Stránka 1 z 3

Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 26 úno 2006 23:45
od TUNER Lukas P
:D Chtěl bych se poptat jak se da upravit motor z hondy civic 3D. Uvažuji o koupi motoru Vtec a jak by se dal upravit a nebo jak by se dal upravit motor ktery neni Vtec nebo Vti. Plus taky podvozek a brzdy.........snad se tady někdo najde diky za každou radu. :D

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 00:27
od Wheelman
Vše záleží pouze a jenom na tvym rozpočtu! S motory se dají dělat divy, ale je to na úkor peněženky a životnosti, stejně tak s podvozkem a čímkoliv jinym. Momentálně ty stránky nefungují, ale snad během pár dní budou, tak doporučuji www.superhonda.com
Ve fóru je snad napsáno o všem :-)

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 01:06
od Wheelman
Pokud by jsi to chtěl nějak probrat, tak písni na ICQ, tady by to bylo na dlouho a teď večer se mi nějak nechce psát

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 07:49
od TUNER Lukas P
Wheelman píše:Pokud by jsi to chtěl nějak probrat, tak písni na ICQ, tady by to bylo na dlouho a teď večer se mi nějak nechce psát
No moc si mi nepomoh no zkusim ty stranky.... no chtěl bych aby ten motor vydržel dlouho ne ho hned odrovnat no aby mněl asi tak přes těch 150 koní..... jo je to o penězich.....


No pište dal co mate za zkušenosti..... :D

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 08:31
od Fáboš
MOžná by nebylo taky od věci, trošičku přenější typ motoru, píšeš sice civic 3D ale nepíšeš ani generaci.

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 08:37
od TUNER Lukas P
no je rok vyroby92-95.

myslim motor 1.5 nebo nějaky Vtec typ

Třeba tento typ motoru 1.5 LSi typ D15B2
motoru 1.5 16V Vtec-E typ D15Z1


moc se v motorech nevyznam tak poradtě 8)

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 08:42
od Wheelman
Pokud ti stačí 150 koní a aby ti to vydrželo, tak je nejjednoduší, ale zároeň dost složity :lol: sehnat civica už s motorem B16A2 což je jak píšeš VTEC DOHC a ten má v základu 160 koní

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 08:44
od TUNER Lukas P
Wheelman píše:Pokud ti stačí 150 koní a aby ti to vydrželo, tak je nejjednoduší, ale zároeň dost složity :lol: sehnat civica už s motorem B16A2 což je jak píšeš VTEC DOHC a ten má v základu 160 koní
A to je motor co se daval do 3D rv. 92- 95?

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 08:49
od Wheelman
Dával se do tohoto Civica a do Targy. Je spousta typů tohoto motoru, B16A1 (150 koní) se dával v evropě do Civiců IV. gen. (88-91) B16A3 se dával do novějších Targ a snad i civiců.

Je rozdíl i jestli je to auto určený pro evropský nebo jiný trh, liší se označení a výkony.

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 08:57
od TUNER Lukas P
Jo to mi jeden radil že by to šlo dat do 3D motor B16A1 jenom by se muselo předělat uchyceni na silentbloky.

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 09:09
od Idaho
TUNER Lukas P píše:Jo to mi jeden radil že by to šlo dat do 3D motor B16A1 jenom by se muselo předělat uchyceni na silentbloky.
Ted reším neco podbneho ( jen ne na hodnici ) a uložení motoru řeším výmenou Crossmemberu - příčník na kterém jsou uchyty silentbloku - jenže je to podelen uloženej motor, u accorda by tohle šlo řešit jen an te předni příčce - předpokladam že CRX bude mít napodobnem pricnipu body..
tzn co přehodit přední příčník z verze s tím motorm a máš po starostech s převařovanim a pasovanim jednoho ( nejvíce viditelného ) silentbloku...


CRXaři - jde to tak??

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 10:31
od MattiK
ja bych to nedelal tak slozite, v ameru se prodavaji ruzny swap kity a myslim ze je to nejjednodussi reseni...

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 10:53
od Idaho
MattiK píše:ja bych to nedelal tak slozite, v ameru se prodavaji ruzny swap kity a myslim ze je to nejjednodussi reseni...
heh co je složiteho na povoleni 8 šroubu?, :) ale pokud si chceš koupit kit zaX tisíc .. )

poukazuju na ot porot že vše jde převařit, jenže na tak viditelných mistech jako je tohle si toho všimne i vul... :D

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 10:56
od MattiK
ja sem psal nejjednodussi reseni (aspon podle me) ten pricnik asi taky bude neco stat a kdyz vemu ze ten swap kit stoji par korun tak nevim nevim co bych zvolil

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 10:58
od Idaho
jj ten příčník sem kupoval n avrakáči za 700,-

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 11:01
od MattiK
ok a tim u hondy vyresis jeden silent a vsechny ostatni musis stejne varit, takhle koupis kit za 1500-2000 a mas vse vyreseno, neni to lepsi?

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 11:03
od Idaho
MattiK píše:ok a tim u hondy vyresis jeden silent a vsechny ostatni musis stejne varit, takhle koupis kit za 1500-2000 a mas vse vyreseno, neni to lepsi?
jj souhlasím, poku dje to takhle málo není co řešit.. alepokud by to bylo víc jak 5 tis asi bych o tom už uvažoval touhle cestou ...

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 11:17
od MattiK
jasan chapu, clovek se snazi usetrit kde muze, to je mi jasny, ja nerikam ze to nejde to chran buh... jen je to vymrdej jako prase a myslim si ze je jednodussi to objednat, kdyz si pak prepocitas kolik jsi do toho dal casu tak si uvedomis ze bylo lepsi to objednat a namahu vlozenou do takovehle ptakoviny muzes vyuzit jinak a treba i lip :)

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 11:18
od Idaho
MattiK píše:jasan chapu, clovek se snazi usetrit kde muze, to je mi jasny, ja nerikam ze to nejde to chran buh... jen je to vymrdej jako prase a myslim si ze je jednodussi to objednat, kdyz si pak prepocitas kolik jsi do toho dal casu tak si uvedomis ze bylo lepsi to objednat a namahu vlozenou do takovehle ptakoviny muzes vyuzit jinak a treba i lip :)
:D no zrovna ten přičnáík moc času nezavbere ( pozoér porovnava s Acco, tam jsme ho tahal každou chvili ) . tak mne zajimalo jak je to u civca..

good luck :)

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 11:25
od MattiK
jasan u civica je to skoro to samy, ale jak uz sem jednou rikal nejde jen o ten jeden silent, mluvim o case stravenym nad tema dalsima :)

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 11:52
od MarAt
Stejně si musí s motorem koupit i převodovku,poloosy a elektriku,takže vzít si to i se silentblokama mi nepřijde nějak komplikovaný...Jinak dobrej swap kit bude přes 200USD.Já mám silentbloky za 420(hliník+uretan).

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 12:53
od TUNER Lukas P
Třeba tento typ motoru 1.5 LSi typ D15B2 jak by se dal upravit???

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 18:32
od TUNER Lukas P
To tady nikdo nema civica nebo se nevyzna v motorech??? Tady na Tuning foru??

Napsal: 27 úno 2006 19:28
od MarAt
Tenhle civic s motorem o kterým mluvíš byla moje první honda.Jasně,že se dá vytunit a můžeš z něho vytáhnout kolem 150hp.Ale za polovinu peněz,který by tě to stálo bys mohl mít třeba 180hp 1.6tku.Klidně ti s tím pomůžu.Jestli ale myslíš úpravy typu přímý sání,filtr a tlumič výfuku,tj "tuning" do 10tis,tak bohužel...

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 21:25
od TUNER Lukas P
To MarAt: Nene nechci to jen tak sani přímy vyfuk a konec chtěl bych spiš 1,6 nejlepe Vtec tu1,5 jsem uvaděl jako příklad...... mam znameho co vozi auta z němec..... no kdybych sehnal Vteca v německu tak jak by se dal upravit po motorove strance + brzdy a podvozek. Podvozek by byl sporotovni 60/40 brzdy vrtane kotouče z vnitřnim chlazením. Kolika pistkove brzdiče by se dali použit no to asi taky zavisi na ET kola asi ne? no poraďte.......

chtěl bych udělat auto dobře a vyvarovat se pozdějších problemu.

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Napsal: 27 úno 2006 22:07
od MarAt
Brzdiče tam můžeš dát klidně osmipístkové,ale vybíral bych je až na základě předurčení toho auta pro nějakou činnost-okruh/sprint/denní ježdění atd...Po motorové stránce se vymění všechny pohyblivé části motoru krom kliky za pevnější a sportovnější(písty,ojnice,ventily,vačky,pružiny,vačková kola,řemenice,spojka,setrvák),zoptimalizují se kanály v hlavě +sání,svody a výfuk.
Zakončením mechanické konstrukční a mechanické práce bude odladění motoru na programovatelné řídící jednotce. Je toho hodně,psal jsem to hala bala a dost záleží na tvých finančních možnostech a celkovým záměru.

Napsal: 27 úno 2006 22:29
od kentoya
a zrovna kovaná klika je nejlepší bonus, když už měnit pajšl

Napsal: 27 úno 2006 22:29
od sejki
Vis ono neni problem z B16A dostat 400-600HP ale musis taky mit tucny konto :)

Jinak v crx ED9 mam B16A2 a nejni tam pouzit zadnej swap kit ani prevareny drzaky motoru :) A mam to na origos prevodovce z D16ky, probehla jen vymena motoru :)

Napsal: 27 úno 2006 22:32
od MarAt
kentoya píše:a zrovna kovaná klika je nejlepší bonus, když už měnit pajšl
Pro atmosferickou upravu toho není třeba a i pro turbo by stačila jen vyleštit a vykuličkovat..

Napsal: 27 úno 2006 22:38
od kentoya
ja netvrdim že nestačila, ale zrovna klika má největší váhu se setrvákem z rotačích hmot, a kovaná klika a lehkej setrvák udělá na výsledným výkonu víc než t písty a titanový ojnice, ale nejleší je to komplet