Stránka 1 z 1
K&N proč taková šajba ?
Napsal: 29 říj 2005 01:25
od MarauderZ28
Může mi někdo osvětlit proč tyhle víka v čr stojej dle ceníku údajně 15600,- ?
Navíc sem netušil, že K&N něco takovýho vůbec dělá ...

Napsal: 29 říj 2005 01:35
od Zemi
Na jaky auto to je? A tyhle udajny vika prekryvaj co? Vacky?
Napsal: 29 říj 2005 07:14
od CharlitoCZ
to bude víko ventilů, nicméně za ty prachy bych koupil originál od AC Schnitzer.. a navíc tohle designově nicmoc teda

Napsal: 29 říj 2005 07:17
od CharlitoCZ
Tady pro představu od Schitzera za stejnou cenu..
Napsal: 29 říj 2005 09:14
od Zemi
nj nektery vyrobci si mysli ze karbon ma hodnotu zlata nebo co...
Napsal: 29 říj 2005 09:40
od CharlitoCZ
jj, nicméně levnej materiál to neni, ale i tak.. no zase mít nějaký ty prachy, tak možná to od toho ACS vezmu, to alespoň nějak vypadá, no ale ten od KN se mo opravdu vůbec nelíbí
Napsal: 29 říj 2005 09:55
od Beaver
CharlitoCZ píše:to bude víko ventilů, nicméně za ty prachy bych koupil originál od AC Schnitzer.. a navíc tohle designově nicmoc teda

Já bych od oka tipnul, že Schnitzer asi ale ventilový víka z karbonu na americký auta nedělá, takže rada je to na houby
Nicméně při takové ceně by se možná vyplatilo si je radši nechat udělat v ČR z kevlarkarbonu. Když už, tak už.
Napsal: 29 říj 2005 10:13
od CharlitoCZ
no, rada to je na houby, to vám jen naznačuju co od vás chci k vánocům

určitě, nebo i kdyby to tady dělal můj známej co se tim zabejvá, tak to vyjde levnějc
Napsal: 29 říj 2005 10:25
od Dan Mag
mám možná naivní dotaz, ale mohl by mi někdo vysvětlit výhody deklu ventilů z karbonu. Protože za tu cenu pouze lepší vzhled mi přijde dost úchylný

Napsal: 29 říj 2005 10:42
od Vecernicek
výkon +10%
spotřeba -0,5l/100km
větší vytáčivost
ne jenom sranda...asi to bude nějakej strašně moc teploodolnej karbon...
Napsal: 29 říj 2005 10:43
od CharlitoCZ
jediná výhoda je podle mě vzhled + udlehčení (když se podíváš na vysokoobsahový motory tak tam už to železo asi něco váží) ale to si jen tak myslim...

Napsal: 29 říj 2005 11:03
od MarauderZ28
origo
a tady na motoru

Napsal: 29 říj 2005 11:31
od Lobo
Napsal: 29 říj 2005 11:36
od Lobo
na viku se pracuje

Napsal: 29 říj 2005 20:06
od Beaver
Dan Mag píše:mám možná naivní dotaz, ale mohl by mi někdo vysvětlit výhody deklu ventilů z karbonu. Protože za tu cenu pouze lepší vzhled mi přijde dost úchylný

Nižší váha pochopitelně. Já mám na motoru dvě ukrutně dlouhý víka a v ruce je celkem znát, že hliník je taky kov a něco váží. Každá úspora je dobrá, hlavně když pak člověk honí každýho koníka co se ještě dá vydolovat.
Napsal: 29 říj 2005 20:07
od GeeTee
Lobo píše:

pekna nalepka
inak skuste sebimoto a ty vam to snad spravia lacnejsie?
Napsal: 29 říj 2005 20:17
od Georgeos
Napsal: 30 říj 2005 10:53
od Vecernicek
A proč teda taková pálka?
No když letěly karbonový křídla tak jedno stálo 15tKč...ale teďka se dá sehnat za 2tKč...
Napsal: 30 říj 2005 11:15
od CharlitoCZ
hmm, možná stačí i jen trochu hledat
tahle cena už je přijatelnější

Napsal: 30 říj 2005 11:20
od CharlitoCZ
aha, no teď jsem si všiml, že tohle je jen potažení vymontovanýho kusu..
- takže to onen odlehčovací efekt stejně nezplní no a šoukár nemám abych do něj cpal 4k jen na tohle..

Napsal: 31 říj 2005 15:31
od Vecernicek
Tak si to vyřež z PET láhve...
Napsal: 31 říj 2005 19:32
od MarauderZ28
tak už vím, proč ta prda
je na tom spešl pryskyřice, frézovaný apod, u vík motorů apod je obyč pryckyřice a není třeba velký přesnosti