Stránka 1 z 1
AEM, Haltech nebo Motec?
Napsal: 17 úno 2006 14:34
od sejki
Aem, Haltech nebo Motec? Co ktera jednotka umi vic? V cem jsou plusy a minusy? Co se vyplati na sprinty?
Re: AEM, Haltech nebo Motec?
Napsal: 17 úno 2006 14:38
od Lobo
zalezi jakej mas setup a co dokazes naladit

pokud je to na mitsu, tak tusim ze Taboo ma E6X, coz si myslim ze na tvuj setup bude dostatecny..

Re: AEM, Haltech nebo Motec?
Napsal: 17 úno 2006 15:24
od hIGGI
na sprinty klidne i Microtech kterej bude jestle levnejsi a udela stejnej job
rozdily v jednotkach jsou vetsinou v tom jak velky motory dokazou kontrolovat (pocty valcu/rotoru/vstriku atd) a jake maji rozliseni
na sprint toho potrebujes minimum, WOT neni zadna veda a ani tam to rozliseni nepouzijes
vysoky rozliseni je to co potrebujes pri normalnim jezdeni kdy nejezdis na plnej plyn atd...tam se teprve projevej rozdily levnejsi/jednodussi jednotky
pak samozrejme zalezi na funkcich ktere od toho ocekavas, launch control, boost controll, antilag atd.....vetsina lidi je opet u svych jednotek nepouzije takze jim je jedno jestli je tam maji nebo ne.....
Napsal: 17 úno 2006 15:39
od sejki
No rikal sem si ze si koupim AEM EMS, jen pripojim na stavajici elektriku, ale zas si rikam kdyz uz auto budu mit komplet rozdelany, tak ze bych natahnul novou elektriku... uvidim...V podstate my slo o to v cem se ty jednotky lissi. nic vic...ale nejlip asi vyjde AEM....
Re: AEM, Haltech nebo Motec?
Napsal: 17 úno 2006 17:19
od PJ
sejki: no asi to AEMko pač to tu umí alespoň leon4x4 ladit jinak nevim kdo by ti pomahal s ladenim
Napsal: 17 úno 2006 22:54
od leon4x4
AEM EMS je v podstatě GEMS vyráběný v licenci. Umí to vše standartní tak i Rally style anti lag tak i Drag style antilag který využívám, včetně launch control. Je super když odjíždím z lajny s přesně nastavenýma otáčkama a nafouknutým turbem, jen ta trakce to je problém, ale to ECU nevyřeší. Je to hodně složitá jednotka pro někoho kdo jí vidí poprvé a to je asi tak její jediná nevýhoda (snad krom ceny). Motec M800 bude určitě také velmi dobrá jednotka, možná snadnější pro začínajícího amatéra, ale zase ho zradí v praktické nemožnosti kontrolovat a reagovat na knock. cena cca stejná.
A jak řekl PJ, když budeš potřebovat oživit auto, nějaké školení a pomoc, tak AEM EMS tak trochu zvládám
BTW: MoTeC M800 mne asi taky čeká, ale do jiného autí a zatím musí asi počkat, na jaře začínáme stavět barák

Napsal: 17 úno 2006 22:56
od leon4x4
Ještě bych zapoměl, podstatná věc...... AEM EMS umí všechny funkce hned v základu. Motec si za každou kravinu kterou v softweru zapne slušně zaplatit a tak jednotka která umí vše může stát 2x víc než základ a to je trochu smutné když se jedná jen o SW odblokování

Napsal: 18 úno 2006 00:36
od stqeno
dobre vedet o AEM jsem neslysel spis mne bere uplne low budget reseni v podobe megasquirtu. ale ja se v tom itak nevyznam takze zatim jen mlcim a cekam na info.
Re: AEM, Haltech nebo Motec?
Napsal: 18 úno 2006 09:12
od PJ
stqeno: s megačem si pokud vim hraje zase Lobo
Re: AEM, Haltech nebo Motec?
Napsal: 18 úno 2006 09:36
od semysak
taky to muzes nastudovat, a udelat si jednotku uplne sobe na miru
Napsal: 18 úno 2006 10:26
od sejki
leon4x4 píše:Ještě bych zapoměl, podstatná věc...... AEM EMS umí všechny funkce hned v základu. Motec si za každou kravinu kterou v softweru zapne slušně zaplatit a tak jednotka která umí vše může stát 2x víc než základ a to je trochu smutné když se jedná jen o SW odblokování

Dik za vycerpavajici info

myslim ze tu AEM EMS asi koupim jelikoz uz ma zakladni mapy a mas na cem budovat:) To o Motecu sem nevedel, vim ze to je docela drahy ale ze si musis kupovat jeste serials na odblokovani softu to je teda pekna.... no comment...
AEM EMS pouziva v USA hodne lidi, tak to uz snad jen potvrzuje ze to neni nic spatneho... Taboo pouziva Haltech E6X, chtel sem vedet jeste jeho nazor ale jaksi se s nim nemuzu zkontaktovat, snad uziva zivot ve zdravi..
Napsal: 18 úno 2006 16:10
od sejki
No tak sem prostudoval Haltech E6X a myslim si ze by to melo stacit

navic vyjde levnejc nez AEM EMS....
Napsal: 18 úno 2006 18:47
od Beaver
sejki píše:No tak sem prostudoval Haltech E6X a myslim si ze by to melo stacit

navic vyjde levnejc nez AEM EMS....
Na Haltecha si zkontaktuj hIGGIho, používají to s oblibou na jejich roťácích a tudíž budou mít nejvíc zkušeností.
Napsal: 19 úno 2006 13:11
od sejki
Beaver píše:sejki píše:No tak sem prostudoval Haltech E6X a myslim si ze by to melo stacit

navic vyjde levnejc nez AEM EMS....
Na Haltecha si zkontaktuj hIGGIho, používají to s oblibou na jejich roťácích a tudíž budou mít nejvíc zkušeností.

Napsal: 19 úno 2006 18:54
od Lander
Mám na stole Megasquirt MS2 propojený s TechEdge WBO2.
Lander
Napsal: 19 úno 2006 22:22
od Taboo
Ja pouzivam Haltech E6K (starsi verze E6X). Dalsi dva nase vozy jezdi na AEM EMS a jeden v soucasne dobe na DSMLink (ktery snadno splnuje pozadavky/potreby snad 95% lidi - a mohl by byt tou nejvhodnejsi volbou i pro tebe).Haltech a AEM EMS se velice tezko objektivne porovnavaji, protoze kazdy z nich vyhovuje jinemu typu lidi. To, co nekdo shledava jako nedostatek u jednoho systemu je naprosta zbytecnost pro nekoho jineho u toho druheho systemu - a naopak.
Haltech neni pro lidi, pro ktere musi byt vsechno dodano v podobe nejakeho kitu, "plug and play", setup wizardu, naprogramovane a s auto-tune. Haltech je pro lidi, kteri radi delaji veci sami, tak, jak chteji a nalezaji poteseni a satisfakci nejen v samotnem lazeni (ktere za ne zadny wizard anebo auto-tune funkce neudela), ale i v samotne instalaci. Haltech nikoho nedrzi neustale za ruku a zadny detonacni sensor tam cloveka neochrani. Za vlastni blbost a neznalost jeho vlastnik plati, ale dobre vylazeny motor je naopak taky jen jeho vlastni zasluhou.
To vse ale neznamena, ze AEM EMS je spatny anebo nejak horsi system. Pro muj vlastni vkus a potreby je ale preplacan zbytecnymi funkcemi tak, jako system, ktery se snazi uspokojit uplne kazdeho - podobne jako puvodne ryzi zavodni vuz dodatecne vybaveny klimatizaci, traction control, ABS brzdami, airbags, hi-fi radiem a GPS, ktere jsou pro nekoho naprostou nutnosti, ale nekteri lidi naopak o ne zase nestoji. Stejne tak, za tu jednoduchost instalace, zakladni mapy, vsechny ty dodatecne funkce a jednoduchost setupu a lazeni u toho AEM EMS nalezite zaplatis, protoze to, co si neudelas sam, ti nikdo zadarmo neda.
Ono je proste dobre si ujasnit, co presne od toho standalone clovek ocekava, co si chce udelat sam a za co je ochoten platit nekoho druheho. Co se tyce samotnych vysledku lazeni, tak nemohu potvrdit, ze muj vuz s tim E6K by jel lepe anebo hure nez ty s tim AEM EMS. Ono vice-mene zalezi na tom, kdo a jak to ladi, ne cim.
Napsal: 19 úno 2006 22:42
od sejki
Taboo píše:Ja pouzivam Haltech E6K (starsi verze E6X). Dalsi dva nase vozy jezdi na AEM EMS a jeden v soucasne dobe na DSMLink (ktery snadno splnuje pozadavky/potreby snad 95% lidi - a mohl by byt tou nejvhodnejsi volbou i pro tebe).Haltech a AEM EMS se velice tezko objektivne porovnavaji, protoze kazdy z nich vyhovuje jinemu typu lidi. To, co nekdo shledava jako nedostatek u jednoho systemu je naprosta zbytecnost pro nekoho jineho u toho druheho systemu - a naopak.
Haltech neni pro lidi, pro ktere musi byt vsechno dodano v podobe nejakeho kitu, "plug and play", setup wizardu, naprogramovane a s auto-tune. Haltech je pro lidi, kteri radi delaji veci sami, tak, jak chteji a nalezaji poteseni a satisfakci nejen v samotnem lazeni (ktere za ne zadny wizard anebo auto-tune funkce neudela), ale i v samotne instalaci. Haltech nikoho nedrzi neustale za ruku a zadny detonacni sensor tam cloveka neochrani. Za vlastni blbost a neznalost jeho vlastnik plati, ale dobre vylazeny motor je naopak taky jen jeho vlastni zasluhou.
To vse ale neznamena, ze AEM EMS je spatny anebo nejak horsi system. Pro muj vlastni vkus a potreby je ale preplacan zbytecnymi funkcemi tak, jako system, ktery se snazi uspokojit uplne kazdeho - podobne jako puvodne ryzi zavodni vuz dodatecne vybaveny klimatizaci, traction control, ABS brzdami, airbags, hi-fi radiem a GPS, ktere jsou pro nekoho naprostou nutnosti, ale nekteri lidi naopak o ne zase nestoji. Stejne tak, za tu jednoduchost instalace, zakladni mapy, vsechny ty dodatecne funkce a jednoduchost setupu a lazeni u toho AEM EMS nalezite zaplatis, protoze to, co si neudelas sam, ti nikdo zadarmo neda.
Ono je proste dobre si ujasnit, co presne od toho standalone clovek ocekava, co si chce udelat sam a za co je ochoten platit nekoho druheho. Co se tyce samotnych vysledku lazeni, tak nemohu potvrdit, ze muj vuz s tim E6K by jel lepe anebo hure nez ty s tim AEM EMS. Ono vice-mene zalezi na tom, kdo a jak to ladi, ne cim.
Diky ze si se ozval...zkusim E6X ... na necem se zacit musi:)
Napsal: 20 úno 2006 08:19
od Taboo
sejki píše:
Diky ze si se ozval...zkusim E6X ... na necem se zacit musi:)
Pokud s lazenim opravdu teprve zacinas, ten E6X nebude asi ta nejlepsi volba. Ne jen, ze jeho instalace na DSMs neni zadna hracka, ale k tomu, aby jsi ten motor mohl vubec zpustit, tak ten Haltech musis naprogramovat uplne od zakladu (pokud ti nekdo neproda i zakladni mapy). Ten AEM EMS je v tomto aspektu mnohem lepsi - a cela jeho instalace a setup trva jen 10 minut, po kterych ten motor muzes nastartovat. Jak uz jsem se zminil, podivej se na DSMLink, ktery je velice dobra a financne dostupna volba s velice vysokym potencialem.

Napsal: 20 úno 2006 13:14
od sejki
Taboo píše:sejki píše:
Diky ze si se ozval...zkusim E6X ... na necem se zacit musi:)
Pokud s lazenim opravdu teprve zacinas, ten E6X nebude asi ta nejlepsi volba. Ne jen, ze jeho instalace na DSMs neni zadna hracka, ale k tomu, aby jsi ten motor mohl vubec zpustit, tak ten Haltech musis naprogramovat uplne od zakladu (pokud ti nekdo neproda i zakladni mapy). Ten AEM EMS je v tomto aspektu mnohem lepsi - a cela jeho instalace a setup trva jen 10 minut, po kterych ten motor muzes nastartovat. Jak uz jsem se zminil, podivej se na DSMLink, ktery je velice dobra a financne dostupna volba s velice vysokym potencialem.

Diky, furt nad tim vaham, vim ze se tam musi natahat cela elektrika, ale zas to je lepci pac do budoucna to muzu dat i na jine auto. Zakladni mapu sem videl nekde u nakyho profika na webu, zvazim jeste nejake moznosti...
Napsal: 20 úno 2006 20:14
od sejki
Tak precejen asi opravdu zakoupim AEM EMS, bude to nejsnazsi...
Napsal: 21 úno 2006 00:04
od Taboo
sejki píše:Tak precejen asi opravdu zakoupim AEM EMS, bude to nejsnazsi...
Porid si DSMLink. Za ty penize je vzhledem k jeho shopnostem a jednoduchosti zapojeni a pouzivani opravdu neporazitelny. Co v tom vozu vlastne mas a pro co ho pouzivas - ze chces kupovat standalone?

Napsal: 21 úno 2006 06:57
od sejki
Taboo píše:sejki píše:Tak precejen asi opravdu zakoupim AEM EMS, bude to nejsnazsi...
Porid si DSMLink. Za ty penize je vzhledem k jeho shopnostem a jednoduchosti zapojeni a pouzivani opravdu neporazitelny. Co v tom vozu vlastne mas a pro co ho pouzivas - ze chces kupovat standalone?

Zatim to je serie a prave na ni se chci naucit pracovat s ridici jednotkou, pokud neco podelam a motor odejde, nebude me to tolik trapit, jelikoz chystam prestavbu motoru a chci z toho postupne vymackat pokud mozno co se da...

Proto sem si taky koupil vuz DSM