vhodna pro dlouhodobe pouziti v provozu, jde spise o servisni nastroj ... presnejsi, se sirsim rozsahem ne bezna lambda sonda, ale s mnohem kratsi zivotnosti...
Nevim kdo prisel s timto bludem. Sirokopasmove Bosch senzory se pouzivaji seriove v nekterych modelech VW docela bezne.
To MarauderZ28: Kontroler lambda sondy ma dva analogove vystupy. 1. 0-5V a vetsinou se pouziva jako signal k logovani. 2. 0-1V a simuluje signal bezne NB lambda sondy a slouzi jako vstup do RJ.
Pokud ovsem nemas nastroj na ladeni seriove RJ nebo programovatelnou RJ je porizeni WB lamba sondy a kontroleru docela vyhazovani penez.
mno i když nemáš programovatelnou ecu (mám) můžeš z toho vyčíst přesně poměr F/A ne ? A případně palivo přidat na nějakým tlak regulátoru, nebo ubrat ...

for Leon: díkas ...
V pripade ze ti bude chybet palivo v cele sirce powerbandu, tak mozna, ale casteji se bude jednat o to ze budes potrebovat pridat mezi treba 4-5 tisicema a ubrat mezi 7-8 tisicema a to ti tlakovej regulator jaksi nezvladne. Od toho jsou ty programovatelne jednotky.

Napsal: 25 říj 2005 19:29
od leon4x4
Ještě abych to upřesnil. Tu simulaci "Narrow Band" použiješ dokud máš sériovou ECU a chceš jen ojebat sériovou ecu a dát jí lepší-stabilnější hodnotu a podle opravdové hodnoty z analyzátoru upravit poměr A/F například pomocí piggy-back fuel computeru (něco jako S-AFC)
Opravdové stand alone ECU většinou už rovnou počítajís WideLambdou a mají dost často i předprogramovaný vstup.
Například u mojí AEM EMS jsem jen zatrhl že mám FJO WB a hotovo :wink:

Napsal: 25 říj 2005 21:28
od MarauderZ28
for Leon: co ty přesně od nich máš pls ?

Napsal: 25 říj 2005 21:58
od leon4x4
MarauderZ28 píše:for Leon: co ty přesně od nich máš pls ?
Přesně tohle :

Obrázek

Je to základí LM1+ navíc převodník pro další vstupy kvůli logování

http://www.innovatemotorsports.com/xcar ... 248&page=1

Napsal: 25 říj 2005 22:06
od MarauderZ28
jasně jukám na to přesně ...

Napsal: 25 říj 2005 23:26
od MarauderZ28
takže pak pokud předpokládám budu potřebovat k tomu ještětohle
http://www.hypertech-inc.com/programmer.html
tím by měla jít programovat ECU

a pokud by tu byl někdo ochotnej a znalej může se mi juknout co je tohle ?
http://www.hypertech-inc.com/ptm.html

Napsal: 26 říj 2005 08:01
od leon4x4
MarauderZ28 píše:takže pak pokud předpokládám budu potřebovat k tomu ještětohle
http://www.hypertech-inc.com/programmer.html
tím by měla jít programovat ECU

a pokud by tu byl někdo ochotnej a znalej může se mi juknout co je tohle ?
http://www.hypertech-inc.com/ptm.html
Tak jak tomu rozumím já je to první na přeflešovávání sériové ECU - tedy chipstjůning a to druhé je takové očůrávátko - modifikátor signálů které jdou do ECU a z ECU. Například se tím může třeba upravovat palivo, předstih, plnící tlak, doba vstřiku atd...... ale to záleží na konkrétních vlastnostech zařízení. Každopádně bych to očekával tam kde nejde přeflešovat sériová ECU.

Napsal: 27 říj 2005 10:09
od sbd
MarauderZ28 píše:takže pak pokud předpokládám budu potřebovat k tomu ještětohle
http://www.hypertech-inc.com/programmer.html
tím by měla jít programovat ECU

a pokud by tu byl někdo ochotnej a znalej může se mi juknout co je tohle ?
http://www.hypertech-inc.com/ptm.html
Na pouziti techto veci nepotrebujes WB lambda sondu. Vypada, ze obeobsahuji svym zpusobem hlavne vylepsene a mozna rozsirene mapy vstrikovani a zapalovani (tomu se myslim obecne rika chiptuning), ktere uzivatel nemuze nijak ovlivnit.

Napsal: 27 říj 2005 11:20
od MarauderZ28
to první je programmer takže určitě do toho zasahovat můžeš dle mě teda ...

FEATURES

(depending on year, make and model)

Hypertech Power Tuning

Tunes the engine for maximum power and performance, plus potential gas mileage improvements

Three-Stage Power Tuning

Special Three-Stage Tuning for Select Vehicles

Dual Fuel Tuning

Lets you choose optimized tuning for 87 octane or 93 octane fuel

Engine Rev Limiter

Extends the engine's RPM range for a wider power band

Cooling Fan On/Off Temperatures

Permits use of low-temperature thermostat for cooler, denser intake charge and lower engine operating temperature

Transmission Shift Points

Optimizes shift points by speed and RPM for maximum acceleration

Transmission Shift Firmness

Firmer full-throttle gear changes for faster acceleration

Top-Speed Limiter

Allows the vehicle's top speed to be matched to the speed rating of factory-approved high-performance tires

Speedometer/Odometer Correction

Automatically corrects speedometer and odometer readings for non-stock tire sizes and/or non-stock rear-end gear ratios (accurate odometer readings are required by law)

Read and Clear DTC's

Napsal: 27 říj 2005 12:19
od sbd
MarauderZ28 píše: FEATURES

(depending on year, make and model)

Hypertech Power Tuning

Tunes the engine for maximum power and performance, plus potential gas mileage improvements

Three-Stage Power Tuning

Special Three-Stage Tuning for Select Vehicles

Dual Fuel Tuning

Lets you choose optimized tuning for 87 octane or 93 octane fuel
Tezko rict z obrazku jestli lze primo zasahovat do map - spis ne. Myslim si, ze se programuje ve smyslu vybrani urcite mapy. Tyto mapy, podle vseho, jsou v tom pristoji a uzivatel muze akorat si z ne vybrat ale nevypada ze uz hotove mapy lze modifikovat.

Napsal: 27 říj 2005 12:52
od MarauderZ28
mno čím pak, ale teda štelovat poměr A/F, k tomu by byla treda třeba nějaká mezijednotka asi ne ?

Napsal: 27 říj 2005 14:42
od sbd
MarauderZ28 píše:mno čím pak, ale teda štelovat poměr A/F, k tomu by byla treda třeba nějaká mezijednotka asi ne ?
Nejlevnejsim zpusobem je pouzit nejaky piggyback pristroj jako je treba Apex'i SAFC. Pak pro nektere seriove RJ lze dokoupit programovaci nastroj, treba na nektere Hondy je Hondata a nakonec plne programovatelnou RJ jako Haltech.
Proc vlastne chces stelovat A/F?

Napsal: 27 říj 2005 17:44
od MarauderZ28
protože standartní ecu není dělaná na 2x tolik HP než tam budou (cca)