Stránka 1 z 1
Motor Favorit
Napsal: 23 úno 2006 20:49
od tragedcz
Zdravim a pozdravuji, mam par takovych malych otazek, mam favorita s trochu opravenym motorem, ted muzu mit motor z fabie po bouracce, zaparkovala pod nakladak, jeste nevim co za to bude chtit a jestli ma cenu to vzit, obal ma vytrhnutych par steftu, chtel bych znej vybrat kliku a nechat prebrousit na favo, uz tam mam Tpisty 1341, ostrejsi vacku 260, odlehcovany ojnice, setrvacnik, remenici, slicovany sani a vyfuk trochu zvetsene kanaly, hledal sem nekde prumer rour na vyfuk 4 do 1 delku proste nejaky najaky navod ale vsude pisou ze delka a prumer je zavisla od uprav motoru z cehoz se neda vyvodit vubec nic, jen takove obecne informace

jeste bych tam chtel napasovat tu hlavu ste fabky ale nevim jestli bude pasovat a jaky ma prumer sacich a vyfukovych kanalu, pac se k takovymto vecem v praci nedostanu a nemam kde to zjistit

Re: Motor Favorit
Napsal: 23 úno 2006 22:40
od PJ
No asi by si měl napsat jakej motor z tý fabie budeš mít
Napsal: 23 úno 2006 22:46
od jim.vw
pravděpodobně 1,4 ... ta klika má větší zdvih a je pevnější.. docela se to do fáček s úspěchem dává
Napsal: 23 úno 2006 23:01
od kentoya
rozhodně si nech i blok s fábie a do něj všechno nabastli, škoda vačky ve fabce jsou větší lagry, ale blok z fabky má výztuhu okolo kliky, tudíž víc vydrží atd atd
Re: Motor Favorit
Napsal: 23 úno 2006 23:40
od tragedcz
Ten blok uz nejde pouzit, po tom narazu je castecne ocesany sem tam ulomeny
Napsal: 24 úno 2006 00:22
od Beaver
Hlava z Fábie na blok ale Favoucha asi nesedne. Používá se myslím hlava z Feldy 50 kW kvůli větším kanálům.
Napsal: 24 úno 2006 08:27
od honza 2.0 16v
Beaver píše:Hlava z Fábie na blok ale Favoucha asi nesedne. Používá se myslím hlava z Feldy 50 kW kvůli větším kanálům.
přesně tak
a co se týče toho výfuku - co s ním přesně chceš dělat, nejjednodušší je koupit hotový svody (nejlevnější cca kolem 3000,-) a k nim pak udělat potrubí vč koncáku
řeknu ti to takhle , jezdím s kámošem na závody a co sem vypozoroval tak i když maj 3 motory stejný úpravy ( stavěl je 1 člověk..)tak výfuky se liší hodně moc , sice svody sou prakticky stejný ( na nich neni co vymejšlet u favorita.. maximálně průměr potrubí na kterej pak navazujou) ale co je za nima, tak to se liší , jeden má 60 mm trubku a koncák , další má 55mm holou trubku vyvedenou pod prahem bez tlumiče a poslední auto má 50 mm trubku od svodů a jede na 2 tlumiče , všechny auta jedou zhruba stejně jen kravál je různej
Napsal: 24 úno 2006 16:39
od Tailer
tim potrubim muzes vykon zkazit pro kazdej upravenej je jinej vyfuk musi se to pocitat takze pokud jen koupis svody 4 do 1 nekde z kramu muze ti to vic zrat a min ject protoze to nebude mit ten spravnej odpor aby jsi mel fakt kvalitni vyfuk primo pro tvuj motor vyhledej odornika anebo si najdi od skodovky co delala nacrty a postup jak udelat vyfuk pro jednotlive motory a najdi takovej vyfuk ktery se s upravou motoru nejvice shoduje stvoji upravou
Re: Motor Favorit
Napsal: 24 úno 2006 16:55
od tragedcz
a neni na to nekde nejaky vzorecek na vypocet delky trubek, nwbo nejaka tabulka jaka ma byt delka prvni vetve kdyz se spojuje 1 4 a 2 3 a delka tech dvou trubek z nich vzniklych kdy se budou zase spojovat v jednu? nechce se mi davat penize za neco u ceho nemam jistotu ze je to to co zrovna potrebuju, asi sem holt setrivej ale kdybych si to nevyrobil sam tak z toho nemam ten spravnej pocit
Napsal: 24 úno 2006 22:50
od T-O-M
A ten motor z fábky je na tom špatně?? Že bys ho mohl třeba celej vyměnit za toho z fáva.

Napsal: 25 úno 2006 15:34
od Brutus
T-O-M píše:A ten motor z fábky je na tom špatně?? Že bys ho mohl třeba celej vyměnit za toho z fáva.

tragedcz píše:Ten blok uz nejde pouzit, po tom narazu je castecne ocesany sem tam ulomeny

Napsal: 25 úno 2006 20:22
od T-O-M