Stránka 1 z 1

Snížení hlavy Ostrava

Napsal: 01 úno 2006 22:17
od Bembik
Zdrawím...Lidiczky pokud by jste byl někdo schopen snížit hlavu...dejte vědět na Benbenek@seznam.cz.... Jen Ostrava... 8)

hlava

Napsal: 02 úno 2006 09:47
od fakie vw
Co pod tím pojmem myslíš? Přoč ji chceš snížit a na jakém autě?

Re:

Napsal: 02 úno 2006 12:30
od Bembik
Mno chci ji snížit, abych troške zvedl výkon (snížit o cca 2-3 desetiny milmetru) a chci to na Renaultu 19...

Re:

Napsal: 02 úno 2006 12:43
od Maco
Bembik píše:Mno chci ji snížit, abych troške zvedl výkon (snížit o cca 2-3 desetiny milmetru) a chci to na Renaultu 19...
No ale mam pocit,ze na Rentlika sa kompresia robi inym sposobom,ked teda nedavas ine piesty.
Ide o to aby si nepodali ruky ventilik+piest :shock:

Napsal: 02 úno 2006 13:36
od MarAt
2-3 desetiny? To je snad jen přebrus ne? Počítej velmi přibližně,že tím změníš kompresi tak o 0.15 :wink:

Napsal: 02 úno 2006 13:40
od Sly
MarAt píše:2-3 desetiny? To je snad jen přebrus ne? Počítej velmi přibližně,že tím změníš kompresi tak o 0.15 :wink:
O kolik by se mela hlava snizit u crx, abych zvysil kompresi o cca 0.5? Koupil jsem pisty s KP 12:1, ty jsou ovsem pro motor D16A6. Jelikoz muj (D16A9) ma daleko vetsi spalovaci komory (snad jsem to dobre pojmenoval - combustin chambers), mohl by byt odhadovany KP cca 10.5:1 (serie tusim 9.3:1). Po domluve s mechanikem bychom radi dosahli KP 11:1. Proto se ptam, jak nahonit tech 0.5. O kolik snizit hlavu? Diky.

Napsal: 02 úno 2006 13:45
od Maco
MarAt píše:2-3 desetiny? To je snad jen přebrus ne? Počítej velmi přibližně,že tím změníš kompresi tak o 0.15 :wink:
U niektorych hlavne francuzskych aut,pokial zoberies vela s hlavy,tak prichadza destrukcia motora,a co pises ze 2-3 desatinky,tak to je myslim si maximum,kompresia sa nahan inak

Napsal: 02 úno 2006 13:51
od Maco
Sly píše:
MarAt píše:2-3 desetiny? To je snad jen přebrus ne? Počítej velmi přibližně,že tím změníš kompresi tak o 0.15 :wink:
O kolik by se mela hlava snizit u crx, abych zvysil kompresi o cca 0.5? Koupil jsem pisty s KP 12:1, ty jsou ovsem pro motor D16A6. Jelikoz muj (D16A9) ma daleko vetsi spalovaci komory (snad jsem to dobre pojmenoval - combustin chambers), mohl by byt odhadovany KP cca 10.5:1 (serie tusim 9.3:1). Po domluve s mechanikem bychom radi dosahli KP 11:1. Proto se ptam, jak nahonit tech 0.5. O kolik snizit hlavu? Diky.
Igor,najskor treba zmerat,kolko sa moze dat s hlavy dole,lebo ked to prepisknes,tak je to v haji :(

Napsal: 02 úno 2006 14:01
od MarAt
Sly píše:
MarAt píše:2-3 desetiny? To je snad jen přebrus ne? Počítej velmi přibližně,že tím změníš kompresi tak o 0.15 :wink:
O kolik by se mela hlava snizit u crx, abych zvysil kompresi o cca 0.5? Koupil jsem pisty s KP 12:1, ty jsou ovsem pro motor D16A6. Jelikoz muj (D16A9) ma daleko vetsi spalovaci komory (snad jsem to dobre pojmenoval - combustin chambers), mohl by byt odhadovany KP cca 10.5:1 (serie tusim 9.3:1). Po domluve s mechanikem bychom radi dosahli KP 11:1. Proto se ptam, jak nahonit tech 0.5. O kolik snizit hlavu? Diky.
No od tebe bych to nečekal :shock: Doufám,že na tu hlavu ani nesáhneš. Bylo by to půl milimetru,ale když iž,tak si kup raději tohle
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/COMETIC- ... enameZWDVW
o tloušťce o 0.5mm méně než máš tedˇ. Tipuju,že to bude 0.03".
A nezapomeň si pak pohrát s plastelínou ať nedojde na líbačku mezi pístem a ventilem :kiss:

Napsal: 02 úno 2006 14:12
od MarAt
Jo tahle firma je samozřejmě prověřená a funguje do ČR. Poštovné bylo loni USD 80,- a pokud zatím nepočítáš s přebrusem,tak možná ještě počkej s objednávkou,až budeš znát definitivní rozměr válce,aby těsnění sedlo a nepřečnívalo.Pokud máš písty už přebrusový,tak není co řešit a můžeš to koupit hned :wink:

Re:

Napsal: 02 úno 2006 17:47
od Beaver
Bembik píše:Mno chci ji snížit, abych troške zvedl výkon (snížit o cca 2-3 desetiny milmetru) a chci to na Renaultu 19...
Taky počítej s tím, že pokud tam nemáš žádný další úpravy na motoru, tak nějaký snížení hlavy stejně asi nepoznáš - a to nejspíš ani na brzdě.

Re:

Napsal: 02 úno 2006 18:26
od barry
Bembik píše:Mno chci ji snížit, abych troške zvedl výkon (snížit o cca 2-3 desetiny milmetru) a chci to na Renaultu 19...
úprava hlavy stojí 6000 komplet...ale myslím si že na R19 by to ani nedělal

Re: Snížení hlavy Ostrava

Napsal: 02 úno 2006 23:57
od MattiK
slyi : u cera je tusim 1mm max !!!

Re:

Napsal: 03 úno 2006 11:41
od JonnY
barry píše:
Bembik píše:Mno chci ji snížit, abych troške zvedl výkon (snížit o cca 2-3 desetiny milmetru) a chci to na Renaultu 19...
úprava hlavy stojí 6000 komplet...ale myslím si že na R19 by to ani nedělal
mozem sa spytat co znamena "komplet" ?

Re: Snížení hlavy Ostrava

Napsal: 03 úno 2006 11:44
od Maco
No komplet je komplet,tz vsetko saci+vyfukovy trakt atd,ale co ja viem,tak dobre spravena hlava na 8V je za cca 9.000CZk a 16V raz tolko