Stránka 1 z 2
co je lepsie?
Napsal: 30 pro 2005 20:36
od CleAVan
ahojte, obraciam sa na Vás s radou čo je lepšie?
je lepšie kúpiť tuningovane auto alebo je lepšie kúpiť normál auto a potom ho tuningovat.? presnejšie mam na mysli opel calibru, je lepšie kúpiť opel calibru TURBO s výkonom 150kw ktorá je upravená už po karosárskej stránke teda tuningovana, a ma znížený podvozok atd... alebo je lepšie kúpiť opel calibru 2,0 (85kw) , a tuningovat ju po karosárskej stránke, ďalej zníženie atd... + dosiahnuť výkon 200koni. obidva prípady prídu skoro na rovnako v cene.
za vaše postrehy ďakujem.

Napsal: 30 pro 2005 20:46
od D-E-J-V
to záleží na tobě...jestli se ti ten její vzhled líbí tak si ji kup a jestli ne tak si kup tu druhou a uprav si ji podle svého...
Re: co je lepsie?
Napsal: 30 pro 2005 20:51
od viashino
to se asi budes muset rozhodnout sam... spis si musis polozit otazku: chce se mi to vsechno delat ? kdyz koupis "nevytunenou" calibru, tak mas pozitek z toho staveni (pro nekoho spis otrava) ale hlavne vis co do toho auta davas a v jakem je to stavu...
kdyz koupis "vytunenou" calibru... pokud to neni dobry kamarad, tak se nikdy nedozvis v jakem je vse stavu...
Napsal: 31 pro 2005 11:42
od CleAVan
ale počul som že calibra TURBO sa často kazí, čo je spôsobené neservisovanim toho auta, lebo nie každý si to môže dovoliť, tak tam niekedy robia neodborne zásahy. a o opel calibre 2.0 tej 85kw som počul zasa že je to jeden z najlepsich motorov aký kedy opel vyrobil. Takže to ma najviac trapy, po motorovej stránke ktorá varianta je lepšia. ono je pekná predstava mat motor s 206 koňmi ale čo keď po niekoľko jazdách "buchne"
k tomu tuningu, ja by som veľmi rad sa stým hral niekoľko mesiacov a tuningoval si to sám a mal z toho pôžitok, len nemám na to vôbec čas. tak určíte nejakej servis, nebo človek ktorý tomu rozumie a venuje sa tomu. Tu takého nenájdem?
dik za všetky vaše postrehy.
Napsal: 31 pro 2005 12:38
od aleš
ja bych si asi niky nekupil tuningovanou karu... Jelikož když je tuning tak s tim určite machroval a bude všechno zničene.. nevim je to muj nazor.
Napsal: 31 pro 2005 12:49
od Fipo
nemyslím si,že zákonitě s tuningem přichází machrování...
jinak já bych si spíš vybral tu vytuněnou,když se mu styling nebude líbit,může ty díly prodat a nakoupit něco novýho,neokoukanýho...ale jde hlavně o ten motor,jak ho udržoval předchozí majitel,atd...to musíš vědět jen ty,jak jsou ty 2 calibry v pořádku...
Re: co je lepsie?
Napsal: 31 pro 2005 12:50
od Vecernicek
Asi tak nějak...soused měl bavora 3,6l a po měsící to prodal, páč to žralo jak sviňa a to i pneumatiky páč to hrabalo i na volnoběh na 3ku... radši bych se spokojil s tou seriovkou a jezdil bych než když se něco vyku*ví...
Re: co je lepsie?
Napsal: 31 pro 2005 13:39
od honza 2.0 16v
no tenhle dotaz semruj na
www.calibra.cz ..... reknou ti tam zhruba asi to ze na svezeni je nej seriova 2.0 turbo s funkcni 4*4
Re: co je lepsie?
Napsal: 31 pro 2005 13:40
od honza 2.0 16v
no tenhle dotaz semruj na
www.calibra.cz ..... reknou ti tam zhruba asi to ze na svezeni je nej seriova 2.0 turbo s funkcni 4*4
Napsal: 31 pro 2005 14:07
od CleAVan
Fipo píše:nemyslím si,že zákonitě s tuningem přichází machrování...
jinak já bych si spíš vybral tu vytuněnou,když se mu styling nebude líbit,může ty díly prodat a nakoupit něco novýho,neokoukanýho...ale jde hlavně o ten motor,jak ho udržoval předchozí majitel,atd...to musíš vědět jen ty,jak jsou ty 2 calibry v pořádku...
tiež si myslím že tuning neje o machrovani len, ale to som už sa vyjadril k tomu v diskusii o tuningu "úvaha na tuning" čí tak nejako sa to volalo
Popravde ja som tie auta na živo ešte nevidel len na obrázkoch, a neviem v akom sú stave, ale skôr než sa rozhodnem pre nejakú čí turbo alebo normal, tak chcem sa troska poradiť. predsa len mňa cesta do Češka a spať stoji ne malé peniaze, takže nemôžem len tak lietať sem a tam, to by som prerobil.

čo sa tyká toho turba, ak by nebol motor v poriadku a trebalo by generálku. koľko by bola asi približná cena takej generálky?
ešte ma zaujíma čí sa dá zvýšiť výkon tej sériovej 2.0 (85kw) na 140 kw bez použitia turba. a ak áno tak ako?
ďakujem

Re: co je lepsie?
Napsal: 31 pro 2005 14:33
od honza 2.0 16v
dá se zvýšit..ale počítej že to nikdy nepojede tak jako turbo...sice to už bude pila, do běžnýho provozu hůř použitelná, díky vysoko položenýmu krouŤáku..navíc ta přestavba vyjde na hodně moc, a ještě musíš poladit ECU aby stím motorem pak vůbec rozumně spolupracovala
když to vemu podle mě (sice fiat coupe, ale většinou to sou strojnický práce, takže na značce nezáleží) tak . uvedení sériovýho motoru do 100% stavu... 25000
úprava od profi úpravce (vačky, hlava, odlehčení a vyvážení klikového mechanismu+spotřební materiál) 35000-40000
naladění říďící jednotky - mě bylo řečeno od 10000 podle nutnýho zásahu do programu, ale to se ještě uvidí, prakticky se ještě nezačlo upravovat
navíc pokud bys chtělroubovat turbo, tak tě to vyjde nastejno....
Napsal: 31 pro 2005 15:01
od Ilegaltuner
To CleAVan: říkáš že upravená calibra turbo a seriový 2,0 vyjdou na stejno?hod jsem prosimtě cenu za kolik to můžeš koupit.Jinak já osobně bych šel určitě do toho turba i kdyby nebyla 100%,ale určitě zaleží i na ceně.
Re: co je lepsie?
Napsal: 31 pro 2005 15:23
od CleAVan
honza 2.0 16v píše:dá se zvýšit..ale počítej že to nikdy nepojede tak jako turbo...sice to už bude pila, do běžnýho provozu hůř použitelná, díky vysoko položenýmu krouŤáku..navíc ta přestavba vyjde na hodně moc, a ještě musíš poladit ECU aby stím motorem pak vůbec rozumně spolupracovala
když to vemu podle mě (sice
fiat coupe, ale většinou to sou strojnický práce, takže na značce nezáleží) tak . uvedení sériovýho motoru do 100% stavu... 25000
úprava od profi úpravce (vačky, hlava, odlehčení a vyvážení klikového mechanismu+spotřební materiál) 35000-40000
naladění říďící jednotky - mě bylo řečeno od 10000 podle nutnýho zásahu do programu, ale to se ještě uvidí, prakticky se ještě nezačlo upravovat
navíc pokud bys chtělroubovat turbo, tak tě to vyjde nastejno....
honza, takže keď tomu dobre rozumiem, tak generálka 25 000 a dosiahnutie toho spomínaného výkonu z 85 na 140 kw 35 000 - 40 000? fuha

to je pálka to sa radšej ohliadnem po tom turbe, s tým že zbijem cenu jeho.
Ilegaltuner moje výpočty sú takéto. budem pišať v sk korunách
ta cali 85 kw, netuningovana stoji asi 100 000 a vraj je v perfektnom stave. , za tuning som si robil včera takú analýzu cenovú dielov ktorá zahrnovala, komplet body kit, hliníkové krídlo nastaviteľné. svetla zadne aj predne, predne angel eyes. plus kolesa 17",7.5" a ešte dvojitý výfuk , tak to všetko ma vyšlo na 65 000sk. ale keď si to pohľadám od nejakých ľudí z bazárov, tak sa môžem vopchať aj do 50 000. a plus nejaké tie veci na zvýšenie výkonu do tých cem tiež niečo investovať. no takže to všetko vyjde asi na 165 000sk plus potom to zvýšenie výkonu nejaké peniažky si zapýta

ale čo úž. stoji to zato myslím. takže asi do 200 000sk sa zmestím. a teraz k tomu turbu tuningovanemu, stoji približné tiež 200 000sk. troska viac priznám sa

ale sák cenu zbijem hehe. dúfam.
nápis čo si o tom myslíš/te
Napsal: 31 pro 2005 15:38
od Ilegaltuner
No nevím mrkni se na tipcars.cz je tam Calibra 2,0T 4x4 205ps 6rychl. za 95000kč. Vzhledově sice žádný extrém ale nějaké spojlery tam má.To by byla myslím dobrá volba jen by jsis musel koupit Sk papíry,ale to by neměl být problém

Napsal: 31 pro 2005 16:38
od CleAVan
neje to trocha lacne na turbo? myslíš že to bude v dobrom stave?
Napsal: 31 pro 2005 17:45
od Ilegaltuner
Nevim,ale myslím že to je normální nepředražená cena.Určitě by o ní chtělo pozjištovat více informací.Ale pokud je po technické stránce ok a nebyla to bouračka 3x přes střechu určitě stojí za úvahu.Co myslíš?Jo a určitě nekupuj auto z nějaké tuning inzerce většinou jsou tam auta strašně předražený páč jsou tuneři strašně vychcaní

Napsal: 31 pro 2005 19:48
od CleAVan
Ilegaltuner píše:Nevim,ale myslím že to je normální nepředražená cena.Určitě by o ní chtělo pozjištovat více informací.Ale pokud je po technické stránce ok a nebyla to bouračka 3x přes střechu určitě stojí za úvahu.Co myslíš?Jo a určitě nekupuj auto z nějaké tuning inzerce většinou jsou tam auta strašně předražený páč jsou tuneři strašně vychcaní

Ťažko povedať či je v dobrom stave, možno že s nim prejdem paru kilakov a môžem isť na generalku. ale ak by mi dovolili ho dať na zdvihák a na preskúšanie tak to by bolo už o inom. a nezdá sa ti že na turbo a na rok 1991 ma nejako malo najazdených kilometrov?
Napsal: 31 pro 2005 20:23
od Ilegaltuner
No detailní prohlídka by mněla být samozřejmosí.Tet jsem se na ní ještě jednou díval a píšou tam že stav velmi dobrý po go motoru ale nejsem si jistý jestli má vůbec čr papíry i když tam píšou že má Technickou do 06/2006.Každopádně je dovezená z švýcarska a tam se o auta umí starat né jako lidi tady,moje kára je taky dovezená z švícarska a když se dovezla tak byla fakt v super stavu.Co se týče těch ujetých km tak to může být pravda a nemusí,ale je to kára z švícarska a určitě bude mít servisní knížku,kupříkladu moje auto z roku 77 má najeto podle servisky něco přes 130000km a věřím tomu že tolik ujeto má

Ta kalibra stojí v ostravě tak jestli o ní uvažuješ tak se na ní prostě zajet podívat nebo napiš majiteli měl by tam ´být na něj kontakt.Já osobně kdybych mněl na to prachy tak bych do toho šel,ale samozřejmě bych jí musel vidět osobně.Asi takhle

Napsal: 31 pro 2005 20:37
od CleAVan
je problém ak je auto dovezené z inej krajiny? veď nefunguje to tak že pri prepise auta na mňa mi dajú veľký technicky slovensky s tým že tam bude napišané že dovoz z tej a tej krajiny. ale papiere povodne ostanú tej krajiny s kadiaľ sa doviezlo, aspoň tak som bol informovaný. ono je horšie ak by to auto nemalo vôbec papiere, potom už len zohnať si ich a prebrúsiť sériové čísla, ale to je nelegálne takže na to ani neuvažujem
ešte mam čas na kúpu. takže teraz by bolo zbytočné jazdiť po bazároch, ale keď ju budú mat o mesiac - dva, tak sa na ňu rozhodne pozriem
inač chcem sa opýtať ta tak v skratke, lebo toto tu asi nepatrí. či su hlinikové krídla dobré? vďaka
Napsal: 31 pro 2005 20:57
od Ilegaltuner
S těma papíram to fakt nevím ale určitě to nebude ůplně bez.Bud české nebo švícarské to mít bude.
Co se týče alu křídel je to otázka vkusu a toho jestli se to na to auto vůbec hodí.Mně by se takové auto líbilo nejvíc bez křídla nebo kdyřtak s křídlem ale carbonovým.Za hlinikové křídlo by tě nejspíš hodně lidí kritizovalo

Tady máš pár fotek caliber pro budoucí inspiraci
A nezapomen kdo zaváhá ten nežere a calibra 4x4 turbo je dělo auto
A jinak štastný nový rok
Napsal: 31 pro 2005 21:05
od tomoking
bude problem sehnat turbo calibru 4x4 s funkcnim pohonem 4x4 ...... osobne vim o nekolika ale 4x4 nefunguje u ani jedne

Napsal: 31 pro 2005 21:17
od Ilegaltuner
tomoking píše:bude problem sehnat turbo calibru 4x4 s funkcnim pohonem 4x4 ...... osobne vim o nekolika ale 4x4 nefunguje u ani jedne

tak se mrkni na tipcars píšou tam velmi dobrý stav tak to asi funguje,ale neznám ji osobně.

Napsal: 31 pro 2005 21:17
od CleAVan
Ilegaltuner píše:S těma papíram to fakt nevím ale určitě to nebude ůplně bez.Bud české nebo švícarské to mít bude.
Co se týče alu křídel je to otázka vkusu a toho jestli se to na to auto vůbec hodí.Mně by se takové auto líbilo nejvíc bez křídla nebo kdyřtak s křídlem ale carbonovým.Za hlinikové křídlo by tě nejspíš hodně lidí kritizovalo

Tady máš pár fotek caliber pro budoucí inspiraci
A nezapomen kdo zaváhá ten nežere a calibra 4x4 turbo je dělo auto
A jinak štastný nový rok
vďaka, aj tebe šťastný novy rok , no s tými papiermi si myslím že je tak ako som písal. ale to si ešte zistím. carbonove krídla sú moc pekne, ale drahé

a navyše k čomu je dobrý carbon? nikdy sem to nepochopil, je to síce drahé, je to také cudne na pohľad, štvorčeky tmavé, čiarky, kocky atd

ale na čo to je dobre? Je to len o vzhlade?
a ta moja predstava calibry, no neviem čí sa ti bude páčiť, a ľuďom čo sú tu, ale mne sa páči. a mam na ňu už aj diely pozháňané, úž len ich kúpiť. ten obrázok je vlastne VT taká moja predstava ako by mohla vyzerať. no veď povedz mi svoj názor, som zvedavý a pravdivý prosím.
Ja budem do zajtra dúfať že keď sa tu objavím nebudete ma tak povediac ukrizovavat.
http://www.who.szm.sk/cali.jpg
Napsal: 31 pro 2005 21:29
od Ilegaltuner
karbon je hlavně o menší váze třeba carbonová kapota má cca 4kila.Ji nak to křídlo co máš na tom obrázku se vyrábí právě z carbonu a né z al a je to pávě to co se mi líbí.Kdyby se tam dal jiný přední spojler a extremnější kola tak by to nebylo zlý

Napsal: 01 led 2006 10:51
od CleAVan
happy new year
ďakujem za tvoj názor. Ten predny nárazník sa mi veľmi nepodaril pri tvorbe VT, lebo bol úplne inak otocený pesrpektívne. takže hodim ti tu fotku ako vyzerá originálne. mne osobne sa páči, je to nárazník ktorý na cali nevidíš často. nie jak tie už by som povedal seriovky

a toto robí auto takým mohutným.
kridlo na tom obrázky je naozaj karbonove.

máš ty teeda oči
Kolesa pojdú alessioo 17",7.5" od alessia konretne model turbo, alebo vittoria. zasa večšie kolesa maju valivy odpor, či ako sa to povie po česky, a auto neje tak rychle, teda tak som bol informovaný, neviem čo je na tom pravdy. myslím že 17“ tam budú akurát. možno 18", ale to ešte uvidím.
Takže ten carbon neje od veci, potom to je super keď je to také ľahké

Napsal: 01 led 2006 11:15
od milonovo
Nevím jak to funguje u Vás,ale u nás můžeš udělat u opelu výměnu karoserie,pokud je to stejná za stejnou.(oficielně)Ale musel bys mít ty slovenský papíry.
Pokud chceš jít na 200ps,určitě kup turbo,protože přestavba 2,0 85kw je holej nesmysl,netvrdím že by to nešlo,ale bude to stát nesmysl,ten motor je možná spolehlivej,nicméně nechápu co dělá v Calibře.
A jinak co se týče GO,bral bych co je a spíš levnější,protože je lepší si to udělat sám.I když Ti někdo bude tvrdit že je motor po GO,neznamená to že to po 1000km nebudeš dělat znova,takhle s tím předem počítáš a budeš vědět co tam máš.
Napsal: 01 led 2006 11:22
od Jord
cleavan

tohle je ale taky vt

proto se nevidi casto

Napsal: 01 led 2006 11:36
od mr.modena
CleAVan: ty chceš udělat ze svojí Cali levnou napodobeninu Ferrari 306m?
Napsal: 01 led 2006 11:54
od CleAVan
Jord píše:cleavan

tohle je ale taky vt

proto se nevidi casto

mr.modena, máš dojem že vyzerá ako ferrari? lebo ja vôbec a vlastne ma to ani nenapadlo. Podľa čoho si to usúdil? podľa farieb, či krídla čí karosérie? v každom prípade máš na to svoj názor a to je dobre. Prosím ďalšie názory a rady, skôr než sa do toho pustím.

Napsal: 01 led 2006 11:56
od CleAVan
milonovo píše:Nevím jak to funguje u Vás,ale u nás můžeš udělat u opelu výměnu karoserie,pokud je to stejná za stejnou.(oficielně)Ale musel bys mít ty slovenský papíry.
Pokud chceš jít na 200ps,určitě kup turbo,protože přestavba 2,0 85kw je holej nesmysl,netvrdím že by to nešlo,ale bude to stát nesmysl,ten motor je možná spolehlivej,nicméně nechápu co dělá v Calibře.
A jinak co se týče GO,bral bych co je a spíš levnější,protože je lepší si to udělat sám.I když Ti někdo bude tvrdit že je motor po GO,neznamená to že to po 1000km nebudeš dělat znova,takhle s tím předem počítáš a budeš vědět co tam máš.
a čo stoji generálka? nevieš mi povedaať viac menej presnú cenu?