Stránka 1 z 1
Chiptunning 1.8T Sportmotor vs Cimbu
Napsal: 13 bře 2006 13:44
od MichalF
Kód: Vybrat vše
Zdravim !
Tak protoze uvazuju o chiptunningu a rozhodoval sem se vicemene mezi dvema firmama a to sportmotor a cimbu tak sem si zkusil udelat porovnani na zaklade udaju co maj na svych strankach. Suma sumarum mi z toho vysel vitezne CIMBU, viz tabulka. Jakej na to mate nazor, pripadne nekdo kdo od jedne ci druhe firmy uz nejakou upravu ma? Dik za info nazory atp.
Tocivy moment (Nm):
Otacky Sportmotor Cimbu
2000 240 280 -40
2500 275 310 -35
3000 300 330 -30
3500 295 330 -35
4000 290 315 -25
4500 285 295 -10
5000 280 264 +16
5500 270 232 +38
-------------------------------------------------------------
-121
Vykon (kW)
Otacky Sportmotor Cimbu
2000 45 58 -13
2500 75 81 -6
3000 95 100 -5
3500 110 120 -10
4000 120 132 -12
4500 139 139 +-0
5000 150 138 +12
5500 154 134 +20
-------------------------------------------------------------
-14
Graf Sportmotor :
Graf Cimbu :

Napsal: 13 bře 2006 14:23
od kosh
No nevím teda, podle těch grafů to vypadá na lepší průběh u sportmotoru. U cimbu to ten motor nakopne v nizkych otačkach a pak se už nic neděje
Napsal: 13 bře 2006 14:33
od MichalF
kosh píše:No nevím teda, podle těch grafů to vypadá na lepší průběh u sportmotoru. U cimbu to ten motor nakopne v nizkych otačkach a pak se už nic neděje
No kdyz se na to podivas spis v tech cislech tak sportmotor je na tom lepe az od 5000 ot jak co se tyce vykonu tak co se tyce krouticiho momentu. A 5tis uz zrovna nizke otacky nejsou takze s Tebou nemuzu souhlasit.
Re: Chiptunning 1.8T Sportmotor vs Cimbu
Napsal: 13 bře 2006 14:49
od PJ
No tak záleží taky k čemu to auto budeš chtít používat, na provoz asi spíš cimbu a na drag spíš sportmotor, teda je to muj názor.
Napsal: 13 bře 2006 14:55
od kosh
MichalF píše:kosh píše:No nevím teda, podle těch grafů to vypadá na lepší průběh u sportmotoru. U cimbu to ten motor nakopne v nizkych otačkach a pak se už nic neděje
No kdyz se na to podivas spis v tech cislech tak sportmotor je na tom lepe az od 5000 ot jak co se tyce vykonu tak co se tyce krouticiho momentu. A 5tis uz zrovna nizke otacky nejsou takze s Tebou nemuzu souhlasit.
ale ono nejde jen o čisla. Jde o celkovou charakteristiku motoru.
Napsal: 13 bře 2006 14:58
od MichalF
kosh píše:MichalF píše:kosh píše:No nevím teda, podle těch grafů to vypadá na lepší průběh u sportmotoru. U cimbu to ten motor nakopne v nizkych otačkach a pak se už nic neděje
No kdyz se na to podivas spis v tech cislech tak sportmotor je na tom lepe az od 5000 ot jak co se tyce vykonu tak co se tyce krouticiho momentu. A 5tis uz zrovna nizke otacky nejsou takze s Tebou nemuzu souhlasit.
ale ono nejde jen o čisla. Jde o celkovou charakteristiku motoru.
No motor je to stale stejnej ... jen je jinak od kazdeho z nich naprogramovana ridici jednotka. Tak prave nevim co je lepsi. Dle meho nazoru Cimbu a rad bych slysel nejaky konretnejsi nazor pokud nekdo nesouhlasi. Diky.
Re: Chiptunning 1.8T Sportmotor vs Cimbu
Napsal: 13 bře 2006 15:05
od PJ
No zajímavý taky je že u obou grafů je průběh série trochu jinej nebo se mi to jenom zdá??
Re: Chiptunning 1.8T Sportmotor vs Cimbu
Napsal: 13 bře 2006 15:10
od MichalF
PJ píše:No zajímavý taky je že u obou grafů je průběh série trochu jinej nebo se mi to jenom zdá??
No, ale jen hodne malicko bych rekl ... je to posunuty o nejakych 300-500 otacek jinak.
Napsal: 13 bře 2006 17:25
od T-O-M
A to je asi čistě chip že? Vliv může mít i sání a výfuk (kvalitní). To bych zohlednil!
Re: Chiptunning 1.8T Sportmotor vs Cimbu
Napsal: 13 bře 2006 17:48
od honza 2.0 16v
rozhodně by to bylo zajímavý provnání na silnici - ten chip od cimbu by se mi líbil do běžnýho provozu , že by se nemuselo moc řadit,ale pod jednou podmínkou a to je ta, že by se nesmělo hledět na maximálku - ta je teoreticku u chipu od sportmotoru větší , krouťák se mi líbí víc od sportmotoru ... zkusím to hodit do jendoho grafu hodnoty od obou tunerů - tyhle různý grafy to trochu zkreslujou
Re: Chiptunning 1.8T Sportmotor vs Cimbu
Napsal: 13 bře 2006 20:18
od MichalF
honza 2.0 16v píše:rozhodně by to bylo zajímavý provnání na silnici - ten chip od cimbu by se mi líbil do běžnýho provozu , že by se nemuselo moc řadit,ale pod jednou podmínkou a to je ta, že by se nesmělo hledět na maximálku - ta je teoreticku u chipu od sportmotoru větší , krouťák se mi líbí víc od sportmotoru ... zkusím to hodit do jendoho grafu hodnoty od obou tunerů - tyhle různý grafy to trochu zkreslujou
No ja si myslim ze pokud bys dal zavod 400m tak by vyhral ten chip od CIMBU ... na maximalku zas Sportmotor.
Re: Chiptunning 1.8T Sportmotor vs Cimbu
Napsal: 13 bře 2006 21:21
od Laky
Na rozjezd urco Cimbu, na maximalku, tam podle zkusenosti taky cimbu ale je to o par kilometru za hodinu. Ten cimbu je ale opravdu dost brutalni, ted sem si opet sednul do jiny 4x4, ktera ma este chip od cimbu a je to masakr stim jezdit

. Ten sportmotor je vic rozlozenej jak je videt, a hlavne je tam lepsi zrychleni treba ze 160-180 vejs, na sestku pak je to jedna basen jelikz i ve vysich otackach ma stale dost kroutaku. Neda se to popsat

. MichalF: nejlepsi bude, aby si nekomu koho mas pobliz kdo to ma rek, aby te v tom svezl, aby si vedel co vubec mas ocekavat

, protoze nevim jak dvoukola ale od cimbu a 4x4 to je trosku brutalni rozdil od serie. Jestli si pobliz uz sem ti rikal, stav se povozim ale vem si pytlik, obcas se v ty ctyrkole lidem nedela dobre

.
Re: Chiptunning 1.8T Sportmotor vs Cimbu
Napsal: 13 bře 2006 21:26
od Laky
T-O-M: naprostej souhlas, tata si ted poridl od katu az dozadu vejfuk, je to trubka a tlumic primo na 1.8T upraveny, pocita to s vysim vykonem, je to ted abych nekecal jestli SuperSport nebo SuperSprint to nejlepsi co od nich de koupit, sam pan Dymovsky ze sportu to doporucil, je to trubka jak blazen sem se podival pod auto a zacal sem se smat

. No a znat je to opravdu dost

, v papirech a grafech co dodava je zvyseni PS o 10-12% a tocivy moment je udavan asi 15-17%, nevim kolik je natom pravdy ale i kdyby jen 10% tak je to solidni jenze za ty penize

radej se neptejte ani na cenu

.
Re: Chiptunning 1.8T Sportmotor vs Cimbu
Napsal: 13 bře 2006 21:38
od MichalF
Laky píše:T-O-M: naprostej souhlas, tata si ted poridl od katu az dozadu vejfuk, je to trubka a tlumic primo na 1.8T upraveny, pocita to s vysim vykonem, je to ted abych nekecal jestli SuperSport nebo SuperSprint to nejlepsi co od nich de koupit, sam pan Dymovsky ze sportu to doporucil, je to trubka jak blazen sem se podival pod auto a zacal sem se smat

. No a znat je to opravdu dost

, v papirech a grafech co dodava je zvyseni PS o 10-12% a tocivy moment je udavan asi 15-17%, nevim kolik je natom pravdy ale i kdyby jen 10% tak je to solidni jenze za ty penize

radej se neptejte ani na cenu

.
Rekni cenu a posli nam link kde se ten fejfuck da koupit pls

Re: Chiptunning 1.8T Sportmotor vs Cimbu
Napsal: 13 bře 2006 21:46
od MichalF
MichalF píše:Laky píše:T-O-M: naprostej souhlas, tata si ted poridl od katu az dozadu vejfuk, je to trubka a tlumic primo na 1.8T upraveny, pocita to s vysim vykonem, je to ted abych nekecal jestli SuperSport nebo SuperSprint to nejlepsi co od nich de koupit, sam pan Dymovsky ze sportu to doporucil, je to trubka jak blazen sem se podival pod auto a zacal sem se smat

. No a znat je to opravdu dost

, v papirech a grafech co dodava je zvyseni PS o 10-12% a tocivy moment je udavan asi 15-17%, nevim kolik je natom pravdy ale i kdyby jen 10% tak je to solidni jenze za ty penize

radej se neptejte ani na cenu

.
Rekni cenu a posli nam link kde se ten fejfuck da koupit pls

Uz sem to nasel !
Tenhle cena necelych 20tis ?
Jen by me zajimalo kdyby nekdo udelal skutecnej test na brzde s puvodnim vejfuckem a pak brzda po vymene !
Napsal: 14 bře 2006 09:39
od Martin IV.
pánové a co se týče kvality odvedené práce těchhle tuningových úpravců by jste doporučili koho?
Re: Chiptunning 1.8T Sportmotor vs Cimbu
Napsal: 14 bře 2006 09:54
od Laky
MichalF: jak ti muzu poslat odkaz kdyz to zarizoval sportmotori.cz, zavolej si tam napis, rekni, ze by si chtel vejfuk na 1.8T, ze ste nedavno jednomu zakaznikovi montovali nakej za 17tis., ten co je na obrazku se me zda uzsi nez ten co tam je ale obrazek muze mast. To bylo za tlumic pak este prej nakejch 10K naka special trubka nebo co. To uz vim z doslechu staci jim napsat pan Dymovsky ti urcte rad napise o co de i s cenou.
Re: Chiptunning 1.8T Sportmotor vs Cimbu
Napsal: 14 bře 2006 15:00
od MichalF
Laky píše:MichalF: jak ti muzu poslat odkaz kdyz to zarizoval sportmotori.cz, zavolej si tam napis, rekni, ze by si chtel vejfuk na 1.8T, ze ste nedavno jednomu zakaznikovi montovali nakej za 17tis., ten co je na obrazku se me zda uzsi nez ten co tam je ale obrazek muze mast. To bylo za tlumic pak este prej nakejch 10K naka special trubka nebo co. To uz vim z doslechu staci jim napsat pan Dymovsky ti urcte rad napise o co de i s cenou.
Jojo pan Dymovsky se opravdu snazi, na vse co sem se ho ptal mi vzdy velmi ochotne odpovedel.
Napsal: 14 bře 2006 15:19
od MichalF
Grafy :
