Stránka 1 z 1

honda civic 5g LSi

Napsal: 02 led 2006 10:59
od braino.swk
prosim vas chcel by som sa spytat ako navysit vykon ne tejto hondicke asi tak 10-15 HP.
seriova ma 66kW. CHcel by som vediet co s tym urobit v plane mam:
Priame sanie, Sport. vyfuk, zvody.. kolko HP by to asi prineislo ?
a mohli by ste mi poradit ako zvysit ten vykon o spominanych 10-15 HP aj s pribliznimi cenami ? THX a lot...

Re: honda civic 5g LSi

Napsal: 02 led 2006 11:05
od Sly
Doporucil by jsem celou vyfukovou soustavy, pokud mozno od stejneho vyrobce. Svody u takoveho motoru pridaji imho max. 5hp. Co se koncovky a kitu sani tyce, tam je narust vykonu vsugerovany spise narustem hluku.

Re: honda civic 5g LSi

Napsal: 02 led 2006 11:44
od xenon04
sání + vstřiky z 1.6 nebo toho co mám já čili D15B7
jednoho takovýho 4g civica znám.... byla tam 1.6.... šla ven a dovnitř D15B2 (66kW) z 1.6 zbyla řídící jednotka a celý sání se vtřikama
upaluje si to mooc hezky

Re: honda civic 5g LSi

Napsal: 02 led 2006 11:48
od Sly
xenon04 píše:sání + vstřiky z 1.6 nebo toho co mám já čili D15B7
jednoho takovýho 4g civica znám.... byla tam 1.6.... šla ven a dovnitř D15B2 (66kW) z 1.6 zbyla řídící jednotka a celý sání se vtřikama
upaluje si to mooc hezky
Samotnymi vstriky nic nevyresis. Bude to chtit pravdepodobne vetsi cerpadlo a upravit ridici jednotku, pripadne dodelat regulator tlaku paliva.

Re: honda civic 5g LSi

Napsal: 03 led 2006 00:12
od Taboo
Sly píše: Samotnymi vstriky nic nevyresis. Bude to chtit pravdepodobne vetsi cerpadlo a upravit ridici jednotku, pripadne dodelat regulator tlaku paliva.
Tim nevyresis nic taky...
:wink:

Napsal: 03 led 2006 01:04
od Alfoun
zalezi kolik do toho chces vrazit. Urcite bych tam dal jeste rezonator, odstraneni katu popr.sportovni kat(nevyhnutelnost)....Vylestit kanaly(u nekoho kdo je na to vybavenej),dal bych tam jeste nastavitelny rozvodovy kola.S nima se ti zvysi vykon i kroutak,ale nastavit by to chtelo na brzde...Do vstrikovani a ridici jednotky bych se moc nepoustel. Samozrejme jeste ostrejsi vacky,ale s tim bys musel dat jeste tvrdsi ventilovy pruziny.

Napsal: 03 led 2006 03:56
od Beaver
Alfoun píše:zalezi kolik do toho chces vrazit. Urcite bych tam dal jeste rezonator, odstraneni katu popr.sportovni kat(nevyhnutelnost)....Vylestit kanaly(u nekoho kdo je na to vybavenej),dal bych tam jeste nastavitelny rozvodovy kola.S nima se ti zvysi vykon i kroutak,ale nastavit by to chtelo na brzde...Do vstrikovani a ridici jednotky bych se moc nepoustel. Samozrejme jeste ostrejsi vacky,ale s tim bys musel dat jeste tvrdsi ventilovy pruziny.
Nastavitelný rozvodový kola nic nepřidají, kanály i rezonátor jsou jen jakýsi doladění nebo připravení motoru na skutečnou úpravu. Ty vačky by to chtělo, je potřeba dostat do motoru víc směsi. Možná by nebyla špatná investice APEXi S-AFC II pro doladění. Těch požadovaných 10 až 15 koní by se vyždímat dalo.

Re: honda civic 5g LSi

Napsal: 03 led 2006 14:29
od xenon04
tak to zkusim ještě jednou :D aby to nevypadalo, že sem si to celý vycucal z prstů
kamarád koupil civica 4g, byla v něm 1.6 81kW, ale v papírech 1.5 66kW... jelikož byl motor stejně v troubě, pořídil si tam ten papírovej D15B2, mechanik mu potvrdil, že už několik takovejch civiců postavil, tak do toho šel
čili ven šel celej blok a dal se tam ten 1.5tkovej nasadily se na něj díly z tý 1.6 - sání, klapka, vstřiky, rozdělovač, ECU i převodovka, protože ta 1.5 byla z automatu...
výsledek je takovej, že mu to teď jede ještě líp - podle majitele
měl jsem za to, že mu tam nechal i hlavu z 1.6, ale prej ne
víc do toho nevidim, jestli někdo ví víc... nechť mě prosim doplní - co Zemi?
jinak vidim přínos v tom, že ta 1.5 má 2-bod (nebo dokonce 1-bod) vstřikování, kdežto ta 1.6 má vstřikování 4-bodový

Re: honda civic 5g LSi

Napsal: 05 led 2006 18:36
od fantomx
V domácích podmínkách toho moc nevyřešíš.Pokud máš finance tak ostrou vačku,snížit hlavu a přeprogramovat ECU.Jsou firmy který to dělají komplet za cca 20000kč podle výkonového nárustu.Nebo jinej motůrek třeba 1.6Vti:)