Stránka 1 z 1

E36 M3 <- turbo

Napsal: 27 pro 2005 21:47
od Brutus
Potřeboval bych nějaký informace (co a jak upravit, jaký písty, ojnice, klikovku atd.) k E36 M3 3,0, když tam kámoš bude bastlit turbo (nejni to žádnej amatér, co to staví ve stodole v Horní Dolní :?: ).
Odpusťte si přihlouplý poznámky, potřeboval bych zasvěcený informace od lidí, který tomu rozumí - to, že to nejni žádá sranda a levná záležitost vim, netřeba připomínat 8)

Re: E36 M3 <- turbo

Napsal: 28 pro 2005 00:45
od JonnY
ja tomu nerozumiem. ale.
nech povie kolko hp chce. takto radit v rozsahu 250-500hp asi nebude uplne jednoduche.

Napsal: 28 pro 2005 00:47
od Trhyy
moc tomu nerozumim, ale asi taky bude zálažet na tom kolik to turbo bude tlačit barů

Re: E36 M3 <- turbo

Napsal: 28 pro 2005 12:14
od Shr3k
Brutus píše:Potřeboval bych nějaký informace (co a jak upravit, jaký písty, ojnice, klikovku atd.) k E36 M3 3,0, když tam kámoš bude bastlit turbo (nejni to žádnej amatér, co to staví ve stodole v Horní Dolní :?: ).
Odpusťte si přihlouplý poznámky, potřeboval bych zasvěcený informace od lidí, který tomu rozumí - to, že to nejni žádá sranda a levná záležitost vim, netřeba připomínat 8)
Moc tomu taky nerozumím (asi jako ti dva nade mnou ;) ... ), ale podívat bych se asi na nějaké americké stránky - v USA se dělají turbopřestavby M3 celkem běžně. Divím se ale, proč kámoš nechce raději kompresor.
http://www.turbo-kits.com/
http://activeautowerke.com/
http://www.turnermotorsport.com/
http://www.dinanbmw.com/

Napsal: 28 pro 2005 12:15
od pocasi(Jarmil)
pridam este jednu page : http://da-motorsport.com/ 8)

Re: E36 M3 <- turbo

Napsal: 28 pro 2005 12:26
od honza 2.0 16v
pokud se do toho chce pustit..tak ja bych zacal snizenim kompresniho pomeru , upravenim dna pistu-pokud je mozne, nebo zvetsenim spalovaciho prostoru v hlave,pripadne byhc zkombinoval oboji... dal bych koukal na 100%stav lozisek na klice a stav valcu a pistnich krouzku- tam by ale snad nemel bejt problem, dal bych se pustil do ojnic- vylestit (napr jako tady: http://fiatcoupe.u-geen.net/index.php?i ... -52_31.JPG ) a pak bych udelel radne dimenzovanej palivovej system..takze stelovaci reg. tlaku paliva, poradna pumpa aby to nekikslo na dodavce benzinu

hlavne bych se snazil pouzivat pokud mozno novy dily....

Napsal: 28 pro 2005 12:51
od Zemi
pocasi(Jarmil) píše:pridam este jednu page : http://da-motorsport.com/ 8)

Podle me nejlepsi stranky... Dalsi snad nejsou potreba...

Napsal: 28 pro 2005 13:30
od Brutus
Zemi píše:
pocasi(Jarmil) píše:pridam este jednu page : http://da-motorsport.com/ 8)
Podle me nejlepsi stranky... Dalsi snad nejsou potreba...
Jj, da-motorsport znám, mě by spíš zajímaly informace od zkušenejch lidí tady - třeba jaký písty sou dobrý, jaký v žádným případě a tak :?: Navíc da maj M3 3,2 ;-)

Shr3k: Proč kompresor, jaký má výhody a nevýhody oproti turbu? Už jsme to taky několikrát probírali... 8)

Honza: Tak pokud bude kupovat kovaný písty, tak se imho daj sehnat upravený přímo na tyhle přestavby, s ojnicema to bude zrovna tak. Motor je zgenerálkovanej, tak tam bych problémy nehledal a palivovje systém je samozřejmost 8)

Zatim díky za rady :wink:

Napsal: 28 pro 2005 13:36
od honza 2.0 16v
Brutus píše:
Zemi píše:
pocasi(Jarmil) píše:pridam este jednu page : http://da-motorsport.com/ 8)
Podle me nejlepsi stranky... Dalsi snad nejsou potreba...
Jj, da-motorsport znám, mě by spíš zajímaly informace od zkušenejch lidí tady - třeba jaký písty sou dobrý, jaký v žádným případě a tak :?: Navíc da maj M3 3,2 ;-)

Shr3k: Proč kompresor, jaký má výhody a nevýhody oproti turbu? Už jsme to taky několikrát probírali... 8)

Honza: Tak pokud bude kupovat kovaný písty, tak se imho daj sehnat upravený přímo na tyhle přestavby, s ojnicema to bude zrovna tak. Motor je zgenerálkovanej, tak tam bych problémy nehledal a palivovje systém je samozřejmost 8)

Zatim díky za rady :wink:
tak tim padem neni co resit....

Napsal: 28 pro 2005 14:38
od pocasi(Jarmil)
Brutus píše:
Zemi píše:
pocasi(Jarmil) píše:pridam este jednu page : http://da-motorsport.com/ 8)
Podle me nejlepsi stranky... Dalsi snad nejsou potreba...
Jj, da-motorsport znám, mě by spíš zajímaly informace od zkušenejch lidí tady - třeba jaký písty sou dobrý, jaký v žádným případě a tak :?: Navíc da maj M3 3,2 ;-)
je tam i forum, co smerovat dotaz i tam, jinak oni maj tusim dve m3 E36T a plno dalsich bmw s T, takze zkusenosti maj ...
http://da-motorsport.com/forum/

Napsal: 28 pro 2005 23:45
od Shr3k
Brutus píše:Shr3k: Proč kompresor, jaký má výhody a nevýhody oproti turbu? Už jsme to taky několikrát probírali... 8)
Pro zachování podobné charakteristiky průběhu výkonu a momentu, jako je u N/A motoru.

Napsal: 29 pro 2005 08:54
od leon4x4
A co tohle:


BMW E36 Single Turbo Kit

Quick background on our company history:
Our company is known for building high quality MKIV Supra Turbo kits at fair prices. Our kits are known to have excellent fit and finish using expensive metals and alloys. They are also proven to make very high horsepower numbers. Open since 2003, our sales number speak for themselves.We have sold more than 80 kits with new orders coming in everyday. We hope to bring our expertise in the forced induction field into the BMW market.

The details of the kit:

Boost Logic has started to develop turbo kits for the M50, S50, M52 and S52 BMW engines in E36 and E36/7 and /8 chassis. We feel that there can be huge improvements made in current available manifolds. The only offerings we have seen are cast manifolds that only fit smaller T3 and T4 on-center turbos.

Our solution to this problem is a 1 5/8" 321SS Tubular Manifold that fits a T4 tangential style turbo ranging from a 61mm(450RWHP) size up to a 76mm(1000RWHP) size. We offer a 3 year warranty on this manifold. Our relibability in our turbo manifolds are proven in testing with road racing applications with our MKIV Supra Single Turbo Kits.

Kit Includes:

Boost Logic Ceramic Coated T4 321SS Tubular Manifold

T61 T04E Turbo .58 A/R 3" Vband Outlet
3" Polished Stainless Steel 304 Downpipe
3" Polished Stainless Steel 304 Midpipe
HKS 40mm Wastegate
A/N Oil feed and return Kit
70gph Oil Scavenge Pump
Boost Logic Aluminum Oil tank for scavenge Pump
Boost Logic Front Mount Intercooler (Rated to 650RWHP)
2.5" Polished Aluminum Intercooler Pipes
All necessary silicone pieces
Brackets
Hose Clamps
HKS SSQV Blow Off Valve
3" Aluminum Intake Pipe
3" K&N Filter
Upgraded 42lb Injectors x 6
Boost Logic Remapped ECU Chip
Boost Logic Recalibrated High Flow MAF
ARP Head Studs
Boost Logic Head Gasket
Retail price: $8999

http://www.boostlogic.com/parts/BMW/inf ... rboKit.htm

Pak ještě jiné písty a palivovku, možná jiný úchyt motoru a můžeš letět.

Vše najdeš tady:

http://www.boostlogic.com/parts_bmw.html

S Keanem Wangem a Zohairem se znám a jsou to fér obchodníci. už jsem od nich ledacos vzal a vždy super přístup.

Napsal: 29 pro 2005 12:07
od STEVE_AMG
zkus se ještě kouknout na http://www.maxbimmer.com nebo http://www.bimmerforums.com/main.php třeba tam něco najdeš....