Stránka 1 z 1

Nová verze Blow off valve MkIV na Subaru Impreza WRX

Napsal: 20 úno 2006 10:05
od Bidrin
Od doby, co jsem začal navrhovat, kreslit a vyrábět BOV se snažím, aby jejich funkce byla co nejlepší. V nejnovější verzi BOV MkIV je použita většina úprav, které jsme za těch pár let vyzkoušeli a ověřily v praxi.



- odlehčený píst s větším průměrem
- nově přepočítané a navržené pružiny, které podstatně zlepšily dynamiku při otevírání a maximální zdvih otevření pístu.
- těsnění pístu v těle pomocí speciálního x-kroužku
- větší trychtýř na odfuk vzduchu
- celkově menší vnější rozměry a hmotnost, oproti původním verzím

Podtrženo a sečteno – všechny nové verze BOV fungují lépe než jejich předchozí verze, jsou lehčí, mají větší propustnost vzduchu při odfouknutí.

http://www.bidrin.cz/instalace1.php?id=27

http://www.bidrin.cz/download/bidrintomo.avi

Děkuji Tomokingovi za poskytnutí fotek a videa!

Ilustrační obrázek:

Obrázek

Napsal: 20 úno 2006 19:59
od barbucha
Pěkný, už od pohledu to vypadá mnohem víc profi než ty první co si pamatuju z obrázků. Co to stojí?

Napsal: 20 úno 2006 20:03
od barbucha
Sorry, už jsem si to našel na stránkách

Napsal: 20 úno 2006 20:22
od tomoking
musim rict, ze oproti BOV od GFB ma ten Bidrinacky daleko vetsi propustnost a lze jej regulovat v pomerne velikem rozsahu tlaku

Napsal: 21 úno 2006 07:44
od Bidrin
tomoking píše:musim rict, ze oproti BOV od GFB ma ten Bidrinacky daleko vetsi propustnost a lze jej regulovat v pomerne velikem rozsahu tlaku
Tohle si dám zarámovat... 8)

Dlouho jsem nad těma pružinama a jejich dynamikou špekuloval a jsem rád, že se to podařilo.

Napsal: 21 úno 2006 23:01
od T-O-M
:poklona: gold czech hands!

Napsal: 21 úno 2006 23:12
od MichalF
Jak moc se tadle uprava na motoru projevi ? Co vsechno se diky tomuzmeni ? Treba u nejakeho klasickeho VW 1,8T ?

Re: Nová verze Blow off valve MkIV na Subaru Impreza WRX

Napsal: 22 úno 2006 00:07
od Taboo
Bidrin píše:Od doby, co jsem začal navrhovat, kreslit a vyrábět BOV se snažím, aby jejich funkce byla co nejlepší.
8) 8) 8)

Skoda, ze vyrobcu jako Bidrin neni u vas vic - narozdil od tech vsemoznych prekupniku levnych kramu z Taiwanu.
:wink:

Napsal: 22 úno 2006 08:09
od leon4x4
Bidrin píše:
tomoking píše:musim rict, ze oproti BOV od GFB ma ten Bidrinacky daleko vetsi propustnost a lze jej regulovat v pomerne velikem rozsahu tlaku
Tohle si dám zarámovat... 8)

Dlouho jsem nad těma pružinama a jejich dynamikou špekuloval a jsem rád, že se to podařilo.
Však ta pomalejší odezva u starého modelu bylo to jediné co jsem kritizioval. Jinak z vlastní zkušenosti vím, že propustnost toho BOV od Bidrina je opravdu ohromná.
Nevím jaká je kvalita zvuku na tom videu, ale zní to trošku divně, spíš jak "kchááá kcháááá" než to jedovaté "tssss tssss" co bych čekal.

ps: Možná to dělá jen malý plnící tlak na tom subárku :lol:

Napsal: 22 úno 2006 08:43
od tomoking
zvuk je opravdu mene sycivy ...... konecne si nepripadam jako trambus ,ktery odfoukava vzduch z brzd :wink:

Napsal: 22 úno 2006 09:27
od Bidrin
tomoking píše:zvuk je opravdu mene sycivy ...... konecne si nepripadam jako trambus ,ktery odfoukava vzduch z brzd :wink:
Skoro by se dalo říct, že BOV nezasyčí, ale hlasitě vydechne… :-)))

Od jisté chvíle pro mě není zvuk BOV prvořadým cílem. Záleží mě hlavně na rychlosti reakce a propustnosti, což jsou parametry, které požadují závodníci když se na nás obrátí – je fakt rozdíl, když má BOV dělat jenom pssst pssst na 150 PS 1,8T a nebo když má odfukovat 1 bar tlaku po dobu 12 hodin třeba na vytrvalostních závodech Le Most a Le Brno na EVO 8. Zvuk zkusím poladit jiným tvarem trychtýře a zkusím ty díry po obvodu na krčku, je ale spousta jiných produktů, které potřebuju dodělat a doladit do zdárného konce.

Napsal: 22 úno 2006 16:18
od stqeno
na zvuk se vykasli, to nejezdi, je plno jinych produktu ktere treba udelat,

skusim te kontaktovat kdyz bude trosku casu,