Stránka 1 z 2
Favorit a úpravy - zadní tlumič a sání
Napsal: 12 lis 2005 17:32
od Neluška
Chtěl bych na LPG motor favorita 43-50 kW podle toho, jakého seženu, dát látkový filtr, protože motor si zaslouží vzduch.
Je nějaký problém se studeným vzduchem do plynu?
Další věc. Chtěl bych, aby motor měl lepší tah, tak bych mu dopřál zadní tlumič více sportovní s tím, že bych si přá, aby to nebylo o moc hlučnější...
Zkrátka auto bude na denní použití a tak nechci řvouna, ve kterým po deseti minutách zalehnou uši.
Kde mi udělají tichý, ale zároveň s lepší prospustností, tlumič?
Díky Eiffel
Napsal: 12 lis 2005 18:01
od semysak
pokud je na LPG klasickej smesovac a ne vstrikovani nejak tomu sportovni filtr nedela dobre - slysel jsem
Napsal: 12 lis 2005 18:51
od Fiesta
Na favoritu s plynem jsem to zkouseli a opravdu to nedelalo dobre....vic to zralo(plynu) a byl problem po zahrati to nastartovat. Ale to byla stara verze LPG(BRC)...dnes je jiz plynove smesovadlo s vlastni ŘJ. Tudis si samo urcuje mnozstvi smesy. Toto ovsem plati pouze u aut s ŘJ( pokud takoveho Favorita koupis) , ale pokud koupis -93 tak bude asi problem. I kdyz sem nekde cetl ze ten filtr tomu nevadi...ja sem se na 3 pripadech presvedcil ze to neni ono...
A lauf....poslis, myslis ze to ma cenu rvat penize do necoho co ti bude k hownu a jeste ti to ten motor oslabi? Myslim ze pekna koncovka udela lepsi dojem.
Napsal: 12 lis 2005 21:15
od Beaver
Favorit má lepší tah jen s ostrou vačkou a upraveným nebo nahrazeným karbecem (např. Weberem, ale karbec ze Š130 taky udělá svoje), výfuk tomu moc nepomůže. Pro 50 kW stačí vačka z 50 kW Feldy.
Napsal: 12 lis 2005 21:18
od Paik
Beaver píše:Favorit má lepší tah jen s ostrou vačkou a upraveným nebo nahrazeným karbecem (např. Weberem, ale karbec ze Š130 taky udělá svoje), výfuk tomu moc nepomůže. Pro 50 kW stačí vačka z 50 kW Feldy.
Chces rict ze s karbecem ze 130tky to pojede lip?
Napsal: 12 lis 2005 21:26
od Beaver
Paik píše:Beaver píše:Favorit má lepší tah jen s ostrou vačkou a upraveným nebo nahrazeným karbecem (např. Weberem, ale karbec ze Š130 taky udělá svoje), výfuk tomu moc nepomůže. Pro 50 kW stačí vačka z 50 kW Feldy.
Chces rict ze s karbecem ze 130tky to pojede lip?
Dává víc benzínu. Weber to není, ale je lepší než sériovej. Akorát teda myslím že přijdeš o automatickej sytič, nevím jistě. Měl to jeden známej v kombinaci s tou vačkou z Feldy, já osobně mám přetryskovanej, ale pravděpodobně to bude ve výsledku srovnatelný s tou stotřicítkou. Pokud bys nějakej sehnal, tak to můžeš zkusit a uvidíš sám

Napsal: 12 lis 2005 21:28
od Paik
Hmm, zajimavy... Ale myslim ze bude lepsi natryskovat favoritackej. Nevis kde to delaj? Chtel bych ho i repasovat... Jinak o kolik priblizne vic to zere kdyz je natryskovanej?
Napsal: 12 lis 2005 21:40
od Beaver
Paik píše:Hmm, zajimavy... Ale myslim ze bude lepsi natryskovat favoritackej. Nevis kde to delaj? Chtel bych ho i repasovat... Jinak o kolik priblizne vic to zere kdyz je natryskovanej?
Nemám změřený, s tou vačkou a zvýšeným volnoběhem bych by woko počítal +litr nahoru. Bohužel kde to dělají nevím, dostal jsem tuto úpravu darem (jednou jsem se vrátil ze školy a otec přišel s hláškou "našla se pod ponkem ostrá vačka, tak jsme ti ji tam namontovali a přetryskoval se karbec"). Zkus se poptat po servisech, pokud narazíš na dobrýho mechanika co dělá škodovácký motory, tak máš šanci že bude mít v zásobě nějaký vychytávky nebo kontakty na lidi co se tím zabývají. A nebo ti aspoň bude schopnej poradit.
Napsal: 13 lis 2005 09:10
od Neluška
Takže to shrnu, lepší je upravit karbec a vačku s hlavou, než tam cpát jiný výfuk a sání?
Jen jsem chtěl, aby to v případě potřeby svižněji jelo, ale v normálním provozu to mělo rozumnou spotřebu.
Na podvozku přibude přední stabilizator a jinak dopředu půjdou tlumiče a pružiny z dieselový feliny a dozadu to samé s feliny pick up. Nepotřebuju to mít tvrdý jak beton, ale i tak to bude trošku tužší...
To jsem tuner, co?
Eiffel
Napsal: 13 lis 2005 09:44
od Paik
Adelhide píše:Takže to shrnu, lepší je upravit karbec a vačku s hlavou, než tam cpát jiný výfuk a sání?
Jen jsem chtěl, aby to v případě potřeby svižněji jelo, ale v normálním provozu to mělo rozumnou spotřebu.
Na podvozku přibude přední stabilizator a jinak dopředu půjdou tlumiče a pružiny z dieselový feliny a dozadu to samé s feliny pick up. Nepotřebuju to mít tvrdý jak beton, ale i tak to bude trošku tužší...
To jsem tuner, co?
Eiffel
Z feliny pick up ti to nepujde, ta ma uplne jinou zadni napravu...
A jestli chces dat predni stabik, tak musis dat ramena a napravnici z feldy, ktera uz ten stabik mela...
Napsal: 13 lis 2005 10:54
od Neluška
Mechanik mi tvrdil, že to půjde, tak fakt nevím
Zadám mu práci a jak se s tím popere se uvidí
Eiffel
Napsal: 13 lis 2005 10:56
od Paik
Hmm, tak to mi pak musis ukazat...
Napsal: 13 lis 2005 11:00
od Neluška
Paik píše:Hmm, tak to mi pak musis ukazat...
tam už není pevná zadní náprava? TLumiče by měly bejt stejný, jenom tužší a spolu s pružinama, který by měly být dělané na větší zatížení bych se chtěl dostat na tvrdší - ale ne moc tvrdý - podvozek.
Přední náprava půjde felinová - to je jasný a nestojí tolik. Což mě překvapilo
Holt to auto bude mít trochu lepší jízdní vlastnosti, ale závoďák z toho nebude
EIFFEL
Napsal: 13 lis 2005 12:14
od Eiffel
už jsem vymyslel i nějaký ten styling...
Jsem degradován na stylingáře

Napsal: 13 lis 2005 16:58
od Paik
No to jsem prave psal, ze predni musi jit z felcky... Sezen nejlip nakou novejsi, myslim ze od novy tlamy je vystuzena... Jo a napravnice ti tam asi bez rezani a vareni nepujde,aspon tu,co jsme tam cpali my,tam sla az po uprave... Jinak Felcka pick up ma tlumice mimo pruzinu, takze to stopro nepujde... Kup HP sporting a mas po starostech

Napsal: 17 lis 2005 22:05
od Návštěvník
Chlapy já nemám na Favoritu středovej výfuk a poslední mám popravenej(jenom koncovku), zdá se mi že to jede líp!!!! Sice si vezme něco víc než běžně ,ale opravdu se mi zdá že jede!!! Tak nevím potom co sem tady četl, tak fakt nevím!! Ale co bych hlavně potřeboval tak je jak zlepšit stabilitu auta????
Napsal: 17 lis 2005 22:18
od M.I.Z.E.R.A
Prosím poradte jak mám zlepšit podvozek Fáva, je to strašný jak se houpe!!! Stačily by pružiny a tlumiče s Feliny?????
Napsal: 18 lis 2005 06:43
od Eiffel
M.I.Z.E.R.A píše:Prosím poradte jak mám zlepšit podvozek Fáva, je to strašný jak se houpe!!! Stačily by pružiny a tlumiče s Feliny?????
v jakým stavu máš podvozek teď?
Napsal: 18 lis 2005 08:53
od M.I.Z.E.R.A
Originální favoritácký!!
Napsal: 18 lis 2005 08:58
od PJ
M.I.Z.E.R.A: myslim že to Eiffel, myslel tak že jestli je ten origo podvozek v prdeli tak si pomužeš i novym seriovym. Jinak myslim že se tu psalo že z felicie normalne pouzit nemuzes protoze ma jinej podvozek. Trochu pomuzou nejaky sportovni pruziny, ale nej budes mit komplet s tlumicem
Napsal: 18 lis 2005 09:01
od Eiffel
origo a nebo původní?
podvozek ve stropro stavu je dost tuhý
Napsal: 18 lis 2005 09:03
od Návštěvník
jako on není v prdeli, ale auto je strašně nestabilní!!! A kdybych tam dal jenom pružiny a tlumiče s feliny, říká se že jsou nižší asi o 3cm, a nemusel bych nic předělávat!! to pasuje i na favorita
Napsal: 18 lis 2005 09:12
od M.I.Z.E.R.A
Na každém co jsem to zkoušel tak se všechny houpali
Napsal: 18 lis 2005 12:35
od Beaver
M.I.Z.E.R.A píše:Na každém co jsem to zkoušel tak se všechny houpali
Sériovej podvozek docela ujde, auto se sice naklání, ale to je asi tak všechno. Pokud se ti to zdá nějaký nestabilní a jezdíš na gumách 175/70/R13 tak potom se nediv a kup si 185ky, je to o něčem úplně jiným. Pokud bys chtěl sportovní tuhej podvozek, tak by to stejně chtělo sadu, roubovat na to pružiny z Feldy je vždycky náhražkový řešení (pokud to vůbec půjde), maximálně bys mohl koupit sadu snížených pružin přímo na Favoucha. Připrav se ale taky na to, že Favorit konstrukčně není zrovna navrženej na tyhle úpravy a s širokýma gumama budeš mít častějc vytahaný silentbloky a tvrdej podvozek ti rozvrzá zbytek interiéru, kterej zatím ještě statečně drží pohromadě.
[schild=19 fontcolor=000000 shadowcolor=C0C0C0 shieldshadow=1]Vlastní zkusenost[/schild]
Napsal: 18 lis 2005 12:58
od Paik
PJ píše:M.I.Z.E.R.A: myslim že to Eiffel, myslel tak že jestli je ten origo podvozek v prdeli tak si pomužeš i novym seriovym. Jinak myslim že se tu psalo že z felicie normalne pouzit nemuzes protoze ma jinej podvozek. Trochu pomuzou nejaky sportovni pruziny, ale nej budes mit komplet s tlumicem
Z Felicie samozrejme jdou pouzit tlumice s pruzinama, psal jsem, ze nepasujou zadni z Feliny Pick up... Ale nevim jestli to bude nejakej zasadni rozdil oproti Favoritackejm, s tim nemam zkusenost. Ja mam HP sporting komplet a je to parada, se seriovejma se to neda srovnavat, uz to neni houpava koza jako predtim... A neni to ani prehnane tvrdy, sice je to znat, ale da se s tim v pohode jezdit. Takze HPcka doporucuju. Ja tam mam jeste predni a zadni stabilizator a gumy 195/50 a do zatacky se to ani nehne. Jinak myslim, ze jestli mas starej vylagrovanej podvozek a koupis novej seriovej, tak to bude stopro lepsi nez pred tim. Jinak kdybych mel na favo kupovat novy seriovy tlumice, tak asi koupim ty z Feldy.

Napsal: 18 lis 2005 14:55
od Fiesta
Adelhide píše:Mechanik mi tvrdil, že to půjde, tak fakt nevím
Zadám mu práci a jak se s tím popere se uvidí
Eiffel
nejde....tlumic ma uplne jinou delku a jinou chrakteristiku....a ta naprava je tam fakt jina....
Napsal: 18 lis 2005 15:00
od M.I.Z.E.R.A
Paik píše:PJ píše:M.I.Z.E.R.A: myslim že to Eiffel, myslel tak že jestli je ten origo podvozek v prdeli tak si pomužeš i novym seriovym. Jinak myslim že se tu psalo že z felicie normalne pouzit nemuzes protoze ma jinej podvozek. Trochu pomuzou nejaky sportovni pruziny, ale nej budes mit komplet s tlumicem
Z Felicie samozrejme jdou pouzit tlumice s pruzinama, psal jsem, ze nepasujou zadni z Feliny Pick up... Ale nevim jestli to bude nejakej zasadni rozdil oproti Favoritackejm, s tim nemam zkusenost. Ja mam HP sporting komplet a je to parada, se seriovejma se to neda srovnavat, uz to neni houpava koza jako predtim... A neni to ani prehnane tvrdy, sice je to znat, ale da se s tim v pohode jezdit. Takze HPcka doporucuju. Ja tam mam jeste predni a zadni stabilizator a gumy 195/50 a do zatacky se to ani nehne. Jinak myslim, ze jestli mas starej vylagrovanej podvozek a koupis novej seriovej, tak to bude stopro lepsi nez pred tim. Jinak kdybych mel na favo kupovat novy seriovy tlumice, tak asi koupim ty z Feldy.

ty kola tam máš 13ky??? palubka tam půjde s felicie!!! Asi tam hodím sportovní podvozek a uvidím!!!! Máš nějak upravené výfukové svody?????
Napsal: 18 lis 2005 18:01
od Paik
Ne kola mam 15ky... Svody upraveny nemam, myslim ze bez upravy komplet vejfuku nema cenu upravovat svody
Napsal: 18 lis 2005 18:26
od Dave-TuningClubOstrava
Ten podvozek jedině sportovní i s tlumiči.Pokud nemáš dost prostředků doporučuji se soustředit hlavně na předek,buďto sportovní rovnou i s tlumiči anebo jen tužší a kratší pružiny(nakonec ale stejně zjistíš,že to ty tlumiče chce, poněvadž auto blbě drží na nerovnostech-např.při prudkých průjezdech zatáček.Hlavně si pořiď vzpěry mezi tlumiče(Fáva jsou jako z gumy)aspoň dopředu(tu seženeš snadno,dozadu bude nejlepší si ji vyrobit.Mrkni do knihkupectví a prolistuj si jednu knížku"Sportovní úpravy Škoda Favorit"některé informace tam jsou velmi cenné.

Napsal: 18 lis 2005 18:36
od M.I.Z.E.R.A
Tak jo!! Jo já už nemám prostřední vejfuk, a naposledním sem dal koncovku, zvuk má hustej, a zdá se my že jede líp, cosi o tom myslíte??? rock