Snížení hlavy Ostrava
Napsal: 01 úno 2006 22:17
Zdrawím...Lidiczky pokud by jste byl někdo schopen snížit hlavu...dejte vědět na Benbenek@seznam.cz.... Jen Ostrava... 

Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
No ale mam pocit,ze na Rentlika sa kompresia robi inym sposobom,ked teda nedavas ine piesty.Bembik píše:Mno chci ji snížit, abych troške zvedl výkon (snížit o cca 2-3 desetiny milmetru) a chci to na Renaultu 19...
O kolik by se mela hlava snizit u crx, abych zvysil kompresi o cca 0.5? Koupil jsem pisty s KP 12:1, ty jsou ovsem pro motor D16A6. Jelikoz muj (D16A9) ma daleko vetsi spalovaci komory (snad jsem to dobre pojmenoval - combustin chambers), mohl by byt odhadovany KP cca 10.5:1 (serie tusim 9.3:1). Po domluve s mechanikem bychom radi dosahli KP 11:1. Proto se ptam, jak nahonit tech 0.5. O kolik snizit hlavu? Diky.MarAt píše:2-3 desetiny? To je snad jen přebrus ne? Počítej velmi přibližně,že tím změníš kompresi tak o 0.15
U niektorych hlavne francuzskych aut,pokial zoberies vela s hlavy,tak prichadza destrukcia motora,a co pises ze 2-3 desatinky,tak to je myslim si maximum,kompresia sa nahan inakMarAt píše:2-3 desetiny? To je snad jen přebrus ne? Počítej velmi přibližně,že tím změníš kompresi tak o 0.15
Igor,najskor treba zmerat,kolko sa moze dat s hlavy dole,lebo ked to prepisknes,tak je to v hajiSly píše:O kolik by se mela hlava snizit u crx, abych zvysil kompresi o cca 0.5? Koupil jsem pisty s KP 12:1, ty jsou ovsem pro motor D16A6. Jelikoz muj (D16A9) ma daleko vetsi spalovaci komory (snad jsem to dobre pojmenoval - combustin chambers), mohl by byt odhadovany KP cca 10.5:1 (serie tusim 9.3:1). Po domluve s mechanikem bychom radi dosahli KP 11:1. Proto se ptam, jak nahonit tech 0.5. O kolik snizit hlavu? Diky.MarAt píše:2-3 desetiny? To je snad jen přebrus ne? Počítej velmi přibližně,že tím změníš kompresi tak o 0.15
No od tebe bych to nečekalSly píše:O kolik by se mela hlava snizit u crx, abych zvysil kompresi o cca 0.5? Koupil jsem pisty s KP 12:1, ty jsou ovsem pro motor D16A6. Jelikoz muj (D16A9) ma daleko vetsi spalovaci komory (snad jsem to dobre pojmenoval - combustin chambers), mohl by byt odhadovany KP cca 10.5:1 (serie tusim 9.3:1). Po domluve s mechanikem bychom radi dosahli KP 11:1. Proto se ptam, jak nahonit tech 0.5. O kolik snizit hlavu? Diky.MarAt píše:2-3 desetiny? To je snad jen přebrus ne? Počítej velmi přibližně,že tím změníš kompresi tak o 0.15
Taky počítej s tím, že pokud tam nemáš žádný další úpravy na motoru, tak nějaký snížení hlavy stejně asi nepoznáš - a to nejspíš ani na brzdě.Bembik píše:Mno chci ji snížit, abych troške zvedl výkon (snížit o cca 2-3 desetiny milmetru) a chci to na Renaultu 19...
úprava hlavy stojí 6000 komplet...ale myslím si že na R19 by to ani nedělalBembik píše:Mno chci ji snížit, abych troške zvedl výkon (snížit o cca 2-3 desetiny milmetru) a chci to na Renaultu 19...
mozem sa spytat co znamena "komplet" ?barry píše:úprava hlavy stojí 6000 komplet...ale myslím si že na R19 by to ani nedělalBembik píše:Mno chci ji snížit, abych troške zvedl výkon (snížit o cca 2-3 desetiny milmetru) a chci to na Renaultu 19...