Stránka 1 z 1
chlazení motoru-jak vylepšit
Napsal: 30 lis 2005 21:40
od Krosmen
Jak zlepšit chlazení motoru?Větší řemenici na kliku-větší otáčky čerpadla,větší chladič.....Jak to vyřešit??????

Napsal: 01 pro 2005 01:05
od barry
Já jsem hodil větší chladič, byl z jiného auta, tak se muselo trošku improvizovat... podle toho o kolik si zvedl výkon, taky se dá koupit závodní termostat, otvíra už někde při 75C i dříve, dělá ho firma Sard a ne až po 90C.
Napsal: 01 pro 2005 09:05
od honza 2.0 16v
chces to delat na lancce?? radsi bych to resil bud mensi remenici na pumpe - kdyz das vetsi remenici na kliku ,tak se bude tocit rychlejc i altik ..coz nemusi byt dobre ..a za druhy ztizis motru praci..sice to asi ani nepoznas , ale vetsi remenice na klice znamena tezssi prevdpro pohon pumpy a altiku
resil bych to vetsim chladicem , pripadne jeste vetsim olejovym chladicem -pokud teda ma
Napsal: 01 pro 2005 12:37
od Krosmen
teplota oleje je v pohodě na 80-90 ale vodě trvá dlouho než se vychladí a i v týhle zimně mi spíná ventilátor.....podotýkám těsnění pod hlavou je nový......
Napsal: 01 pro 2005 16:52
od honza 2.0 16v
delalo to i predtim??? pred vymenou tesneni nez to tesneni odeslo?
Napsal: 01 pro 2005 16:56
od Krosmen
dělalo.....
Napsal: 01 pro 2005 17:04
od CharlitoCZ
tak zkus nejdřív jen zkontrolovat termostat ten co tam máš, jestli je v pohodě, jinak ti mužu dohodit jeden co mám v bejvalí feldě, a s tim to neuvaříš ani když stojíš v létě na místě a držíš plyn na podlahu (je trošku umřelej, ale chladí dobře)

Napsal: 01 pro 2005 17:05
od honza 2.0 16v
povim ti jedno ..vymnen chladic za novej - ten co tam mas uz je asi zasr... resil sem podobnej problem na mym 2l tipu ..furt se to dost ohrejvalo(90 tam bylo furt, stacilo chvili stat a slo to na 100 a vice) , k tomu mi nespinal vetrak , takze sem musel vyrobit rucni spinani , ale stejne mi to bylo k prdu , protoze jendnou se to v kolone ohralo natolik ze ten chladic bouchnul a ani vetak nepomoh ..po vymnene za novej (3500,-) to ted chladi pekne ..teplota je furt lehce pod 90 v kolone staci jen na chvili vetrak a schladi se to v poho ..ted mi ale odchazi termostat ..chjo , ais jeste udela to spinaci cidlo -je 2 stupnovy , kvuli klime
Napsal: 01 pro 2005 17:05
od CharlitoCZ
bych řekl, že ten co máš se prostě jen neotvírá
Re: chlazení motoru-jak vylepšit
Napsal: 01 pro 2005 20:04
od leon.zl
nevim jestli to bude u tebe proveditelne, vyznam se vesmes jen ve vw group, ale kdyz ja klimu nemam - ja ji nemuzu - tak jsem vymenil chladic za vetsi z oktavy, ktery ma dalsi vyrtuli na klimu, a elektrikar zapojil tak, ze obe vrtule spinaji na chlazeni motoru, ted na podzim kdyz venku cca +15 st. pri jizde v kolone pri cca 80-90 km/h po sepnuti vrtuli klesla teplota pod 80 st., jeste neni odzkousene v lete, ale snad to bude fungovat i kdyz to bude dostavat ve 40 st. podlahu.
Re: chlazení motoru-jak vylepšit
Napsal: 02 pro 2005 00:12
od MarauderZ28
tak teda tím, že zrychlíš pumpu dle mě nic nezískáš, dle mě to chce větší chladič a nebo pořádně vyčistit stávající ...
Napsal: 02 pro 2005 08:37
od Krosmen
Re: chlazení motoru-jak vylepšit
Napsal: 02 pro 2005 16:08
od semysak
chjo koukam jakmile se do toho hrabne zacnese to sypat jaky mas turbo? kdyztak dej vedet potom za kolik se Ti ho podarilo obnovit ja v tom svojom mam mitsubishi TD04 nic blizsiho ale nevim...
Napsal: 02 pro 2005 16:55
od Krosmen
Garette T-3 ale když už tak větší,schánim z MKIII
Re: chlazení motoru-jak vylepšit
Napsal: 02 pro 2005 17:34
od Taboo
Krosmen píše:Jak zlepšit chlazení motoru?Větší řemenici na kliku-větší otáčky čerpadla,větší chladič.....Jak to vyřešit??????

Vetsi (hlinikovy) chladic, nizsi termostat a Redline Water Wetter. Pokud je tvuj motor I4 a ma od vyroby "harmonic dampener", v ZADNEM pripade ho nevymenuj za nejakou jednodilnou odlehcenou remenici (pokud se nehodlaz brzo vymenovat loziska klikove hridele).

Napsal: 02 pro 2005 18:37
od MarauderZ28
když už se tady o tom bavíte, má nějakej smysl vyměnit ten harmonic balancer co mám origo - tj je ze dvou částí, který jsou jako slepený gumou ten stojí asi 50 USD
za nějakej lepší kterej je naplněnej kapalinou a stojí 150 USD
a nebo nějakej ultra ten stojí 350 USD

Napsal: 03 pro 2005 14:57
od Krosmen
asi to opravdu vyřešim novym chladičem,na lancii se nějaký větší nikde nenašel jedině nechat vyrobit na zakázku......
Napsal: 04 pro 2005 13:14
od rufe
dej tam chladic z avie, je levnej , velkej a vykonej
