Stránka 1 z 2
Zklušenosti se sport.filtrem
Napsal: 02 lis 2005 12:33
od Návštěvník
Jaké máte zkušenosti se sportovním filtrem? Jakou značku máte? Šli byste do toho znovu? Je motor OK (váha vzduchu atd.)? Díky
Napsal: 02 lis 2005 12:35
od marek76
Zjistil jsem,že jsem nebyl přihlášený, sorry, autor tématu-marek76. Předem díky za vaše názory
Napsal: 02 lis 2005 12:39
od Návštěvník
Mám GREEN vložku do airboxu a bez problémů. Motor je OK. Znovu do toho půjdu, tenhle airbox s filtrem přehodím do druhého auta a do tohohle dám zase GREEN, ale už klasickej, sportovní.
Napsal: 02 lis 2005 12:43
od marek76
Anonymous píše:Mám GREEN vložku do airboxu a bez problémů. Motor je OK. Znovu do toho půjdu, tenhle airbox s filtrem přehodím do druhého auta a do tohohle dám zase GREEN, ale už klasickej, sportovní.
Kolik máš najeto s tímhle filtrem?
Napsal: 02 lis 2005 13:07
od CharlitoCZ
proč se to řeší furt dokolečka?? Zkuste používat funkci hledat, o kousek níž se to rozebírá...

Napsal: 02 lis 2005 13:42
od marek76
CharlitoCZ píše:proč se to řeší furt dokolečka?? Zkuste používat funkci hledat, o kousek níž se to rozebírá...

Charlito,díky za upozornění, nejsem pitomý, předtím jsem prošel v archivu odpovědi na téma "sport.filtr". Konkétních zkušeností z první ruky tam ale zrovna moc není, spíš zprostředkovaně a nebo úvahy. Tož tak

Napsal: 03 lis 2005 18:06
od Eddie
marek76 píše:CharlitoCZ píše:proč se to řeší furt dokolečka?? Zkuste používat funkci hledat, o kousek níž se to rozebírá...

Charlito,díky za upozornění, nejsem pitomý, předtím jsem prošel v archivu odpovědi na téma "sport.filtr". Konkétních zkušeností z první ruky tam ale zrovna moc není, spíš zprostředkovaně a nebo úvahy. Tož tak

No on i ten tvuj dotaz je docela o nicem.. nenapsal jsi ani zadné info o motoru na který to chces montovat,coz je docela dulezita informace... jinak Charlito má pravdu.. tohle je neverending tema

.. já ,jak jsem tu uz nekolikrat psal

, mám Civic 1.4iS,66 kW a vysledek byl velmi pochybny. Vykon se trochu posunul do vyssích otacek,ale rozhodne to nic nepridalo... kdyz vezmu v potaz ,ze vetsinou stejne jezdim v nissich otackach,tak to bylo spise na skodu. jen zvuk byl peknej

Pro rejpaly .. mel jsem stineni u motoru a priveden vzduch jak z podbehu,tak dirou v kapote primo na filtr. Toto je pouze ma zkusenost . Verim,ze u jinych motoru to bude ku prospechu veci,ale Hondy to asi rady nemaji

Napsal: 03 lis 2005 18:28
od Kolbik
Ja mam jen dobre zkusenosti.Perfektni dunivy zvuk(jen uvnitr,nebot jeste nemam poradny vyfuk) a top speed stoupla ze 220 na 235.Mam Green Twister a Speedstera 2.2,147 hp.Jinak to tema uz tu fakt bylo mockrat.Ja jsem ho mimochodem taky nedavno resil.Ale je pravda jak rika Eddie ze na kazde auto to bude mit jiny vliv.
Napsal: 03 lis 2005 20:19
od Vecernicek
No jenom kladné zkušenosti. Mám vložku Green a z Traktora mi to udělalo potichounku předoucí kočičku. I spotřeba šla dolů. Vytáčivost nahoru a celkem za 1780,- příjemnej pocit na duši...
Asi tak 15 tis. Km a už jsem ho dvakrát čistil...
Napsal: 03 lis 2005 20:25
od CharlitoCZ
hele, teď jsem nedávno trochu předělával systém trubek k vzduchu a trochu jsem zúžil průměr a hle

táhne to i od spoda

ono to asi chce taky trochu laborovat a né jen to nasadit a nechat
Napsal: 03 lis 2005 20:37
od Ritchma
http://www.saxo.ic.cz/saxo3.JPG
Mam tam náporový sání simota s K&N filtrem a prořízlou maskou. Zvuk lepší, výkon nevim, ale na jednom zahraničnim fóru sem našel saxo co mělo jenom sání a z brzdy to ukázalo +5ps, beru to z rezervou, ale jelikož to maj cupový saxa taky, tak to asi zápornej efekt mír rozhodně nebude.........
Napsal: 03 lis 2005 20:59
od CharlitoCZ
zápornej efekt to rozhodně nemá (pokud je to dobře udělaný), kdyby mělo, tak to nemá 90% lidí co auta upravujou, ale hlavně to nemaj auta co jezděj rally, či jiný motosportový závody
Napsal: 03 lis 2005 21:01
od Ritchma
CharlitoCZ píše:zápornej efekt to rozhodně nemá (pokud je to dobře udělaný), kdyby mělo, tak to nemá 90% lidí co auta upravujou, ale hlavně to nemaj auta co jezděj rally, či jiný motosportový závody
To je právě to pokud je to dobře udělaný! Pak když to neni odstíněný jako sem to měl já když sem auto koupil, tak to je na hovno, trubka od sání rozpálená
Teď dojedu a trubka krásně studená

Napsal: 03 lis 2005 21:05
od CharlitoCZ
to ta moje už taky jen ještě doladit design... nicméně mě rozčiluje jak to pak lidi kritizujou a nedochází jim, že závada nebude v zakoupeném přijímači, ale třeba i v jejich bastlingu

Napsal: 03 lis 2005 21:19
od Eddie
CharlitoCZ píše:to ta moje už taky jen ještě doladit design... nicméně mě rozčiluje jak to pak lidi kritizujou a nedochází jim, že závada nebude v zakoupeném přijímači, ale třeba i v jejich bastlingu

no jestli narázis treba na mou "kritiku",tak se staci mrknou na stranky hondaclubu ( link se tu uz nekde flaka ) kde se provádel dost seriozni test ( upozornuji ,ze na hondach ) a vysledek byl znacne nejisty. Narust vykonu byl tusim v jednotkach koni a taky na pokazde ...proste zalezi jak na provedeni, na vhodne zvolene velikosti filtru k motoru tak i na schopnosti motoru tuto upravu vyuzit... jestli si nekdo mysli, ze da filtr a ma z 80 koni 100 ,tak asi spadl z visne ..

.. laborovla jsem i s prumerem privodni roury a svete div se, sice to tahlo i od spoda ,ale zase ne nahore.. proste se posunul jen kroutak... kvuli dovolene jsem namontoval zpet sani od pana Hondy a uz to tak asi zustane...
Napsal: 03 lis 2005 21:34
od CharlitoCZ
nene, nebylo to na tvou kritiku, ale spíš tak všeobecně na 80 procent zápornejch názorů co se na fórech ukazuje.. Je jasný že jsou i auta na kterejch je sériový provedení efektnější než z eshopu

nicméně neni to u každýho který se tu tak objevuje.. rozhodně taky netvrdim že to přidá 10 koní, nicméně věřim tomu, že se ukáže třeba 1

, ale jinak je jasný že tim hlavnim efektem je hezkej zvuk a ne zisk větší síly

Napsal: 04 lis 2005 08:40
od Vecernicek
Nechci se nějak hádát, ale seriovka má filtr z papíru (nebo co to je) a zkus se nadechnout přes ten "papír" a pak to zkus přes tu bavlnu. Jasně že se ti bude lépe dýchat přes tu bavlnu. I když zase na druhou stranu budeš dýchat špinavější vzduch, neboli špínu, kterou by papírovej zachytil. Kdyby to jaksi nemělo účinek, jak říkáš, proč by to instalovali do sportovních automobilů?
Souhlasím, že seriovka je někdy lepší než amatérsky udělaný sport.sání... Z toho důvodu, je asi vhodnější jen ta vložka.
Větší síly? Myslím že větší krouťák dostaneš ale výkon se ti zvedne teda tak o 3-4koníky. (Teda myslím) 10koní je už náporový sání, ne?
Napsal: 04 lis 2005 10:43
od PJ
Vecernicek: a proc by pres bavlnu mel jít bordel? kdyz je to trivrstvej bavlnenej a jeste napustenej olejem na zachytavani
Napsal: 04 lis 2005 12:54
od CharlitoCZ
10 koní nedostaneš určitě ani u toho náporovýho, možná trochu víc krouťák ve větší rychlosti, ale jinak pochybuju
Napsal: 04 lis 2005 14:44
od marek76
Mám TDi PD 85 kW s chipem a přemýšlím, zda by K&N filtr (uvažuju jen o filtru, ne o kitu) motoru pomohl, anebo spíš časem odrovnal váhu vzduchu. Slyšel jsem názor, že výměna obyč.filtru za K&N váze vzduchu dokonce pomůže. Co vy na to?
Napsal: 04 lis 2005 15:12
od CharlitoCZ
marek76 píše:Mám TDi PD 85 kW s chipem a přemýšlím, zda by K&N filtr (uvažuju jen o filtru, ne o kitu) motoru pomohl, anebo spíš časem odrovnal váhu vzduchu. Slyšel jsem názor, že výměna obyč.filtru za K&N váze vzduchu dokonce pomůže. Co vy na to?
no, jen by mě rozčilovala cena tý vložky, ale jinak směle do toho, jinak ale nečekej žádnej zázrak

Napsal: 04 lis 2005 16:48
od Beaver
Koukám, že Večerníček žije v domění, že co úprava, to 10 - 15 koní navrch

Napsal: 04 lis 2005 16:56
od GeeTee
naporove sanie pri motorkach robi okolo 250km/h 10-16koni
Inac absolutne neodporucam penovy filter, z vlastnej skusenosti. Namontoval som a na druhy den pozeram co je niaky divny a motor vsat skoro celu spongiu do seba a ostala len kovova sietka. Takze len bavlnu.
Zajtra sem hodim foto toho zozrateho filtra (som si nechal na pamiatku).
Napsal: 04 lis 2005 17:02
od JonnY
naporove sanie ma zmysel.
niekto mi hovoril ze to skusal a ze pri 200kmh to robilo pretlak 0.2baru. ale detajly montaze, rozmery nasavaku... nepoznam
Napsal: 04 lis 2005 17:16
od GeeTee
vstup na sanie by mal bit v strede a v najprednejsom bode pretoze tam vznika najvecsi tlak.
Aspon tak to mam z odbornej lit. k motorkam.
Napsal: 04 lis 2005 17:47
od CharlitoCZ
0,2 baru ale ani nepoznáš, bejt to 0,7

tak už by to byla paráda

nicméně to že to při 250 přidá motorce nějakejch těch 10-16 koní (pokud je to vůbec pravda) neznamená že to přidá i autu..
Napsal: 04 lis 2005 18:00
od GeeTee
Ja nevravim ze to prida autu ale robim do motoriek a tie su tak nastelovane z airboxami ze ked das otvorene filtre a odjebes airbox do pi.. tak nikdy sa ti nepodari dosiahnut ani len podobnych vysledkov.
Napsal: 05 lis 2005 11:42
od Vecernicek
Neříkám 15k ale do 15koní... Jinak jde tam více bordelu, páč teda nevím jak na tom jsou ostatní značky, ale myslím že u toho mýho greena je jen jedna vrstva bavlny... Jsně olejíček... Ale rozhodně se ti bude lépe dýchat přes tu bavlnu, takže to musí pro ten motor být příjemnější.
Píšete že to přidá jen krouťák, ale přece krouťák je důležitej pro to aby to jelo ne? rock
Napsal: 05 lis 2005 12:30
od Ritchma
Vecernicek píše:Neříkám 15k ale do 15koní... Jinak jde tam více bordelu, páč teda nevím jak na tom jsou ostatní značky, ale myslím že u toho mýho greena je jen jedna vrstva bavlny... Jsně olejíček... Ale rozhodně se ti bude lépe dýchat přes tu bavlnu, takže to musí pro ten motor být příjemnější.
Píšete že to přidá jen krouťák, ale přece krouťák je důležitej pro to aby to jelo ne? rock
Green má jestli se nepletu dvě vrstvy a třeba B.M.C. má podle mě tři
Napsal: 05 lis 2005 15:06
od Kolbik
Jj,Green:2 layers.
