Stránka 1 z 1

Posunuti vrcholu vykonu

Napsal: 25 říj 2005 10:03
od futura
Zjistil jsem, ze vykon mi vrcholi v 5100ot., pritom tovarni udaje operuji s maximem v 6000. Tyhle otacky motor udela, ale krivka proste po tech 5100 zacne padat, coz by asi byt nemelo.Absolutni cisla sedi, jen ta krivka konci na muj vkus moc brzy a pokud by to ve stejnym duchu pokracovalo jeste k tem 6000, asi by se tam nejaky krecek i namnozil.V cem by mohla byt chyba?

Napsal: 25 říj 2005 18:18
od Návštěvník
Opotřebení.

Napsal: 25 říj 2005 18:50
od hIGGI
pokud se motor dusi (at uz na strane sani nebo na strane vyfuku), muze dochazet k tomu co popisujes, ale v tom pripade bych spis cekal ze krivka prestane stoupat, ale udrzi se kde je

pokud zacne padat, tak neco nestiha, nebo nefunguje spravne (svicky, injectory, pumpa, civky atd atd...prilis bohata smes se projevi poklesem, stejne jako prilis chuda....misfire (nestihajici svicky nebo civky) by se asi projevily cukanim, nerovnostim v grafu...

Napsal: 25 říj 2005 19:16
od JonnY
skontrolovat ci neni zapeceny kat, ucpaty filter.
ale ked su maxima rovnake, tak to bude nejaka tlacova chyba.

Napsal: 26 říj 2005 07:49
od futura
Diky za nazory, omrknu sani i vyfuk, priklanim se taky k tomu, ze by to mohlo byt neco z toho, priznavam, ze to jeste neni uplne dotazeny.
Tiskova chyba to bejt nemuze, ten graf vyjel z brzdy.

Napsal: 26 říj 2005 19:20
od JonnY
myslel som tlacova chyba na strane vyrobcu.

Napsal: 26 říj 2005 19:36
od CharlitoCZ
ještě napiš na jakym je to autě, můžeš mít adaptivní ŘJ, pak to muže bejt stylem jízdy
- jednoduše řečeno, když motor netočíš a jezdíš delší dobu v nižších otáčkách, tak se výkon automaticky posune dolu a naopak když to budeš tejden točit ve vysokejch, tak se to auto naučí, nebude dělat pak už v těch vysokejch takovej bordel a o něco líp pojede 8)

Napsal: 27 říj 2005 10:17
od futura
Je to motor 2l mondeo 96, nejsu si jiste, jestli ta EEC IV uz je adaptabilni, kazdopadne nejezdi se s tim porad jen na spotrebu, ale cihlu kazdej den to taky nema. Kazdopadne vcera jsem dal jiny MAF, mam pocit, ze to reaguje lip a lehcejc, pres vikend si to zkusim overit na volny silnici.

Napsal: 27 říj 2005 13:30
od semysak
no nevim no otec mel moneo 99 a normalne s tim jezdil po meste v zacpe a auto se naucilo jezdit pomalu potom se mu nechtelo na dalnici jezdit ale kdyz jsme jeli 2x dene do brna a potom zase do prahy tak uz pekne tocilo a zase nejezdilo dobre pomalicku takze asi bylo adaptabilni

Napsal: 27 říj 2005 15:50
od futura
99 uz ma asi EEC V RJ, ta je uplne o necem jinym, da se tam soft cpat po kabelu, o tom se EEC IV ani nezdalo. Ale kazdopadne to protahnuti za vyzkouseni stoji, oprubuju to.Teda mne nekdo takhle honit, abych nezlenivel....

Napsal: 28 říj 2005 09:15
od CharlitoCZ
no to sice jo, ale i felda u MPi to už měla adaptivní, to podle mě bude, no uvidí se