Stránka 1 z 3

Porsche 911 GT3

Napsal: 25 úno 2006 08:34
od Ivan
Vodou chlazený motor má nyní ve svém objemu 3,6 l potenciál na výkon 305 kW, což je v přepočtu 84,7 kW na jeden litr! Maximum výkonu má k dispozici při 7600 ot./min, ale agregát dokáže točit až 8400 ot./min, tedy o 200 otáček víc, než dokázala předchozí generace. GT3 se na stokilometrovou rychlost z nuly dostane za 4,3 s, 160 km/h pokoří za 8,7 s a ručička rychloměru se zastaví na hodnotě 310 km/h.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Porsche 911 GT3

Napsal: 25 úno 2006 11:15
od MarAt
Kdybych si kupoval konvenční supersport,je gt3 žhavej favorit ;)

Napsal: 25 úno 2006 11:37
od Termik
ten volant je skoro stejnej jako ve Veyronu :?: ...


Zadecek je moc hezkej a predek se tak trochu koukam vraci do starsich koleji :D 8)

Re: Porsche 911 GT3

Napsal: 25 úno 2006 12:03
od bóďa
ten předek je krásnej. měl jsem asi před rokem a pul vidět tohle novy porshe 911 u nas v kutny hoře na parkovišti u kauflandu :) potom do něj vlezl nějakej mladej kluk se zmrzlinou a vodjel na druhej konec parkoviste, aby sem na nej tak necumnel...ten predek je peknej, je dost podobnej ty nejhezci 911, co se kdy vyrabela...

Napsal: 25 úno 2006 12:50
od T-O-M
Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL :?:

Re: Porsche 911 GT3

Napsal: 25 úno 2006 12:57
od V-Y-V-I
Ten zadek je super 8)

Re: Porsche 911 GT3

Napsal: 25 úno 2006 16:14
od pepe VT
Doufam ze bude i GT3 RS

Napsal: 26 úno 2006 01:19
od AlesShi
moc mi tam nesedej ty koncovky u sebe :(
strany rulzz

treba tady :wink:

Obrázek

Napsal: 26 úno 2006 01:40
od mr.modena
T-O-M píše:Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL :?:
co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....

Napsal: 26 úno 2006 01:58
od AlesShi
mr.modena píše:
T-O-M píše:Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL :?:
co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....
zvlastni, Turbo je napriklad nejrychlejsi auto z A do B mimo dalnici. Myslim ze to platilo u starejch porschaku, dnes to je trochu jinak :)
Vsichni rikaji ze urvat Porsche ze silnice je pekelne tezky, pokud teda nejsi sebevrah.

Nebo nevim jak liny? Nedotacivy? Malo vykonu?
nj, M5 to neni :wink:

Napsal: 26 úno 2006 08:58
od Šigy
Kua pěkný poršáček :D 8)

Napsal: 26 úno 2006 10:08
od martin
mr.modena píše:
T-O-M píše:Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL :?:
co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....
to neřikej protože co jsem viděl testy z okruhu tak GT3 je stejně rychlá na kolo jako Modena i přes její výkonový handicap. takže problem s pomalostí v zatáčkách konkrétně u tohodle auta žádnej asi nebude. prej je to vynikající trakcí zadní nápravy u GT3 ale přitom to neni nedotáčivý. nechápu jak to v tom Stuttgartu dělaj, ale asi vědí co dělaj :lol:
zrovna tenhle kousek se jim poved moc dobře 8)

Napsal: 26 úno 2006 16:43
od mr.modena
martin píše:
mr.modena píše:
T-O-M píše:Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL :?:
co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....
to neřikej protože co jsem viděl testy z okruhu tak GT3 je stejně rychlá na kolo jako Modena i přes její výkonový handicap. takže problem s pomalostí v zatáčkách konkrétně u tohodle auta žádnej asi nebude. prej je to vynikající trakcí zadní nápravy u GT3 ale přitom to neni nedotáčivý. nechápu jak to v tom Stuttgartu dělaj, ale asi vědí co dělaj :lol:
zrovna tenhle kousek se jim poved moc dobře 8)
jak jsem nakoupil tak prodávám :D
u závodních GTček má přeci jen Modena motor před zadní nápravou a 550 GTC motor v předu a pohon zadku......kdežto GT3 to má všechno za zadní nápravou


Ferrari 360 GTC - 327 kw
2004 Porsche 911 GT3 RSR - 331.8 kw

docela srovnatelný....

Napsal: 26 úno 2006 17:38
od AlesShi
mr.modena píše:
martin píše:
mr.modena píše: co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....
to neřikej protože co jsem viděl testy z okruhu tak GT3 je stejně rychlá na kolo jako Modena i přes její výkonový handicap. takže problem s pomalostí v zatáčkách konkrétně u tohodle auta žádnej asi nebude. prej je to vynikající trakcí zadní nápravy u GT3 ale přitom to neni nedotáčivý. nechápu jak to v tom Stuttgartu dělaj, ale asi vědí co dělaj :lol:
zrovna tenhle kousek se jim poved moc dobře 8)
jak jsem nakoupil tak prodávám :D
u závodních GTček má přeci jen Modena motor před zadní nápravou a 550 GTC motor v předu a pohon zadku......kdežto GT3 to má všechno za zadní nápravou


Ferrari 360 GTC - 327 kw
2004 Porsche 911 GT3 RSR - 331.8 kw

docela srovnatelný....
nn, porschky maj motor pred zadni napravou, za meli 993ky, pak teziste posunuly

Napsal: 26 úno 2006 18:36
od jumperius
AlesShi píše:moc mi tam nesedej ty koncovky u sebe :(
strany rulzz

treba tady :wink:

Obrázek
...no ja by som povedal iba, ze nak sa paci ! mooooc hezke :)

Napsal: 27 úno 2006 17:35
od MarAt
Jen dodám,že tahle GT3 není turbo,čili litrovej výkon 85kW-velice slušné,již téměř jako honda...

Napsal: 28 úno 2006 07:58
od Mosťa
Když jsem viděl recenzi na staršího bratříčka (model 996) v jistém anglickém pořadu (říkejme mu třeba Top Gear) a srovnání 996 GT3 RS s Ferarri 360 CS, tak začínám mít Porsche za kouzelníky. Ač bylo Porsche slabší o 27 kobylek (381 vs. 408), Ferrari se zkušebním jezdcem továrny nebylo schopné Clarksonovi v Porsche v zatáčkách ujet, spíš se Porsche dotahovalo. Při zkušebním kole zajela obě auta stejný čas... Nevím, jak to soudruzi z NDR dělají, ale dělají to zatraceně dobře.
:poklona: Porsche

Napsal: 28 úno 2006 11:42
od MarAt
Mosťa píše:Když jsem viděl recenzi na staršího bratříčka (model 996) v jistém anglickém pořadu (říkejme mu třeba Top Gear) a srovnání 996 GT3 RS s Ferarri 360 CS, tak začínám mít Porsche za kouzelníky. Ač bylo Porsche slabší o 27 kobylek (381 vs. 408), Ferrari se zkušebním jezdcem továrny nebylo schopné Clarksonovi v Porsche v zatáčkách ujet, spíš se Porsche dotahovalo. Při zkušebním kole zajela obě auta stejný čas... Nevím, jak to soudruzi z NDR dělají, ale dělají to zatraceně dobře.
:poklona: Porsche
Ta okruhová odlehčená verze byla zatraceně dobrá,ale právě slabší motor ji trochu hendicapoval.

Napsal: 28 úno 2006 18:17
od Tom_
njn nemci sou nemci :) (joke)

Napsal: 28 úno 2006 21:54
od stqeno
nj. kouzelnici to sou, vaha vzadu to je to jediny a spravny pro trakci a pro pakovej efekt jen to treba vedet spravne vodit coz ja nikdy nebudu umet ale zas na druhou taky to porsche taky nejspis nikdy nebude. ted nevim ci se :D :(

Re: Porsche 911 GT3

Napsal: 01 bře 2006 02:28
od JonnY
nj a predstavte si, ze tolko snahy co do GT3 investuju do auta s motorom na spravnom mieste - cayman
jaka by to bola bestia...

Re: Porsche 911 GT3

Napsal: 04 bře 2006 12:23
od Macca
997 je designový vzpružení po ne příliš dobrym kroku porsche(996).

Jináč 85KW na litr nejni jako honda, S2000 má 120kw na litr a to je sakra rozdíl. Je ale blobost srovnávat tyhle dva naprosto odlišný motory - to je jak srovnávat jablka a hrušky.

Nevíte někdo cenu GT3?

Re: Porsche 911 GT3

Napsal: 04 bře 2006 12:55
od Tommy-cupra
nekde psali ze zacne na 3100 000 cca,ale ta verze se skorepinama bude stat urcite vic jak 4ku

Re: Porsche 911 GT3

Napsal: 04 bře 2006 14:49
od MarAt
Macca píše: Jináč 85KW na litr nejni jako honda, S2000 má 120kw na litr a to je sakra rozdíl. Je ale blobost srovnávat tyhle dva naprosto odlišný motory - to je jak srovnávat jablka a hrušky.
:nono: Samozřejmě,že s2000 má v serii "jen" 88kW na litr,tak nevím,kde si těch 120kW našel a navíc jsem napsal "téměř jako honda" nikoliv "jako honda".Jsou to dva pístový atmosferický motory,který samozřejmě snesou srovnání velice dobře.

Re: Porsche 911 GT3

Napsal: 04 bře 2006 21:00
od Macca
Marat: Oj, mea culpa - jsem to vzal v kobylkách :lol:

Re: Porsche 911 GT3

Napsal: 05 bře 2006 10:04
od AlesShi
MarAt píše:
Macca píše: Jináč 85KW na litr nejni jako honda, S2000 má 120kw na litr a to je sakra rozdíl. Je ale blobost srovnávat tyhle dva naprosto odlišný motory - to je jak srovnávat jablka a hrušky.
:nono: Samozřejmě,že s2000 má v serii "jen" 88kW na litr,tak nevím,kde si těch 120kW našel a navíc jsem napsal "téměř jako honda" nikoliv "jako honda".Jsou to dva pístový atmosferický motory,který samozřejmě snesou srovnání velice dobře.
no radsi bych je moc nesrovnaval, S2000 ma nejvetsi vykon pri otackach, o kterejch muze porschka jenom snit :D

Re: Porsche 911 GT3

Napsal: 05 bře 2006 10:49
od Macca
Alesshi: To jsem už psal výše.....

Re: Porsche 911 GT3

Napsal: 05 bře 2006 10:51
od martin
kluci ale výkon neni jenom o otáčkách

Re: Porsche 911 GT3

Napsal: 05 bře 2006 12:01
od AlesShi
martin píše:kluci ale výkon neni jenom o otáčkách
jj, to neni, proto novy ropaci davaj benzinu naprdel, at zije vysokej kroutak :lol:

Re: Porsche 911 GT3

Napsal: 05 bře 2006 12:38
od barbucha
AlesShi píše:
martin píše:kluci ale výkon neni jenom o otáčkách
jj, to neni, proto novy ropaci davaj benzinu naprdel, at zije vysokej kroutak :lol:
Ropáci dávají díky vysokýmu krouťáku benzínu na prdel? A já myslel že záleží na průběhu křivky výkonu v závislosti na otáčkách a převodech. Víš vůbec co je to ten "krouťák"? :?: