Stránka 1 z 1

opravte mínění, nejlepší vysokoot. motory dělaj v USA

Napsal: 12 lis 2005 15:11
od MarauderZ28
V16, 10 000 ot :o) dejte si ten sound clip :o)
http://www.callawaycars.com/callaway/ma ... ontent.htm#

každopádně je to jen prototyp zatím ...

Napsal: 12 lis 2005 15:13
od provocation

Napsal: 12 lis 2005 15:14
od MarauderZ28
hrozný struhadlo :o)

Napsal: 12 lis 2005 15:20
od Návštěvník
...a ITR ktera ma 4krat min valcu, toci "jen" pres 9200 :D :D :lol:

Napsal: 12 lis 2005 15:42
od MarauderZ28
no a právě proto - je asi daleko těžší udělat 16-ti válec do V co točí 10 000 než řadovej 4 válec co točí 9200

každopádně 80-ti ventilovej motor sem ještě neviděl

Napsal: 12 lis 2005 17:03
od JonnY
hehe je to celkom ulet.
V16 rulez :P

Napsal: 12 lis 2005 18:31
od MarAt
MarauderZ28 píše:no a právě proto - je asi daleko těžší udělat 16-ti válec do V co točí 10 000 než řadovej 4 válec co točí 9200

každopádně 80-ti ventilovej motor sem ještě neviděl
Motor vypadá moc hezky,doufám,že jim ten projekt vyjde,jinak téměř 15 let stará jezdící bugatti EB má 3.5l a 60ventilů,což bylo na tehdejší dobu opravdu revoluční,když se připočtou 4 vačky a 4 turba,tak myslím,že si s tím taloši tehdy opravdu vyhráli...

Napsal: 12 lis 2005 18:32
od MarauderZ28
zatímco teď jim to nějak trvá :o)

Napsal: 13 lis 2005 08:23
od barbucha
Ten motor má zvuk jako když mi vazbí kytara :lol:

Napsal: 13 lis 2005 16:44
od Lolek
Sakra to bych chtěl vidět v nějakym autě na okruhu. Zvuk to má fakt moc hezkej 8)

Napsal: 13 lis 2005 17:27
od Zemi
Hroznej zvuk... Ale je to zajimavy vicemene... Kdyz jsme u otacek jsou Hachiroku s 4A-GE motorem a toci do 15.000ot... Vykon z 1,6ky zhruba polovicni tohohle 4.0 16ti hrnku... To jen tak mezi reci... Pristi rok nebo kdy ma vyjet NSX s V10 tak jsem zvedavej jak se s tim poperou...

Napsal: 13 lis 2005 19:55
od MarauderZ28
jasně já znám motory s 17 000 ot a výkonem 450 HP z 2,0 litru, jenže to nejsou sériový motory a nelze to s tímhle absolutně srovnávat, tohle je motor kterej by měl jezdit v autech od Callaway ....

Napsal: 13 lis 2005 20:15
od Zemi
Do prdele... Forum je totalne v prdeli se stabilitou tak mi zmizel trosku obsahlejsi post... savle

Proste jsem psal ze mam na mysli upravce jakou jsou TODA, Spoon, TRD bo MUGEN... Stejne tak jako Callaway jsou to vrchni upravci danych automobilek tudiz z nich chtej vyzdimat temer maximum a o to jde... Ale jo 550PS nebo kolik z 4.0 (ovsem ne V16) je good.

Napsal: 13 lis 2005 20:25
od MarauderZ28
To je fakt, i když Cyclone je přímo jejich motor a nevychází z žádnýho existujícího motoru

Napsal: 13 lis 2005 20:40
od Zemi
MarauderZ28 píše:To je fakt, i když Cyclone je přímo jejich motor a nevychází z žádnýho existujícího motoru
Cyclone... Tenhle termin jsem slysel u Pickupu co jezdi 10s... Ma to s tim neco spolecnyho? Vetsinou boosted...

Napsal: 13 lis 2005 21:03
od MarauderZ28
teda čeče nevím, myslím, že tenhle motor není ještě použitej

Napsal: 13 lis 2005 21:30
od Zemi

Napsal: 15 lis 2005 11:53
od Bidrin
MarAt píše:
MarauderZ28 píše:no a právě proto - je asi daleko těžší udělat 16-ti válec do V co točí 10 000 než řadovej 4 válec co točí 9200

každopádně 80-ti ventilovej motor sem ještě neviděl
Motor vypadá moc hezky,doufám,že jim ten projekt vyjde,jinak téměř 15 let stará jezdící bugatti EB má 3.5l a 60ventilů,což bylo na tehdejší dobu opravdu revoluční,když se připočtou 4 vačky a 4 turba,tak myslím,že si s tím taloši tehdy opravdu vyhráli...
Revoluční to bylo, ale už za 2 světový války, respektive pár let po ní. Anglická firma BRM udělala 16 válec o objemu cca 1500 ccm s kompresorama, výkon kolem 500 PS a mělo to dokonce desmodromickej rozvod a 2 klikovky spojený ozubenejma kolama - uspořádání do H - 2 8-mi válcový boxery nad sebou....

Napsal: 15 lis 2005 12:31
od MarauderZ28
no ty bláho tak to sem ještě neslyšel ...

Napsal: 15 lis 2005 12:31
od MarauderZ28
co máš v autě ? co by H16 :o)

Napsal: 15 lis 2005 12:35
od Bidrin
MarauderZ28 píše:no ty bláho tak to sem ještě neslyšel ...
Až se příště stavíš, tak ti ho ukážu v knížce Motory závodních automobilů - fakt masakr motor! Dokonce byl v seriálu o historii závodů F1 na ČT kdysi před léty - když to hoši nadlábli, tak ten zvuk byl nepopsatelnej. Bohužel ten motor předběhl podvozek a úzkejma drátěnejma kolama se výkon přenášel dost blbě, takže vyhrávali Alfy, který makoróni před válkou zakonzervovali a nechali je uležet v nějaký fabrice na sýry.... 8)

Napsal: 15 lis 2005 14:16
od Shr3k
MarauderZ28 píše:teda čeče nevím, myslím, že tenhle motor není ještě použitej
Zajímavej projekt. Podle objemu, vrtání a zdvihu bych řekl, že se lehce inspirovali u nějaký Yamahy FZR nebo YZF.

Což je klidně i oficiálně možný, protože Yamaha je známá svou vstřícností - dodá písty, ojnice, hlavy a zbytek si dodělej sám. Viz. starší modely Bimota.

Napsal: 15 lis 2005 14:28
od Taboo
MarauderZ28 píše:no ty bláho tak to sem ještě neslyšel ...
Existuje cela spousta "tajnych" motoru (asi tak unikatnich, jako Wankel v porovnani s beznym pistovym motorem) a spousta unikatni technologie v oblasti treba valvetrain, o kterych ale automobilovy prumysl nechce nic slyset... Podivej se treba na tohle:
http://www.coatesengine.com/csrv.html

Napsal: 15 lis 2005 18:59
od JonnY
tu fotku som uz tusim videl. nemas viac podobnych linkov?

a preco sa to sakra nepouziva aspon v zavodeni?

Napsal: 15 lis 2005 19:04
od MarAt
Bidrin píše:
MarAt píše:
MarauderZ28 píše:no a právě proto - je asi daleko těžší udělat 16-ti válec do V co točí 10 000 než řadovej 4 válec co točí 9200

každopádně 80-ti ventilovej motor sem ještě neviděl
Motor vypadá moc hezky,doufám,že jim ten projekt vyjde,jinak téměř 15 let stará jezdící bugatti EB má 3.5l a 60ventilů,což bylo na tehdejší dobu opravdu revoluční,když se připočtou 4 vačky a 4 turba,tak myslím,že si s tím taloši tehdy opravdu vyhráli...
Revoluční to bylo, ale už za 2 světový války, respektive pár let po ní. Anglická firma BRM udělala 16 válec o objemu cca 1500 ccm s kompresorama, výkon kolem 500 PS a mělo to dokonce desmodromickej rozvod a 2 klikovky spojený ozubenejma kolama - uspořádání do H - 2 8-mi válcový boxery nad sebou....
Měl jsem na mysli seriový motor samozřejmě,ale jinak velmi zajímavé...

Napsal: 16 lis 2005 08:28
od Lukaash
Taboo píše:
MarauderZ28 píše:no ty bláho tak to sem ještě neslyšel ...
Existuje cela spousta "tajnych" motoru (asi tak unikatnich, jako Wankel v porovnani s beznym pistovym motorem) a spousta unikatni technologie v oblasti treba valvetrain, o kterych ale automobilovy prumysl nechce nic slyset... Podivej se treba na tohle:
http://www.coatesengine.com/csrv.html
nevis jak jsou tesneny tyto rotacni ventily v hlave? nikde nevidim zadny kluzny panve...

na jednom obr. je ta hlava rozlozena a v kapsach pro ventily je videt vzdy 1 par tmavych smouh...zeby mazani? asi ne ze?

Napsal: 16 lis 2005 11:14
od Ladislav
Bidrin píše:
MarauderZ28 píše:no ty bláho tak to sem ještě neslyšel ...
Až se příště stavíš, tak ti ho ukážu v knížce Motory závodních automobilů - fakt masakr motor! Dokonce byl v seriálu o historii závodů F1 na ČT kdysi před léty - když to hoši nadlábli, tak ten zvuk byl nepopsatelnej. Bohužel ten motor předběhl podvozek a úzkejma drátěnejma kolama se výkon přenášel dost blbě, takže vyhrávali Alfy, který makoróni před válkou zakonzervovali a nechali je uležet v nějaký fabrice na sýry.... 8)
Tento týden to bylo na Discovery 8) 8)

Napsal: 16 lis 2005 16:27
od MarauderZ28