Stránka 1 z 1

vystupy u WG?

Napsal: 06 úno 2006 16:37
od Rajdlos
Nevite k cemu je druhy vyvod u WG? Jeden je na podtlak, to mi je jasny, ale druhej nevim k cemu je a kam se pripojuje? WG je extreni a od fi TIAL.

Napsal: 06 úno 2006 16:51
od MarAt
Abys tam mohl zapojit boost controler :wink:
http://www.tialsport.com/documents/w3_t ... nstall.pdf

Re: vystupy u WG?

Napsal: 06 úno 2006 16:52
od Idaho
sem si to mylsle, když jsem v ruce obracel CT26 se zapojeným MBC.. ale mylsel jsem jestli tam v serii není neco jiného :)

Re: vystupy u WG?

Napsal: 06 úno 2006 17:11
od Rajdlos
aha tak takhle oni to maj reseny, ja prave hledal na motoru marne nejakej solenoid, dikys

Re: vystupy u WG?

Napsal: 06 úno 2006 17:14
od Rajdlos
podle toho co tam ctu, tak nemusi byt zapojen, takze plnici tlak zalezi na sile pruziny co je ve WG, chapu to tak dobre?

Re: vystupy u WG?

Napsal: 06 úno 2006 17:25
od MarAt
Rajdlos píše:podle toho co tam ctu, tak nemusi byt zapojen, takze plnici tlak zalezi na sile pruziny co je ve WG, chapu to tak dobre?
Když to nezapojíš,tak se to chová čistě mechanicky (ventil s pružinou).

Napsal: 06 úno 2006 18:48
od leon4x4
Jedním se to otvírá a druhým se to drží násilně zavřený, podle toho zda jde ten tlak pod nebo nad membránu. :wink:

Napsal: 06 úno 2006 18:53
od leon4x4
Každý WG je dělaný na určitý tlak, při kterém už pružina neudrží tlak spalin a odpouští je ven i bez regulace.
Tomu se říká "WG spring boost" a dejme tomu udrží třeba 2BARy
Pak dalším parametrem je stav kdy se přivádí veškerý tlak do bubínku který se snaží pružinu přemoci a WG otevřít co nejdříve, to je minimální tlak takového WG na který lze motor nastavit a je třeba 1BAR.
No a poslední případ je že se přivádí tlak ze soustavy tak aby pomáhal pružině udržet WG co nejdéle uzavřený a tak třeba udrží 3BARy.

Je to jasné? :?: