Stránka 1 z 1

Ondrášovy svody 3->1

Napsal: 05 lis 2005 17:14
od Ondras
Dnes jsem si zajel do Ojczyzny nechat namontovat minulý týden objednané svody. Montáž byla součástí ceny za sovdy. Věnoval se tomu jeden člověk 3 hodiny. Výsledkem je kromě vyměněných svodů i "poklizený" výfuk, jelikož uhnité šroubovací přiruby, které servis v česku nahradil svarem, byly opětovně navařeny. Pozitivní side efect je, že mám i kat na šoruby, takže můžu snadno experimentovat s jeho de/montáží.

Svody jsou 3->1. Nemusel jsem špekulovat mezi 4->2->1 a 4->1. Tady prostě není debat :). Paroží se spojuje pod olejovou vanou.

Obrázek

Pro srovnání OEM svody:

Obrázek

Svody jsou stříklé jakýmsi ochranným lakem, který se teplem vypaluje a loupe, takze ted svody vypadají, že mají lepru. Až to všecko odpoadá, tak to bude čistý nerez.

Obrázek

Obrázek

Zatím jsem s tím moc nenajezdil, takže hodnocení je ovlivněno silně psychoefektem, ale zdá se, že auto táhne lépe. Nad 4000 ot. výrazně lépe Zvuk zase trošku dospěl a když se tomu naloží, tak je pěkně hluboký s takovým jemným drnčením. Se musí slyšet.

Obrázek

Obrázek

Zase jsem se přesvědčil, že ač na ně mnoho lidí nadává, tak moje zkušenosti s polskými servisy a obecně se službami okolo aut jsou vynikající. Budu se na ně obracet nadále. Za svody vč. montáže (1 člověk 3h práce) jsem dal 4400Kč.

Více fotek tu: http://matiz.uragan.cz/headers.php

Napsal: 05 lis 2005 18:48
od Taszi
8)

Napsal: 05 lis 2005 18:53
od Beaver
Teda ty svody vypadají, žes někomu ukrad polovičku svodů z šestiválce do Véé :o) Ale dle fotky oproti těm sériovým bych to viděl na lepší tah ve vyšších otáčkách - jsou výrazně delší do místa kde se to spojuje, takže tvůj pocit asi nebude placebo efekt.

Napsal: 05 lis 2005 18:59
od Georgeos
tak to je velice hezká cena. Já na svojí mazdu 626 GD nenašel svody dodnes

Napsal: 05 lis 2005 19:52
od Ondras
Beaver píše:Teda ty svody vypadají, žes někomu ukrad polovičku svodů z šestiválce do Véé :o)
To víš, na půlauto půlsvody :)
Georgeos píše:tak to je velice hezká cena. Já na svojí mazdu 626 GD nenašel svody dodnes
Tihle poláci dělají za sedmičku svody na čtyřválce na míru, ale auto tam zůstává 2 dny a pro tebe je to asi dost z ruky :(

Napsal: 05 lis 2005 20:04
od Georgeos
sem z Jižních čech :-(

Napsal: 05 lis 2005 20:57
od Anděl
Georgeos píše:sem z Jižních čech :-(
Nejvíc rozkopaný město, co si kdy viděl :lol:

Napsal: 06 lis 2005 16:07
od Petr_S13
Georgeos píše:tak to je velice hezká cena. Já na svojí mazdu 626 GD nenašel svody dodnes
jestli máš F2 tak tady neco mají 8)
Obrázek
http://www.mrspeed.biz/f2psheaders.aspx

Napsal: 06 lis 2005 22:01
od MarauderZ28

Napsal: 06 lis 2005 22:06
od MarauderZ28

Napsal: 06 lis 2005 22:07
od Tom_
TO ondras: kde si to presne kupoval? sem z tesina takze to mam do Polandu kousek.Nevis jestli prodavaji neco na felicie jako vacky,svody atd.... diky

Napsal: 06 lis 2005 22:25
od Ondras
octaviaTDi píše:TO ondras: kde si to presne kupoval? sem z tesina takze to mam do Polandu kousek.Nevis jestli prodavaji neco na felicie jako vacky,svody atd.... diky
Je to kousek - v Źorach. http://www.michael-tuning.pl . Svody na Felinu ti udělají asi za 7600 (100pln), možná i míň, pokud už mají hotový mustr. Vačky asi nebudou mít. Viděl jsem tam ale ostré vačky na Malucha :)

Napsal: 06 lis 2005 22:32
od Fiesta
tak ted si uz stebou odmitam dat i rychlostni sprintik :lol:

Napsal: 06 lis 2005 22:44
od Ondras
Fiesta píše:tak ted si uz stebou odmitam dat i rychlostni sprintik :lol:
:?: Na Vmax mě dostaneš. Pětku v omezovači mám při tacho 172. A dostávám se tam dloooouho, ale dostanu se :)

Napsal: 07 lis 2005 13:47
od CCCO 1.8T
Přesuňte to do sekce "Modely aut" :lol:

Napsal: 07 lis 2005 14:53
od CharlitoCZ
to by tam mohli udělat i svody na bmw co?

Napsal: 07 lis 2005 15:56
od futura
Koukam dobre, ze lambda je na vetvi jednoho valce a ne po spojeni? Mate s tim nekdo zkusenosti, je hodne velky rozdil to dat treba na spojeni dvou vetvi proti vsem ctyrem, neovlivni to moc udaje?

Napsal: 07 lis 2005 17:02
od Georgeos
ty svody co ste sem dali jsou buď na 2,2 12V nebo na GE
Potřebuju 2.0 8V v modelu GD

Napsal: 08 lis 2005 09:36
od Ondras
futura píše:Koukam dobre, ze lambda je na vetvi jednoho valce a ne po spojeni?
Ciste teoreticky predpokladam, ze to nevadi. Lambda sonda meri pomer palivo / vzduch a ten by mel byt ve vsech valcich / vetvich stejny.

Napsal: 08 lis 2005 13:14
od futura
No jo, ja to prave mam nejak obdobne, akorat mi to meri 2 vetve , ne, ze bych si moc stezoval, ale kdyz vezmu, ze lambda meri zbytkovej obsah kysliku ve vejfukovych plynech a podle toho upravuje pomer vzduch, benzin, mohlo by se stat, ze kdyby zrovna vetev, na ktery lambda je nemela z nejakeho duvodu korektni hodnoty, odskakaly by to vsechny valce. Porad si pohravam s myslenkou, ze by mohlo bejt lepsi, kdybylambda vychazela z nejakyho prumeru vsech spalin ze vsech valcu, ze by to mohlo byt o neco realnejsi. Ale bohuzel jsem taky v teorewticky rovine.Ale az to budu zase kuchat, zkusim ji dat za spojeni vsech a porovnat chovani.

Napsal: 08 lis 2005 16:14
od Beaver
futura píše:No jo, ja to prave mam nejak obdobne, akorat mi to meri 2 vetve , ne, ze bych si moc stezoval, ale kdyz vezmu, ze lambda meri zbytkovej obsah kysliku ve vejfukovych plynech a podle toho upravuje pomer vzduch, benzin, mohlo by se stat, ze kdyby zrovna vetev, na ktery lambda je nemela z nejakeho duvodu korektni hodnoty, odskakaly by to vsechny valce. Porad si pohravam s myslenkou, ze by mohlo bejt lepsi, kdybylambda vychazela z nejakyho prumeru vsech spalin ze vsech valcu, ze by to mohlo byt o neco realnejsi. Ale bohuzel jsem taky v teorewticky rovine.Ale az to budu zase kuchat, zkusim ji dat za spojeni vsech a porovnat chovani.
Uvažuješ správně, naprostí profící mají měřák teploty výfukových plynů na všech svodech - už jsem viděl fotku Supry a maník měl v kastlíku 6 měřáků vedle sebe. Naprosto přesně pak zjistíš, kterej válec zlobí (třeba kvůli mírně odlišnýmu vstřikovači). Lambdu ovšem nikdo nebude osazovat 6x, stačí jedna průměrná hodnota, pokud by jeden válec "topil víc", zvedne to i průměr, tudíž stačí dát ji za spojení větví. On je ale problém třeba u motorů co mají děsivě dlouhý svody, co se spojujou až někde hluboko pod autem - je to blbě přístupný a je tam už i odlišná teplota (pokud to má teda vliv). Tak potom vznikají různý podobný kompromisy s tím, že "se to snad neposere" :D

Napsal: 09 lis 2005 07:32
od futura
Tak takovej profik opravdu nebudu, ale tu sondu zkusim soupnout za to spojeni, blby je, ze to je uz pod autem a je tam malo mista. Zespoda to nejde, urazil bych ji pri prvni jizde. Diky za nazor.

Napsal: 09 lis 2005 07:57
od Ondras
A jak je to teda s tou lamdou? Predpokladam spravne, ze postaci, ze je v jedinne vetvi svodu?

Napsal: 09 lis 2005 10:18
od futura
Podle toho, co tu zaznelo tak postaci,ale neni to uplne korektni, pac rizeni smesi ve vsech valcich zavisi na vysledku spalovani v tom jednom, kde je sonda.Takze osobne se priklanim k sonde za spojenim vsech vetvi, udaje budou nejakej prumer .Zajimalo by me, jak jsou vedeny signaly lambdy u aut, ktery maj svody 4-2-1 a maji dve sondy, kazdou pro dva valce.