Stránka 1 z 1
Slícování - jaký nástroje ?
Napsal: 20 lis 2005 16:33
od MarauderZ28
Chystám se na slícování hlav neb origo je doslova totální tragédie. Jaký nástroje použít, napadá mě Dremel, ale tuším že s ním by to byla mravenčí práce, potřebuju něco brutálnějšího a Dremelem to případně doladit. Hlavy sou z hliníku. To černý je těsnění a kolem je vidět ty šílený přesahy ...

Napsal: 20 lis 2005 17:16
od Krosmen
Tak to je celkem slušnýho materiálku navíc....V tomhle případě fakt nevim a taky by mě to celkem zajímalo....Mapadá mě brusnej kotouček do vrtačky nebo zubařská frézka...Zase ale aby tam nevznikalo nežádoucí zvíření,možná nahrubo frézkou a pak doleštit......
Napsal: 20 lis 2005 18:25
od Taboo
I Dremel by mel na normalni slicovani hlinikovych hlav stacit. Pokud budes potrebovat neco trochu silnejsiho (predpokladam elektricky - ne air - grinder), Makita vyrabi high-speed grinder stredni velikosti. Pak tam je trochu vetsi Chicago Electric grinder a industrialni Craftsman, ktery my pouzivame na turba, O2 housings, etc., ale ten potrebovat nebudes. Vpodstate vsechno na 20,000 RPM bude pracovat dobre.

Napsal: 20 lis 2005 18:46
od Krosmen
Když vidim ty kanálky,tak mě napadá dotaz jak je to s vyleštěním sacích i výfukových kanálků??,jak se tam dostat abych je vyleštil,nebo se nedoporučuje leštění?hlavně na mim dvoulitru sou kanálky krapet menší než na tomhle meganasávadle.......
Napsal: 20 lis 2005 19:09
od honza 2.0 16v
kamos pouziva dokonceni...jinak na hruby opracovani pouziva takovou ocelovou frezu kuzelovyho tvaru (nekde v historii tu probehly fotky z uprav hlavy na favoritovi a tam vyfocena byla..jens emi to nechche hledat) , ktera fakt bere.....
Napsal: 20 lis 2005 19:15
od Krosmen
Jak se ale dostaneš nad sedla ventilů?To je pak k ničemu mít vyleštěný kanálky ze 75%......
Napsal: 20 lis 2005 19:18
od honza 2.0 16v