Stránka 1 z 2
Vstřikování+ karbec?
Napsal: 24 led 2006 15:53
od Ilegaltuner
Máte někdo ponětí jak to sakra funguje,už jsem to viděl na více fotkách a jelikož nevím všchno tak mi to prozraďte

Re: Vstřikování+ krarbec?
Napsal: 24 led 2006 15:56
od Idaho
hmm ymslíš záměnu el. vstřikování za karburátory nebo jak to mylsíš? Co vím tak to zase takovej problém není ( konstrukčně ) spíš jde o to sehnat karbík sedne na sání ( případně výroba mezikusu ) ale tak jak to píšeš jsme pochopoil že myslíš Inj a karbík dohromady.. to je podle mne nesmysl, nebo se pletu?
Napsal: 24 led 2006 16:01
od Ilegaltuner
No právě nevím jak to mají udělané.A pokud to je udělané tak,že odpojí vstřiky a hodí tam ty karbce tak jak velký to má vliv na nárust výkonu.
Kdyby to zvedlo výkon o dost vyhodil bych z motoru sáni Dual-ram a poskládal bych to takhle

Re: Vstřikování+ krarbec?
Napsal: 24 led 2006 16:04
od Idaho
nejen odpojí vstřiky, v podstatě jde celé puvodní sání pryč a vyrobí se mezikus, kerý je mezi hlavou a karbíkama... osobně si mylsím že je více možností si pak vyhrát se směsí - v podstatě odstarníš řízení dodávky paliva přes řj - ale nevím co s ní .. osobně bych ji v takovémlhe případě uplně zlikvidoval - u starších aut míváý na starosti pouze to vstřikování ale u nověšjích žu třeba více věci

Napsal: 24 led 2006 16:12
od Ilegaltuner
S tím odstraněním sání a výrobou mezikusu je mi to samozřejmě jasné

A můj motor ze z roku 1991, tak řj asi už nebude ůplně jednoduchá a nestará se jen o dávkováni paliva

.
Takovou "jednoduchou" řj jsem mněl na starém motoru 2,8i GS/e r.v.77

Re: Vstřikování+ krarbec?
Napsal: 24 led 2006 16:23
od Idaho
hmm a o co ti tedy jde? pořid si 2a více karbíku, nekolik verzí trysek, klapky, Wide lambdu a trošku montážního materiálu a není co řešit.. muj názor pokud to bude jako na obrázku tak akždej karbík nasaje více vzduchu - mužeš dát víc paliva - zvedneš výkon..
Napsal: 24 led 2006 19:16
od stqeno
tak an fotce vidim dva karby weber nebo jim podobne,
puvodni sani je cele pryc,
ono pri ekono motorech moderni doby de hlavne o prutok a taky delku sani(vzdalenost skrtici klapky od sedla ventilu) klapka je mensi a dal od sedla rovnej bejva vetsi airbox za ucelem zlepseni prubehu kroutaku pres cele spektrum otacek atd..
jak tam das karby mas hned samostatnou klapku na kazdy valec takze klapka muze byt vetsi a diky nizsi vzdalenosti se neznizi ale naopak jeste
zvysi response na otevreni klapky a samo ze vykon (hlavne) ve vyssich otackach.ale zas nebude ten prubeh v celem spektru otacek tak vyrovnanej. (lepsi by to bylo pres itb a programable ecu ale tech prasuli)
druha vec jak rika idaho na rozdil od starsich fixnich ecu ti pribyde moznost regulovat bohatost zmesi i s jinymi treba vackami pomoci tech ruznych trysek.
jedine co musis je jeste dat rozdelovac a nezavisle zapalovani.
na eby.de najdes dost manifoldu pro ruzne dcoe karby k namontovani na opel motory, kdyz ne tak se to prave da udelat ze odriznes ze saciho potrubi u hlavy a navaris prirubu ktera sedne na karby.
jinak to je peknej spusob jak zastavet novej motor do staryho auta at to vypada dobove

viz foto
jo a pozor na elektricke pumpy od vstrikovani ktere maji nekolikrat vyssi tlak, karby pracuji s nizsim tlakem paliva
zas jen kecam ptakoviny kdyz tak mne ignorujte
Napsal: 25 led 2006 09:53
od kentoya
s těma karbecama budeš mít hlavně jednu výhodu a to když si seženeš dost ostrý vačky a správně načasovaný s dostatečným zdvihem, tak ten výkon půjde nahoru jak svina a nemusíš dělat žádný složitý zásahy do řídící jednotky,
s těma karbecama půjde výkon nahoru i bez vaček, ale pro další úpravy je pro většinu lidí pohodlnější karbec, když se dobře otryskuje není nad něho
hlavní nevýhoda zvýšená spotřeba
ber to tak při jakémkoliv zásahu do motoru, je většinou zcela nezbytné (někdy jen vhodné) udělat zásah do řídící jednotky (při vstřikování)
při karburátoru, obzvlášt takovým jak je na foto je důležitý je mít přibližně otryskovaný na daný obsah motoru, udělat si veškeré úpravy co chceš, od snížení hlavy, přes kovaný pajšl (klika, ojnoce, téčka) odlehčený setrvák a řemenice a vše dynamicky vyváženo + vačky a potom nechat karbec doladit na brzdě a bude to střela na které se nemá pomalu co pokazit
Re: Vstřikování+ krarbec?
Napsal: 25 led 2006 11:15
od PJ
kentoya: no ja bych radsi ecu, navic nevim cenovej rozdil, ale webery sou snad taky mastny
Re: Vstřikování+ krarbec?
Napsal: 25 led 2006 11:17
od Idaho
Daj s esehnat ( navíc ne vždy to musí být Weber, že? ) ale uvědomuješ si ty možnosti? změnit data v ecu neumí každej - navícpotřebuješ vybavení. To samé stand alone ecu.. že má člověk stand alone ecu, neznamená že ji umí používat ( měnit parametry a nastavení ) takže myslím že ne "experimentování" jsou ty karbíky ideální ..
Ilegalltuner : máš mé plné smypatie

uvažuji o něčem podobném v následujícím porjektu na NA motoru ze supry co s emiu bude válet v garážíi a pujde do .....( zasvěcení ví

)
Re: Vstřikování+ krarbec?
Napsal: 25 led 2006 11:20
od Idaho
Rád bych uvítalkaždej přízpěvek, od člověka co má s tímhle zkušenosti.. portože jak už jsme psal je to předmětem i mého zájmu..
Napsal: 25 led 2006 11:53
od Ilegaltuner
to co tady bylo zatím napsáno je hodně zajímavé

no uvidíme,uvidíme
Chtělo by si to ale fakt promluvit s někým kdo to už dělal,nebo aspon spolašit nějaký návod z NDR

néž se do toho
pustím
http://cgi.ebay.de/2-St-Weber-Doppelver ... dZViewItem
jinak za ty Webery by to byla docela pálka já bych totiž potřeboval 3 kusy na 6válec

Napsal: 25 led 2006 12:01
od Ilegaltuner
jo ještě jsem si vzpomněl že vlasně mám foto motoru 3,0i v6 opel senátor s karburátorama(i když to je nějaké divné,protože tam má i vstřiky

)
a ještě se mrkněte jak to jezdí na
WWW.commodore-b.com v sekci motorsport a tam video.Zní to jako turbo,ale turbo tam není "jen" ty karbce

Re: Vstřikování+ karbec?
Napsal: 25 led 2006 13:14
od Idaho
illegal tuner : možná po tomhle víkendu budu mít kontakt na čecha co by ti mohl hooodně pomoct

( vlastně nám oběma

) drž mi palce...
Napsal: 25 led 2006 15:27
od stqeno
a mne nepomuze?
ja je chci do hachiny
Re: Vstřikování+ karbec?
Napsal: 25 led 2006 15:59
od Idaho
Stqeno uvažuj.. náš společný nový známý co dělá stařičké sportovní nissánky... no přihoříííívá..

Napsal: 25 led 2006 16:31
od Beaver
Ilegaltuner píše:jo ještě jsem si vzpomněl že vlasně mám foto motoru 3,0i v6 opel senátor s karburátorama(i když to je nějaké divné,protože tam má i vstřiky

)
a ještě se mrkněte jak to jezdí na
WWW.commodore-b.com v sekci motorsport a tam video.Zní to jako turbo,ale turbo tam není "jen" ty karbce

Ty vstřiky nejsou divný, akorát se skrz ně vstřikuje něco jinýho než benzín...

Napsal: 25 led 2006 16:32
od Ilegaltuner
tak co už jsi kouknul na ty videa docela mazec,co říkaš?
Napsal: 25 led 2006 16:34
od Ilegaltuner
Beaver píše:Ilegaltuner píše:jo ještě jsem si vzpomněl že vlasně mám foto motoru 3,0i v6 opel senátor s karburátorama(i když to je nějaké divné,protože tam má i vstřiky

)
a ještě se mrkněte jak to jezdí na
WWW.commodore-b.com v sekci motorsport a tam video.Zní to jako turbo,ale turbo tam není "jen" ty karbce

Ty vstřiky nejsou divný, akorát se skrz ně vstřikuje něco jinýho než benzín...

no nevím myslím,že nitro tam nemá

Napsal: 25 led 2006 16:56
od Beaver
Ilegaltuner píše:Beaver píše:Ilegaltuner píše:jo ještě jsem si vzpomněl že vlasně mám foto motoru 3,0i v6 opel senátor s karburátorama(i když to je nějaké divné,protože tam má i vstřiky

)
a ještě se mrkněte jak to jezdí na
WWW.commodore-b.com v sekci motorsport a tam video.Zní to jako turbo,ale turbo tam není "jen" ty karbce

Ty vstřiky nejsou divný, akorát se skrz ně vstřikuje něco jinýho než benzín...

no nevím myslím,že nitro tam nemá

Nitro asi ne, ale N2O by tam být mohlo.
Napsal: 25 led 2006 17:13
od Ilegaltuner
no tak jo,N2O když to chces přesně tam není,ta lišta totiš vypadá přesně jak ta origo co je na tom motoru.Já jsem ten motor už mněl.Taky nevím na co by mu bylo N2O při německých závodech dovrchu,nevím to jistě,ale to tam snad ani nemají povolené

Napsal: 25 led 2006 22:05
od Ilegaltuner
tak jsem nad tím důkladně uvažoval a pokud se mi podaří sehnat karbce za dobrou cenu tak do toho asi půjdu.Pak bych vůbec nemusel dávat řj a všechny ty detonační čidla a ty ostatní sračky by tam vůbec nemusely být.Ale ještě bude nutná konzultace s někým v tomhle skušeným.Skusím se mrknout na Summitu možná tam najdu něco jako webery a cena by mohla být příznivější

než v evropě.
Napsal: 25 led 2006 22:42
od kentoya
no a co kdyby ty střiky neměli nic společnýho s nosem
ale stříkala se s nima voda na ochlazení směsi, to jsou taky koně navíc, ale je spíš třešnička na dortu, neboli jedna z posledních úprav
Napsal: 25 led 2006 22:49
od Ilegaltuner
kentoya píše:no a co kdyby ty střiky neměli nic společnýho s nosem
ale stříkala se s nima voda na ochlazení směsi, to jsou taky koně navíc, ale je spíš třešnička na dortu, neboli jedna z posledních úprav
Tak tetka tě fakt nechápu.Chladit směs nepřímo vodou je trošku blbost,né?
Napsal: 25 led 2006 22:58
od Lobo
Ilegaltuner píše:kentoya píše:no a co kdyby ty střiky neměli nic společnýho s nosem
ale stříkala se s nima voda na ochlazení směsi, to jsou taky koně navíc, ale je spíš třešnička na dortu, neboli jedna z posledních úprav
Tak tetka tě fakt nechápu.Chladit směs nepřímo vodou je trošku blbost,né?
neni, tusim ze to je tzv. VLV system... je to vlastne voda s lihem pres trysku kvuli ochlazovani...
Napsal: 25 led 2006 23:01
od Ilegaltuner
hm... tak o tomhle jsem fakt nevěděl a jak to přesně funguje?
Napsal: 25 led 2006 23:35
od Anděl
Napsal: 26 led 2006 11:08
od kentoya
prostě jde o to a možná jsi si toho všiml, že za deště jako by to auto lépe startovalo a chtělo se mu jet, zkus si hodit vlhkej hadr na filtr jestli něco poznáš, to jen tak mimo
jinak vstřikování vody do nasávaného vzduchu, je potřebnější spíše u turbín a u hodně vyšperkovanejch atmosfér motorů, a vlastně jde o dvě věci
1, snížení teploty nasávané směsi kvůli tomu, že studenějšího vzduchu se ti do motoru vleze více a tudíž tím získáváš koně
2) snížení teploty nasávané směsi kvůli tomu, že u turbín má nasávaný vzduch vysokou teplotu díky tlaku z turbíny a může docházet k detonacím tj neřízený zážeh o něco dříve než směs zapálí svíčky a tudíž tyto detonace likvidují písty a následně celý motor
proto jsem psal, že to je třešnička na dortu, když už máš všechny upgrade hotový tak tady jsou 1, poslední koníci a 2, lepší spalování, motor i když jede naplno tak se tolik nepřehřívá (údajně prý se lépe chladí) a u turbín snižuješ riziko detonací při fullbostu
jinak detonacím u turbín můžeš částečně předejít vysokooktanovým benzínem (99) a trochu bohatší směsí, jelikož ta se hůře samozapaluje, chudá směs je ideální pro detonace
howgh
Napsal: 27 led 2006 19:35
od monty01
Ilegaltuner píše:jo ještě jsem si vzpomněl že vlasně mám foto motoru 3,0i v6 opel senátor s karburátorama(i když to je nějaké divné,protože tam má i vstřiky

)
a ještě se mrkněte jak to jezdí na
WWW.commodore-b.com v sekci motorsport a tam video.Zní to jako turbo,ale turbo tam není "jen" ty karbce

není to náhodou prostě předělaný sání,který má pro každej válec svou klapku?a samozřejmě se vstřikováním?něco takovýho se normálně používá.
Napsal: 27 led 2006 19:44
od pov
Pokud chces webry, mam jedinou radu, projdi si tyhle stranky
http://dcoe.net/ 