Stránka 1 z 2
V6 od PSA a RENAULT
Napsal: 31 říj 2005 19:36
od GeeTee
Rad by som zistil ci ma niekto skusenosti s tunovanim V6(24v) od PSA a Renautu(ten isty motor). Ja len viem ze musketier roby Bi-turbo kit ale ze kam ho da a kde da medzichladic? tam ani srobovak neprepadne.
Ak by niekto o niecom vedel tak sem s tym.
Napsal: 31 říj 2005 20:02
od Taszi
No vidim ze si z Komarna... No ked to uobis tak to bude urcite

nebude to najlacnejsie ale nato si asi pripaveny...
nieco som nasiel na:
http://www.musketier.com/html/xantia.html
Bohuzial (premna) len v nemcine...Bi-turbo tam nevidim, ale ked im napisem cez mail, tak sa ti urcite sa ozvu
PS:ked si to urois,tak potom my to na zraze ukazes

Napsal: 31 říj 2005 20:18
od Taszi
Nieco je aj t, ale zase NEM a ziadne Bi-Turbo....
http://www.musketier.at/preise_citroen.asp
Napsal: 31 říj 2005 20:19
od MarauderZ28
V6 atmosféry se upravujou velice špatně a nákladně když už s Citrónama teda zkušenosti nemám, ale dle mě to bude to samý ...
Napsal: 31 říj 2005 21:02
od GeeTee
no foter mal predtym starsiu generaciu 20turbo a komplet musketier bodykit+ 2+2 vyfuky musketier +kola musketier+polepy pristrojovky musketier a bolo to drahe jak svina, a teraz si kupil C5 tak mne ostala xantia V6 bo sa to neoplati predat, nove to bolo 1 550 000 a teraz ked to niekto bude chciet za 200 000. A furt garazovane, ten najlepsi servis aky mohol byt,..... to sa neoplati predat. Do tohto uz len vrazit dalsie mega
Napsal: 31 říj 2005 21:07
od GeeTee
To biturbo mislim teda ze je od musketiera, alebo carlson? neviem pred 3 rokmy som to videl v parizi na vystave na stanku citroena. a okrem tychto dvoch nieje nikdo kdo by upravoval citrony zo suhlasom fabriky
Napsal: 01 lis 2005 09:57
od JonnY
to ma nahon dopredu? potom sa ti biturbo oplati tak maximalne ked sa volas michelin.....
mne sa zda byt schodnejsie ist atmosferickou cestou. ale bude to drahe, tak ci tak...
Napsal: 01 lis 2005 10:00
od JonnY
total OT ale neda mi
marauder: jak sa ma camaro? ides davat stand-alone ECU? napis pls co planujes....

som zvedavyyyyy
Napsal: 02 lis 2005 15:00
od GeeTee
JonnY píše:to ma nahon dopredu? potom sa ti biturbo oplati tak maximalne ked sa volas michelin.....
mne sa zda byt schodnejsie ist atmosferickou cestou. ale bude to drahe, tak ci tak...
No i takto to zere jedny letne+zimne rocne, a gumi si viem zohnat v celkom dobrych cenach, 4zimne+4letne dunlopy (cisto nove 205/? R15) 16 000,- Takze tento problem neriesim (drachsie vide ked ti kamienok rozbije 3-5x rocne celne sklo), jazdit som sa ucil na tomto aute a vyskusal som aj silnejsie a narast 40-50koni mi nestaci, ked idem obcas na matkynej 1.4 tak sa mi to zda moc lezerne takze ja chcem viac. Kamosova M5 sa mi dost pozdava takze aj ja chcem aspon 400 kobil.
Napsal: 02 lis 2005 17:21
od Beaver
GeeTee píše:JonnY píše:to ma nahon dopredu? potom sa ti biturbo oplati tak maximalne ked sa volas michelin.....
mne sa zda byt schodnejsie ist atmosferickou cestou. ale bude to drahe, tak ci tak...
No i takto to zere jedny letne+zimne rocne, a gumi si viem zohnat v celkom dobrych cenach, 4zimne+4letne dunlopy (cisto nove 205/? R15) 16 000,- Takze tento problem neriesim (drachsie vide ked ti kamienok rozbije 3-5x rocne celne sklo), jazdit som sa ucil na tomto aute a vyskusal som aj silnejsie a narast 40-50koni mi nestaci, ked idem obcas na matkynej 1.4 tak sa mi to zda moc lezerne takze ja chcem viac. Kamosova M5 sa mi dost pozdava takze aj ja chcem aspon 400 kobil.
Jenže M5 má oproti tobě poháněnou správnou nápravu

Napsal: 02 lis 2005 19:44
od JonnY
lool 400hp na predok?
sak na svetlach zaradis, pustis spojku a mozes vytacat jeden stupen za druhym. a pritom sa nepohnes z miesta.

ako 400hp na prednej naprave je hovadina. da sa to, ale ma to tolko nevyhod ze az.
a v zime sa ani nepohnes.

Napsal: 02 lis 2005 19:49
od Zemi
Je plno Hond co ma pres USA 500fwhp a vesele jezdi...

Holt to chce mit poradny backurky a mit na to menit je kazdou sezonu...
Napsal: 02 lis 2005 19:53
od Taszi
Len to urob a ukaz to ostatnym!!!!! Aj u nas v Sturove ma spoluhrac jednu novu M5ku....predtym predal novu5ku a M3-ku kabrio(+hardtop) +tuning od Petersport..
Bola to nadhera.....a ma aj X3ku
PS:ked budes v Sturove kludne sa ozvy...mozeme si dat rande

Napsal: 02 lis 2005 20:02
od JonnY
Zemi píše:Je plno Hond co ma pres USA 500fwhp a vesele jezdi...

Holt to chce mit poradny backurky a mit na to menit je kazdou sezonu...
skorej kazde dva tyzdne ne?

ako netvrdim ze to nieje mozne
Napsal: 02 lis 2005 20:03
od GeeTee
JonnY píše:lool 400hp na predok?
sak na svetlach zaradis, pustis spojku a mozes vytacat jeden stupen za druhym. a pritom sa nepohnes z miesta.

ako 400hp na prednej naprave je hovadina. da sa to, ale ma to tolko nevyhod ze az.
a v zime sa ani nepohnes.

Ak si si nevsimol tak toto auto bolo kupene ako nove a predat to za 200.000,- tak to radsej strelim o strom! Motor na economi run zere 9-10 ked nahanam 16-18 takze auto na vylety to nebude.
A to ze ma len predny nahon sa da viriesit a trocha penazi a casu a bude 4wd (ale to az sa nebude dat rozbehnut, len na trojke)
Atmosfericke upravy za vela penazi malo koni (jedine ze bi ste o niecom zaujmavom vedeli na Xantiu), a nitro odmietam.
PS: na 2 - 8000ot/min 120km/h
4 - 8000ot/min 230km/h
Napsal: 02 lis 2005 20:09
od JonnY
GeeTee píše:
Ak si si nevsimol tak toto auto bolo kupene ako nove a predat to za 200.000,- tak to radsej strelim o strom! Motor na economi run zere 9-10 ked nahanam 16-18 takze auto na vylety to nebude.
A to ze ma len predny nahon sa da viriesit a trocha penazi a casu a bude 4wd (ale to az sa nebude dat rozbehnut, len na trojke)
Atmosfericke upravy za vela penazi malo koni (jedine ze bi ste o niecom zaujmavom vedeli na Xantiu), a nitro odmietam.
PS: na 2 - 8000ot/min 120km/h
4 - 8000ot/min 230km/h
rob jak myslis. nepopieram ze bude velmi zaujimave V6biturbo a prerabka na 4wd. len si skus spocitat co to bude stat penez a ake auto by za to bolo...
Napsal: 02 lis 2005 20:18
od Zemi
GeeTee píše:PS: na 2 - 8000ot/min 120km/h
4 - 8000ot/min 230km/h
Co s tim?
Napsal: 02 lis 2005 20:22
od GeeTee
Uz ked das do toho 100.000 tak potom dalsich 150.000 a potom 200.000 a potom...
Toto iste som mal aj zo scoot, stal 115.000 po 4 rokoch sa dal predat za 35.000 tak som si povedal ze si ho necham, dal som don 12.000 za LASER chromovy vyfuk, neskor 30.000 za kluku 70ccm kit, 3000 za zavodne soft pneu, 5.000 za variator+remen, 5.000 za novy lak, 11.000 za hudbu, dalsich 2.000 za nove loziska na kluku + zadne prevody, 1.300 oblozenia, 7.000 nove cerpadlo+pochromovanie brzd. paciek+ predne cire smerovky s led diodamy....... a takto by som mohol pokracovat a tuto zimu do toho idem nasipat dalsie prachy.
No a takto to bude aj s touto xantiou aby ukojila moje chutky po pozdlznom a priecnom pretazeni.
Napsal: 02 lis 2005 20:27
od GeeTee
Zemi píše:GeeTee píše:PS: na 2 - 8000ot/min 120km/h
4 - 8000ot/min 230km/h
Co s tim?
len tak s pi.e
ale n petke neviem kolko ide lebo tachac ma len do 240 a potom je este takych 10km miesto a potom sa rucicka zastavi o kolik. + este niaka odchilka ( teda skor -)
Napsal: 02 lis 2005 20:36
od GeeTee
A ked ide o to za ake peniaze ake auto tak za 1mega Ariel atom2 to by som bral hned a teraz, ale este studujem tak hned tak nemam melon pri sebe. Ale som OT
Napsal: 02 lis 2005 20:49
od JonnY
mne ide o to, ze ked kupis napr eclipsa 2.0T s 4x4 v serii tak za a) budes rychlejsi a b) asi to bude lacnejsie.
ale samozrejme ked chces tunit xantiu tak poho. len aby sa nahodov nestalo, ze napr zadres motor a auto do ktoreho si narval xyz penez bude stat bo oprava by stala zopar desiatok tisic.
ale je to na tebe.
Napsal: 02 lis 2005 20:53
od GeeTee
tak na zapade sa daju tieto motory zohnat celkom v pohode, ma ich vetcina 406, niake xantie, evasiony a niake renauty (mislim niake 3 typy)
Takze to by niako slo a auto nepredam takze co s nim?
Napsal: 02 lis 2005 20:56
od Zemi
Xantia V6 toci 8000 bo jak?
Napsal: 02 lis 2005 20:59
od JonnY
nj len ked das biturbo tak to asi bude chciet piesty z nizsou kompresiou. a ak chces 400hp, tak pravdepodobne komplet cele vnutornosti. a uz to 8000tocit nebude...
Napsal: 02 lis 2005 21:11
od Zemi
JonnY píše:nj len ked das biturbo tak to asi bude chciet piesty z nizsou kompresiou. a ak chces 400hp, tak pravdepodobne komplet cele vnutornosti. a uz to 8000tocit nebude...
Kdyz to bude poradne tlacit tak to pujde klidne na 10k, ale buh mu zehnej...

Myslim ze kolega pise o seriovy atmosfere...

Napsal: 02 lis 2005 21:37
od JonnY
to jo, len seriovy ostane tak maximalne blok

neviem. o seriovom V6 tociacom 8k som nepocul. ale netvrdim ze to byt nemoze....
There is simply excellent throttle response and torque on offer from the transversely-mounted 24 valve quad cam 3.0 V6. Pushing out a lively 140kW at 5500 rpm, the ES9J4 engine also hasn't got the torque shorts - 267Nm at 4,000 rpm, with 88 percent of those Nm available from as low as 2000 revs. The supremely flexible V6 allows the Xantia to easily keep up with traffic from standstill up to 60 km/h without ever needing to go over 2000 rpm!

tak teda akych 8000 ?

Napsal: 02 lis 2005 21:52
od Zemi
Mozna mluvil o ty Bi-T verzi vi buh moc to tady nectu...
Napsal: 02 lis 2005 22:15
od JonnY
ja to citam ale moc tomu nerozumiem

Napsal: 02 lis 2005 23:10
od bob ash
A není lepší to prodat a za těch 200K koupit jiný auto, který taky stálo nový třeba mega a půl, ale dá se slušně ladit? Jsou i auta, kde by ti těch 200tis mohlo stačit na koupi i poladění na takovejch 300+ hp.
Napsal: 03 lis 2005 16:00
od Návštěvník
bob ash píše:A není lepší to prodat a za těch 200K koupit jiný auto, který taky stálo nový třeba mega a půl, ale dá se slušně ladit? Jsou i auta, kde by ti těch 200tis mohlo stačit na koupi i poladění na takovejch 300+ hp.
ty bi si svoju kocku predal a vimenil za niaku kurvu z bordelu (k tomu autu mam citovy vztah a za menej ako 800 000 by som ho urcite nepredal takze som sa rozhodol pre vyzmychanie co sa len da)
Nerieste ci je to auto dobre abo nie ale poradte kde a odkial na to zohnat veci!
Napriklad pre zaciatok take skratene riadenie a podobne.
PS: pri 8000+nieco je obmedzovac ale cervene pole zacina myslim 6500, musim sa mrknut lebo som si neni na 100% isty)