Stránka 1 z 1
RB20DET vs SR20DET
Napsal: 25 říj 2005 01:27
od MarauderZ28
čím se lišej ? vím kde jsou použitý, ale zajímal by mě rozdíl ...
Napsal: 25 říj 2005 03:00
od Maya_Man
RB20DET byl sestivalec o objemu 1998 DOHC s turbodmichadlem a s 24 ventily a montoval se do skylina GT-S tusim kolem roku 1989 a disponoval 214cti konma
SR20DET je o dva valce chudsi se srovnatelnym objemem, DOHC, 16 ventilu a mel take turbodmychadlo tusim T25tku
U tohodle agregatu bylo nekolik vykonovych verzi :
Red top (podle vika) pouzival 180sx 91 -93 a silvia 91-93 a vykon mel 205 koni
pak byl Black top kterej mely nissany 180sx v letech 94-98 a ten mel vykon taky 205 koni
dalsi Black top pouzival uz Nissan S14ctka 95-98 ten mel kompresor T-28 a turbinu T25 a mel i jinou ECU, tenhle agregat mel kolem 220ti koni.
posledni Black top vlastnil nissan silvia S15 99-2002 a to jeho nejvykonejsi verzi a to 250 koni a poprve i s 6sti stupnovou prevodovkou.
tot vse co o tom zatim vim urcite to neni vsechno hlavne co se tyce RB20DET a pokud sou chybky tak prosim aby me nekdo opravil abych tu neplacal (-:
Napsal: 25 říj 2005 07:19
od barbucha
Celá série RB motorů používá litinový blok (Kromě GT-R 34, ale nejsem si jistej) a jsou to šestiválce. SR motory mají hlinkový blok, jsou to čtyřválce a narozdíl od RB používají proměnlivé časování výfukových ventilů. Rozdílnej je taky princip zdvihu ventilů.
Napsal: 25 říj 2005 09:01
od Martin_534
koukni k nám na forum, tam se to svrhlo skoro v hádku

každopádně podle mě je rb20 nesmysl, když už tak 25, ale spíš 26

Napsal: 25 říj 2005 21:08
od MarauderZ28
já že sem to náhodou zahlídl na ebay, právě sem nevěděl, že skyline měli "jen dvoulitr"
a SR20VET je proměnlivý časování obou vaček jo ?
Napsal: 25 říj 2005 21:14
od barbucha
MarauderZ28 píše:já že sem to náhodou zahlídl na ebay, právě sem nevěděl, že skyline měli "jen dvoulitr"
Některý Skylini měli i nepřeplňovanou 1.8 v podobě CA18I. Označení měli GXI typeX a výkon 90koní. Dávali to jen do čtyřdvéřovejch verzí.

Napsal: 25 říj 2005 21:21
od Lobo
jeste dodam RB25DET, daval se do GTS-T a mel vykon kolem 255koni...
2,5L f turbu
Napsal: 25 říj 2005 22:12
od Maya_Man
no ale tady o RB25DET rec neni tak nevim ... (-:
Napsal: 01 lis 2005 13:50
od Spitfire
o SR mam jen mizivy znalosti ale RB20DET byl poprve predstaven ve Skylinu HR31 v roce 85 ale byl znamej uz z Nissanu Passage GT a mel 180 koni. V kvetnu 86 byl predstaven Skyline HR31 GTS Coupe s timto motorem a v roce 88 prejmenovan na GTS-X a motor byl upraven na 190 koni. Znamejsi vsak byl model GTS-R z roku 87, 200 kusova serie urcena na okruhy s motorem o vykonu 210 koni. RB20 se take ukazal v prvnich seriich BNR32 GTS-t a mel vykon 212 koni ale pote byl nahrazen 177 konovym RB25DE
kompletni historie Prince/Nissanu Skyline :
http://history.jbskyline.net/
Napsal: 01 lis 2005 13:57
od No_name
Spitfire píše:o SR mam jen mizivy znalosti ale RB20DET byl poprve predstaven ve Skylinu HR31 v roce 85 ale byl znamej uz z Nissanu Passage GT a mel 180 koni. V kvetnu 86 byl predstaven Skyline HR31 GTS Coupe s timto motorem a v roce 88 prejmenovan na GTS-X a motor byl upraven na 190 koni. Znamejsi vsak byl model GTS-R z roku 87, 200 kusova serie urcena na okruhy s motorem o vykonu 210 koni. RB20 se take ukazal v prvnich seriich BNR32 GTS-t a mel vykon 212 koni ale pote byl nahrazen 177 konovym RB25DE
kompletni historie Prince/Nissanu Skyline :
http://history.jbskyline.net/
tebe jsem tady čekal

Napsal: 01 lis 2005 14:03
od Spitfire
ale kdyby ste nekdo byl moc linej si to prekladat tak na
http://www.few-rabbits.com to mame uz prelozeny
