Stránka 1 z 2
Kovový filtr
Napsal: 28 úno 2006 18:38
od Ryba
ahoj, vlastní tu někdo kovový filtr? nevíte jak je to s vlastnostma oproti "běžnýn" bavlněným filtrům? Takovej kovovej filtřík se asi moc měnit nemusí, ale staší to jenom omejvat ne? Taky by mě zajímalo jak je to z propustností...
Díky
Re: Kovový filtr
Napsal: 28 úno 2006 18:42
od MarAt
vlastním,mám jich několik i na prodej(nerezových).Test provedu na motorové brzdě na stejným setupu srovnáním cca za měsíc.
Re: Kovový filtr
Napsal: 28 úno 2006 18:44
od Sly
MarAt píše:vlastním,mám jich několik i na prodej(nerezových).Test provedu na motorové brzdě na stejným setupu srovnáním cca za měsíc.
Vyborne, jsem moc zvedavy. Potom prosim zverejni graf.
Re: Kovový filtr
Napsal: 28 úno 2006 18:47
od Ryba
Sly píše:MarAt píše:vlastním,mám jich několik i na prodej(nerezových).Test provedu na motorové brzdě na stejným setupu srovnáním cca za měsíc.
Vyborne, jsem moc zvedavy. Potom prosim zverejni graf.
takova rychlost:-) Jinak určitě sem též zvědav přidávám se k prosbě:-)
Napsal: 28 úno 2006 18:49
od Ryba
for marat: ještě teda dotaz, když ho máš, čim to čistíš? thx
Re: Kovový filtr
Napsal: 28 úno 2006 18:53
od PJ
jakej kovovej?? nemysli normalni bavlnenej, ale s tim mrizkovim krytem nebo jakej??
Napsal: 28 úno 2006 19:04
od MarAt
Filtr se čistí úplně snadno-vymáchá se v jarové vodě,když do ní přidáš prací prášek tak je jako novej.
2PJ:Jde o filtr jehož filtrovací plochu tvoří nerezová síťka-propustnost bude sice vysoká,ale obávám se,že i pro prach.Jestli to bude mít adekvátní účin na sání to se teprve uvidí,každopádně je věčnej,nikdy se nevcucne a hlavě vypadá zatraceně coool

o což jde nám ricerům nejvíc,nějaká zelená bavlna by mi uplně zkazila vzhled motorovýho prostoru

Fotky na mym autě má tojebordel.
Napsal: 28 úno 2006 19:19
od Bordel
Napsal: 28 úno 2006 19:22
od Sly
Re: Kovový filtr
Napsal: 28 úno 2006 19:31
od PJ
no na ty fotce to moc vidět nejni
Re: Kovový filtr
Napsal: 28 úno 2006 19:33
od PJ
myslel sem že mluvite o tomhle

Re: Kovový filtr
Napsal: 28 úno 2006 19:51
od Ryba
PJ píše:jakej kovovej?? nemysli normalni bavlnenej, ale s tim mrizkovim krytem nebo jakej??
takhle vypada ten muj:

a takhle je to i z krytem:

Re: Kovový filtr
Napsal: 28 úno 2006 19:54
od PJ
Ryba: aha, no propustnost asi nebude zlá, ale na každodenní ježdění bych to asi neviděl
Napsal: 28 úno 2006 20:28
od MarAt
Napsal: 28 úno 2006 21:41
od stqeno
neboj predek moc neuvidis

Napsal: 28 úno 2006 21:49
od Sly
stqeno píše:neboj predek moc neuvidis

Uvidime

Napsal: 01 bře 2006 00:15
od Beaver
Propustnost pro prach bude určitě vyšší než u bavlňáku, protože ten se kvůli tomu právě stříká olejem.
Re: Kovový filtr
Napsal: 01 bře 2006 00:37
od CharlitoCZ
takže pápá

Re: Kovový filtr
Napsal: 01 bře 2006 02:22
od JonnY
jj mam taky pocit ze prave pre vysoku priepustnost / nizku filtraciu to je na kazdodenne jazdenie hmm....nie uplne idealne....
Napsal: 01 bře 2006 04:20
od Zemi
Sly píše:stqeno píše:neboj predek moc neuvidis

Uvidime

To chci videt.

Napsal: 01 bře 2006 12:15
od máca
no na
www.e30.cz nekdo, tusim,ze DC zkousel brzdu na origo fpltru a pak se sportovnim bavlnenym kuzelem a pridalo to na 2,5 motoru co ma v zakladu 171koni celyho 1!kone!slovy jednoho! dela to jen lepsi zvuk a ten dela pocit, ze to jede! jinak na tom foru se rozbehla docela zajimava debata na toto tema!

Re: Kovový filtr
Napsal: 01 bře 2006 13:42
od MattiK
no vidis kun ke koni a sou z toho...
dva kone

Re: Kovový filtr
Napsal: 01 bře 2006 13:56
od MarAt
Nečekám příliš rozdílný výsledek,ale chci mít jistotu.
Re: Kovový filtr
Napsal: 01 bře 2006 14:21
od MattiK
MarAt píše:Nečekám příliš rozdílný výsledek,ale chci mít jistotu.
aspon to nekdo bude mit konecne dolozeny merenim z brzdy a nebudou to jen dohady...
Napsal: 02 bře 2006 00:30
od Beaver
Však taky sportovní filtr se dává kvůli lepší točivosti motoru a ne kvůli nějakýmu nehoráznýmu nárůstu koní pod kapotou. Takže grafy z brzdy nebudou až tak podstatný - leda by to výkon nějak užíralo.
Napsal: 02 bře 2006 09:43
od Laky
Presne jak rika Beaver, uz testy filtru byli narusty vyonu sou minimalni i u silnejch motorizaci, je to kuli lepsi vzdusnosti celiho systemu a neduseni se, plus se k tomu prida za destivych dnu to ze bavlnak lip propousti vzduch jelikoz se nanamoci, kdyz je dobre naimpregnovanej. Ale zase kdo z tuneru jezdi v lijaku to je vicemene nahoda ja bych teda auto ven do lijaku svalne neposlal jen kdybych vazne musel

. Ale treba do Tuning aut bez stylingu, ktery mame doma, proste jen upravy motoru tak tam sou vsude vlozky sportovni a naprosta pohoda.
Predtavte si, ze nekdo da na Supru 600PS+ papirovej airbox, vykon spadne nepatrne, kdyz uz to roztocite ten vykon tam bude, kdyz uz si nasaje ale prave, ze kdyz uz nasaje a stim bude mit velkej problem potrebuje tolik vzduchu ze proste to filtr nestihne prefiltrovat proto bavlnak u slabejch motoru je ta zmena v lepsim toceni motoru min. ale proste ja bych si ho dal uz na kazdy auto bezkompromisu, uz jen pro snadnost cisteni a i kdyz foknete jen obyc uni filtr za par korun myslim si ze az tak spatne neudelate, i kdyz nektere filtry vykazuji i snizeni vykonu dle testu ale jestli vam ten vykon o 1PS stoupne nebo o 1PS klesne je to uplne jedno.
Re: Kovový filtr
Napsal: 02 bře 2006 11:23
od MarAt
Motorová brzda vám ukáže samozřejmě i časovou komparzi.
Napsal: 02 bře 2006 12:17
od Šíša
Jj, filtr koně asi nepřidá, ale lépe se to s ním točí. Např. když jsem si vyndal normoš filtr ze svého esca 1.6 CVH 105PS(při práci, nejsu v*l abych jezdil bez filtru), tak to šlo za olynem daleko lépe: na místě při rychlém sešlápnutí a puštění plynu to skočilo na nějakých cca 3500ot/min. Po vrácení normálního, ač úplně nového, filtru to vyskočí tak na max 2400 - 2500ot/min.
Takže se sportovním -> tj lépe propustným to jde vážně lépe za plynem, ale že by mi to přidalo nějaké poníky, tak tomu se mi nechce moc věřit. A zase bych si radši do auta dal bavlněnej, než ten ocelovej, bo zas mooc velká propustnost i pro sajrajt asi nebude pro motor to pravé ořechové
Napsal: 02 bře 2006 19:48
od JirkaŠ
Beaver píše:Však taky sportovní filtr se dává kvůli lepší točivosti motoru a ne kvůli nějakýmu nehoráznýmu nárůstu koní pod kapotou. Takže grafy z brzdy nebudou až tak podstatný - leda by to výkon nějak užíralo.
Na naší brzdě,si můžeš porovnat i akceleraci např.z 2000 do 8000 otáček.A tam už přesně vidíš co to přineslo ať už k lepšímu nebo taky třeba k horšímu.Taky si můžeš nechat vytisknout do grafu křivku před a po úpravě a pak porovnáváš hlavně průběh a né jen maxima.
Napsal: 03 bře 2006 02:03
od Beaver
JirkaŠ píše:Beaver píše:Však taky sportovní filtr se dává kvůli lepší točivosti motoru a ne kvůli nějakýmu nehoráznýmu nárůstu koní pod kapotou. Takže grafy z brzdy nebudou až tak podstatný - leda by to výkon nějak užíralo.
Na naší brzdě,si můžeš porovnat i akceleraci např.z 2000 do 8000 otáček.A tam už přesně vidíš co to přineslo ať už k lepšímu nebo taky třeba k horšímu.Taky si můžeš nechat vytisknout do grafu křivku před a po úpravě a pak porovnáváš hlavně průběh a né jen maxima.
To ano, ale já spíš že co do výkonu tam nebude vidět pravděpodobně nic.
Jinak u auta co člověk upraví jen mírně a jezdí často v prašných prostředích bych zvažoval zachování klasickýho papírovýho filtru.