Teplota sani
Napsal: 06 úno 2006 21:19
Ahoj zajimalo by mě jesli prodavaj budik na měřeni teploty vzduchy který de do sani. Nikde sem to zatim neviděl. Bylo by to určitě zajimavé vědět jak tepli vzduch de ktery den přes sani.
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
Hele ten budik na podtlak v sani. 5ekni mi o tom něco. Dikhonza 2.0 16v píše:no teplotu sání sem měřil když sem odstraňil vyhřejvání klapky,a odvětrání klikovky a zároveň přived do modifikovanýho airboxu studenej vzduch - měřil sem to tím teploměrem od vietnamců a při jízdě kdy bylo cca 20°C teplota vzduchu za klapkou nevylezla na víc jak 25°C(i když stěny potrubí , zejména blízko hlavy měli skoro 40°C , ale ruka už se na sání udržet dala , dřív ne)
po zastavení a stání teplota vylezla, ale pak zas klesla..
takže mi přijde budík na teplotu sání u atmosféráka celkem zbytečnej - pokud nemá rozsah od cca -10°C do nějakejch 80°C
místo něj byhc si pořídil podtlak v sání a A/F meter...
No vůbec nemusí být víc do mínusu než ten kombinovanej. Funguje to v podstatě tak, že dokud je v sání podtlak, tak má ještě smysl šlapat na plyn. Jakmile se to vyšplhá až na nulu, saje motor maximum - u turbomotorů v tomhle okamžiku zafunguje turbo a začíná hrnout do motoru víc vzduchu právě z důvodu, že sám motor si ho nedokáže víc obstarat (rozuměj nasát).honza 2.0 16v píše:je to normální budík podobnej těm co měřej tlak v sání u turbomotorů..akorát cejchování ma víc do -.. ukazuje normoš podtlak..už sme ho i viděl v pár autech v ČR ..tuším že Lander ho ma v MR2ce...
Moc dik z tohodle sem to docela dobře pochipil- je to docela šikovny. Ale kam daš to čidlo??Beaver píše:No vůbec nemusí být víc do mínusu než ten kombinovanej. Funguje to v podstatě tak, že dokud je v sání podtlak, tak má ještě smysl šlapat na plyn. Jakmile se to vyšplhá až na nulu, saje motor maximum - u turbomotorů v tomhle okamžiku zafunguje turbo a začíná hrnout do motoru víc vzduchu právě z důvodu, že sám motor si ho nedokáže víc obstarat (rozuměj nasát).honza 2.0 16v píše:je to normální budík podobnej těm co měřej tlak v sání u turbomotorů..akorát cejchování ma víc do -.. ukazuje normoš podtlak..už sme ho i viděl v pár autech v ČR ..tuším že Lander ho ma v MR2ce...
Budík je obvykle mechanickej. Vezmeš nějakou podtlakovou hadičku co už na motoru je, rozřízneš, vložíš T rozdvojku a napojíš hadičku, kterou protáhneš do kabiny k tomu budíku. Čidlo jako takový tam není.Chuck píše:Moc dik z tohodle sem to docela dobře pochipil- je to docela šikovny. Ale kam daš to čidlo??Beaver píše:No vůbec nemusí být víc do mínusu než ten kombinovanej. Funguje to v podstatě tak, že dokud je v sání podtlak, tak má ještě smysl šlapat na plyn. Jakmile se to vyšplhá až na nulu, saje motor maximum - u turbomotorů v tomhle okamžiku zafunguje turbo a začíná hrnout do motoru víc vzduchu právě z důvodu, že sám motor si ho nedokáže víc obstarat (rozuměj nasát).honza 2.0 16v píše:je to normální budík podobnej těm co měřej tlak v sání u turbomotorů..akorát cejchování ma víc do -.. ukazuje normoš podtlak..už sme ho i viděl v pár autech v ČR ..tuším že Lander ho ma v MR2ce...
Tak to je mazec. Nebude tomu vadit váha vzduchu? Kolik to stojí? Existujou nějaký sady? Tohle je mazecBeaver píše:Budík je obvykle mechanickej. Vezmeš nějakou podtlakovou hadičku co už na motoru je, rozřízneš, vložíš T rozdvojku a napojíš hadičku, kterou protáhneš do kabiny k tomu budíku. Čidlo jako takový tam není.Chuck píše:Moc dik z tohodle sem to docela dobře pochipil- je to docela šikovny. Ale kam daš to čidlo??Beaver píše: No vůbec nemusí být víc do mínusu než ten kombinovanej. Funguje to v podstatě tak, že dokud je v sání podtlak, tak má ještě smysl šlapat na plyn. Jakmile se to vyšplhá až na nulu, saje motor maximum - u turbomotorů v tomhle okamžiku zafunguje turbo a začíná hrnout do motoru víc vzduchu právě z důvodu, že sám motor si ho nedokáže víc obstarat (rozuměj nasát).
Tvůj příspěvek (jako obvykleVecernicek píše:Tak to je mazec. Nebude tomu vadit váha vzduchu? Kolik to stojí? Existujou nějaký sady? Tohle je mazecBeaver píše:Budík je obvykle mechanickej. Vezmeš nějakou podtlakovou hadičku co už na motoru je, rozřízneš, vložíš T rozdvojku a napojíš hadičku, kterou protáhneš do kabiny k tomu budíku. Čidlo jako takový tam není.Chuck píše: Moc dik z tohodle sem to docela dobře pochipil- je to docela šikovny. Ale kam daš to čidlo??![]()
Air/Fuel - poměr vzduch palivo - bohatost směsiŠíša píše:Jen dotaz: co je "A/F"? Podtlak chápu, jen to A/F jsem neslyšel... Možná to znám jinak
Ano, mám ho...honza 2.0 16v píše:je to normální budík podobnej těm co měřej tlak v sání u turbomotorů..akorát cejchování ma víc do -.. ukazuje normoš podtlak..už sme ho i viděl v pár autech v ČR ..tuším že Lander ho ma v MR2ce...