Stránka 1 z 1

Rotor Discs - frajeřinka nebo účel

Napsal: 07 led 2006 13:14
od Dan Mag
Má takový tvar kotoučů praktický význam? Nebo jde pouze o vzhled?
Nesníží se náhodou třecí plocha?

podotýkám, že jde o předního britského výrobce (a taky jsou šíleně drahý)

http://www.rotordiscs.com/main_page.htm

Re: Rotor Discs - frajeřinka nebo účel

Napsal: 07 led 2006 13:22
od Fazeey
tak nejspíš budou líp chladit když maj takový zuby.. vypadá to ale dost podivně :D

Napsal: 07 led 2006 13:24
od Placenta
no pisou tam ze to lepe chladi a je mensi vaha, ma to lepsi brzdny ucinek a je to odolnejsi proti rzi, pokud jsem to prelozil spravne :oops:

Re: Rotor Discs - frajeřinka nebo účel

Napsal: 07 led 2006 16:41
od milos
myslim ze na motorkach se ten tvar docela pouziva, treba bude lip brzdit...

Re: Rotor Discs - frajeřinka nebo účel

Napsal: 07 led 2006 18:54
od bohhy
Taky bych rekl ze budou asi lip brzdit.A tim vlnitym okrajem to bude asi lip nabirat a odvadet vzduch. A me se docela libej.I kdyz nevim jak to bude s deskama protoze vlaste budou uzsi nez kldyby to byl kulatej kotouc??? takze mensi treci plocha..............??????

Re: Rotor Discs - frajeřinka nebo účel

Napsal: 07 led 2006 22:49
od qwer
takovi tvary maj i kotoucovky na kolech :) A jinak dal neporadim protoze jse v tom vubec nevyznam

Re: Rotor Discs - frajeřinka nebo účel

Napsal: 08 led 2006 10:33
od Dan Mag
qwer píše:takovi tvary maj i kotoucovky na kolech :) A jinak dal neporadim protoze jse v tom vubec nevyznam
sakra jak rychle se dnes jezdí na kole když je vybavujou kotoučovýma brzdama. Za chvíli budou moct cyklisti i na dálnici. :)

Re: Rotor Discs - frajeřinka nebo účel

Napsal: 08 led 2006 10:36
od Dan Mag
bohhy píše:Taky bych rekl ze budou asi lip brzdit.A tim vlnitym okrajem to bude asi lip nabirat a odvadet vzduch. A me se docela libej.I kdyz nevim jak to bude s deskama protoze vlaste budou uzsi nez kldyby to byl kulatej kotouc??? takze mensi treci plocha..............??????
Mě se taky líbí (až na tu cenu), a podle výrobce se používají normální desky - sportovního charakteru. Ale je mi divný, že by deska dosedala pouze částí své plochy????

I když možná to tvarování moc do průměru kotouče nezasahuje???

Re: Rotor Discs - frajeřinka nebo účel

Napsal: 08 led 2006 11:10
od honza 2.0 16v
napadá mě myšlenka, že změnou velikosti dosedací plochy destičky se možná dosahuje efektu podobnýho ABS- účinek brzd střídavě roste a klesá , ale kámoš mi říkal že na crossce máj kotouče tenhle tvar, že se líp samočistěj

Napsal: 08 led 2006 12:57
od jozokoumes
:D věřte tomu, že to "ozubení" je víceméně jen okrasa

Napsal: 08 led 2006 14:19
od Karlik610
me to prijde jako uplna hovadina :lol: ,zbytecne vyhozeny penize :wink:

Napsal: 08 led 2006 15:05
od JirkaŠ
Kdyby to byla taková hovadina a nebo jen frajeřina,težko by to výrobce uplatňoval na trhu za takovou cenu,nemyslíte? Když nic jiného,tak určitě se lépe chladí a nebudou se teplem kroutit.

Napsal: 08 led 2006 15:17
od Karlik610
platis znacku,kdyby to byly naky no name kotouce srovnatelny kvality,tak sou za par korun v porovnani se znackovejma :wink:

Napsal: 08 led 2006 22:40
od Beaver
Teoreticky by se to mohlo líp chladit díky tomu, že by to mohlo sbírat vzduch jako sbírá rypadlo uhlí v povrchovým dole. Destičky by měly dosedat celou plochou a ty "rypadlový výstupky" by měly být extra materiál navíc. Ale čert ví, třeba je to fakt jen na ozdobu.

Napsal: 08 led 2006 22:45
od suskyin
podle me je to pouze vzhledova zalezitost. Uz ta treci plocha bude mensi nez u kotouce normalniho tvaru kladivo

Napsal: 08 led 2006 22:50
od LuckyR
No esteticky je to každopádně hodně zajímavý,,

Napsal: 09 led 2006 12:40
od Gusto
Ak by to malo nejaky iny vyznam ako dizajnovy, uz by s tym davno jazdili vsetky zavodne auta, nemyslite?
:lol: TUZING :lol:

Napsal: 09 led 2006 18:02
od Placenta
Gusto píše:Ak by to malo nejaky iny vyznam ako dizajnovy, uz by s tym davno jazdili vsetky zavodne auta, nemyslite?
:lol: TUZING :lol:
:) :P :?:

Re: Rotor Discs - frajeřinka nebo účel

Napsal: 11 led 2006 08:41
od Lukaash
taky myslim ze jsou to zbytecny penize, ktery se daji pouzit jinde...

u kol a motorek jde predevsim o cisteni, proto to taky pouzivaji predevsim off-roady, na silnici je to vicemene vyjimka...

Napsal: 11 led 2006 20:38
od stqeno
tak na sjezdovem kole se jezdi i hodne pres stovku zalezi od trate, ridera, i prevodu. (nemam rad kdyz nejaky impotent s karou rype do cyklistu tak sorry za OT)

ja tyhle kotouce osobne nemam ale hlavni vyhoda je v chlazeni, nesklovati tak rychle oblozeni o cisteni sem neuvazoval ale reakcni cas za mokra je lepsi, spis se ted na kolech delaji dvoudilne plovouci s dural stredem a s vykrojenou brzdni plochou zespoda ale to u auta nejde :lol:

http://www.hopetech.com/products/products_index.htm
http://www.hopetech.com/products/products_index.htm
http://www.bikemagazin.sk/modules/coppe ... ign_cl.jpg

Re: Rotor Discs - frajeřinka nebo účel

Napsal: 12 led 2006 07:58
od Lukaash
jee, ani nevim ze RB uz delaj i disk brakes...